تصاویری از مجلات دهه ۴۰ در ایران - بخش دوم


تصاویری که می‌بینید از مجله دانشمند

سال‌های ۴۷ و ۴۸ شمسی گرفته شده‌اند

لینک به بخش اول تصاویر

لینک به بخش سوم تصاویر

khosh bavar - ایران - یزد
فتح کره ماه ?! بچه ها هیچ میدانید که usa در کره ماه نبوده و تمام این فیلمها در استودیو هالیود به کمک کارگردان معروف Stanley Kubrick و همکارانش تهیه شده و همه همکاران این شخص که این فیلم مصنوعی را ساختند, بطرز مرموزی سر به نیست شدند که Kubrick از ترس جانش به انگلستان فرار میکنه و تا لحظه مرگش منزل خود را ترک نمیکرد ( بجز کار کارگردانی ). این حقه و بلوف سیاسی نظامی usa بدینخاطر بود که شوروی از لحاظ نظامی و ماهواره ای جلوتر از usa بودند ! و این هم link در باره این دروغ بزرگ https://en.wikipedia.org/wiki/Moon_landing_conspiracy_theories , شاد و کنجکاو باشید °!°
شنبه 4 دی 1389

majid63 - فرانسه - پاریس
عالی بود واقعآ یادش یخیر .
شنبه 4 دی 1389

sanamirani - هلند - آمستردام
فکر کنم ما تنها کشوری هستیم تو دنیا که وضع کشور ۳۰ ساله پیش بهتر از موقعیت الان بوده و به جای پیشرفت روز به روز بدبخت تر شدیم...اون موقع به فکر مونوریل بودن و به فکر ترافیک (ترافیکی که وجود نداشته)...واقعا حیف واقعا حیف. الان که تمام مشکلات کشور خودمون حل شده از جمله بیکاری، فقر، ترافیک...باید فقط به فکر کشورهای دوست از جمله لبنان بود...واقعا حیف.
شنبه 4 دی 1389

garfieldx - ایران - تهران
khosh bavar - ایران - یزد آیا میدونید که لینکی که گذاشتید مربوط به سایت ویکی پدیا هستش که بصورت ویکی اداره میشه؟ یعنی هر کسی حتی من و شما میتونیم اونجا مطلب بنویسیم و اصولا کسی نوشته های اون سایتو بعنوان مدرک قبول نداره؟ ضمنا این ادعا که سفر به ماه دروغ بوده خیلی قدیمیه و حدود 10 سال پیش با کشف پرچم کاشته شده امریکا در ماه بوسیله هابل، موضوع خاتمه پیدا کرد. موفق باشید
شنبه 4 دی 1389

kabootar - پاکستان - لاهور
جالبه در آن زمان مترو به عنوان طرحی کهنه یاد شده
شنبه 4 دی 1389

maryam-germany-71 - آلمان - برلین
پیکان سال 1348 بوده یک چیزی کمتر از 18000 تومن!!! بمیری احمقی نژاد که حالا با این پول نمیشه یک چراغ پیکانو هم خرید! حالا میخواد دنیارو هم مدیریت کنه! مرتیکه روانی
شنبه 4 دی 1389

khosh bavar - ایران - یزد
garfieldx - ایران - تهران: دوست گرامی, برای صحت مطلبم که در ذهنم بود, منبعی بهتر از Wikipedia نمیبینم که به زبانهای مختلف نوشته و دارای 1 میلیون مولف است که شما میتوانید مطلبی که در ان درج شده update و تصحیح کنید . در ضمن من فیلم مستندی دیدم که با نوشته های Wikipedia خیلی شبیه بود, بدین جهت از Wikipedia جهت اشنایی با این مطلب کمک گرفتم ! نظر شما در مورد سر به نیست شدن همکاران Kubrick چیست و چطور توجیه میکنید ? عکسی که گرفته شده با سایه ها و زاویه های مختلف که از کره ماه گرفته شده که ناشی از نورافکنهای متفاوت هالیودی میباشد, چطور توجیه میکنید ? در فیلم, ما شاهد " هیچ " ستاره ای در کره ماه نیستیم ?! چطور بهنگام بلند شدن کپسول فضایی, اصلا گردوخاکی بلند نشد ?! چرا ما شاهد تکان خوردن پرچم امریکا در کره ماه هستیم, در صورتیکه در ماه خبری از باد نیست !? و 100 ها سوال دیگر, که شاید کسانیکه کنجکاو شدن در you tube فیلم مستندی در این مورد موجود باشه ! مرسی به علاقه و سوال شما, و سلام گرمم را به Standard برسون, شاد و پیروز باشید !
شنبه 4 دی 1389

