اتهام "محاربه با خدا و فساد فی‌الارض" برای سه کشیش ایرانی.

+67
رأی دهید
-42

iran e azad - هورتن - نروژ
دین اجباری ، و اقداماتی شبیه این نشان میده که کی‌ و چی‌ درست هست !! انسان‌ها در ایران ملزم هستند به تکرار بدون فکر و قبول هر چیز که پدران بی‌سواد آنها انتخاب کرده اند، یعنی غلام بودن !!!!! الاغ بودن !!!
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 17:59
Well-Educated-Person - تهران - ایران
لعنت به همهٔ آخوندها و جمهوری اسلامی
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 18:08
بی بالان - کلاچای - ایران
عجب دستگاه قضائی داریم .
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 18:10
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
اگر خدمت به بینوایان و کمک به معتادان برای ترک و پاکیزگی و موعظه امید و ایمان که کارِ این کشیشان است محاربه و فساد فلارض است ، پس دزدی از بیت المال ، دستورِ قتلِ عامِ معترضین ، تجاوز به زنان در زندان‌ها و ویران کردنِ آثارِ باستانیِ ایران زیرِ پرچمِ اسلام چه چیز محسوب میشود ؟ پس اراجیفِ یک سری میگسار و زنا کار و کلاه بردار که اینجا و آنجا بر علیه مسیحیانِ مظلوم مطلب می‌نویسند چیزست ؟
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 18:32
siavash2a - تهران - ایران
ننگ بر این اسلام اخوندی
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 18:42
perser68 - آلمان - آلمان
همینجوری پیش بره،۷۰میلیون ایرانیه محارب خواهیم داشت که باید برای زنداناشون خامنه ایه منفور یه فکری بکنه!احتمالاً باید کاخه خودشو هم تبدیل به زندان کنه!
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 18:47
faranak-montreal - مونترال - کانادا
بله آسیاب به نوبت نوبت مسیحی‌ها رسید بد از سنیها یهودیها بهایی‌ها حالا نوبت مسیح‌ها هست کشور فقط باید شیعه قیمه حسینی باشه حالا ما اگه تو کلیسا مون قیمه پخش کنیم عاشورا قول میدید تو کشورمون بذارید بمونیم ؟ قول میدیم قمه هم بزنیم به خاطر امامتون
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 19:15
faranak-montreal - مونترال - کانادا
بله آسیاب به نوبت نوبت مسیحی‌ها رسید بد از سنیها یهودیها بهایی‌ها یهودیها حالا نوبت مسیح‌های هست کشور فقط باید شیعه قیمه حسینی باشه حالا ما اگه تو کلیسا مون قیمه پخش کنیم عاشورا قول میدید تو کشورمون بذارید بمونیم ؟ قول میدیم قمه هم بزنیم به خاطر امامتون
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 19:16
آزاد اندیش۳۳۲۲ - دورام - انگلستان
یک بار در انگلستان چند ملای پاکستانی در رمضان به من پیشنهاد دادند که به مسجد بروم و وقتی متوجه شدند که من اعتقادی به اسلام ندارم شروع به تبلیغ اسلام کردند و از خوبیهای آن گفتند. من در جواب فقط گفتم شما در کشوری مسیحی آزادنه تبلیغ اسلام را می کنید بدون اینکه کسی شما را حتی شماتت کند اما در کشور من و در کشور شما که اسلامی هستند، تبلیغ مسیحیت نتیجه اش مرگ و اعدام است. من ترجیح می دهم اگر خواستم خدایی را پرستش کنم در کلیسا پرستش کنم. آنها بدون اینکه پاسخی داشته باشند رفتند.
