منتخبی از عکسهای روز اینترنت 90

پایگاهی که هدف موشکهای ایران قرار گرفت
در رزمایش پیامبر اعظم7 که از روز دوشنبه آغاز شده است موشک های بالستیک سپاه، یک پایگاه شبیه سازی شده نیروهای فرامنطقه ای را در کویر لوت هدف قرار دادند.

شاه و فرح در حرم امام رضا
تاریخ ایرانی: محمدرضا شاه پهلوی و فرح دیبا به همراه امیرعباس هویدا و مقامات دولتی در حرم امام رضا در مشهد - ۱۱ خرداد ۱۳۵۷

وقتی مهمان احمدی نژاد دیر می کند!
محمد جهاد الاحام رئیس مجلس سوریه عصر چهارشنبه با محمود احمدی نژاد رئیس جمهور دیدار و گفتگو کرد.

نوه مشترک احمدی نژاد و مشایی

رضا رحیم مشایی در صفحه فیسبوک خود نوشت: دایی شدم! مهدی احمدی نژاد پسر رییس جمهور ، همسر دختر رحیم مشایی است.

اذان  صیاد شیرازی در قطار

رای نماینده مجلس روی هواست !

رامین مهمانپرست در کنسرت همایون خرم

کنسرت استاد همایون خرم موسیقی دان ، آهنگساز و نوازنده چیره دست ویولن و سامان احتشامی نوازندگی پیانو در شب نیمه شعبان (سالن میلاد)نمایشگاه بین المللی تهران


پژوهشگران ایرانی سهیم در کشف بوزون هیگز

دانش‌های بنیادی - صبح امروز پژوهشگران سرن از کشف ذره‌ای بسیار شبیه به بوزون هیگز خبر دادند. در پژوهشگاه دانش‌های بنیادی نیز دانشمدان ایرانی مشارکت‌کننده در این پروژه میزبان خبرنگاران علمی بودند.

عکس؛ گروه تحقیقات تجربی فیزیک ذرات بنیادی در پژوهشگاه دانش‌های بنیادی را نشان می‌دهد و اعضای آن به ترتیب از راست به چپ عبارتند از

دکتر حسام‌الدین ارفعی ,دکتر حامد بخشیان ,خانم دکتر عبیده جعفری , دکتر سعید پاک‌طینت , دکتر مجتبی محمدی , خانم دکتر مریم زینلی و خانم دکتر بتول صفرزاده

آموزش قرآن قبل از تولد

موسسه قرآنی و آموزشی سه زبانه ( فارسی - انگلیسی - عربی ) از مقطع قبل از تولد ( جنینی ) تا 6 سالگی !!!!

تصویری از یکی از هواپیماهای ماهان در فرودگاه امام خمینی ( پنجشنبه 15 تیر 1391 )

تصویر گلپا روی یک ویژه نامه

اعتیاد به قلیان

کشاورز با غیرت

توت فرنگی اندازه سیب

عجیب ترین پل هوایی دنیا


وقتی وانت نیسان تک چرخ می زند

سنگینی بار آهن موجب شد تا دوچرخ جلوی خودروی نیسان به هوا بلند شود.خودرویی که در تصویر مشاهده می شود وانت نیسانی است که حامل تیرآهن برای یک مجتمع ساختمانی بود. چند نفر در حال تخلیه محموله خودرو بودند که در همین هنگام به علت سنگینی آهن ها دوچرخ خودروی نیسان به هوا بلند شد.

