کمک‌های بشردوستانه ایران به فلسطینی‌های مقیم دمشق و مسلمانان میانمار

خبر گزاری فار س : جمهوری اسلامی ایران به مناسبت فرا رسیدن روز قدس و نزدیک بودن عید فطر کمک‌های بشر دوستانه خود را به فلسطینی‌های مقیم سوریه تقدیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، جمهوری اسلامی ایران به مناسبت فرا رسیدن روز قدس و نزدیک بودن عید سعید فطر کمک های انسان دوستانه ای را برای اردوگاه های فلسطینی موجود در دمشق ارسال کرد.

همانگونه که در تصاویر نیز نشان داده شده است، این کمک‌ها اکثراً شامل مواد غذایی و دارو می‌باشد.

آمادگی ایران برای ارسال کمک های مردمی به مسلمانان میانمار


سخنگوی وزارت خارجه کشورمان از آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای ارسال کمک های مردمی به مسلمانان میانمار خبر داد و گفت: محموله های کمک رسانی توسط هلال احمر به زودی به این کشور ارسال می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، رامین مهمان پرست سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در پاسخ به سوالی در خصوص آخرین وضعیت مسلمانان زجر کشیده میانمار و اقدامات انجام شده کشورمان در این خصوص اظهار داشت: به دنبال حوادث خشونت آمیز اخیر علیه مسلمانان روهینگا در میانمار، سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند به این کشور سفر کرده و با برخی مقامات میانمار و از جمله قائم مقام وزیر امور خارجه این کشور مذاکراتی در خصوص نحوه کمک رسانی به مسلمانان این کشور  به عمل آورده است.

وی افزود: براساس هماهنگی های به عمل آمده مقرر شد در جهت ارتقای وضعیت معیشتی مسلمانان و ارسال کمک های انسان دوستانه محموله های کمک رسانی توسط هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در اسرع وقت به آن کشور ارسال و با نظارت سفارت کشورمان در تایلند در بین مسلمانان مصیبت زده میانمار توزیع شود.

کمک های غذایی ایران به آورگان فلسطینی مقیم سوریه



جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.
جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.




کمک‌های بشردوستانه ایران به فلسطینی‌های مقیم دمشق و مسلمانان میانمار

آماده سازی آمبولانس های اهدایی ایران به سوریه

 



جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.
جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.