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 20:34
paksan - آمریکا - آمریکا
این گرویدن به سایر مذاهب مهمترین مشکل خواهد شد. اگر به تاریخ توجه کنید می بینید این روش محکوم به شکست هستش از داستانهای قرآن بگیر تا تجربه هایی که زیاد دور نیستند هرچقدر برخورد برای انتخاب دین و مذهب شدیدتر باشه انسانها بیشتر احساس میکنند که کار درستی دارند انجام می دهند به مذهب شیعه در همین 800 سال گذشته توجه کنید شیعه ها رو می کشتند ولی ببینید که بیشتر گسترش پیدا کرد برای سایر ادیان هم همینطور هستش به خود اسلام در ابتدا نگاه کنید که مسلمانان اولیه کشته میشدند شکنجه می شدند و.. ولی ببینید که مردم بیشتر علاقه مند و احساس میکنند که چیز مهمی و درستی هستش که حکومت نمیخواد کسی به سمتش بره و این یکی از خصوصیات انسانهاست که خدا در نهاد انسان قرارداده که هرچیزی که ازش نهی بشوند بیشتر دوست دارند ازش سردربیارن
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 19:24
آزاد اندیش۳۳۲۲ - دورام - انگلستان
paksan - آمریکا - آمریکا. دقیقا در تایید نظر شما؛ آمار رشد مسیحیت در ایران و چین که هر دو گرویدن به مسیحیت را جرم می دانند از خیلی جاهای دیگر سریع تر است.
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 20:48
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
مشرکان (چند خدایی) صلیبی از دست عمرپرستها به شیعیان ولایت پناهنده و با آغوش باز پذیرفته شدند. رسول خدا (ص) فرمود: ای علی! هرکس همسایه خود را بیازارد، از رحمت خدا محروم است. هرکس نسبت به خاندان من کینه ورزد، ملعون و منافق زیانکار است. ای علی! همسایه ات را گرامی بدار، گرچه مشرک و کافر باشد ولی این تا زمانی هست که مشرکان به امت خدشه ای وارد نکنند، گر غیر از این باشد، جهاد با آنان واجب است.
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 20:58
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
این نوکیشان هم دیگه شورشو در آوردن،البته که من به آزادی عقیده احترام میزارم ولی‌ آزاد‌گی و مردانگی و غیرت مردان ایرانی‌ از دوران ایران باستان بجای مانده و هیچ ربطی‌ به موعظه‌هایِ عیسی مسیح نداره ! / . راستش مسیحیان خودشون عیسی مسیح را در کلیسا حبس کردند تا رشدِ جامعه‌شان را شاهد باشند چون پیروانش آثارِ بسیار گرانبهایی از خود بر جای گذاشتند ، حال در این نظامِ جنون زده شما به دنبالِ جذبِ مشتری هستید، دکان ادیان را باید سه قفله کرد و مردم را از دستِ عاملان و مروجان آن رهانیدوگر نه مانندِ این نظام وقتی‌ قدرت گرفتند کل‌شان میشوند مفسد فل الارض و رقبایشان را اینگونه به سلاخی خانه می برند، این نظام چنان خراب کرده و از, از دست دادن مشتری هایشان واهمه دارند که مبادا به شعارِ محبت و در این مایه‌های این افراد جذب شوند, که افسار پاره کرده و خویِ درنده خود را دوباره به نمایش گذشته اند.
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 22:02
humans win - فرایبورگ - سویسس
هر کی از مامانش قهر میکنه مسیحی میشه تا پناهندگی بگیره . خبر ندارن که مسیحی واقعی نباید الکل بخوره و خیلی کارهای دیگه رو نباید انجام بده . انجیل اصلی تو واتیکانه که اصلا روش نمی کنن . وگرنه 90 درصد اینها مسیی نیستن . کلت جو زده ایران هم طبق معمول جو گرفتتشون. اینجا ایرانی هارو تو زوریخ مسیحی می کنن بابتش هم 2500 تا 3000 بق از یه کلیسای دیگه پول میگیرن . کاسبی خوبیه . اونهام به امید گرفتن پناهندگی مسیحی میشن . بعد هم که مسیحی میشن کسی حالی هم ازشون نمی پرسه .
