حراج شورت رئیس جمهور !

حراج شورت رئیس جمهور !

جای مهران مدیری خالی است, اگر امروز برره برقرار بود, یک شوی تمام عیار راه می انداخت که بیا و ببین, حراج شورت رئیس جمهور برره! شورت دوران جوانی, با آثاری از ازدواج با اجنه! (به تعبیر حجه الاسلام نقی پور فرد در برنامه این شبهای سیمای جمهوری اسلامی ایران) , شورت مامان دوز رئیس جمهور به مزایده گذاشته شد! رقابت تنگاتنگ اوباما و پوتین برای تصاحب شورت رئیس جمهور برره!, پوستری طراحی می کرد که " یک شورت به قیمت یک میلیون دلار! " , یک قسمت جذاب و زیبای سریال برره به مراسم مزایده شورت رئیس جمهور اختصاص می یافت!  از شوخی بگذریم!

جدی عرض می کنم, آقایان اینجا را با برره اشتباه گرفته اند, مردم را خیلی کودن و احمق فرض کرده اند, هر کار ضد ارزش و خلافی را برای مطرح کردن خود انجام می دهند, مزایده و معامله و شویی راه انداختند و مردم را به بازی گرفتند,تا کاری خلاف ارزشهای اسلام و ائمه هدی را به نمایش بگذارند, نمی دانم چرا رهبری به این شومن ها هیچ نمی گوید! اگر این کار پسندیده است, چرا پیامبر صلوات الله علیه و آله و سلم مراسم مزایده برای اسب و شتر و عبا و عصای خویش راه نیانداخت؟ چرا ائمه هدی چنین نکردند, چرا امام چنین نکرد و چرا خود رهبر مثلاً چفیه اش را به مزایده نمی گذارد, مگرکمتر می خرند؟!  این حرکات خلاف شرع و بیع باطل است و وجه آن نیز اکل مال بالباطل و شبهه ناک است و قابل اهداء برای امر خیر هم نیست, وقتی مالی به ثمن غیر واقعی فروخته شود و معامله غرری و غبن فاحش باشد, مالکیت در ثمن و مبیع حاصل نمی شود و بیع باطل است, حال یک جاهلی بیاید و مالش را تباه کند, عقلا و حاکم شرع وظیفه دارند, بطلان آن بیع را اعلام و ثمن را به خریدار عودت و برای خریدار سفیه باید قیم انتخاب کنند! و صد البته فروشنده را به عنوان کلاهبردار به محکمه معرفی نمایند!

اما من باور ندارم که خریدار خودرو و کاپشن احمدی نژاد سفیه و ابله باشند, می گویند: هر چه تبلیغ کردند که خارجی ها در مزایده شرکت کنند, به جایی نرسید و یک ابله سفیه  خارجی پیدا نکردند که نقش خریدار را بازی کند, هر چند اگر یک خارجی این ماشین را می خرید, یقین دارم که ابله نبود و ده برابر مبلغ معامله را در قراردادهای دولتی جبران می کرد و این خرید نامعقول زمینه قراردادهای نامعقول میلیاردی بعدی می شد!

اما کسی که نقش خریدار را بازی کرده است و جرات ندارد خود را نشان دهد, خریدار ناشناسی که به سبک مافیا این خودروی اسقاطی را به قیمت 25 میلیارد ریال خریده است, کیست؟ چرا چهره این فرد خیر را نشان نمی دهید؟ چرا پرده نشین است؟ او هم ابله و سفیه نیست, او هم به دنبال منافع خویش است! باید سازمان بازرسی کل کشور, اسامی هیات مدیره, سهامداران و بستگان آنها را درآورد و تحقیق نماید که تا کنون چه قرار دادهایی این افراد با دولت نهم و دهم داشته اند, شاید صدها و هزاران برابر این مبلغ از کنار دولت نهم و دهم خورده باشند! و این کمترین خوش خدمتی به آقایان باشد!

