یک همجنس گرای زن ایرانی در بن بست + ویدیو

یک همجنس گرای زن ایرانی در بن بست

صحنه ای از فیلم بن بست

رادیو فردا :  «بن بست» عنوان تازه ترین فیلم رامین گودرزی نژاد فیلمساز ایرانی ساکن بریتانیا، در ماه جاری (آوریل) در لندن به نمایش درمی آید. فیلمنامه بن بست را مهشاد ترکان بر اساس زندگی یک زن جوان همجنس گرا نوشته است.

کیانا فیروز این زن ایرانی است که در نقش خود بازی می کند و با بهره گیری از تجربیات شخصی اش، زندگی دگرباشان را  بر پرده سینما به نمایش درمیاورد.

 در گفت و گو با رادیو فردا کیانا فیروز و رامین گودرزی نژاد در باره تم اصلی این فیلم بحث برانگیز توضیح می دهند.

رامین گودرزی نژاد: داستان این فیلم داستان یک زن همجنسگرای ایرانی است که دارد تلاش می کند صدای همجنسگراهای ایرانی را به گوش دنیا برساند. خودش در این اثنا مجبور می شود، به دلیل اینکه امکان برگشت به ایران را ندارد، درخواست پناهندگی اش را به وزارت کشور انگلستان تسلیم کند ولی با جواب منفی آنها رو به رو می شود.
 

این خانم که قبل تر در ایران مشغول ساختن یک فیلم مستند بوده در خصوص همجنسگرایان ایرانی، فوتیج هایی که داشته توسط نیروهای امنیتی کشف می شود و در ایران هم او را مورد پیگرد قرار می دهند. ولی به هر روی با توجه به اینکه توانسته خودش را به اینجا برساند و همچنان مشغول به فعالیت های حقوق بشری و مشخصاً در خصوص همجنسگراها است، آماده است که تمام این تهدیدها و خطرات را بپذیرد. ولی متاسفانه علیرغم تمام این شواهد و قرائن که نشان می دهد او کیست و چیست و دارای چه نوع گرایشی است در زندگی خصوصی اش، وزارت کشور انگلستان همه مطالب را نادیده می گیرد و با درخواست پناهندگی او مخالفت می کند.

آقای گودرزی نژاد، چه انگیزه ای، چه موضوعی باعث شد که شما بروید سراغ یک چنین موضوعی؟

من سال ۲۰۰۷ یک فیلم کوتاه ساختم که شما فکر می کنم در رادیو فردا آن را منعکس کردید، به اسم آیا هرگز اتفاق افتاده ام، آن راجع به یک زن شاعره ایرانی همجنسگرا است و وقتی این فیلم پخش شد و تعداد یکی دو جشنواره بین المللی نمایش داده شود، تعداد زیادی از همجنسگراهای ایرانی و بخصوص خانم ها با من تماس گرفتند و از اینکه اقدامی در این زمینه شده، مرا به نوعی... حالا کلمه «تشویق» را شاید نباید به کار برد...
 

 به نوعی از من خواستند که بازهم اگر می توانم در این زمینه فعالیت کنم. وقتی خانم کیانا فیروز، که یک سابقه فیلمسازی هم در ایران داشت، با من تماس گرفت در انگلیس و خواست بداند که اگر فیلم مستندی بسازد، امکان پخشش هست و من به او گفتم که چه خطراتی متوجه او خواهد بود، و او پذیرفت و من قول دادم که هر کاری بتوانم برای پخش آن فیلم ها خواهم کرد، وقتی به انگلستان آمد، ما روی این سناریو کار کردیم و تصمیم گرفتیم صدای این اقلیت آسیب پذیر و به نوعی مظلوم را بتوانیم د رابعاد گسترده تری به گوش تمام دنیا برسانیم.
 

بنابراین این فیلم بر اساس سناریویی است که خانم کیانا فیروز نوشته اند؟

فی الواقع، فیلمنامه بر اساس زندگی ایشان نوشته شده. نه اینکه ایشان در نوشتن سناریو دخالت داشت.
 

حالا ممکن است با ایشان صحبت کنم؟

خواهش می کنم.
 

آقای  گودرزی نژاد کمی توضیح دادند ولی می خواهم از خود شما بپرسم که چطور شد تصمیم گرفتید در چنین فیلمی شرکت کنید؟ ممکن است درباره نقش خودتان بیشتر توضیح دهید؟

کیانا فیروز: بله. من نقش یک همجنسگرای ایرانی را در فیلم بازی کردم. فیلمنامه قسمت عمده اش از زندگی خود من اقتباس شده و یک فضای مستند داستانی به فیلم داده. علت حضور من در این فیلم این بوده که برای من به عنوان یک لزبین مهم بوده و هست که مشکلات یک لزبین ایرانی دیده شود و تنها راهی که می توانست صدای این اقلیت تحت فشار را به گوش ما برساند، از طریق  یک رسانه آزاد امکان پذیر است. و این فیلم تاثیرگذار خواهد بود.


