کودک سوری خواهر خود را از زیر باران گلوله و تک تیر اندازان نجات داد

العربیه می نویسد : این ویدیو بخشی از فیلم هالیوودی نیست، این حادثه در سوریه اتفاق افتاد. کودک سوری خواهر خود را در سخت ترین شرایط جنگی از زیر باران گلوله و تک تیر اندازان نجات می دهد.

این ویدیو به شکل بسیار وسیعی در شبکه های اجتماعی از جمله فیس بوک و تویتر پخش شد و بسیاری از کاربران این کودک را شجاعی بی نظیر به شمار آوردند.

در این فیلم ویدیویی این کودک تقریبا 8 ساله به سمت خواهرش که خود را پشت خودروی سوخته ای پنهان کرده بود، رفت و او را به جای امن تری برد.

  با اینکه در دو مرحله به سمت این کودک تیراندازی می شود اما او به شکل معجزه آسایی نجات پیدا می کند.

+267
رأی دهید
-22

ekman - شیراز - ‫ایران
بجای کمک کردن به این دو کودک بیگناه که زیر آتش دشمن قرار گرفته اند، فقط الله اکبر گفتن را یاد گرفته اند.حتما عده ای خواهند گفت که همین الله اکبر گفتن ها این دو کودک را از تیر راس آتش دشمن حفظ کرده است.
‌چهارشنبه 21 آبان 1393 - 22:05
vahid.sharifi - ونكوور - كانادا
درود بر شرافت و جرأت عربها که عین ما ایرانی ها ترسو و نون به نرخ روزخور و آدمفروش نیستند. در مصر، در بحرین، در عمان، در سوریه و.. ثابت کردند عاشق یکدیگرند و ما ایرانیهای از هم متنفر ثابت کردیم حقوقمون 1000 تومان بیشتر بشه از اونطرف دلار 3000 تومان گرونتر بشه خفه بمیر میشیم میتمرگیم سر زندگیمون که اعداممون نکنن یهو! اخته شدند مردم ایران
‌چهارشنبه 21 آبان 1393 - 22:37
leila leila - گوتنبرگ - سوئد
خدایا کجایی؟
‌پنجشنبه 22 آبان 1393 - 00:01
paksan - آمریکا - آمریکا
کدوم حـ... ای جز نیروهای خونخوار بشار اسد و بسیج میتونند به دو تا بچه شلیک کنند؟ واقعاً نیروهای بشار اسد چی میخورن؟ آخه کشتن این دوتا بچه نشانه چی هست برای بشار اسد و نیروهای کثیفش؟ مرگ بر خامنه ای معاویه زمان و بشار اسد یزید که بخاطر قدرت همه کار میکنند.
‌چهارشنبه 21 آبان 1393 - 23:57
danial nabi - استكهلم - سوئد
خاک بر سر بی‌ غیرت هر چی‌ عرب بی‌ خاصیت، فقط بلدند عربده کشی‌ کنند، بچه‌های مردم رو به خاک و خون کشیدند، با خرابه ای‌ به نام عراق و سوریه با این همه احزاب که به درد خلا میخورند، حیف بشار اسد که با این الاغ‌ها باید سر و کله بزند.
‌پنجشنبه 22 آبان 1393 - 00:10
paksan - آمریکا - آمریکا
از مسلمانی خودم متنفرم . یعنی از از غصه دق کنی و بمیری بهتره از اینه که این صحنه های جنگ کفار و بی دین ها که مدعی مسلمانی هستند رو ببینی. واقعاً در فکر بی دینی و تغییر مذهب و دین هستم. فقط خدا هرچی میخواد اسمش رو بگذارند واسه هیچ مذهبی دیگه ارزش نداره همش بیزینسه علوی باشی و شیعه هزارتا علی و حسین و حسن و فاطمه هم باشند بازم برام دیگه اهمیتی نداره نه عیسی نه مسیح نه محمد فقط خدا. میشه زرتشتی بود و فقط خدا رو پرستید چرا که نه!؟ من از مسلمانی جز شیطان صفتی و دروغ و ریا و قدرت طلبی هیچی ندیدم از تمام شاهان شیعه و خلیفه ها بگیر تا خامنه ای فقط لباسها عوض شده عملشون همه مثل همه و همشون به نام خدا میکشند و فساد میکنند و عملشون به شیطان بیشتر شبیه تا انسان و این خاصیت حکومتهای متکی به اسلامه
‌پنجشنبه 22 آبان 1393 - 00:03
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