از سوی دیگر هزینه های تبلیغات این مزایده و خبرهای آن که از رسانه ملی و رسانه های دولتی منتشر شد را بر مبنای تعرفه آگهی محاسبه کنید, لااقل ده برابر این مبلغ از بودجه بیت المال تبلیغ شده است, همان مبلغ را به مسکن مهر اختصاص می دادید, ده برابر خانه سازی می شد و احمدی نژاد هم سوار ماشین خودش بود و سوار ملت نمی شد!

باز هزینه حمل خودرو و اختصاص غرفه ای بزرگ به خودروی احمدی نژاد در نمایشگاه و هزینه های دولتی و تشریفات دیگر این خودرو, نیز کمی از قیمت آن ندارد, همین غرفه را به مرسدس بنز یا بی ام و یا تویوتا می دادند, یک میلیارد تومان اجاره غرفه می گرفتند و صرف مسکن مهر می کردند!

من اگر جای او بودم, خودروی 34  ساله ام را برای حفظ محیط زیست و جلو گیری از آلودگی هوا ( به عنوان خودروی فرسوده ) و ترویج فرهنگ گذشت از منافع فردی برای جمع, به یک اوراقچی میفروختم تا اوراقش کند و این خبر کوتاه را در روزهای بحران آلودگی هوای تهران منتشر می کردم! " فلانی خودروی فرسوده اش را به خاطر سلامت مردم به اوراقچی سپرد!"

مسئله آخر, مشکلات روانی ایشان است, این اقدام نشان شخصیت نارسیسیستیک ( خود شیفته ) اوست, وگرنه هیچ سیاستمداری در دوره حیات خود چنین نکرده است, اگر صندلی به فروش می رسد, جزء آثار باستانی و تاریخ و تمدن یک کشور است, اگر چیزی متعلق به لویی چهاردهم بفروش می رسد, چون انقلابی در فرانسه شده است و نظام حکومتی به جمهوری تغییر پیدا کرده است و آنها به تاریخ پیوسته اند!  اما بعید می دانم, حتی اگر احمدی نژاد به تاریخ بپیوندد, کسی چیزی از اموال او را بخرد! این نمایش بچه گانه را تمام کنید و به کار مردم برسید!

13 اسفند 1389 / مهدی خزعلی

mahtabam - آلمان - مونستر
حالا شما بگید علم بهتر است یا ولایت وقیح ؟!!!
شنبه 14 اسفند 1389

porharfi - هلند - ارنم
حراج مغـــــز @دکتر بتازگی مهندس رشته احمقی ...صدر ِ دزدان ِایران!!....
شنبه 14 اسفند 1389

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
با توجه به اینکه رهبر چلاغعلی در چند روز پیش سربازان بی غیرت و همیشه گمنام را اطراف خود جمع کرده بود.و همچنین پیش از این طائب چانه دراز، رییس اداره اطلاعات 4 پاه جنایتکاران، از آنچه که «انقلاب مخملی» در ایران بلغور کرده بود«آمریکا در صدد است تا از ابتدای سال ۱۳۹۰ تحریم ها را به موج های بعدی هدفمند کردن یارانه‌ها پیوند بزند و در نهایت در زمستان این سال دست به کودتای مخملی در ایران بزند.»بله پس همه نتیجه میگیریم که واقعا رژیم در مشت.ساندیسجیان.و4 پاه جنایتکاره.و یک کودتایی دیگر هم در راه است البته این بار باتمام افکار تندروی و سرکوب بیشتر و از همین الان.به شورای نگهبان.قضاییه.مجریه.رو در رو هشدار و تهدید میکنند.فقط خدا به ملت و بیشتر دانشجویان وطنپرست رحم کند.تنها راه آزادی فقط آمریکا و اپوزسیونهای داخل و خارج ایران هستند.شاید بگید بیگانه چرا ولی قبول کنید این باند افراطی و تندرو از ابتدای سال ۱۳۹ مردم . را بیشتر از همیشه سرکوب میکنند و همانطور که اول حیوان چلاغعلی و بعد کفتارهای دیگه میگفتند عنقلاب را 20 سال دیگر واکسینه کردیم.این نظر شخصی من بود..حال شماها انتقاد و نظر هم بدهید
شنبه 14 اسفند 1389