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 22:11
greentree - تهران - ایران
هر روز داعش شیعه برنامه داره برای اعدام یا کشتار مردم ایران
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 22:35
freiheit - بیلفلد - آلمان
خوشحال باشید اگر به خاطر من به شما اهانت می کنند و آزار می رسانند و به ناحق هرگونه افترایی به شما می زنند. خوشحال باشید و بسیار شادی کنید زیرا پاداش شما در آسمان عظیم است چون همینطور به انبیای قبل از شما نیز آزار می رسانیدند. بله جمهوری اسلامی می خواست و می خواهد درب کلیساها را ببندد ولی خدارو شکر که تعداد کلیساهای خانگی از کلیساهای معمولی و تعداد مسیحیان ایرانی پارس زبان به مراتب بیشتر و بیشتر شده است. شاید جمهوری اسلامی جان مسیحیان را بگیرد ولی روح آنها را نمی تواند بگیرد.
‌چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 22:58
faranak-montreal - مونترال - کانادا
فدای آقا اگه من صلیب پرستم تو مهر چینی‌ پرستی
‌پنجشنبه 27 شهريور 1393 - 00:22
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
این هم قرآن کریم برای اینکه صلیب پرستها از شبهه دربیایند و اینقدر مردم را از توحید و یکتاپرستی دور نکنند. سوره مبارکه مریم 35 : خدا را نسزد که فرزندى برگیرد منزه است او چون کارى را اراده کند همین قدر به آن مى‏گوید موجود شو پس بى‏درنگ موجود مى‏شود. خداوند کسانی را که عیسی ابن یوسف نجار را نعوذبالله خدا میدانند در این آیه مبارک هشدار داده. توبه کنید که خداوند توبه پذیر مهربان است.
‌پنجشنبه 27 شهريور 1393 - 00:13
سرسره - اهواز - ایران
ازاین(محاربه با خدا) هم اتهامی خنده دارتر هست ؟ فقط ازمغزهای دیوانه چنین اراجیفی به عنوان جرم تلقی میشه -مردم ایران باید شرمنده چنین حکومتی که این نوع اتهامات قرون وسطایی وحتی عصرحجری را وارد میداند باشند
‌پنجشنبه 27 شهريور 1393 - 01:17
winnie1987 - بيرمنگهام - يوكي
فدای آقا - اودنسه - دانمارک عیسی مسیح نه زن داشت، نه ثروت جمع کرد، نه کنیز و برده جنسی‌ برای خودش فراهم کرد، نه با کسی‌ جنگ کرد، نه به اقوام دیگه بد و بیراه گفت، نه کسی‌ رو مشرک و کافر و نجس خطاب کرد، نه جانشین برای خودش معرفی‌ کرد، نه سر برید، نه آیه از خودش نازل کرد، نه خودش رو به خروس (از لحاظ قوای جنسی‌) تشبیه کرد، نه از دختر خودش لب گرفت، نه بچه بازی کرد، نه تفخیذ کرد، نه با طفل صغیر وصلت کرد، نه تجاوز و دزدی و غارت کرد بلکه از عشق و بخشایش و عدم کینه ورزی صحبت کرد. محمد پیامبر خود خوانده تو از هیچ کاری دریغ نکرد و صحبتی‌ هم از عشق و بخشایش و عدم کینه ورزی به زبان نیاورد. صرف اینکه تو بگی‌ دین تو بهترین هست که دلیل نمیشه، تو بگو چه کمکی‌ دین تو به انساینیت و پیشرفت تمدن کرده تا دیگران ایمان بیارن. ایمان از سر ترس از چاقو کشی‌ و سر بریدن پشیزی نمی‌ارزه. امت تو هم همیشه در خطر و خدشه هست نمیدونم چرا، حتی وقتی‌ حکومت یک مملکت ثروتمند دست شماست. بی‌ عرضگی نیست؟ دینی که کار داره من چی‌ می‌پوشم و میخورم و تو زندگی‌ شخصیم چه کار می‌کنم - شکم و زیر شکم - مفتش گرونه.