leila leila - گوتنبرگ - سوئد این همه آشوب و خرابی‌ به دلیلِ عدمِ اطاعتِ انسان‌ها از خداوندِ مهربان است ! جالب است همین انسان‌ها که خود وجودِ خدا را انکار میکنند در این شرایط می‌گویند : خدایا کجایی !!!
‌پنجشنبه 22 آبان 1393 - 01:32
Ali-dk - لونگبو - دانمارک
من فکر نمی کار ارتش سوریه باشد این کار داعش است .
‌پنجشنبه 22 آبان 1393 - 01:57
Sabokbalam - کالیفورنیا - آمریکا
من فکر می‌کنم همین یارو که الله اکبر میگفت داشت تیراندازی میکرد. از این جونور‌های اسلامی هر چی‌ بگین بر میاد.
‌پنجشنبه 22 آبان 1393 - 04:02
اصحاب کهف - بروکسل - بلژیک
Vahid sharifi یعنی حرف دهان من رو گفتی.مدتهاست دارم اینو میگم.جز این نیست و خلایق هرچه لایق
‌پنجشنبه 22 آبان 1393 - 06:25
عقل وهوش - اصفهان - ایران
paksan-شما از کجای این فیلم کشف کردی کار نیروهای بشار اسده شاید کشف شده باباشون معلم یکی ازاین علوم کفر آمیز وحرام شده بوده( شیمی وفیزیک وریاضی وجغرافیا) اهل توبه هم نبوده به هرحال نیروهای اسد شرف دارن به این وحشی های داعش ثانیا شما هم مثل ما نگاه کن ببینیم آخر کار تکلیف ما چیه خودشان خودرا اصلاح میکنن یا به کمک ما هم نیاز هست فعلا که آمریکا وائتلافش دست وآستین را بالا زدن وخودشان پیشتاز اصلاحات شدن انشالله هم که موفق میشن ولی اگر نشدن وبعد ادعا کردن داعش پوزشان را زده وباید برای پرهیز از خونریزی با داعش صلح کرد وان را در منطقه پذیرفت حتی تمام اعراب باقیمانده وعقب مانده هم پذیرفتن آنوقت مطمئن باش ایران پوز داعش وهرچی عرب وحشی هست را خواهد زد ومدائن وتسفون وبغداد (خداداد)راهم که هنوز اسمش فارسی هست را آزاد خواهد کرد فقط چهار پنج سال دیگه صبر کن خیلی بدتر از اینها هم مطمئنا خواهی دید دیگر خود دانی میخواهی از همین جا از اسلام برگرد بالاخره عافیت را بعضی در برگشت میبنن بعضیها هم با عبور از آخرین خطر دنبال عافیت دائم هستن
‌پنجشنبه 22 آبان 1393 - 08:53
آریان هامبورگ - هامبورگ - آلمان
این پسر بچه یکبار طوری افتاد که انگار تیر خورد. درست متوجه شدم یا نه؟
‌پنجشنبه 22 آبان 1393 - 11:43
XMAN2 - کارا کاس - ونزوئلا
ekman - شیراز - ‫ایران , جون آقا جون شیر مادرت حلالت باشه ، گًل گفتی‌ ، این صدای الله اکبر بی‌ وجودها ، یاد آور خاطرات تلخ دوران دفاع مقدس که امثال سردار قاسمی‌ها که الان سردار شدن همینطوری فقط تکبیر میگفتن و شاهد از بین رفتن گلدسته‌های کشورمون بودن . حالا هم اسمش اینه که آقایون جبهه بودن و !!!! فرمانده لایق !!!!! غیرت این بچه قابل تحسینه ، فرقی‌ نمی‌کنه ایرانی‌ نیست و سوریه ، مهم اینکه با وجودیکه تیر هم میخوره دست از هدفش نمی‌کشه و تونست خواهر کوچولوشو نجات بده ، اون هم مثل شیر .
‌پنجشنبه 22 آبان 1393 - 14:09
عقاب سرخ - پاسارگاد - ایران
آریان هامبورگ - هامبورگ - آلمان- دقیقا همین کار را کرد،دمش گرم, اول رو زانو افتاد بعد خودشو به مردن زد و بعد باز دوباره طرف ماشین دوید،،ما هم در طول جنگ از این بچه‌های فداکار زیاد داشتیم. حیف که برای هوس‌های حیوانی‌ خمینی مرگ پرست بسیاری از خوبان و پاکان ایران زمین را از دست دادیم
‌پنجشنبه 22 آبان 1393 - 15:24
کوروش مهری - یزد - ایران
leila leila - گوتنبرگ - سوئد. خدا تو ذهن آدمهای روانپریشه!!
‌پنجشنبه 22 آبان 1393 - 15:47
kamran631 - لیون - فرانسه