آیا این فیلم به نمایش درآمده، یا به نمایش در می آید؟ در چه مرحله ای است؟

ماه آینده فیلم به نمایش در می آید. اما آنونس فیلم از دسامبر ۲۰۰۹ روی یوتیوب بوده و بیش از هزار نفر آنونس فیلم را دیده اند. 


آیا در فستیوال ها هم قرار است شرکت داده شود؟ کارهای فستیوالی فیلم در چه مرحله ای است؟

صد در صد این فیلم در فستیوال ها به نمایش در خواهد آمد. در حال حاضر به سانفرانسیسکو دعوت شده ایم و بعد در کانادا به ترتیب این فیلم به نمایش در خواهد آمد.
 

خانم کیانا فیروز، شنیده ام شما در انگلیس تقاضای پناهندگی کردید و الان دچار مشکل شده. ظاهراً وزارت کشور انگلیس با پناهندگی شما مخالفت کرده است.

برای من به عنوان یک فعال در زمینه حقوق همجنسگرای ایرانی برای پناهندگی در کشور انگلستان اقدام کرده ام و با تمام مشکلاتی که در ایران با آنها رو به رو هستم، درخواست من رد شده است.
 

 در وضعیت روحی بسیار سختی به سر می برم. همچنانکه وزارت کشور بسیار با بی مسئولیتی با مسئله من برخورد می کند، یک کمپین جدی شروع شده در انگلیس برای حمایت از من.
 

 سازمان دگرباشان جنسی در کانادا، انجمن مهاجران همجنسگرای انگلستان از من حمایت می کنند. ولی من این خطرات را به جان می خرم و همچنان دفاع خواهم کرد از حقوقمان. شرایط همجنسگرایان ایرانی نه تنها در ایران بلکه در کشورهای میزبان از جمله ترکیه بسیار سخت است. گویا این اقلیت، تقدیر آرامش ناپذیر برایشان رقم خورده. ولی ما همچنان هستیم. ما همچنان فعالیت می کنیم تا صدای همجنسگرایان ایرانی به گوش دنیا برسد.

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
آخوندها که اساسا با این همجنس بازی مشکلی ندارند!!! حالا اگه قانونی نیست ولی عملا خیلی از اونها در این زمینه فعالیت دارند و مواردی چون کهریزک برایشان حالت جوک داره!!! به هر حال در این زمینه نظر خاصی ندارم و دخالت نمیکنم. شاد باشید
شنبه 14 فروردین 1389

dokhtare iran zamin - انگلیس - لندن
درود بر دوستان گرامی ,من عضو جدیدم.امیدوارم سال نو اغاز رویش صلح وازادی و سرافرازی میهن عزیزمان باشد.
شنبه 14 فروردین 1389

sepher - استرالیا - سیدنی
بازم یه کیس پناهندگی ساختگی! ایران برای هم جنس بازها بهشت واقعیه.
شنبه 14 فروردین 1389

mah1 - ایران - تهران
فوق العاده بود مخصوصا ویدیو! کی میشه همه دنیا ازادی به معنایه واقعی باشه خالی از ظلم و ستم.
شنبه 14 فروردین 1389

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
اسلامیها بسیج شوید باز صحبت همجنسگرایان است خوبه برای پوشاندن بچه بازی وقتل در اسلامتون. چرندیات را شروع کنید...
شنبه 14 فروردین 1389

parandeye abi - بلزیک - بروکسل
واقعا که ...خاک تو سر این همجنس بازها...
شنبه 14 فروردین 1389

persianshadow1 - انگلستان - برایتون
نمیدونم ما ایرانیها چه اصراری داریم که ابروی خودمونو ببریم.این مسائل توی هر جامعه ای هست و یک چیز معمولیه ولی ما همه چیز رو توی بوق وکرنا میکنیم.یکمی هم چاشنی سیاسی بهش میدیم که جذاب بشه.تف بگور اون خمینی دجال که باعث و بانی همه این بد بختیاست.
شنبه 14 فروردین 1389