کمک‌های بشردوستانه ایران به فلسطینی‌های مقیم دمشق و مسلمانان میانمار

+100
رأی دهید
-513

ghom.666 - قم - ایران
ایرانیها حقتون هست .که به هیچی حسابتون نکنن ...خلایق هرچی لایق ..
یکشنبه 29 مرداد 1391 - 00:38
reza تورونتو - ترونتو - کانادا
مردم آذر بایجان چادر و غذا و دارو ندارند و بچهایشان بدون پتو و لباس کرم هستند و جمهوری کثیف اسلامی حق این مردم را به چه کسانی میبخشند.
یکشنبه 29 مرداد 1391 - 00:41
invisible kid - ریو دو ژانیرو - برزیل
کمک‌های بشردوستانه به مردم خودتون و آذربایجانی‌های بکنید که آواره شدن! خیلی‌ جالبه ها، کمک‌های بشر دوستان رو به کسایی‌ میدهند که برای ایرانی‌ جماعت تره هم خورد نمی‌کنن!
یکشنبه 29 مرداد 1391 - 00:41
Islam zoda - تورنتو - کانادا
نابودی شما جنایتکاران به دست مردم آذربایجان آغاز خواهد شد نه نیروهای خارجی‌..
یکشنبه 29 مرداد 1391 - 00:54
kurosh_alman - فرانکفورت - آلمان
شماها .. زیادی میخورید و غلط می‌کنید وقتی‌ مردم گرسنهٔ هستند به یک مشت ترتریست مثل خودتون کمک م میکنید کثافتهای لجن...
یکشنبه 29 مرداد 1391 - 00:21
khoda boze - تبریز - ایران
ونهایکه مثبت دادن ١٠٠%١٠٠ ایرانی نیستن یا مزدوران........رژیم هستن ..ننگ بر شماها .و فلسطینیهای که این کمک از خون سگ هم بدتره ....مفت خورهای پست
یکشنبه 29 مرداد 1391 - 00:45
elinaz - مونترال - کانادا
این ملاها جمهوری اسـ... همه عرب زده هستن خوب به عربا هم کمک میکنن اما مردم ایران بمیرن واه مگه مهم برای ملای خونخوار عوضی‌
یکشنبه 29 مرداد 1391 - 01:54
nasimifarshid - بلژيك - بلژيك
کاش نگاه نکرده بودم توف به ذات این دولت آره دیگه آذربایجان و بم حتا خرمشهر جز ایران نیستن هرچی‌ داریم بدیم به این عربا
یکشنبه 29 مرداد 1391 - 02:17
adamkoki - تهران - هفت چنار - ایران
چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است...
یکشنبه 29 مرداد 1391 - 02:19
نقی‌ الله - سیدنی - استرالیا
ای ملت تورو خدا نگید اینا عرب پرست هستند! اینا خودشون عرب هستند! ۱۴۰۰ پیش که اعراب حمل کردند و کشور ما رو ویران کردند و شمشیر گذاشتند گردن مردم و با مهربونی ازشون درخواست دوستانه کردند که به اسلام رو بیاورند تا تونستند تو ایران بچه انداختند با زنان ایران زمینِ ما که مرد‌هاشون کشته شده بودند .. این آخوند‌ها همون بچه‌ها هستند! شما برید پیامِ تبریکِ ساله نو ی خامنهای رو ببینید. در کمال وقاحت ۸۰% عربی‌ صحبت می‌کنه ، نه انگار که داره با مردمِ ایران صحبت می‌کنه! اینه که اینا باید به هموطن‌هاشون که فلسطینی هستند کمک بکنند، نه به بیگانگان آذربایجان!
یکشنبه 29 مرداد 1391 - 02:39
Zedezolm - برن - سویس
بزودى روزى را خواهیم دید که مردم غیور اذربایجان انتقام سختى از این رژیم خونخوار و فاسد ودزد خواهند گرفت و همه انها را مثل قذافى به سزاى اعمال کثیفشان خواهند رساند.
یکشنبه 29 مرداد 1391 - 02:54
derafshe kavyani - بیرمنگام - انگلستان