عکسی با عنوان احساس مسئولیت , که چند جایزه بین المللی را از آن خود کرد

اثبات امکان همزیستی مسالمت آمیز

+400
رأی دهید
-103

rasan - لندن - انگلیس
از کشاورز با غیرت خیلی‌ خوشم اومد مرسی‌
جمعه 16 تير 1391 - 12:27
دانشجوی ایرانی - تهران - ایران
شاه و فرح در اوج قدرت به مقدسات احترام گذاشتن!خوبه ما هم یاد بگیریم به اعتقادات همدیگه احترام بذاریم!کار دانشمندا در کشف ذره جدید قابل ستایشه خوشحالم از ایران هم به این پروژه کمک کردن!نگذرید از عاورز با غیرت!خدا قوت!دست های پینه بسته همه زحمت کشا رو می بوسم!مرگ بر کسی که به خودش اجازه میده حق دیگران رو بخوره و پول ملتو بالا بکشه!اگه یه ذره شرم وحیا تو وجودشون باشه باید از درجا دق کنن!
جمعه 16 تير 1391 - 12:18
ghom.666 - قم - ایران
بدبختی ما همین تازی پرستان بودن و هستن.فرح گاگول میگفت من نوه امام باقرم....اگه همان موقع این دین تازی ضد بشری را نابود میکردن نه خود احمق شان این بلا سرشون میامد نه مردم ایران
جمعه 16 تير 1391 - 13:04
bahman_hw - مشهد - ایران
اون عکس هوا پیما منو یاد کارتون جیمبو انداخت .
جمعه 16 تير 1391 - 13:14
nerse - اهواز - ایران
این عکس آخر و کشاورز با غیرت خیلی عالی بود
جمعه 16 تير 1391 - 14:03
alirreza - استکهلم - سوئد
عکس ۳ خیلی‌ چشم گیر بود
جمعه 16 تير 1391 - 14:09
amermehraban - سلیمانیه - عراق
همه ای عکسا قشنگن دستتون درد نکنه
جمعه 16 تير 1391 - 14:52
flober12 - هروگیت - انگلیس
جالب بود تشکر...
جمعه 16 تير 1391 - 15:15
agha_ehsan - تهران - ایران
دانشجوی ایرانی - تهران - ایران - ثابت شد که شاه و فرح به قبر عمه مبارکشون خندیدن که به اعتقادات مردم احترام گذاشتن که آخرش همون آخوندها انقده تو گوش مردم ساده دل خوندن که با اردنگی انداختنشون بیرون. حالا هم بخاطر همون ندانم کاری شاه در احترام به آخوندهاست که ما هم داریم به دست آخوندها میسوزیم. خواهشا این نسخه های خوشگلت رو واسه یه عده ساده دل شیرین عقل بپیچ.
جمعه 16 تير 1391 - 16:45
agha_ehsan - تهران - ایران
ghom.666 - قم - ایران - موافقم. شاه می گفت که پنج ساله بودخ که دوازده امام جلوش ظاهر شدن و نه فقط ایران رو آباد کرد که مسجدها رو هم حسابی آباد کرد. تا اینکه آخوند دست گذاشت تو دست امریکا و بلایی رو سرمون آورد که هنوز که هنوزه نسل پشته نسل داره میسوزه.
جمعه 16 تير 1391 - 16:49
baas - روتردام - هلند
/ شاهی که اسم عربی روی پسرش بزاره نباشه بهتره .
جمعه 16 تير 1391 - 17:33
aziz iran - کپنهاک - دانمارک
شاهنشاه آریامهر خودش یکی از کسانی بود که این رژیم و خمینی را ساخت و بزرگ کرد و بجان ملت انداخت و در اخر فرار را بر قرار ترجیح داد.....قیافه ی فرح پهلوی با این چادر بسیار مسخره و خنده دار است عینهون ننه باجی هاست ....
جمعه 16 تير 1391 - 19:59
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
ghom.666 - قم - ایران /agha_ehsan - تهران - ایران /آدم صدها متر زیر خط فقر باشه ولی‌ یک میلیمتر زیر خط فهم نباشه، بی‌ لیاقتی و اشتباه خودتون را گردن زیارت رفتن شاه نندازید ، همین شخص در مقابل خمینی ایستاد ، تبعیدش کرد شد براش پیراهن عثمون،، یادتون رفته وای بحالت بختیار اگر امام فردا نیاد، مردم ساده نبودند ، خوشی‌ زده بود زیر دلشون ، همشون میخواستنند تاج داشته باشند مردم ظرفییت نداشتند، میخواستند پول نفت بیاید تو سفرهشون و آب و برق مجانی داشته باشن، دمکراسی یعنی زیستن ادمها با مذاهب و عقاید متفاوت به طور مسالمت آمیز در کنار هم همونی که ما توی ایران داشتیم ، مسیحی ، یهودی، زرتشتی، آسوری،.. و مسلمان کنار یکدیگر کار و زندگی‌ داشتند ، با ضّد ایران و ایرانی‌ و تجزیه طلب کاری ندارم اینها خراب کار و خلاف کار بودند و هدفی جز منفعت طلبی خودشون نداشتن مثل خمینی و دارو دسته داشته باشند،دانشجوی ایرانی - تهران - ایران / با شما موافق هستم.