آفرین به شهامت این پسر بچه که خواهرش رو اینطوری از زیر گلوله باران نجات داد، ولی‌ من موندم این تیرانداز‌ها چه جانور هایی هستند که به طرف بچه‌های به این سنّ و سال شلیک میکنند ؟
‌پنجشنبه 22 آبان 1393 - 16:03
ASTARA-1965 - آستارا - ایران
کاملا مشخصه که واقعی نیست. در جنگ سوریه، هر دو طرف جنایت میکنند. لطفا از جانی طرفداری نکنید.
‌پنجشنبه 22 آبان 1393 - 18:12
hamidla - هامبورگ - المان
بنظر من این فیلم ساختگی است. حالا نه اینکه انجا این داستانها نیست!
‌پنجشنبه 22 آبان 1393 - 20:21
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
توجه : ساختگی به این دلایل : در دیوار محل اصابت تیر اول ترقه چهارگوشی جاسازی شده که به زمین میافتد. بهیچ عنوان جای سوراخ گلوله نیست. فقط دود و کمی گرد و غبار. گلوله واقعی قسمتی از مصالح را ترکش میکند. صدای شلیک اسلحه و غبار ناشی مثلا از گلوله ها همزمان بود، یعنی فاصله تیرانداز حداکثر 30 متر. چطور یک تیرانداز از این فاصله نتوانسته هدفها را بزنه؟ سرعت گلوله تقریبا 900 متر در مجذور ثانیه و صدا 300 متر. پس اگر فاصله دور بوده باید صدا تاخیر میداشت. یعنی اینها همه ترقه بود که فیلم تصاویر برخورد گلوله با صدا یکی بود. پسره هم طبق هماهنگی قبلی خودش رو زد زمین. برین خودتون رو سیاه کنید وهابیا.
‌پنجشنبه 22 آبان 1393 - 21:42
leila leila - گوتنبرگ - سوئد
Omide khali az jalal شما اگر سکوت کنی کسی نمیگه لالی. روی صحبتم با توی تهی مغز نبود که مطمئنم امثال تو این جنگها رو باعث میشن. با اون خدایی بودم که دارم هر روز عقب نشینیشو به چشم میبینم در برابر موجوداتی مثل تو که به نام خدا به هیچ موجودی رحم نمیکنید
جمعه 23 آبان 1393 - 23:35
Ali-H - استکهلم - سوئد
این فیلم ساختگی است، و توسط یک نروژی در کشور مالتا ساخته شده برای توجه دادن مردم به جنگ و کودکان، این مطلب را در تلویزیون کانال یک سوئد بخش خبر ساعت ۲۱ ، جمعه شب ۱۴ نوامبر گفت.
یکشنبه 25 آبان 1393 - 00:25
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
واقعا شما جماعت چقدر زود قضاوت میکنید. اگر تیر واقعی به پسره خورده بود، آش و لاشش میکرد. من خودم اسلحه تفنگ کالیبر 3006 دارم برای شکار. ولی عمرا شکار نمیرم، چون حیوانات را دوست و با این موقعیت مالی بد هم هر ماه هم به موسسه wspa کمک مالی ناچیزی میکنم. ولی در مورد اسلحه و انرژی انواع مهمات (خرابی ناشی از اصابت گلوله) و تاخیر صدای شلیک نسبت به سرعت فشنگ بخاطر کنجکاوی و علاقه اطلاعاتی دارم. هر کسی هم که بخواد گوگل کنه، میتونه خودش یه پا کارشناس اسلحه بشه. مهم علاقه داشتن است.
یکشنبه 25 آبان 1393 - 11:00
hamidla - هامبورگ - المان
فدای آقا - اودنسه - دانمارک. اگر مثل ما قبل از انتشار تقلبی بودن فیلم این را می گفتی درست بود. الآن دیر شده برای گفتن آن داستانهایی که نوشتی. ;)
یکشنبه 25 آبان 1393 - 19:28
hamidla - هامبورگ - المان
فدای آقا - اودنسه - دانمارک. ببخشید زود قضاوت کردم.
یکشنبه 25 آبان 1393 - 19:36
میو میو - تهران - ایران
سلام...این ویدئو ساختگی داعش که هستت که پشت صحنه این ویدئو توی سایت جام نیوز موجود است...گول این ویدئوی داعشی نخورید...
دوشنبه 26 آبان 1393 - 00:29
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.