ای تًف به گور پدر و مادرتون، یعنی‌ سگ چنگیز مغول هزاران بار شرف داره به شما حـ...ا که به واقع نشان دادید که شماها اسمتون ایرانیه، واگر نه شما ریشه در قوم تازی دارید که به نیرنگ ایران رو به اشغال خودتون در آوردید،مردم بی‌چاره زلزله زده باید بدونه کمک و امداد بمونن، اونوقت شما اموال همین مردم رو بدید به فلسطین و لبنان،مرگ بر جمهوری شیطانی آخوندی.
یکشنبه 29 مرداد 1391 - 03:25
shadan Shirin Sokhan - هایدلبرگ - آلمان
(@)--زلزله زدگان خودمون آواره هستند و نه جا و مکانی برای خوابیدن دارند و نه غذای کافی‌ و نه دارو یی !!،، و آخوند‌ها به زلزله زدگان می‌گویند از دولت توقع کمک نداشته باشید !، ولی‌ از آن طرف به فلسطینی‌ها کمک میلیونی میکنند !!! الهی نابود شوید ‌ای آخوند‌های پفیوز و پست ، !!!
یکشنبه 29 مرداد 1391 - 04:15
ebim1360 - ایران - تهران
از ماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااال باباشون میبخشن حـ... ها
یکشنبه 29 مرداد 1391 - 05:10
Taraneه - کبک - کانادا
عجب دیگ صبر مردم ایران بزرگه که لبریز نمی‌شه، میشینن و تماشا می‌کنن که یه مشت عرب کشورشون رو اشغال کردن!
یکشنبه 29 مرداد 1391 - 05:33
نقی‌ الله - سیدنی - استرالیا
از بچگی‌ به ما می‌گفتن مال حروم خوردن نداره! حالا حروم حلالیش رو بذاریم کنار، ولی‌ منطقیه که اگه مالی که می‌خوری صاحبش راضی‌ نباشه از گلوت در میاد دیرو زود....پس این کاملا منطقی‌ یه که مردم بی‌ شرف فلسطین که مال ملّت ما رو میخورند، با خونشون جوابشو میدان...درود بر اسرائیلی‌ها که میکشن این بی‌ شرف هارو.. این رو مطمئن باشید که اگه الان کشوری به اسم فلسطین وجود داشت، بی‌چاره کرده بودند دنیارو با تروریست‌هاشون مثل تمام کشور‌های اسلامی یه دیگه!
یکشنبه 29 مرداد 1391 - 05:30
نقی‌ الله - سیدنی - استرالیا
این یه کلکه قدیمیه اسلام هست که تا وقتی‌ که زورش به بقیه نمیرسه خودشو به موش مردگی می‌زنه و راجعبه حقوق بشر صحبت می‌کنه...ولی‌ تا به قدرت برسه همرو از دم شمشیر رد می‌کنه! دقیقا مثل سور‌هایی‌ که تو مکه اومد و اونایی که تو مدینه ! یا مثلا خمینی که قبلش میگفت بیایید همه با هم تشکیل دولت بدیم و آزادی بدیم به مردم، ولی‌ تا به قدرت رسید، همه مخالفاشو کشت!!مثل محمد که رفت تو مدینه برای اینکه راش بدهند اونجا ، به قوم یهودیه بنی‌ قریظه گفت ما برادریم بیاید با هم مهربون باشیم. اونا هم بد بخت‌ها به این اعتماد کردند ، ولی‌ تا به قدرت رسید، ۷۰۰ نفرشون رو تو ۱ روز گردن زد با همین علی‌ ابن ابوطالبِ خودمون! پس انقدر دلتون به حال مردم فلسطین نسوزه، اینا اگه کشور داشتند و قدرت داشتند بی‌چاره میکردند همرو
یکشنبه 29 مرداد 1391 - 05:38
Max Payne - تهران - ایران
هی بفرستین گردن این عربهای مفت خور کلفت تر بشه. مردوم خودمون برن به جهنم عربها واجب ترن به امید نا بودی کامل فلسطین
یکشنبه 29 مرداد 1391 - 06:39
senator x - تهران - ایران
