زنان سعودی از مراجعه بدون همراه به پزشک مرد منع شدند

 

یکی از رهبران مذهبی عربستان سعودی مراجعه به پزشک مرد بدون همراه را برای زنان این کشور ممنوع اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، شیخ «قیس آل مبارک» گفت: مراجعه زنان به پزشک مرد بدون حضور یکی از محارم‌شان، اهمال‌کاری و ممنوع است.

به گفته وی، معاینات پزشکی زنان توسط متخصص مرد جز در موارد خیلی ضروری و واجب امری قانونی و پسندیده نیست.

شیخ قیس آل‌ مبارک افزود: زنان تنها در مواقع عدم حضور پزشک زن مجوز دارند به پزشک مرد مراجعه کنند. همچنین باید هنگام مراجعه به پزشک مرد یکی از محارم خود را همراه داشته باشند.

بر طبق این گزارش، پلیس مذهبی عربستان در استان شرقی این کشور محدودیت‌هایی را برای ورود زنان به بیمارستان بدون حضور همراه مرد در برخی مراکز درمانی خصوصی اعمال کرده است.

+14
رأی دهید
-31

artinmd - تهران - ایران
دیگه حالم از این اسلام من درآورده شیخهای زن باز هیز که فکرشون فقط زیرشکمشونه بهم میخوره
شنبه 26 بهمن 1392 - 11:42
sayeh tars - لندن - بریتانیا
بی‌ عرضه‌ترین زنهای دنیا زنهای عرب هستند و همینطور بی‌ خاصیت ترینها هستند
شنبه 26 بهمن 1392 - 12:12
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی
این فتوا کاملاً درست است ان شاءالله . والله اعلم .رفتن نزد بزشکان مرد برای هر زن منوط به نبودن بزشک زن میباشد و این نکته مهم هست که هنکام مراجعه زن نزد بزشک مرد باید شوهر برادر یا بدر ان زن همراه وی باشد
شنبه 26 بهمن 1392 - 12:34
kabootar - لاهور - پاکستان
این یعنی که پزشک هاشون بیمار و سالم و یا مجرد و بیوه و شوهردار حالی شون نیست؟
شنبه 26 بهمن 1392 - 12:49
princesse - تهران - پرژن
سلطنت طلب - ابوظبی - چقدر فکر تون بیمار هست چندش آور.. حالا این زنهای گنده سیاه زشت عربستان که زیر این عبای سیاه بوی عرقشون آدم رو خفه می‌کنه چی‌ هستند که اینقدر فتوا صادر می‌شه همین جور مردای انترشون خخخخخخخخ
شنبه 26 بهمن 1392 - 13:24
Lolalola - پاریس - فرانسه
وا ! این که فتوا نمیخواست زنان سعودى بدون مرد جایى نمیرن !!!!
شنبه 26 بهمن 1392 - 14:48
tehrannn21 - تهران - ایران
زن یکی‌ از این وهابی‌ها حامله بوده،وضعیت بسیار وخیم و اورژانسی می‌شه و طرف زنشو میبره بیمارستان. سریع دکتر را خبر میکنند که بیا یکی‌ داره با بچه تو شکم میمیره.. دکتر بینوا با عجله از چند طبقه با سرعت و نفس نفس زنان خودشو می‌رسونه و وارد اتاق عمل می‌شه، که بعدش مرد هیکلی‌ وهابی دکتر که یه مرد بوده را تا حد مرگ می‌زنه که چرا بدون اجازه رفتی‌ و زن من را دیدی! تا مأمور‌های بیمارستان و پزشک زن از راه میرسند کار از کار گذشته بوده...زن با بچّه تو شکم اون دنیا بودند و پزشک مرد یه گوشه با سر و صورت خونین ! در عجبم که چرا اروپایی‌ها افرادی با این عقاید را در کشور خودشون پناه میدند!
شنبه 26 بهمن 1392 - 15:24
baluch m - اسلو - نروژ
دوست نازنین پرینسس‌تهران‌پرژن؛بنده بر این عقیده هستم که دین و مذهب جواب گوی نیازمند یهای بشری نیست.و برخورد اصولی با محصولات مذهب گامی به جلو است.در نتیجه رنگ پوست،چاقی،لاغری.و غیره معیار نمیباشد.و این گونه اظهار نظر ها،و توهین‌های شما چون زنهای گنده،سیاه زشت،.. در نام شما چون پرینسس نمیگنجد.پیروز باشید.