sinamohammadipour - کانادا - مونترال
khosh bavar - ایران - یزد. منم این مطلبو شنیدم و به نظرم درسته. آمریکا برای اینکه از شوروی بزنه جلو این نمایش ها رو درآورد. من حدود 2 سال پیش مطلبی خوندم در مورد این موضوع و نویسنده با تحلیل عکس های گرفته شده از ماه ساختگی بودن اونارو اثبات کرده بود. در مورد مطلب دوست عزیزمون garfieldx - ایران - تهران باید بگم که اینکه پرچم آمریکا رو با تلسکوپ هابل دیدم، خوب اینم می تونه دروغ باشه. با فوتوشاپ یه چیزی درست می کنند و تحویل مردم می دن.
یکشنبه 5 دی 1389

dannni - سوئد - استکهلم
خوش بحال شما با دوملیون و پانصد هزار ریال یک شام بخورید
یکشنبه 5 دی 1389

siavash siavash - انگلیس - لندن
چند روز پیش بابام برای ساختمانی که داره میسازه یه فرغون خرید به پنجاه هزار تومن. تف به گور خمینی.
یکشنبه 5 دی 1389

shir o khorshid - ایران - اصفهان
garfieldx - ایران - تهران. دوست عزیز چند دلیل برای باور کردن نرفتن انسان برایتان می آورم شاید قانع شدید. 1.اگر به عکسهای فرود فضا پیما دقت کنی هیچ حفره عمیقی که باید از فرود فضاپیما ایجاد شده باشد نیست2.عکسهای گرفته شده به قدری با کیفیت هستند که امکان ذخیره کردن آن در کامپیوتر های آن زمان ناسا نبوده3.هیچ سفر فضایی به ماه از آن به بعد به ماه نشد 4.عکس پرچمی که در سایه نصب شده کاملا پیداست در صورتی که در ماه به دلیل نبود ملکولهای هوا اشیایی که در سایه قرار دارد دیده نمی شوند.
یکشنبه 5 دی 1389

manim - ایران - تهران
khosh bavar - ایران - یزد:خیلی‌ مشکل تو حرفی‌ که شما میزنین وجود داره اول از همه لینکی‌ که شما گذاشتید از ویکیپدیا است که مدرک قابل اطمینانی نیست دوم اینکه در اون لینک تئوری و فرضی‌ است. (Moon landing conspiracy THEORIES). نه چیزی که ثابت شده باشه سوم سنگ‌هایی‌ که از ماه اوردن کاملا مشخص که مال زمین نیست و تمام دانشمندهای شوروی هم این مزورو تائید کردن چهارم تمام گروهااهای بی‌ طرف (گروهایی که نه جزو ناسا نه جزو آمریکا نه جزو کشورهای نزدیک با آمریکا هستن) که به ماه رفتن از وجود اشیای ساخته شده به دست انسان در ماه خبر دادن پس قاعدتاً ایدی شما منطقی‌ نیست موفق باشید.
یکشنبه 5 دی 1389

manim - ایران - تهران
حالا هم برای جواب دادن سوالای سوالهای شما. ۱ ناپدید شدن کوبریک: ایشون ناپدید نشد و بد از ۱۹۶۹(سالی‌ که سفر ماه انجام شد) کلی‌ فیلم ساخت که معروف ترینشم فیلم درخشش است فقط چون از سفر با هواپیما می‌ترسید زیاد سفر نکرد. ۲ نور افکنهای هالیوودی: این یه بحث ساده علمی است. چاله‌هایی‌ که درون خاک‌های ماه وجود داره نورو متمرکز می‌کنه و باعث می‌شه یه حالتی مثل شبنم رو برگ به وجود بیار و باعث شه که سایه‌ها تو عکس به درخش بیفتند . ۳ ستاره‌ها:وقت عکس خورشید سمت ماه بوده با درخشش خورشید ستاره‌ها معلوم نمی‌شن حتا تو ماه. ۴
یکشنبه 5 دی 1389