شمبلیله - انگلستان - لندن
خدا همه رو شفا بده . به من یه گونی پول و به این خانومه همجنس باز د... مرگ بر دیکتاتور یادتون نره
شنبه 14 فروردین 1389

konstantin777 - اوکراین - کیف
parandeye abi - بلزیک - بروکسل.خاک ...متنفرم از انسانهای روانی ..مثل تو.خدا یکم به تو و امثال تو عقل و شعور بده. باز صحبت از همجنسگرایی شد و این ادمای روان پریش شروع کردن به مزخرفگویی.
شنبه 14 فروردین 1389

parandeye abi - بلزیک - بروکسل
ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو. باز دوباره قات زدی... من نه اسلامیم نه عرب نه بچه باز نه ساندیس خور نه ارتباطی با دولت ایران نه...نه...(مثل بقیه کاربران این سایت که دایم تو بهشون فحش میدی ) ولی:. ولی به شدت با همجنس بازی و زیاده خواهی و کثافت کاری مخالفم.(منظورم کسانی که بیماریهای پزشکی دارند نیست). اینکار ها مخالف شئون والای انسان و نابود کننده حریم و خانواده است.حتی حیوانات این کارها رو نمیکنند ...فهمیدی ?
شنبه 14 فروردین 1389

oldboy - انگلستان - لندن
parandeye abi - بلزیک - بروکسل . خاک ... امل.
شنبه 14 فروردین 1389

ukguy4u - بریتانیا - لندن
parandeye abi - بلزیک - بروکسل . lمیدونی حماقت تو منو یاد کیا میندازه ؟ یاد کسانی که در قرون وسطا از صاف بودن زمین کورکورانه دفاع میکردن و به هر کی که میگفت زمین گرده فحش و لعنت میفرستادن. آینده ثابت میکنه کی گناهکار و متهمه و روی سیاهیش به امسال تو میمونه .
شنبه 14 فروردین 1389

Raz_uk - انگلیس - کمبریج
اگر مشکلات دمکراسی و فکری و فرهنگی مردم و مملکتمون درست بشه و این تازی های وحشی متجاوز گم و گور شن سایر مسائل به مورور زمان خوب و آپ دیت میشن و دیگه نیازی نیست هیچ هم وطنی به دلایل ساختگی و تخیلی از وطن خودش آواره بشه و برای گرفتن یک اقامت خودشو به هر نحوی تحقیر کنه... دوباره میسازمت وطن.. با آرزوی سالی خوش برای تمام هم وطنان عزیز...
شنبه 14 فروردین 1389

amin7777 - انگلستان - منچستر
dokhtare iran zamin - انگلیس - لندن. خوش امدی عزیز.
شنبه 14 فروردین 1389

سعیدسبز - ایران - کرج
parandeye abi - بلزیک - بروکسل ، دوست من این چه حرفیه که میزنی ، این بنده خدا ها رو خدا آفریده ، یا طبیعت حالا هر کداوم شما قبول داری ! هر قانونی تو طبیعت یک یا چند مورد استثنا هم داره مثل انقباض و انبساط که استثنا هاش آب و لاستیک هست . ما هم که خودمون طبیعی هستیم باید سعی کنیم این موضوع رو درک کنیم !
شنبه 14 فروردین 1389

amo danial - نروژ - اسلو
متاسفانه اگر از همان دیدگاه مذهبی و غیر انسانی به این موضوع نگاه کنید مسلما تمامی همجنسگرایان باعث ننگ و شرم جامعه هستند و تمامی انان را از دم تیغ باید گذراند. ولی اگر از دلایل علمی و منطقی به این مسئله نگاه کرد خواهید فهمید که گرایش جنسی انتخابی نیست و دست خود انسان نمی باشد که گرایش جنسیش را خودش انتخاب کند بلکه گرایش جنسی بدون دخالت داشتن و حق انتخاب انسان شکل می گیرد.
شنبه 14 فروردین 1389

kaghazrangi - اینگلیس - لندن
از همه پناهنده های ایرانی یه برداشت باید کرد: ملتی دروغگو. ملتی ظاهر پرست و چاپلوس. ملتی بی وطن که به راهتی میدون رو به دشمن واگذار میکنن. ملتی بی هوئت که نه میتونه ایرانی باشه نه عرب. این وسط بین ایرانیت و اسلامیت گیر کرده. ملتی که جز خود بزرگ بینی از تاریخش چیزی یاد نگرفته. و در نهایت ملتی که ملت نیست و یه عده سر خورده خود بزرگ بین هستند و مسابقه شون با هم سر اینکه زود تر از مملکت بزنن بیرون. واسه خودم متاسفم که من هم یکیشونم.
شنبه 14 فروردین 1389

karkas - ایران - اصفهان
persianshadow1 - انگلستان - برایتون-اسلام باعث همه اینها است
شنبه 14 فروردین 1389