هرچه فکر کردم ,باین دولت ورهبر چه فحش و ناسزائی بگم, دیدم هرچه فحش بلد بودم دادم.فقط مونده ملت. مردمی که نماز جمعه میرن . مردمیکه راهپیمائی دولتی میرن,مخصوصا این راهپیمائی روز (قوصه) نه قدس.روی سخن من بااین افراد هست.بخدا و علی و محمد, شماها ازنوع بیشرفترین بندگان شیطان هستید.شما دارید زندگی میکنید بچه قیمتی؟این هموطن آذری را نمی بینید؟ پیام آن آخوند پست فطرت را نشنیدی که گفت(زلزله زده ها انتظار کمک از دولت را نداشته باشند)بخدا دنیا بماملت تف میکنند. تا کی تحمل حقارت و اشغال نگری دولت بملت؟شاید هم واقعا آدمهای بی شخصیت واحمقی هستیم.زلزله زده آذری گرسنه و بی پناه, وکمک بعرب دشمن عجم. تمام وجودم پـراز درده.
یکشنبه 29 مرداد 1391 - 06:54
sia2012 - تهران - ایران
"فلسطین" لبنان" کل کشورهای افریقایی " نصرالله " اینها همه کم بودند !حالا سوریه و میانمار شدند وبال گردنمون !!! یعنی دولت و حکومت ایران کردنشون وبال !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یکشنبه 29 مرداد 1391 - 07:58
sia2012 - تهران - ایران
ghom.666 - قم - ایران ! شما کجایی هستی عزیز؟؟؟؟؟ حقتون یا حقمون؟؟؟
یکشنبه 29 مرداد 1391 - 08:03
ماه شب - تهران - ایران
ای بمیرید. ناجوانمردان یرت شیطان پرست
یکشنبه 29 مرداد 1391 - 08:36
Fariborz Tabriz - تبریز - ایران
میرسه روزی که نوبت ما بشه . اونروز روز آخر اینهاست
یکشنبه 29 مرداد 1391 - 09:15
morteza2012 - گرینی - یونان
...بر فلسطین و فلسطینی پرست.....اون اگه ارزش داشت مسلمون‌ها هنوز داشتن سمت اون نماز میخوندن.آی‌ ...تو روح اون خمینی که اینها رو اون کرد تو پاچهٔ ما.
یکشنبه 29 مرداد 1391 - 09:24
مجیدخان - تهران - ایران
با درود. هموطنان عزیز موازنه ی منفی بهترین حربه ی مقابله با این رژیم بگانه پرست است. تحریم انتخابات از هرنوعی و تحریم هرگونه راهپیمایی به سود یا زیان هرکس که به نوعی به این رژیم جنایتکار وصل است. فکر می کنید چرا آزادی خواهانی مثل مخملباف و گنجی به خارج فرستاده شدند و چرا موسوی و کروبی زنده ماندند. اینها روی دیگر همین آخوندهای چند لایه ی چند رویه هستند تا هر کدام از سرهایشان را که ببریم سر جدیدی را برای ما رو کنند.به هر حال قرار است بر پشت ملت سوار شوند چه از طریق خاتمی و چه از طریق موسوی یا احمدی نژاد یا خائنینی مثل بازرگان و یزدی . نگاهی به اسطوره های باستانی ما را به این باور نزدیک می کند که حکیمان کهن این داستانها را در قالب استعاره ها برای آیندگان گذاشتند تا با تفکر و خرد ورزی راه مبارزه با جهل و نادانی را بیابند.
یکشنبه 29 مرداد 1391 - 09:29
donald - هاسلت - بلزیک
ایرانی‌ بدتر از اینها حقش از قدیم گفتن ایرانی‌ باید گرسنهٔ باشد و عرب سیر مگر نه.... زمان شاه مردم سیر بودند که جفتت انداختند و انقلاب کردند اگر هم سیر نبودند با یک لقمه ساده هم الکی‌ خوش بودند
یکشنبه 29 مرداد 1391 - 09:34
FETNEH. - نوشهر - ایران
ایران آماده دریافت کمک از کشورهای دیگه برای مناطق زلزله زده ، شماره حساب فلان برای دریافت کمکهای مردمی به مناطق زلزله زده ... و حالا ((کمک‌های بشردوستانه ایران به فلسطینی‌های مقیم دمشق و مسلمانان میانمار )) . خاک توی سرتون . ملت ایران برای هموطنان آذربایجانی دارن پرپر میزنند و با چنگ و دندون سعی میکنن که تا تا قبل از رسیدن به فصل سرما سر و سامونشون بدند و اونوقت این دولت کثیف از اعتماد ملت اینجوری سوء استفاده میکنه. پاچه خواری تا چه حد؟