manim - ایران - تهران
4:گردو خاک بلند شدن:این دلیل خیلی‌ طولانیی داره که من نمیتونم اینجا برات توضیح بدم فقط بگم که برای اینکه بخواد از کرهٔ ماه بلند شه نیز به انرژی زیادی نداره و(به دلیل جاذبه کم ماه) و دهان خودشم خیلی‌ کوچک کرده بود و بلند نشدن گردو خاک کاملا منطقیه. ۵ باد در ماه: عکس‌ها کاملا نشون میده که پرچم درحال تکون خوردن نیست https://en.wikipedia.org/wiki/File:AldrinFlag1a.jpeg https://en.wikipedia.org/wiki/File:AldrinFlag2a.jpeg در حالی که فضا نورد درحال تکان خوردن است. این حرف که آمریکا به کرهٔ ماه نرفت یه حرف عجیب و غیر منطقیه که از طرف گروه flat earth که اعتقاد دارن زمین صاف است گفت شد و بعدشم کلا راد شد.
یکشنبه 5 دی 1389

khosh bavar - ایران - یزد
sinamohammadipour - کانادا - مونترال , manim - ایران - تهران : دوستان گرامی, هدف اصلی که به ان هم رسیدم, تبادل نظرها و ان هم با احترام به همدیگر بود و از طرفی باعث کنجکاوی دیگران در این مورد و یا دلیل دیگری که باعث اثبات کردن امریکاییها در کره ماه بودن بود. مرسی از همکاریتان و در این دنیای الکترونیکی (Internet) هرکسی میتواند به جوابش برسد. شاد و کنجکاو باشید °!°
یکشنبه 5 دی 1389

khosh bavar - ایران - یزد
manim - ایران - تهران : دوست گرامی, من متاسفانه شغل علمی شما را نمیدانم که شما اینقدر با صراحت و برهان " بودن " امریکاییها را در کره ماه عنوان میکنید ?! فیلم مستندی که من دیدم, از روی تحقیقات دانشمندان که در رشته خود نامی دارند و متخصص هستند, به این نتیجه رسیدند که انها در ماه فرود نیامدند ! 3 همکار کارگردان Kubrick ( یکی تصادف با ماشین, دیگری خود را با طناب حلقه اویز میکند و دیگری به هنگام قایقرانی در Bahamas از کشتی پرت میشه و غرق میشه ), که Kubrick از ترس جانش از USA به انگلیس امده و در خانه ای که همیشه پردههای خانه اش پایین بود, بسر مبرد ! در عکس از کره ماه, هیچ اثری از پایه ماشین دیده نمیشه , در حالیکه اثر رد پای فضانورد دیده میشود و در یک عکس دیگر, فشار اثر ردپای فضانورد " شدیدتر و سنگینتر " از اثر چرخهای ماشین است ?!
یکشنبه 5 دی 1389

khosh bavar - ایران - یزد
قسمت 2): در مورد Wikipedia , زیاد منفی به این مرکز اطلاعاتی نگاه نکنید که با داشتن 1 میلیون مولف و update دائمی ان خدمت بزرگی به در جهت اگاه کردن بشریت. و چون در اینجا به زبانهای مختلف نوشته شده, و برای بیدار کردن حس کنجکاوی خوانندگان مطلبم از این منبع استفاده کردم که " بقیه " کار دست خود خواننده است که چطور به حقایق 95% برسد, زیرا باور نکن به کسیکه ادعای حقیقت 100% را میکند, شاد و کنجکاو باشید °!*
یکشنبه 5 دی 1389
manim - ایران - تهران
خیلی‌ جالبه چون تا اونجایی که من میدونم انسان تا حالا ۷ بار به ماه سفر کرده که کاملا با نظر شما که میگید فقط یکبار رفته مخالف است. اگر شما میگید که آمریکا به ماه نرفته پس سنگ‌هایی‌ که از ماه آورد شده‌رو چطور توجیه می‌کنید یا اینکه چطور آمریکا تونسته ۳ میلیون نفر رو ساکت نگاه داره یا اینکه حتا فضا پیما‌های شوروی از وجود پرچم آمریکا و وسایل سخته شده به دست انسان خبر داده اند. به نظر من نمی‌شود یه اتفاق به این بزرگی‌ را به خاطره یک ویدئو تو یوتیوب یا حرف چند نفر راد کرد درضمن تو گوگل بگردید برای تمام ادعاهای این تئوری جوابهای منطقی‌ هست و کاری به بزرگیه برنامهٔ آپولو را نمی‌شود مخفی‌ انجام داد و با یک فیلم برداری سرو همش کرد با تمام احترام من هم هدفم فقط بحث کردن و قصد توهین ندارم.
یکشنبه 5 دی 1389