شنبه 26 بهمن 1392 - 16:48
کبالت3 - کرج - ایران
این الله مدینه عرضه حفظ ناموس زنای ولایت خودشم نداره و باید شیخ قیسی خور بجای دست به آب دست به فتوا بشه کبلائی.
شنبه 26 بهمن 1392 - 16:45
nassau - مالاگا - اسپانیا
این عربها با گذشت زمان احمق تر میشن
شنبه 26 بهمن 1392 - 18:08
تیتو تیتو - تهران - ایران
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی صد رحمت به اخوندای شیعه تر زدید با این تفکرات طالبانیتون.
شنبه 26 بهمن 1392 - 18:12
dark night - تهران - ایران
این جور حکمها از چاه فاضل آب بیرون میاید نه از مغز متفکر،اسلام زدگان سلفی ،وهابی کثیف سعودی بهتر از این نمیشن.
شنبه 26 بهمن 1392 - 18:02
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
سلطنت طلب - ابوظبی - در صدد اشاعه اینگونه تفکر در ایران هستید ! درسته که در بین اعراب زندگی‌ اما ایران را با عربستان اشتباه نگیرید ! اگر زنان عربستان اجازه می‌دادند اندازه رمه، شوهرانشان سر‌شان زن بیاورند و دخترنشان را زنده بگور کنند، زنان ایران بر مملکتِ خود پادشاهی و فرمانروایی, میکردند یا حکم ملکه داشتند، که شهبانو فرح قبل از اشغال دوباره عرب در ۵۷ با توطئه جهانی‌ آخرین آنها بود، یا دوشا دوشِ مردان کار ، حقوق دریافت و در صحنه جامعه مستقل عمل میکردند. یقیناً در آینده زنانِ ایرانی به جایگاه اصلی‌ خود باز خواهند گشت، لطفا این نسخه‌ها را برای همان زنانِ اعراب بپیچید.
شنبه 26 بهمن 1392 - 19:05
princesse - تهران - پرژن
baluch m - اسلو - نروژ. -شما ببخشید ما زدیم به سیم به آخر ... با این دین مزخرف .............................. : : : :
شنبه 26 بهمن 1392 - 19:53
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
نکته دیگری که باید مردان عربستان با این قانون مد نظر بگیرند این است که اینگونه رفتار مرد را هیز و زن را جری می‌کند، اگر زن بخواهد کاری کند با همه این محدودیتها انجام میدهد، اگر هم درست باشد امکان ندارد، وقتی‌ مرد به خود حکمِ سگ‌ِ پاسبان میدهد باید نگهبانی دهد یکبار زنش از زیر چادر عربی‌ پایش را زیرِ میز به پای دکتر نزند و چشمکی هم نثارِ او ! بهتر است مردان بنیشند روی زمین یک چشمشان به پای دکتر و زن و یک چشمشان به چشمِ آن دو، تا به موقع پاچه هر دو را بگیرد . از ما گفتن بود، یاد مرحوم نادره در فیلمِ ممل امریکایی افتادم که خیلی‌ شنگول بود و در این امور در آن فیلم تبحر کافی‌ , لول
شنبه 26 بهمن 1392 - 19:53
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی
جقدر برخی کاربران از نظر فکری و احترام به ادیان کم شعور و کم عقل هستند اولاً که این فتوا مختص عربستان نیست و تمامی کشورهای مسلمان و اهل سنت که بالغ بر یک ملیارد و نیم مسلمان هستند را شامل میشود و اصلاً به روافض. و تشیع صفوی و دین و عقیده یشان و نوع نکاهشان کاری ندارند و فقط منشور و دین خودشان مهم هست و بس اما در مورد اشغال ایران در بهمن 57بنده خودم یکی از طرفداران نظام بادشاهی و طرفدار رضا بهلوی هستم و باید بکم ایران توسط اعراب تصرف نشد بلکه توسط خمینی سیک زاده هندو و قزلباشان صفوی تصرف شد
شنبه 26 بهمن 1392 - 21:00
تیتو تیتو - تهران - ایران