haghighatgo - آلمان - برلین
قسمت اول:. خیلی از جنگ های بین کشورها و جنگ های قبیله ای و دعوا و جنگ های خانوادگی و فامیلی و قتل هایی که صفخات روزانه حوادث روزنامه های ایران را پر می کند متاسفانه " توهین به کسی نباشد" ریشه اصلی زنانه و تحریکات زنانه در آن سهم زیادی دارد !! الیته در اعتراضات مردمی به رژیم اشغاگر عرب و عرب زادگان و قشون ولایت فقیه و دارو دسته عمامه بسرهایش و قاتلانش متوجه مردان منفور این رژیم دیکتاتوری میباشد و همسران لنگ پیچ این اراذلان که نیرو دهنده اصلی به موتور تحریک کننده شوهران مرتجعشان است از حوزه تنفر ملت ایرانی و ایران زاده گان بدور هستند !!
شنبه 14 اسفند 1389

haghighatgo - آلمان - برلین
قسمت دوم:. این حرکات بچه گانه که بنظر بنده کاملا تحریکات زنانه در آن نقش اصلی را دارد در آگهی های حراجی "خود رئیس شده جمهور" آقای عرب و یهودی نژاد که همان احمدی نژاد باشد زائده و پرداخته افکار زنانه همسر ایشان است به وضوح احساس میشود !! بدو ..بدو از دیگران عقب نمونی- بگو می خوام ماشینم رو حراج کنم- برو بگو شورتم رو می خوام حراج کنند -برو برو بگو کاپشنم رو می خوام حراج کنم- هر روز یه علم شنکه ای راه بنداز که همه فکر کنن که داری براشون کشور داری می کنی - برو شورت خالد مشعل هم بیار - هر چی میتونی این ایرانی های ضد عرب رو بیشتر دست بنداز و مسخرشون کن و بعد هم بگیر رو دارشون بزن ..بیار چادرم رو زود حاج آقا با دست و عبای خونی شده پشت در داره زنگ میزنه !!
شنبه 14 اسفند 1389

zamanphp - ایران - اصفهان
با پاراگراف اخر خیلی حال کردم ، دمت مهدی خزعلی گرم
شنبه 14 اسفند 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
یک مشت الاغ برای دیدن پژو 504 این بزمجه امدن در طویله اسلامی
شنبه 14 اسفند 1389

khosh bavar - ایران - یزد
باورنکردنیست ! زیرا چند روز پیش یکی از کاربران چنین ایده ای داشت که به او و نظر محترمش ریشخند زدم که اینها اینقدر کثیف و زشت نیستند که دست به این " زیادروی " بزنند ! حالا بیا و نگاه کن ! انگار شرت Lady Di و J. Lo هست که برایش سر و دست بشکنند !? تف به ذاتتان که همیشه مثل میمون تقلید از دیگران میکنید و انهم از روی زیادرویش, از ان مسلمان بودنتان بگیر که میخوهید بهتر از عربها و پیامبرانتان باشید و حالا هم با این تقلید کردنتان از سوپر ستارهای ! هالیودی. شاد و نرمال باشیم.
شنبه 14 اسفند 1389

آپامه - استرالیا - سیدنی
آقای مهدی خزعلی اگر شما یادتان نیست ولی ماهنوز افاضات ابوی گرامی شما را فراموش نکردهایم که گفته بود زن نباید از خانه بیرون بیاید و اگر مجبور شد بیرون بیاید باید رویش را بپوشاند و از کنار دیوار راه برود.و...یا اینکه شما و پدر گرامیتان و سایر بستگان چقدر پول ملت را به جیبهایتان سرلزیر کرده اید و حالا که اینها شما را کنار زده اند آمده اید و خودتان را قاطی مردمی کرده اید که خونشان را به شیشه کردید و برای پر کردن حسابهایتان نان شبشان را دزدیدید. مردم بیشتر از شما عقلشان میرسد و به این نمایشهای مسخره میخندند.لازم نیست شما برایشان بگویید .شرم کنید و دست از سر ملت آزادیخواه ایران بردارید. همه دویدند گیوه کشان هم دویدند
شنبه 14 اسفند 1389