یکشنبه 29 مرداد 1391 - 10:00
delmorde - یوتوبوری - سوئد
ای روزنامه نگار ترا به شرفت روزنامه نگاریت ننویس جمهوری اسلامی اییییییران بلکه جمهوری اسلامی عربیست نه ایرانی گو اینکه اعراب هم انها را تایید نمی کنند ولی ایرانی هم نیستند زیرا مورد تایید اکثریت ایرانیان نیست و حاکمانش همگی خائن و با ایرانیان بیگانه اند. این حـ... گان بیشرافت به خاطر حفظ قدرت خاک ایران که هیچ ناموس خود را نیز حاضرند در معرض فروش گذارند.انوقت می گوتند بابا چرا مردم دارند از اسلام برمی گردند نه اسلام همین است که عملا می بینیم و فسادش دزدیش بیوطنیش را لمس می کنیم اقای مصطفی طباطبایی بی خود دلیل و منطق سرهم نکن اسلام یعنی جنایت خیانت.
یکشنبه 29 مرداد 1391 - 10:18
mokhles rahbar - فرانکفورت - آلمان
کمک به مسلمانان جهان هم یک وظیفه اخلاقی‌ است و هم آن‌ها را به بازار جهانی‌ اسلام که ایران هدایت خواهد کرد مرتبط می‌‌کند. این‌ها سرمایه گذاری است و بسیار خوب است.
یکشنبه 29 مرداد 1391 - 10:25
مانفرد - ایران - ایران
لعنت به هر کسی که از این کثافتهای آشغال طرفداری میکنه
یکشنبه 29 مرداد 1391 - 11:18
shahriar69 - گوتنبرگ - سوئد
شک نیست که تروریست‌ها باید هوای یکدیگر را داشته باشند تا اگر یکی‌ از آنها روزی گرفتار شد آن دیگری به کمکش بیاید. جمهوری اسلامی خیال می‌کند که اگر آمریکا یا اسرائیل روزی به ایران حمله کنند تروریستهای فلسطینی به کمکش می‌آیند بنا برین کوشش میکنند تا آنجا که میشود بریزند توی حلق و شکم آنها. زلزله زدگان آذربایجان را هم بی‌ خیال
یکشنبه 29 مرداد 1391 - 11:07
انقلاب دوم - هامبورگ - آلمان
کمک به مسلمانان بقیه کشورها مثل چین و چچن و میانمار و..... کره مریخ و ونوس ..... یادتون نره! در ضمن اگه چیزی تهش موند لطف کنید یه چند تا بسته هم به مردم آذربایجان صدقه بدید اگر هم نشد که سر سید پشم علی‌ به سلامت، خدا به جنتی طول عمر بده و جیب امسال خاوری‌ها پر پیمان باد.
یکشنبه 29 مرداد 1391 - 11:34
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
جای تعجب نیست!!!!!!!! این اشغالگران ایرانی‌ نیستند کلیه ی عمّامه به سران در این ۳۳ سال و قبل از آن!!! طبیعی است چون ایران وطن آنان نیست به هر خراب شده یی که اسلامی باشد بدانجا کمک میکنند!!!
یکشنبه 29 مرداد 1391 - 12:43
ghom.666 - قم - ایران
ia2012 - تهران - ایران. ببخشید دوست من .حقمونه ..
یکشنبه 29 مرداد 1391 - 13:17
perser68 - فلوریدا - امریکا
mokhles rahbar manfourفرانکفورت آلمان. حتما برای جاسوسی و کشتن تو فرانکفورتی ،وگرنه الان باید تو فاضلاب رهبر نکبتت خامنه‌ای قاتل شنا میکردی!
یکشنبه 29 مرداد 1391 - 15:51
sunshine999 - اسپهان - ایران
حـ... ها! ازادی نزدیک است...
یکشنبه 29 مرداد 1391 - 18:02
sia2012 - تهران - ایران
ghom.666 - قم - ایران. انشاالله یه روز هم به حق واقعیمون میرسیم
یکشنبه 29 مرداد 1391 - 18:28
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