جمعه 16 تير 1391 - 20:38
Ghom.666 - قم - ایران
کالیفرنیا امریکاهً.....اقاى مهندس چرا بیخودى حرف میزنى اگه فرح براشون علمیه نمى ساخت و ماهیانه بهشون حقوق نمیداد و خود شاه بز که مرجع تقلیدش ایت الله بروجردى نبود ! اینها پا نمیگرفتن.. بله مردم گول این اخونها و مثلا روشنفکران مثل حزب توده کثیف و اشغال را خوردن ...
جمعه 16 تير 1391 - 23:30
دانشجوی ایرانی - تهران - ایران
agha_ehsan - تهران - ایران. همین حرفارو میزنید ملت میخونن میگن ببینید اینا میخوان دین ما رو بگیرن!میدونید چندهزار بار اینا رو تو گوش ملت میخونن؟حالا شما هم با حرفاتون نفت تو کوره میریزید!مشکل ما حکومته به ملت چیکار دارین چه دینی دارن!شاه خمینی رو نکشت الان یه عده می گن فلان فلان شده نکشت!اگه کشته بود الان یه عده دیگه میگفتن دیدید امام رو کشت این جلاد!امام مضلوم بود!بیچاره شاه اصلا دوست ندارم جاش بودم هر کاری کرده باز همه شاکی ان!ولی من به عنوان نسل جوان ایران از شاه راضیم خدا بیامرزتش!
جمعه 16 تير 1391 - 23:39
baharrr - وین - اتریش
نوه مشترک احمدی نژاد و مشایی: عنتری یک پتو برای نوه‌ اشٔ گرفته که عکس خودش روشه، حتما اون‌یکی هم مشائیه.
شنبه 17 تير 1391 - 00:48
بایان - منچستر - انگلستان
اثبات امکان همزیستی مسالمت آمیز !! اینها که عروسک هستن !!!!!
شنبه 17 تير 1391 - 02:56
keleyman - اسلام آباد - ایران
اگر بگوییم همگان را خدا آفریده ، نوه مشایی و مموتی را خداوند مطمئنا ....!
شنبه 17 تير 1391 - 06:14
reza-azerbaycan - ماکو - ایران
ıran-maku رضا- آذربایجان. تشکر مرسی‌
شنبه 17 تير 1391 - 08:18
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
Ghom.666 - قم - ایران/ هنوز هم نفهمیدی که مذهب هر شخص اختیاری و خصوصی است ایشون به هیچکس نگفت که باید مسلمان باشی و باید بری زیارت باید چادر سرت کنی نماز بخونی و اشهد بگی, هیچکس راهم بخاطر اختیار کردن مذهب دیگر به زندان ننداخت , اگر هم تظاهر به مسلمانی کرد بخاطر این بود که بخاطر پیشرفت ایران دهن یک مشت یاوه گوه خشکه مذهب افراطی مثل خمینی را ببنده که تبلیغ کافر بودن خانواده سلطنتی را برای ملت بی سواد و بی فرهنگ مذهبی نکنند, و چوب لای چرخ نگذارند, اگر یک کم به عقب برگردی و مطالعه کنی باید منصفانه بگم پیشرفت ایران در دوران سلطنت پهلوی برای ملت بی سواد قابل هضم نبود برای همین دستشون رابلند کردنند و دو دستی زدنند تو سرخودشون , نوش جونشون.
شنبه 17 تير 1391 - 05:47
keleyman - اسلام آباد - ایران
. وبلاگ عروة‌الوثقی نوشت: «داستان هاله نور تاریخچه طولانی‌تری در بین رجال سیاسی دارد و محمدرضا شاه هم از این هاله‌ها برای خود دیده بود.». این وبلاگ‌نویس با استناد به «کتاب تاریخ تحولات سیاسی و اجتماعی ایران؛ نوشته دکتر سید علیرضا ازغندی» چنین نوشته است: «محمدرضا شاه در اولین کتاب خود به نام ماموریت برای وطنم مینویسد: از شش سالگی اعتقاد پیدا کردم که خدای بزرگ مرا پیوسته در کنف حمایت خود قرار داده و خواهد داد، و بعد، از اتفاقاتی نام می‌برد که آنها را به نوعی حمایت پروردگار از خود و دوام سلطنتش می‌داند، بویژه جان سالم به در بردن از ترور نافرجام بهمن ۱۳۲۷ و معجزه بیست و هشتم مرداد ۱۳۳۲، ولی بیش از هر موضوعی به اتفاقی که در ایام کودکی شاهد و ناظر آن بوده اشاره دارد و می‌نویسد: روزی با مربی خود در حوالی کاخ سلطنتی قدم می‌زدم ناگهان مردی را با چهره ملکوتی دیدم که بر گرد عارضش هاله‌ای از نور مانند صورتی که نقاشان عرب از عیسی‌بن مریم می‌سازند، نمایان بود. در آن حین به من الهام شد که با خاتم ائمه اطهار حضرت امام قائم روبرو هستم.».
شنبه 17 تير 1391 - 06:40
hamood - دبی - امارات