shirzan e irani - استکهلم - سوئد درود بر شما هموطن خودتونو بخاطر این فرد که کشورشو به مشتی دینار فروخته ناراحت نکنید ایشان فاقد تربیت هستند و من بابت عدم تربیت صحیح ایشان که مدام به مردم ایران توهین میکنند از شما عذر میخام گویا علاقه خاصی داره بین مردم ایران تفرقه بندازه.
شنبه 26 بهمن 1392 - 22:00
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
موافقم توسطِ خمینی سیک زاده غارت شد البته با نقشه کشی‌ روس و اروپا و همکاری امریکا البته با پرون نوابِ صفوی و پیروان مارکس و استالین و پیشوری و تو همین راسته‌، از قزلباشان و تأثیرشان بی‌ خبرم چون حکومتشان را کردند و به تاریخ پیوستند ، البته چه بسا همانگونه که گندِ اثرِ حمله اعراب در این حکومت نمود پیدا کرد چه بسا از هر اندیشه ائی که می‌توانستند با علم کردن آن به مقصود برسند استفاده.
شنبه 26 بهمن 1392 - 22:52
امید ایرانی - شیراز - ایران
با این فتواهایی که وهابی های بی همه چیز می دهند و این آقای به اصطلاح سلطنت طلب از آنها پشتیبانی می کند باید بگم دم صفوی ها گرم که شیعه گری را در ایران رواچ دادند. آقای سلطنت طلب هی نگو رافضی و صفوی . آیا خوشت میاد بهت بگم عمری؟ زن تو بیمارستان مرده به خاطر نفهمی شوهر وهابیش. بعد تو از ابن فتوا پشتیبانی میکنی. وهابی هایی که جز وحشی گری و آدم کشی و هوسرانی چیز دیگری بلد نیستند و به زن ها فقط به چشم حیوان نگاه می کنند.
شنبه 26 بهمن 1392 - 23:18
آرمان شهر من - استهبان - ایران
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی! لطف کن و از شبه جزیره عرب برای یک و نیم میلیارد انسان نسخه نپیچ!در کدام یک از کشورهای اسلامی بجز محدودی که وهابیها و تکفیریها و عده ای با تفکر امثال تو قدرت را در دست دارند این گونه قوانین بدوی و غیر انسانی حاکم است!؟
یکشنبه 27 بهمن 1392 - 17:07
perser68 - فلوریدا - امریکا
سلطنت‌طلب - ابوظبی - امارات . تو چطور میخواهی‌ طرفدار شاه و پسرش باشی‌ و یه چنین تفکر زیر شکمی در مغزت جا دادی؟شما‌ها همتون از هر نوع مذهبی‌ که دارید تا کی‌ می‌خواهید برای جان آدمها تصمیم بگیرید؟امیدوارم به زودی زود برسه اون روزی که مذهب بره تو پستوی خونه‌ها و از اون تو در نیاد!
یکشنبه 27 بهمن 1392 - 22:34
tehrannn21 - تهران - ایران
perser68 - فلوریدا - امریکا ,برو کمی‌ به خودت استراحت بده ، حالا تو هر مطلب کامنت نزاری کسی‌ نمیگه لالی! lol //. سلطنت طلب جان ! بریدن سر این ملعون کافر حلا‌ل است و تو را ۲۰۰ قدم به بهشت نزدیکتر می‌کند، زود دست به کار شو ‌ lol ها ها‌ها ها
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 01:42
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
تیتو تیتو - تهران - ایران - ممنونم از اظهارِ لطفِ شما، گاهی‌ افراد تا در دنیای سلیقه ائی خود سیر، کارشان توجیه دارد، رسم بنده بر این است در حدی که بدانم اطلاعات یا نقطه نظراتِ خودرا که به یقین رسیده‌ بیان، زکات علم نشرِ آن است، منظورم این نیست که عالمم ، من عاشقم، منظورم این است که دست آوردی که عشق به من ارزانی‌ در اختیارِ دیگران قرار ، شاید به خاطر گوهرِ خالصِ عشق بی‌ تأثیر نباشد و حدِاقلش خواندن یک نظر است رد و قبول آن با خودِ افراد است، شاد باشید.
‌سه شنبه 29 بهمن 1392 - 02:02
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.