یعنی اینها میدونند که ایرانیها چقدر بی عرضه هستند اصلا مردم را به پشم خودشون هم حساب نمیکنند هر کاری که میخواهند جلوی چشم مردم و با پرروگی کامل میکنند تمام این حرف و حدیثهای زلزله زده ها واکنش مردم عصبانیت مردم هیچ تغییر در روش آنها نداشت یعنی حتی برای وانمود به همدردی با مردم نگفتند که امسال به خاطر آذربایجان و نیازمند بودن مردم ایرن توان کمک به فلسطین را نداریم ....تف به روی همه آنهائی که روز قدس به هر دلیلی رفتن تظاهرات.
یکشنبه 29 مرداد 1391 - 23:54
gol andam - ژنو - سویس
خاک تو سرتون که مردم خودمون در هر گوشه‌ از ایران عزیزمان به کمک احتیاج دارن ،،،به کمک زلزله زدگان خودمون نمیرین ،،،میگین نباید توقع کمک داشته باشین پس اینا چیه ،،،حق مظلوما ایران خفه تون کنه ،،،اشغال‌های کثیف
دوشنبه 30 مرداد 1391 - 10:10
brother - لندن - انگلیس
دارندگی برازندگی به کوری چشم حسود و کاسه لیس غربی مگر امریکا به اسراییل کمک بلاعوض نمیکند حتما منافعی داره ایران هم به سوریه برای منافه اش کمک می کند تو خارج نشسته یارانه دولت را میگیرید زر هم میزنید
دوشنبه 30 مرداد 1391 - 15:42
هومان سام - هانوفر - آلمان
لعنت به هر چی فلسطینی کثیف و گرسنه و تف به غیرت این مردمی که جلوی چشماشون کودکان ایرانی دست فروشی میکنند ولی برای فلسطینیه آشغال کمک جمع میکنند. خلایق هر چه لایق
دوشنبه 30 مرداد 1391 - 17:36
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
...همه آنهائی که در راهپیمائیهای جمهوری اسلامی شرکت میکنند و نماز جمعه میروند همه اینها در ویرانی ایران و خواری ایرانی سهیم هستند همه اینها باعث گرسنه خوابیدن و بچه های ایران هستند همه اینها باعث شکنجه کردن جوانان و اعدام آنها هستند همشون دستشون به جنایت و خون و دزدی جمهوری اسلامی آلوده است اصلا تقصییر جمهوری اسلامی نیست تقصیر خود مردم است مردم لایق حکومتی هستند که دارندباید روزی که خامنه ای به آذربایجان رفت و با هو و پرتاب سنگ ازش پذیرائی میشد نه اینکه دنبالش راه بیافتن و پای سخنرانیش بشینند آخوندا هم این ملت را شناخنتد و خوب میدانند که حالا حالا ها سورا خر مراد هستند تار خر هست خر سوار هم هست, حالا اگر این اتقاق تو یه دولت اروپائی بیافته" که امکان نداره " ملت خشتک دولت را پاره میکردند........
دوشنبه 30 مرداد 1391 - 18:52
gerard - تهران - ایران
چندر روز دیگه سرما از راه میرسه بداد مردم اذربایجان برسید.
دوشنبه 30 مرداد 1391 - 22:21
baharmazaheri - عجمان - دبي
به داد مردم ایلام برسید از نبود آمبولانس زن جوان در روستا جان سپرد.... ننگ رژیم دیگه تهوع آور شده .. رسوا شید کم زجرمون بدید بی‌‌ شرفها
دوشنبه 30 مرداد 1391 - 23:53
baharmazaheri - عجمان - دبي
مردم ایران بشر نیستند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بی‌‌ پدرها برای صدور اسلام کم خودتونو جر بدید .. خاور میانه همه فتنه هارو از گور شما می‌‌بینند مرگ شما فرا رسیده
دوشنبه 30 مرداد 1391 - 23:58
gara bag - ریس ویک - هلند