manim - ایران - تهران
درضمن در مورد آقای کوبریک آیا به نظر شما خیلی‌ غیر منطقی‌ و احمقانه نیست برای در رفتن از دست آمریکا به انگلیس پناه برده باشد جایی‌ که رابطهٔ خیلی‌ نزدیکی‌ با آمریکا داشت مخصوصا در دوران جنگ سرد اگه کوبریک می‌خواست از دست آمریکا فرا کنا قاعدتاً به یکی‌ از کشورهای مخالف آمریکا میرفت و حداقل این مزورو ۱۰۰ بر در شبکه‌های خبری اعلام میکرد و مطمئنا دیگر فیلم هم نیساخت مخصوصا در انگلستان هیچ خبری هم من از پنهان شدن او در خانه‌اش نشنیده‌ام که بتواند ادعای شمارو ثابت کند در ضمن او تنها کارگردانی نبود که از آمریکا در جنگه سرد بیرون رفت چون در اون دوران آمریکا با کارگردانها رابطه خیلی‌ بد داشت مخصوصا کسایی‌ که گرایش چپ داشتن حتا چارلی چاپلین هم از آمریکا رفت انگلیس در ضمن اگه پای یه هم چین دروغه بزرگی‌ در کار بود آمریکا نمیذاشت که کوبریک زنده بماند و از انگلیس می‌خواست که اورا تحیل بدهد یا نابودش کند.
یکشنبه 5 دی 1389

manim - ایران - تهران
درضمن چیز دیگیی‌ که باید اضافه کنم این است که شوروی جاسوسی خیلی‌ قویی داشت و برنامهٔ آپولو هم یه برنامهٔ بسیار وسیع بود که بیشتر از ۱۰ سال طول کشید و ۴۰۰ هزار نفر پرسنل داشت اگه آمریکا هم چین کلکیرو اجرا میکرد اولین گروهی که میفهمید شوروی بود و تاریخم اینو نشون میده در دوران جنگ ا‌ه جهانی‌ که آمریکا داشت رو بمب اتم کار میکرد شوروی کاملا از مراحل سخت با خبر بود تازه برنامهٔ منهتن (سخت ا‌ه بمب اتم) برنامهٔ بسییر محرمان ایی بود و سایز کوچیکی داشت ولی‌ برنامهٔ آپولو یک برنامهٔ خیلی‌ بزرگ بود که چندان هم محرمان نبود و قایم کردن این دروغ برای آمریکا غیر ممکن میشد.
یکشنبه 5 دی 1389

khosh bavar - ایران - یزد
manim - ایران - تهران : مرسی از همکاری و ادبتان, شاد و کنجکاو باشیم °!°
یکشنبه 5 دی 1389

manim - ایران - تهران
و یه سالی‌ که برای من پیش میاد اینه که آیا شما باور می‌کنید که آمریکا ۳۰ بیلین دلار خرج کرده ۴۰۰ هزار نفرو ساکت کرده نذاشته شوروی با خبر بشه ۷ تا موشک فرستاده اینور اونور که تازه یکیشم از بین رفته بعد سر ساختن فیلم یه سری اشتباه به این سادگی‌ کرده که ستاره نذاره و نور افکنهرو نشون بده وو خاک بلند نشه و از این قبیل ..... به نظر من خیلی‌ غیر عقلانی میاد چون این فیلمو ساختن باید اسون‌ترین قسمت عملیات میبود باشه ولی‌ نتونسته اونو درست انجام بده در حالی‌ که سخت‌ترین کارارو تونسته با موفقیت کامل انجام بده.
یکشنبه 5 دی 1389

cyrus0007 - استرالیا - بریزبن
ویکیپدیا مدرک قابل اطمینانی نیست
دوشنبه 6 دی 1389

garfieldx - ایران - تهران
manim - ایران - تهران باهات موافقم. موفق باشی.
دوشنبه 6 دی 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.