freedom-is-not-free doom - ایران - تهران
parandeye abi - بلزیک - بروکسل / من به شخصه از نظر جنسی نه تنها میل به همجنسم ندارم که حتی حالم هم بد میشه وقتی تصورشو میکنم ولی چون ادعای آزاد اندیشی میکنم(حداقل ادعاشو دارم!)و حتی برای یه قاتل هم حقی رو واسه ارتکاب به قتل قائلم(که البته این نظر منه)یعنی قاتل با اینکه جون انسان دیگه ای رو میگیره چون آزاد آفریده شده که انتخاب خودشو داشته باشه میتونه قتل انجام بده(بحث مجازاتش و خشم خدا کاملا به کنار چرا که اولی رو قانون مشخصا در موردش تصمیم میگیره و دومی رو حتما باید دید!) پس من برات متاسفم که واسه عده ای از افراد که همجنس باز هستن و این کار رو بخاطر میل جنسی شون(چه درست چه غلط) انجام میدن. کلمه خاک بر سر رو بکار بردی
شنبه 14 فروردین 1389

freedom-is-not-free doom - ایران - تهران
parandeye abi - بلزیک - بروکسل در ضمن پس با این تفاسیر نظرت در مورد آدمای دو جنسه چیه؟ اونا که حتی انتخابی هم نداشتن و به همون شکل آفریده شدن؟ این مطلب رو در موردشون بخون تا بیشتر متوجه بشیhttps://dojensiha.blogfa.com/8511.aspx هان؟ می خوای به خدا گیر بدی؟؟ یا بگی حتما پدر و مادرشون چه میدونم گناه فلان انجام دادن که بچه شون اینجوری شده؟؟ هان؟
شنبه 14 فروردین 1389

persianshadow1 - انگلستان - برایتون
kaghazrangi - اینگلیس - لندن . دوباره تو اومدی و خزعبلات نوشتی اینجا? مگه پناهنده ها چیکارت کردن? توکه خودت روان پریش تر از همه ای!! و از کامنت هات هم معلومه دچار عقده خود بزرگ بینی هستی .معلومه بچه های اینور بدجوری زدن تو پرت که اینجوری عقده ای شدی.
شنبه 14 فروردین 1389

raha1984 - المان - هامبورگ
paranede abi باید user name رو عوض کنی بذاری کلاغ سیاه بدبخت !!!!!!!!!!
شنبه 14 فروردین 1389

bidad - امریکا - اتلانتا
فکر میکنم متوجه منظور parandeye abi - بلزیک - بروکسل نشدید. بعضی از افراد دچار مشکل جنسی و یا بهتر بگوییم کروموزومی هستند و باید که بهشون کمک بشه ولی بعضی از افرادی که ادعای همجنسی بازی میکنند و هیچ مشکل پزشکی ندارن اونها احتیاج به اصلاح اخلاقی دارن.در اینجا هم کسانی هستند که میخواهند معالجه بشوند ولی نه بیمه هزینه را پرداخت میکنه و نه اینکه خودشون میتوانند هزینه را پرداخت بکنند.
شنبه 14 فروردین 1389

klopatra7 - آلمان - دوسلدورف
افراد همجنسگرا هم باید مثل هر انسان دیگری همه حقوق را داشته باشند و من متاسفم از کسایی که خوبه سالها هم اینجا زندگی کردن این چیزا رو میشنوم کی مخوایم یاد بگیریم که همه انسانها رو برابر بدونیم و هر کسی که مثل خودمون نیست رو محکوم نکنیم؟ البته انقدر ما از این کیسها دیدیم و شنیدیم که آدم نمیدونه چی رو باور کنه. قدیمها کسایی که میدومدن اینجا واقعا مشکل جانی داشتن و سیاسی بودن الان همه کیس همجنسگرا میدن یا مسیحی میشن. فردا هم پاس آلمانی میگیرن میرن سفر ایران. بیخود نیست اینها باور نمیکنن دیگه
شنبه 14 فروردین 1389

khat shekan - انگلستان - داربی
sepher - استرالیا - سیدنی.کافر همه را به کیش خویش پندارد.درضمن در مورد موضوعی که اطلاعاتی درموردش نداری نظر ندی سنگین تری.واقعا نمیدونم روی چه حسابی ایران را بهشت همجنسگراها میدونی.
شنبه 14 فروردین 1389

khat shekan - انگلستان - داربی
اول بگم من همجنسگرا نیستم,همجنسگرائی را هم نه تائید میکنم و نه اخ و پیف.بنظر من هرکسی این حق را داره برای رابطه خودش تصمیم بگیره.بعضی از دوستان دم از ازادمنشی میزنند اما غافل از اینکه برای خودشون یه پا دیکتاتورند.
یکشنبه 15 فروردین 1389