فدایی موسوی - ایران - همدان
شورت خودش رو که نمیخرن مگه مال زنشو بفروشه و پولشم صرف ازدواج جوانان بیکار بکنه، و درصورت استقبال سوتین و بعد .... رو هم بفروشه، فقط خدا کنه خودشو نفروشه چون در این صورت آغا افسردگی میگیره.
شنبه 14 اسفند 1389

Carina80 - هلند - آمستردام
از قدیم گفتن دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید!الانم یه دیوونه تر از احمقی پیدا شد که کاپشن شپشوشو میخره البته اونم یه جیره خواره این رژیم کثیفه دیگه!!
شنبه 14 اسفند 1389

saman911 - ایران - تهران
اقای مهدی خزعلی تو واقعا از روی حسادت و خود را به نفهمی زدی این چرندیات نوشتی وگرنه خوب میدانی این حرکت برای تامین مسکن معلولان بهزیستی اجرا شد و یک ریال از ان پول به جیب احمدی نژاد نرفته.و خریدارش هم به نیت کمک به این طرح این کار را کرده. وگرنه دولت حالا حالاها این همه پول را برای این کار تصویب نمیکرد,حالا اگه یه دولت مردغربی اینکار را میکرد کف پایش را لیس میزدید و میگفتید یاد بگیرید!!!!!!!!!خیانت وخود فروشی به دولت مردان غربی در خون تو وامسال تو موج میزنه وپاک نشدنیست!!که فکر میکنید همیشه باید کاسه لیس انها بود
شنبه 14 اسفند 1389

Atheist-0 - کانادا - ونکوور
. آپامه - استرالیا - سیدنی . . دوست عزیز من این چند جمله را نه از منظر دفاع از نویسنده مقاله مئ نویسم و نه از منظر حمله به شما. انتقاد من بشما اینست که با توجه به اینکه در یک مملکت مترقی زندگی میکنید هنوز این عادت بد ایرانی را حفظ کرده اید که پسر را به جرم پدر و برادر را به جرم برادر محکوم میکنید. هر شخص مستقل از دیگر افراد خانواده دارای عقاید و افکار و دیدگاه خود میباشد و باید مستقل مورد قضاوت قرار گیرد . همانطور که مشاهده میکنید ج ا با استفاده از این فرهنگ غلط تمام افراد خانواده یک مخالف را مورد ازار و اذیت قرار میدهد صرف نظر از تمام اختلاف عقیده ای که این فرد ممکن است با دیگر افراد خانواده داشته باشد. ما در دوران حساسی زندگی میکنیم که در حال گذر از استبداد بسوی دمکراسی هستیم. اگرقرارباشد در انتخاب هر فردی در اینده با در نظر گرفتن عقاید دیگر افراد فامیل او مورد قضاوتش قرار دهیم حتی یک فرد مورد اعتماد نمیتوانیم یافت. شادو سر فراز باشید.
شنبه 14 اسفند 1389

h.k - دانمارک - اودا
سلام به مهدی خزئلی که تفسیرجالبی نوشته.متعجبم.چرامهدی خزئلی راکاری ندارند.بانوشته هایی که خیلی واضح ونیشداراست???
یکشنبه 15 اسفند 1389

pesar shoja - استرالیا - استرالیا
بول بیت المال رو میدن لبنان بعد میگن ماشین احمدی مزایده میشه اینقدر از این بول رو بده بخرش. بعد هم میگن یک ایرانی خرید. اخه یک ایرانی بزو با این مدل بخواد بخره 1 میلیونش بهترش تمیزترش تو ایران به قیمت 5 میلیون تومن میخره دیوانه است بیاد میلیاردی بول بده! اینها از این کلک ها و مشابه 32 ساله دارن بول حروم رو حلال و قانونیش میکنند میریزن تو حسابشون.
یکشنبه 15 اسفند 1389

aghakian - ایران - تهران
بترکه چشم حسود.....چه دشمنان احمقی داریم خدایا شکرت. زنده باد دکتر احمدی نژاد
یکشنبه 15 اسفند 1389