آقایان و خانمهای عزیز. بشر اسد ۵۰ سال به گردها شناسنامه نداده بود ولی‌ حالا به آنها خودمختاری داد. چون فهمیده که کارش تمام. ایران الان دیگه چاره‌ای جز کمک به اسد کاری دیگه نمیتونه بکنه چون بد از اسد نوبته خودشونه. از یک طرف اسرائیل آماده جنگ شده و از طرفی‌ هم سوریه و لبنان از دست ایران داره در میره. پس بگذارید هر ..خواستند بخورند چون وقت رفتن این هم سر رسیده. میگید نه حالا ارزه این ۲ سال ببینید که چه اتفاقی می‌افته. بخاطر این بود که مردم تبریز خودشان مستقیماً می‌رفتند به جا‌های زلزله زده و خودشون مستقیماً به دست زلزله زده‌ها‌ میدادند،بخاطر این است که جلوی چادرها پر از آب و لباس،آنها میدانستند که اگر به هلال احمر یا سپاه بدن سر از لبنان و سوریه در میارند.ولی‌ حیف که هنوز به مناطق دور و کوهستانی هنوز چیزی نرسیده.
دوشنبه 30 مرداد 1391 - 23:48
gara bag - ریس ویک - هلند
من فیلمی از کانال سهند تبریز دیدم که دلم کباب شد. فیلم مال زمستان همین پارسال در ورزقان بود.گزارشگر رفت در خانه‌ای را زد و رفت داخل. داخل خانه پیر زن بود با ۲ تا دختر.تنها یک بخاری داشتند که هم خانه را گرم میکردند و هم با آن شامشان را میپختاند.سقف و دیوار از همه‌جا شکسته بود و آنها سوراخها را مشمبا پر کرده بودند تا سرما دخل خانه نیاد. فرش نداشتند و روی یک پتو کهنه نشسته بودند.تنها چیزی که دخل خانه بود یک فرش ماشینی تازه بود که در کشه اتاق بود.گزارشگر گفت که چرا آن فرش را استفاده نمی‌کنید؟ مادره گفت دخترم یک فرش کوچک بافته و فروخته تا با پول آن این فرش را بخریم، ولی‌ من دلم نمیاد استفاده کنم و برای جهیزیه دخترم نگاه داشته‌‌ام......ادامه
‌سه شنبه 31 مرداد 1391 - 00:06
gara bag - ریس ویک - هلند
ادامه.. مادرش گفت که آن جهیز دخترم است. گزارشگر گفت پس چطوری زندگی‌ می‌کنید؟مادر گفت هر ۲ ماه ۳۰ هزار تومان امداد امام میداد که حالا یک سال است دیگر آن را هم نمی‌دهند. گزارشگر برگشت و به بینندگان گفت که آنهای که تلویزیون ۳ میلیاردی دارید نگاه کنید که مردم نان شب را هم ندارند.بعد اسم روستا را هم گفت و رفت. حالا چون آن روستا هم زلزله آماده دیگر نمیدانام که آنها مرده اند یا زنده؟چون صد در صد میدانم که خانه‌شان خراب شده ولی‌ از آن روز تا حالا ۳ بار خواب آنها را دیده‌ام و خیلی‌ گریه کرده ام.و هیچ حال خوبی‌ ندارم، از انسان بودنم خجالت می‌کشم که من اینجا به راحتی‌ زندگی‌ می‌کنم ولی‌ یک هموطنم نان شب را هم ندارد.در ۳ ماه آینده میرم ایران و حتما به آن روستا سر خواهم زد ولی‌ از خدا تنها سلامتی آنها را می‌خواهم.اینجا هم چند نفر گفتند که رفتنی کمی‌ هم ما کمک می‌کنیم،ان‌شا‌الله که لا اقل ۱۰۰۰ یا ۲۰۰۰ یورو بتوانم به آنها ببرم. شما عزیزان هم اگر توانستید مستقیمان به داد آنها بروید ولی‌ بدست رژیم هیچ چیز ندهید. برای آن پیر زن و ۲ تا دختر فقط دعا کنید. ممنون
‌سه شنبه 31 مرداد 1391 - 00:25
raha1984 - هامبورگ - المان
فلسطین ها از پست ترین و بدترین اعراب هستند به گفته خود عربها !! به روح خمینی و خامنه ای و قدس و روز قدس و فلسطین
‌سه شنبه 31 مرداد 1391 - 08:25
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.