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
parandeye abi - . اینهم جواب تو . منهم دوره ای را در بیمارستان جانز هوپکینز مدیکال نیو یورک دیده ام با پزشکانی که دهها سال در این مورد مطالعه داشته اند ترانس سکسوالیسم یک پدیده ی جداست.. همجنس بازی یک پدیده ی اکتسابی است که در زندانها یا دیرها//مثل فیضیه // پیش می اید ولی همجنسگرائی یک پدیده ی ژنتیکی است که نه تنها بیماری نیست بلکه تعدادی از پزشکان انرا جنس سوم می خوانند//قسمت 1...
یکشنبه 15 فروردین 1389

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
قسمت 2. برخلاف تصور عامه مثل احساسات یک زن و مرد انها عاشق می شوند در بیماری و مشکلات یار یکدیگر و بسیار وفادارتر از همسران عادی و طبیعتا میل جنسی انها با من و تو متفاوت و کوچکترین صدمه و ازار روحی به کسی نمیرسانند و بدین دلیل کشورها یکی بعد از دیگری انها را به رسمیت شناخته و امکان ازدواج بدانها میدهند . در این میان مسئله ی شما چیست مچو من??..قسمت 2
یکشنبه 15 فروردین 1389

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
قسمت 3. در این میان بیماریهای جنسی وجود دارد که در هیچ کشوری پذیرفته نیست. شنیع ترینش روابط جنسی با کودکان دختر است که در همه ی کشورهای ازاد مجازات سنگین دارد که در اسلام ازاد است!!!. نکرو فیلیا/عشق بازی با مردگان// سادیست جنسی..مازوخست جنسی اینها بیماریست نه همجنسگرائی!!! به دگر باش جنسی احترام بگذار و با پدوفیلیای اسلام بستیز اگر انسانی.
یکشنبه 15 فروردین 1389

shahram khosh maram - ایران - تهران
من اصلا از همجنسبازها خوشم نمی اید و سعی میکنم از انها دوری کنم. اکثریت هموطنان من هم کلا ضد همجنسبازی هستند. حتی در دوران هخامنشیان و ساسانیان هم برخلاف یونان و روم در ایران همجنسبازی مرسوم نبوده است. درست برعکس محافل علمی, در محافل هنری راه خوبی برای مطرح شدن هست به همین دلیل خیلی از فیلمها و داستانهایی که در این مورد نوشته میشود جایزه میبرد یا مورد توجه قرار میگیرد.
یکشنبه 15 فروردین 1389

mohsen30 - انگلستان - لندن
ایران که همه مردم کف هستن چرا همجنس بازی دیوانه
یکشنبه 15 فروردین 1389

*پسر شجاع* - ایران - تهران
. parandeye abi - بلزیک - بروکسل. با شما موافقم ...همجسنگرایی یک انحراف جنسی هست که حتی در حیوانات هم دیده نمیشه .....
یکشنبه 15 فروردین 1389

*پسر شجاع* - ایران - تهران
بابا این همجنسگرایی هم عجب سوژه ای شده هر کی میخاد پناهندگی بگیره ادعا میکنه که همجنسگرا هست واقعا بعضیها حاضر به انجام هر کاری هستند ....از دولت انگلیس که وزیرش همجنسگرا هست بعید هست که به این خانم پناهندگی نداده ..
یکشنبه 15 فروردین 1389

oldboy - انگلستان - لندن
raha1984 - المان - هامبورگ . عالی گفتی.این شخص درک و فهمش خیلی پایین هست..
یکشنبه 15 فروردین 1389

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
shahram khosh maram - ایران - تهران . شما اسلامیها اگر هزار دلیل بیاوری مرغ برای شما یک پا دارد چون در فکر کوررر در برابر فجایع دینتان به این دلیل سبز بازی شما هم تهوع اور است در منجلاب دست و پا بزنید که همین ملا هم از سرتان زیاد- بیخود نیست چند هزار نفری به دیدن اعدام میروید همو فوبیاهای اسلامی.
یکشنبه 15 فروردین 1389

amo danial - نروژ - اسلو
*پسر شجاع* - ایران - تهران. شما برو بنشین سرکتابتو رو باز کن !!! اگر از شما بپرسند مذهب بهتر است یا علم ! مسلما گویید مذهب. هنوز هم دیر نیست اگر شما متعصبین مذهبی بجای صرف کردن نیمی از عمر خود به اراجیف غیر انسانی مذهب که در قرن حاضر هم با شور بدون شعور و منطق از شما پریشان احوالان سو استفاده کرده و خواهد کرد دست بردارید و سراغ علم و منطق روید مسلما به پرورش مغز چند گرمی خود کمکی بزرگ کرده اید.
یکشنبه 15 فروردین 1389