mansourehtaghavi - ترکیه - ازمیر
شما را بخدا اینقدر شیرین کاری این موجود را مطرح نکنیدواز ممتلکاتش سخن بدهان نیاوزید.این مردک مبتلا بجنون بزرگی است(قذافی شماره 2)تو خواب میدید بهش پرزیدنت بگویند.چه پرزیدنتی.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یکشنبه 15 اسفند 1389

salarkhan - آمریکا - لس آنجلس
بقول "هالو شاعر:(عالی پیام):مردک خر تصور کرده ای مارا/یا که خودت به نسبت خرها خری!!
یکشنبه 15 اسفند 1389

masoodmhd - ترکیه - آنکارا
مطمئناًهیچ ابلهی خریدار نبوده و هیچ عاقلی مبلغی پرداخت نکرده است.آقایان خودشان با صحنه سازی یک نفر را اجیر کرده ومبلغ فوق را دراختیار وی گذاشته اند تادرمزایده صوری شرکت و برنده شود(شارلاتانیسم سیاسی). تاتبلیغاتی بر آبروی نمانده خود کرده باشند غافل از آنند و نمیدونن مردم به سفاهت وناشیگریشان می خندند وخواهند خندید.
یکشنبه 15 اسفند 1389

hafeze shirazi - ایران - تهران
یه مشت دزد دور هم جمع شدن و تحت سرپرستی علی دزده دارن حال میکنن
یکشنبه 15 اسفند 1389

experthoney - بحرین - منامه
آپامه - استرالیا - سیدنی. هموطن گرامی، پیشنهاد میکنم کمی مطالعه و اطلاعات خودتون رو بیشتر کنید، چون نشون دادید که مطلقا در جریان اتفاقات نیستید، عزیز دل برادر، جهت اطلاع جنابعالی عرض میکنم که پدر آقای خزعلی 2 سال پیش که ایشون از آقای موسوی حمایت میکردن نامه ایی نوشتن و اعلام برائت کردند، که ایشون پسر من نیست، با تمام این اوصاف مهدی خزعلی بر حرفهایشون و اعتقادشون تاکید کردند، ما هم وصف پدر را شنیده ایم، ولی هیچ جا کسی رو به جرم دیگری نباید مجازات کرد. گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری
یکشنبه 15 اسفند 1389

amir_honda - ایران - شاهرود
گل گیر عقبش رنگ داره 500 میلیون ازش کم میشه.ماشینو انداختن بابا.
یکشنبه 15 اسفند 1389

bawafa1385 - المان - هامبورگ
حاج شیخ مهدی . من معتقدم اگر یک اقازاده ای مثل شما را صد سال هم توی دانشگاه ببرند و صد تا عنوان دکتری هم بدهند خلاصه یک حائی باید نشان بدهی که از طوایف شیوخ دام افاضته هستی. برادر . داداش . اخوی چرا دیر میگیری . این اقا این پزو را باین دلیل که ساخت فرانسه است و مهمتر مردم نوفل لوشاتو از امام راحل خوب محافظت کردند و همچنین طیاره ایر فرانس امام راحل را با سلامتی وارد وطن کرد و همچنین راننده طیاره دست امام بزرگوار را گرفت و وارد بلاد مسلمین نمود تا دست اجانب را از این بلاد کوتاه نماید حالا برای قدردانی از مادام و موسیو فرانسوی انرا گذاشته بفروش تا بیک طریق سپاسگزار ان خدمات باشد که امروزه ایشان رئیس جمهور این بلاد هستند . این است جریان اقا شیخ مهدی . خدائیش دو ریالی تو یک مقدار کجه داداش
دوشنبه 16 اسفند 1389

danial nabi - سوئد - استکهلم
جاش موزه لندن یا لوور فرانسه است کمتر هم نمیشه.
دوشنبه 16 اسفند 1389

bita tehrani - کانادا - ویکتوریا
danial خبرش رسید بین دو کشور جنگ شده سر تصاحب ان شیی بوگندو!!
دوشنبه 16 اسفند 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.