‌پنجشنبه 27 شهريور 1393 - 02:16
آزاد اندیش۳۳۲۲ - دورام - انگلستان
فدای آقا - اودنسه - دانمارک. توی همون قرآن از عیسی به عنوان کلمه الله یاد شده و اسلام عیسی رو روح الله می دونه. کلمه و روح هر چیز، خود اون هست. اگر شما یا قرآن جای دیگه چیز دیگه می گه این اسمش تناقضه. دوما توی کتاب اشعیا که لوحه های اصلش هزار سال قبل از عیسی نوشته شده و توی بحر المیت پیدا شده پیشگویی شده که خدا میاد در بین انسان ها. از مسیح به عنوان امانوئیل یا خدا در میان ما یاد شده و خیلی پیشگویی های خیلی محکم دیگه از پیامبرای دیگه
‌پنجشنبه 27 شهريور 1393 - 02:30
aashena - اتاوا - کانادا
اسلام چی برای مردم به ارمغان اورده که حتی مهرشون را هم از چین وارد میکنید خودشون نمیتونن تولید کنند
‌پنجشنبه 27 شهريور 1393 - 02:44
راهجو - فریدونکنار - ایران
فدای آقا - اودنسه - تو که مسیحی رو بخاطر فرزند خدا داشتن سرزنش میکنی پس چرا داری سنگ رو طواف میکنی و بتپرستی؟!!!! بوسیدن حجر الاسود هم توسط محمد که همون بت پرستی بود نبود؟!!!
‌پنجشنبه 27 شهريور 1393 - 07:15
cobalt3 - کرج - ایران
طرف کشیشه اگه کشیش محارب با خداست تکلیف بقیه روشنه حتی این فدائی آقا رو هم میشه بجرم فدائی بودن دار زد تا بخواد ثابت کنه که من فدائی آقا بودم نه کس دیگه حلواش هم خورده شده کبلائی.
‌پنجشنبه 27 شهريور 1393 - 08:29
آزاد اندیش۳۳۲۲ - دورام - انگلستان
راهجو - فریدونکنار - ایران. ضمن اینکه خود محمد در ابتدای راه اسلام، در پرستش و ستایش سه تا بت آیه درست کرده بود و بعد از قدرت گرفتن اون آیه ها رو با این استدلال که از جانب شیطان به من الهام شده بود، حذف کرد. اینها هیچی از اسلام نمی دونند یا شاید هم می دونند و منافع مالیشون توش هست.
‌پنجشنبه 27 شهريور 1393 - 11:18
شوخی کردم - دالاهو - کردستان
داعش به تمام معنا رژیم شیعی ایران هست وبس.
‌پنجشنبه 27 شهريور 1393 - 14:31
راهجو - فریدونکنار - ایران
زندگی در یک جامعه انسانی خیلی آسون بدست میاد اگر قانون رو بنویسیم و به رای بگذاریم و به اکثریت احترام گذاشته و حقوق اقلیت را رعایت کنیم و هر بار که خواستیم نواقص قانون خود را دوباره از رای گیری برطرف کنیم و بدین شکل نه قدیس بسازیم و نه معبد ،تا کسی نیاید و و والی معبد و قدیسان شود و سگهایش را رها کرده و قانون خودنوشته را به زور به خورد خلق دهد و مخالفان را ملحد و کافر بنامد
‌پنجشنبه 27 شهريور 1393 - 18:43
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
جستجو برایِ پی‌ بردن به حقیقت خونِ دل خوردن‌ها میخواهد نه با دشنه به جانِ آن افتادن ، راههای حقیقت ممکن است مختلف و متفاوت باشد اما تهِ آن به یکجا ختم و در تضاد با خود نیست هر جا شمه ایی از آن باشد بی‌ اعتنا به ظاهر و شکلش هم سوً میشود نه اینکه مقابلِ آن صف ارأیی کند و این است حقیقت را خالص از تعصب، جهالت ، غرض، مصلحت طلبی ، منفعت طلبی دور و دور کرده تا طلایِ ۲۴ عیار شده و خالص از هر غشی.