ghom.66 اولا چقدر راحت به دیگران توهین میکنی؟ وانمود میکنی به عقاید دیگران باید احترام گذاشت ولی گفتارت چیز دیگه ای میگه. ثانیا, اون فیضه و مدارس علمیه یا از محل خمس بازاریان و ملت فریب خورده ای مثل من و تو ساخته میشد, ویا از وجوهی که به وجوه هند مشهور است , و انگلیس پشت آن پنهان. حالا خودت را جای پادشاه یک کشور بگذار در حالیکه آخوند ها , که مردم بعد از 57 فهمیدند چه موجودات پست فطرت , دروغگو و شارلاتانی هستن, شایع بکنند که جنابعالی که شاه هستی از دین خارج شده و بهائی شده ای , تو چکار میکنی ؟ غیر از این که باین صورتی که بالا میبینی نشان دهی که نه اینطور نیست. یادت رفته که ما عکس امام را در ماه میدیدیم و شعار میدادیم (وای اگر خمینی حکم جهادم دهدع)؟ امیدوارم که همسوئی تو و احسان با رژیم جور و جهل و فساد( که اونها هم این خانواده را هدف گرفته اند) تصادفی باشد. دوست من اگر جوانی ,تاریخ را بیشتر بخوان , البته نه تاریخی که نوشته توده ای هاست.
شنبه 17 تير 1391 - 07:38
agha_ehsan - تهران - ایران
دانشجوی ایرانی - تهران - ایران - هیچوقت هیچ احدی نمیتونه حماقت رو از یه احمق بگیره. اسلام یه سیستمه که ذهن دیندارهارو به رفتنشون به بهشت مشغول کنه و ذهن بی دین ها رو به اینکه چرا حجاب اجباریه و درواقع با مشغول کردن بی دین و دیندار به این مسایل ٬ حکومت با خیال راحت ثروت کشور رو یا می دزده یا با ندانم کاری به باد میده. این سیستمیه که از زمان تاسیس اسلام وجود داشته. خداییش غیر از اینه؟ اینهمه کشور مسلمان عربی ٬ آیا تو این هزاروچهارصد سال تونستن یه کارخونهء آسپرین سازی بسازن؟ چشماتو باز کن و این سیستمه خر پرور بیا بیرون. هرچند که امیدی نیس. زیاد هم خوشبین نباش که کشور پره دینداره که دغدغه شون اینه که ای وای دشمن می خواد دین ما رو بگیره. برو خودتو با داستان حوری ها و برزخ خوش کن. به حالت حسودیم میشه.
شنبه 17 تير 1391 - 10:07
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
baharrr - وین - اتریش/ این رنگ و لوگوی خانواده گی آنهاست مثل گل زنبق بوربونهای فرانسه. آرم خانوادگی آنها هم میمون است , دماغش هم رفته به مامان بزرگش خدا بده برکت .
یکشنبه 18 تير 1391 - 01:28
sepherdad - سیدنی - استرالیا
پژوهشگران ایرانی سهیم در کشف بوزون هیگز""""""دکتر حسام‌الدین ارفعی( جنسیت ناامعلوم)!! خانم دکتر عبیده جعفری ، ""اقای"" دکتر، ,""خانم"" دکتر و ""پیرمرده"" دکتر ، "'پیرزنه"" دکتر ,""پیرمرد"" پورفسور ""پیرزنه"" پورفسور!!
یکشنبه 18 تير 1391 - 06:32
دانشجوی ایرانی - تهران - ایران
Royan - کالیفرنیا - آمریکا. مرسی از سعه صدر شما!بااینکه شاید با بعضی چیزا مخالف باشید اما در عین حال به عقاید دیگران هم احترام میذارید!اگه همه مثل شما باشن میتونیم به تحقق دموکراسی امیدوارباشیم!. agha_ehsan - تهران - ایران. دوست عزیز اینکه من به چی اعتقاد دارم یا ندارم یه چیز شخصیه!تا همینش بگم که در اعتقاد من لازم نیست الزاما دیندار باشی!اگر فقط آدم درستی باشی کافیه دین بهانه است!در اینم که آخوندا گند زدن به مملکت شکی نیست ولی اگر هم جهلی هست مردم باید خودشون آگاه بشن به زور نمی شه چیزی رو به خورد مردم داد که البته نسل ایران داره عوض میشه و کم کم داره از اون سنت گرایی محض فاصله میگیره!همه ما خواهان سربلندی ایرانیم همه ما دلمون برای ایرانمون می تپه!ما باید روح جمشید و کورش رو زنده کنیم و در ایران آزاد هر کسی آزاد باشه عقیده خودشو داشته باشه!مهم ترین سرمایه ایران جوون هاش ان که خوشبختانه روز به روز آگاه تر میشن!به امید ایران آزاد
یکشنبه 18 تير 1391 - 11:52
Rezgar - لینشوپینگ - سوئد
فقط و فقط عکس شاه و شاه بانو عزیز از همه و همه چیز فشنگتر و جالب ترند.
یکشنبه 18 تير 1391 - 17:18
amir80 - مشهد - ایران
عکس اخری خیلی باحال بود
یکشنبه 18 تير 1391 - 21:48
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.