*پسر شجاع* - ایران - تهران
ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو . راستش فکر کنم شما و دوستان پزشکتان دوستی رو با همجنسگرایی اشتباه گرفتید ...دوستان خوب حتی حاضر هستند که برای همدیگه فداکاری کنند و در داستانهای ایرانی از این نوع دوستان زیاد هستند که برای نجات دوست خود خودش رو به کشتن داده هر چند که حالا این نوع دوستیها کم شده .. هموار ه دوست خوب یک نعمت هست واقعا من موندم شما چطور از نگاه جنسی به این موضوع نگاه می کنید من اولین بار از امثال شما شنیده ام که به دوست خوب نگاه جنسی دارید در حالیکه در این نوع دوستیها اصلا نگاه جنسی و همجنسگرایی مطرح نیست من یه داستان ایرانی رو چند سال پیش خوندم که 2 دوست هر دو عاشق یک دختر بودند ولی یکی آنها بخاطر علاقه به دوستش برای همیشه آنها رو ترک کرد تا دوستش با اون دختر ازدواج کنه ....
یکشنبه 15 فروردین 1389

alireza.ch - سوییس - نوشاتل
parandeye abi - بلزیک - بروکسل. چند بار این نظری را که شتاب زده و بدون تامل نوشتی بخوان. ببین در نهایت خودت از این پستی که زدی خجالت نمی کشی؟ من واقعا تمایل دارم بدانم کسی که با این صراحت و شدت در بلژیک سال دو هزار و ده به انتخاب آزادانه یک انسان در دایره زندگی و تجربیات شخصی او توهین می کند، در صورتیکه دارای قدرت اجرایی باشد چقدر با یک آخوند آدم خوار در قم تفاوت دارد؟ مگر غیر از این است که تمدن و فرهنگ اروپایی که شما با کمال خوشنودی وآسایش در آن زندگی می کنی برپایه به رسمیت شناختن حق آزاد زیستن انسان بنا شده است؟ اصلا به جز این یک مورد مگر زندگی در اروپا جاذبه دیگری هم دارد؟ به هر حال بسیار خوشحالم که اروپاییان همانند شما فکر نمی کنند و گرنه از دست این تفکرات سیاه و سفید از اروپا باید به کجا پناه می بردیم؟ :-)
یکشنبه 15 فروردین 1389

khosro b - انگلستان - منچستر
متاسفانه ما ایرانیها گاهی‌ مسیر اصلی‌ را گم می‌کنیم و وارد بحث‌هایی‌ انحرافی می‌شویم،یکی از این مقولات پدیده همجنس گرأیئ است :. ۱-جامعه ما مشکلات مهمتری دارد. ۲-گرایش به همجنس از دو حال خرج نیست یا فرد دارای اختلال بیو لژیک است که باید تغییر جنسییت دهد یا دارای اختلال روانی است که باید تحت مداوای روان پزشکی‌ معالجه شود. ۳-ازدواج و غیره بین دو هم جنس یک پدیده ضد طبیعی و خلاف قوانین خلقت است.
یکشنبه 15 فروردین 1389

sarairani - انگلیس - لندن
ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو و bidad - امریکا - اتلانتا ممنونم از کامنتهای جالبتون ذهن منو در این زمینه روشن کردید بدون تعصب واقعیتو بازگو کردید مرسی
یکشنبه 15 فروردین 1389

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
alireza.ch - سوییس - نوشاتل . دوست عزیز کامنتهای اسلامیون و مچو منها را بخوان جواب خیلی از سوالات انجاست///رفتن چند هزار نفر برای تماشای اعدام و سنگسار..بودن 1400 ساله ی این ننگینترین...حکومت 30 ساله ی ملایان دزد قاتل شهوتران///.
یکشنبه 15 فروردین 1389

lolita lolita - ایران - مشهد
بعضی‌ از نظرات واقعا نا‌ امید کننده است! هیچ کس بخاطر نوع خوشبختی ای که پیدا کرده نباید خجالت بکشه و هیچ کس هم حق بازخواست دیگری رو بخاطر اینکه خوشبختیش با مال دیگران متفاوته نداره. "چندش آور" منو شمأئیم که با خودمون صداقت لازم رو نداریم و بخاطر خوشایند جامعه و خانواده، دست به پنهان کاری و نادیده گرفتن خودمون می‌زنیم!
یکشنبه 15 فروردین 1389

shahram khosh maram - ایران - تهران
ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو دوست عزیز. فکر کنم اشتباه متوجه شدی. داریم در مورد همجنسبازی صحبت میکنیم. من که تا الان دلیلی در مورد درست بودن همجنسبازی از شما نشنیده ام. در ضمن من نظر خودم را میگویم و امکان ندارد اگر نظر من با دین یا مذهبی موافق یا مخالف باشد انرا عوض کنم.
دوشنبه 16 فروردین 1389

amoo uk - انگلیس - لیدز
dokhtare iran zamin - انگلیس - لندن . .خوش امدی هم وطن ساله خوبی داشته باشید
دوشنبه 16 فروردین 1389