جمعه 28 شهريور 1393 - 14:51
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
تو چگونه روت میشه از دین برایِ تحمیلِ افکارِ شیطانی خامنه ایی که خود را قربانی او میدانی سؤ استفاده کرده و تمامِ این بی‌ حرمتیها را به خاطر رفتارِ شیطانی او و هم پالگی‌هایشان به دین است را نبینی، این نظام که دستِ معاویه و یزید را از پشت بسته, کجایِ دین گفته حقِ مردم را هپل هپو کن و به این دزدی افتخار عینِ دینداری بدان، کجا گفته تمامِ وابستگان به حکومت را راضی‌ نگاه دار تا بتوانی‌ حکومت کنی‌ و جنایت و خیانت به مردم رواداری، خامنه ایی چه کرده با شما‌ها که تا این حد از جاده عدالت و راستی‌ خارج شده و این فجایع را نمی‌بینید و بیشرمانه بر طبلِ تبلیغِ این رسوأیی میکوبید ؟
جمعه 28 شهريور 1393 - 14:28
shahin.orel - تهران - ایران
shirzan e irani - استکهلم - سوئد شما در مورد چیزی اگه دری وری نگید روزتون شب نمیشه ؟ روضه خوندید که ( این نظام که دستِ معاویه و یزید را از پشت بسته ) میخواید توحش رو مقایسه کنید از علی خودتون مایه میگذاشتید که حتی آناتومی گربه رو از نظر شما تحت تاثیر قرار داد ! معاویه و عمر که منتخب مردم بودن ! علی هم بود ؟؟ اگر توانایی خوندن هم ندارید از کسی خواهش کنید تاریخ رو براتون بخونه , و متوجه بشید که معاویه چقدر آدم محترمی بوده در مقایسه با علی چاقوکش یا حسین کودتا چی شما ! من متوجه هستم ساختار فکری و ناتوانایی استدلالی شما توانایی درک خیلی از جملات رو نداره , ولی امتحان کنید شاید شد
جمعه 28 شهريور 1393 - 18:13
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
تو اگه چیزی متوجه می‌شدی حالت اینقدر خراب نبود، اگه با اینهمه دری وری منو شما خطاب نکنی‌ کمتر متوجه حالِ خرابت میشن لول ،ببخش اگه به معاویه جونت توهین شد مفتِ چنگت باشه ، تو اگه طرفدارِ معاویه‌ها نبودی عجیب بود. کینه ات به خاندانِ پیامبر خصوصاً علی‌ یاد آورِ هندِ جگر خواره نکنه به خوابت اومده تو رو مامورِ انتقام به روشِ خودش کرده.
جمعه 28 شهريور 1393 - 21:50
shahin.orel - تهران - ایران
shirzan e irani - استکهلم - سوئد ! بگو هند کی بود ؟ یک مشت جمله دری وری گفتن , اسمش حرف زدن نیست ( معاویه جونت ) ( کینه ات به خاندانِ پیامبر خصوصاً علی‌ ) چرا دری وری میگی ؟ , بیخود میکنی از چاقو کشی علی واسه خودت قدیسه میسازی و به مردم هم میفروشی ! در جواب زر زر میکنی , اه خورشید بتاب !! ابرها کجکی شد .... !! فکر میکنی حرف زدی ! خیلی هم مهم بود ! اصلا میدونی هند کی بود , معاویه کی بود , , بی شرمانه هی میگی اونها بد بودن علی خیلی خوب بود , به جای صبح تا شب ول گشتن پای منبر , ٤ کتاب تاریخ بخون نه دینی ! ! از سنت خجالت بکش ! هند یک زن آزاده بود و تو هیچی نفهمیدی .
شنبه 29 شهريور 1393 - 11:18
shahin.orel - تهران - ایران
تو حتی نمیتونی جواب هیچ سوالی رو بدی , چون نمیتونی در ارتباط با هیچ موضوعی حرف بزنی , مثلا ازت بپرسن , هوا امروز سرد بود ؟ جواب آدم های عادی اینه که ,بله ٧ درجه بود , نسبتا سرد بود ! ولی یکی مثل تو جواب میده , من امروز با کاپشن بیرون رفتم ! این جواب از نظرتو جوابه ولی از نظر دیگران جواب این آدم احمقانه و بی ربط به سواله ! باور کن تو حتی تفاوت این ٢ جواب رو نمیفهمی !!
شنبه 29 شهريور 1393 - 11:18
کوروش مهری - یزد - ایران
منم مثل فدای آقا اعتقاد دارم اسلام بهترین و کاملترین دینه(هر چی آخونده بهمراه فدای آقا کفن کنم اگه دروغ بگم!!)
شنبه 29 شهريور 1393 - 17:39
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.