tak30 - بلژیک - بروکسل
parandeye abi - بلزیک - بروکسل . نظرت رو که خوندم.پیشه خودم گفتم بازم گلی به گوشه جماله انتری نژاد. ARTEMIS-SW همه حرفاش درسته.این اخوندا هم از سر شما زیادن.
دوشنبه 16 فروردین 1389

parandeye abi - بلژیک - بروکسل
ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو . این دفعه باهات موافقم,,من کامل مطمئنم که تو بیمارستان رفتی البته نه در نقش یک محقق و متخصص!بلکه یک روانی وبیمار ! ...به امید شفای همه بیماران
دوشنبه 16 فروردین 1389

gol222 - سوئد - هلسینگبوری
عا لیست .ارزو میکنم پیروز باشید.همجنسگرائی پدیدئیس که امروزه دربین جهانیان وجودداره وراهای زیادی بفکربشر امروزی رسیده وباان عمل میشه.این یک مثله شخصیست وبمن وشما مربوط نمیشود.من متاسفم برای خیلی ازما دراروپا وامریکا ودرکشورهای ازادودمکرات زندگی میکنیم وروبه ایران میخوابیم.اقا دراروپا زندگی میکندوبمکه درجوانی میره وهمزمان معشوقه درخانه داره 20 سال جوانتر.ونمازهم میخواندومشروب هم میخوردوسری هم هرسال به اوکراین وتایلند هم میزند.به افرینش قسم این اروپائیها ازمابهتر زندگی رادرک میکنن.باارزوی مجدد کیانا خواهش میکنم کمکش کنید.
دوشنبه 16 فروردین 1389

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
parandeye abi - بلژیک - بروکسل . خیلی .. هستی ...فکر کردم ذره ای ادمیت در تو هست که جوابت را داده بودم بمیر ...به کوری چشمتان میمانم و جواب شما ..ها رامی دهم و یک موی گندیده یک همجنسگرا را ارجح می دانم به شما جیره خواران و ... اسلام ..
دوشنبه 16 فروردین 1389

shahram khosh maram - ایران - تهران
ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو دوست عزیز. رفتم و کامنتهای قبلی شما در این مورد در قسمتهای مختلف خواندم. به نظرم شما معتقدید که چون همجنسبازی چند سال هست از لیست بیماریهای سازمان بهداشت جهانی بیرون امده و در ضمن معتقدید خیلی از همجنسبازها زندگی خوبی دارند پس باید در ایران هم رواج یابد. درست هست؟ یا چیز دیگری هم هست.
دوشنبه 16 فروردین 1389

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
shahram khosh maram - ایران - تهران . نه عزیز..1.همجنس بازی همجنس گرائی نیست همجنس بازی از تجاوز جنسی در کودکی سرچشمه می گیرد اگر خاطره ی بدی باقی بگذارد طرف به صورت سادیست جنسی در می اید و در ضمن احساس به جنس مخالف با امیختن سکس و سادیسم از ازار جنسی جنس موافق لذت می برد....اگر در تجاوز لذت برده باشد در بزرگسالی یک انسان طبیعی است ولی فقط از عمل جنسی!!!! بیشتر حالت انفعالی لذت می برد و بیشترین این افراد پدوفیل می شوند انتقام پنهان از اینکه در کودکی در ضعف مطلق بودند اکنون در بزرگسالی در حالت قدرت در برابر ضعف یک کودک بی گناه!!!!...ق..1.
دوشنبه 16 فروردین 1389

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
و اما همجنسگرائی یک حالت ژنتیکی است طرف با احساسات شدید به جنس موافق رشد می کند و از فکر لذت جنسی با جنس موافق احساس نفرت می کند و تغئیر جنس هم نمی خواهد بلکه دو نفر که از نظر احساسی یک دیگر را کامل می کنند یکدیگر را می یابند و عشق می ورزند مثل یک زن و مرد//این حالت اکتسابی نیست// کوچکترین ضرر و ازاری هم برای دیگران ندارند . ق 2
دوشنبه 16 فروردین 1389

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
قسمت 3. ترانس سکسوالیسم. تولد با مغز جنس مخالف.این افراد تیره روز قبل از اینکه پزشکی پیشرفت کند و امکان تغئیر جنس باشد اکثرا خود کشی می کردندو اوایل شورش 57 تعداد زیادی از انها با برچسب همجسباز اعدام شدند.. البته تعدادی افراد هستند که برای مادیات چه پسر چه دختر فروشنده ی سکس هستند که جزو هیچیک از این گروهها نیستند و نوع دیگری هست که انهم ژنتیکی است بای سکسوئل که بطور یکسان از همجنس یا غیر همجنس لذت می برند هیچکدام این حالتها قابل انتقال نیستند!!!! امیدی هست برای شما که روزی با تحقیق و خواندن کتابهای تحقیقی در باره ی اسلام به ماهیت این دین پی ببرید.موفق باشید من حساب شما را از مزدوران جدا دانستم که جواب نوشتم.
دوشنبه 16 فروردین 1389

donia - سوئد - سوئد
هم وطن گلم امید وارم به زودی زود جواب مثبت بگیری از صمیم قلب براتون ارزوی ارامش و نیک بختی میکنم از شماها شریف تر تو زندگیم ندیدم به امید روزی که هم با ارامش در ایران زندگی کنیم.سوئد
دوشنبه 16 فروردین 1389

ukguy4u - بریتانیا - لندن
من یک سوال دارم خواهش میکنم بدون تعصب و با تفکر جئاب بدید. اونی که از بجگی با گرایش به همجنس بزرگ شده نه رفیق نابابی داشته و کسی آزارش به هیچ آدم و حیوانی نرسیده و نمیتونه هیچ گرایشی به جنس مخالفش داشته باشه کلی هم تلاش کرده نشده گناهش چیه؟ چرا باید بمیره؟چرا باید تحقیر بشه؟ اگه قراره کسی رو متهم کرد اون خداست که این انسان رو چنین حلق کرد و اینو مطمدن باشید همجنسگراها با همجنسبازها خیلی فرق میکنن . همجنسگراها احساسات پاک دارن در حالیکه همجنسباز ها فقط به شهوت فکر میکنن و عضق و احساس حالیشون نمیشه. از طرفی هر همجنسگرایی آرزو میکنه که گرایشش مثل بقیه باشه کی دوست داره خودشو در ریسک قرار بده یا مورد نفرت قرار بگیره. اما وقتی نمیشه چکار میشه کرد.
سه‌شنبه 17 فروردین 1389

ukguy4u - بریتانیا - لندن
اینو هم بگم همجنسگرایی بیماری نیست جون اکتسابیه دانشمندان در سوید متوجه شدن که شکل مغز همجنسگراها با بقیه کمی فرق میکنه الان جند نوزاد با این شکل نوزاد رو زیر نظر دارن تا ببینن در آینده گرایش جنسی اینها به چه صورت میشه. در نهایت اینو بگم در مورد همجنسگراها اشتباه میکنید اگه دموکرات باشید باید به انسانها احترام بزارید فراموش نکنید یک زمانی در عربستان دختر ها رو به دلیل زن بودنشون زنده بگور میکردند روزی هم میاد که انسانها به اون درک میرسن که برای گدشتگانشون که همجسگراها رو طرد میگردن یا میکشتن نفرین کنن.
سه‌شنبه 17 فروردین 1389

shahram khosh maram - ایران - تهران
ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو دوست عزیز. اولا ممنون از جواب شما که خارج از انتظار من بود چون یک کامنت پر از فحش را انتظار داشتم. خوشحالم که یک کامنتی از شما دیدم که ارزش خواندن داشت. من امیدوارم کامنتهای بعدی شما هم به همین زیبایی و فارغ از تعصب باشد. البته مدتی در پی درخواست بعضی از کاربران لحن نوشته هایتان را مودبانه کرده بودید که من این برای این تلاشتان واقعا ارزش قائل بودم. در مورد اسلام و ادیان دیگر هم مطالعه کرده ام و ادامه هم میدهم و کتابهایی که انتخاب میکنم معمولا از افراد بیطرف هست که تک بعدی نیستند و هم مثبتها را میبینند و هم منفی ها. ولی چشم. مطالعاتم را بیشتر میکنم. در مورد اینکه گفتید حساب مرا از مزدوران جدا میکنید این لطف شماست ولی من سالهاست که یاد گرفته ام در مواجهه با ایرانیها روی طبقه بندی هایشان خیلی حساس نباشم چون بسیار فردی هست و خیلی وقتها واکنشی هست تا از روی معیار و منطق.
سه‌شنبه 17 فروردین 1389

shahram khosh maram - ایران - تهران
قسمت دوم: در مورد همجنسگرایی . این مسئله فقط ژنتیکی نیست و مسائل اجتماعی و فرهنگی هم تاثیر فوق العاده ای دارد. به همین دلیل در دوره هایی از تاریخ هم یک دفعه باب شده است که نمیشود انرا با ژنتیک توجیه کرد. بنابراین اصلا اینطور نیست که حتما باید پت اسکن مغزی همه همجنسگراها متفاوت با بقیه باشد. من همجنسگرایانی هم دیده ام که قبلا ازدواج کرده بودند و بچه هم داشتند و بعد گی یا لزبین شدند. مطمئنم شما هم دیده اید. موفق باشید.
سه‌شنبه 17 فروردین 1389

+2
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.