زیبایی های دنیای ما - ۲


زیبایی های دنیای ما - 2

زیبایی های دنیای ما - 1

زیبایی های دنیای ما - 3

زیبایی های دنیای ما - 4

aria-aria-nl - هلند - روتردام
خدای بزرگ تشکر از این همه زیبایی.من عاشق یک همچین جاهایی هستم.
چهار‌شنبه 2 شهریور 1390

mortimer - ایران - اصفهان
بهتره جلوی اون ایرینین یوکی به صورت کم رنگ بنویسید که این عکس مربوط به چه کشور و منطقه ایه یه وقتی آدم خواست تو یاهو یه سرچی بکنه.
چهار‌شنبه 2 شهریور 1390

mastaneh.deldar - ایران - اهواز
خدا جونم قربون عظمت شکوه و جلالت برم... این همه زیبایی این همه لطف در حق بندگانت میکنی ولی همچنان در حال کفر و شرک و ناشکری هستند....ای وای بر ما موجودات دو پا تا کجا میخواهیم پیش بریم.......
چهار‌شنبه 2 شهریور 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
خدای من واااااااااااااااااااااااااااااااای چقدر زیباست
چهار‌شنبه 2 شهریور 1390

katrina - اسکاتلند - گلاسگو
سپاس ایزدیکتای مهربان ..
چهار‌شنبه 2 شهریور 1390

ensanam arezoost - ایران - خارگ
پروردگار دانا و توانا را سپاسگزارم که به این زیبایی افریده...
چهار‌شنبه 2 شهریور 1390

love-iran - ایران - مشهد
عکس 12 مال امریکا هست صحرای اریزونا در امریکا هست که مربوط میشه به یک چاه اب که یک نفر داشته اونجا حفاری میکرده تا به اب برسه و یک دفعه اب فوران میکنه و نتیجه اش میشه این عکس اما زیبا ترین مکانی که من دیدم گل افشان تبریز و زر اباد در ایران هست که از کوه در بیابان و جنگل گل خارج میشه و تمام این گل ها از زیر اقیانوس و دریا ها میان و درمانی هستن
چهار‌شنبه 2 شهریور 1390

مستانه شرق - المان - هایدلبرگ
پروردگارا تو تنها آفریدگار این زیبایی ها هستی ، اگر جایی میسوزد و جنگ و گرسنگی بیداد میکند...مقصر تنها همین انسان موذی و دوپاست ............
چهار‌شنبه 2 شهریور 1390

Azadikhah - هلند - تکسل
خدایا از همه نعمتهایت متشکریم.واقعا عکسهای زیبائیست
چهار‌شنبه 2 شهریور 1390

dkdk - دانمارک - اسلیس
قربون هر چی انسان فهیم و باشعور که لااقل این همه زیبائیهای طبیعت را که خالقش جز خداوند مهربان نیست را درک میکنند.من به اعتقادات همه احترام میگذارم اما از 2 یا 3 کاربری که منکر خداوند پاکیها و مهربانیها میشوند سئوال میکنم که.با این همه زیبائی نعمتهای گوناگون برکتها و با این همه دلایل منطقی و معنوی چطور وجود یاک خداوند را منکر میشوند`?قدرت پروردگار سلطنت روزگار...درخت افسرده را سبز و شکوفان کند.یک راهنمائی برای بیخدایان..اگر خدا را باور کنید و بعد از مردنتان خدائی وجود داشت برد کرده اید و اگر خدائی نبود چیزی نباخته اید.اما اما اگر خداوند را منکر شدید و در ان دنیا خداوند بود شماها بیچاره و روسیا خواهید شد.البته این نوع خداپرستی کمترین ارزش را دارد اما باز بهتر از بیخدا بودنه.و یادتون نره خداوند نه تنها مال اخوندهاست نه مال مسلمانها.خدای بزرگ متعلق به تمامی انسانهاست.یهودی بهائی هندو ووووو غیره ندارد.
پنج‌شنبه 3 شهریور 1390

zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس
dkdk - دانمارک - اسلیس. قصد نداشتم جواب تو بسیجی مزدور و سایر عقب ماندگان ذهنی و موهوم گرایان خداباور را بدهم اما چون با آن عقل نداشته ات خیلی اظهار فضل کردی و در خیال خام خودت دیگرانی را که به خدا باور ندارند فاقد شعور دانستی و خود را ملزم به راهنمایی بسیجی وار و امر به معروف (همان فضولی اسلامی) دانستی جواب تو و سایرین را که هنوز فکر میکنند جهان خلقت برای پیدایش و ادامه تکامل نیاز به موجودی خیالی به نام خدا دارد را بطور مستدل میدهم هر چند که اگر ذره ای عقل در وجود شماها بود زندگیتان را بر پای مهملات نمیگذاشتید و از ترس دوزخ و بقیه مهملات (و بقول ولتر دروغهای آسمانی) خداپرست نمیشدید. برای آنها که بر خلاف شما خدا باوران از نعمت عقل سلیم برخوردارند یکبار دیگر دلایل عدم نیاز جهان خلقت به وجود خدا را بیان خواهم کرد. باشد که نور علم بر تاریکی جهالت مذهبی و خرافه و موهوم گرایی غلبه کند (که البته در آن تردیدی نیست). دوران سیاه مذهب گرایی و خداباوری و موهوم پرستی بسرعت رو به پایان است.
شنبه 5 شهریور 1390

zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس
(دلایل عدم نیاز جهان خلقت به موهومی به نام خدا - قسمت اول) . در حالیکه دانشمندان دلایل بسیاری را برای عدم نیاز جهان خلقت به وجود خدا بیان داشته اند, حتی یک خدا باور در طول تاریخ موفق به اثبات وجود خدا نشده و البته هرگز نخواند توانست. فراموش نکنیم که کسی که ادعایی را مطرح میکند موظف به آوردن دلیل است. خداباوران ادعا میکنند که جهان خلقت را خدا خلق کرده و نه تنها دلیلی ارائه نمیدهند بلکه با انواع سفسطه سعی در ماستمالی کردن صورت مسئله دارند. بعنوان مثال دیوانه ای در این وب سایت ادعا میکرد که عقل بشر نمیتوان این موضوعات را درک کند و اگر خدا نیاز به علت وجودی داشت که دیگر خدا نبود! از دیوانگان و سفسطه چیها که بگذریم به ساده لوحان و عوام میرسیم که چون زیبایی ها و پیچیدگیهای طبیعت را میبینند آنرا با صنایع پیجیده بشری مقایسه میکنند و میگویند که اگر یک کامپیوتر سازنده دارد پس طبیعت چنین پیچیده ای حتما باید طراح و مدبر داشته باشد و آن همان خداست! قبل از باز کردن موضوع باید عنوان کرد که تمام این برداشتهای عوامانه بدلیل عدم درک ساختار جهان خلقت و بیسوادی علمی خدا باوران رخ میدهد.. (ادامه دارد)
شنبه 5 شهریور 1390

zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس
دلایل عدم نیاز جهان خلقت به موهومی به نام خدا - قسمت دوم). خداباوران سفسطه چی و فلاسفه به اصطلاح اسلامی و بقیه دروغ پردازان مذهبی برای آنکه بتوانند انسانهای ساده لوح یا به اصطلاح عوام را که متاسفانه شاید بیش از 80 درصد مردم را شامل میشوند به قطار جهل و حماقت مذهبی سوار کنند در طول تاریخ متوسل به سفسطه ای بسیار قوی به نام برهان نظم شده اند. بر طبق این به اصطلاح برهان نظم که (نه تنها برهان نیست بلکه مغلطه و سفسطه صرف است و در کتب بینش اسلامی و دبیرستانی به خورد مردم داده اند) چنین ادعا میشود که پیچیدگی و نظم وجود ناظم و مدبر را طلب میکند. مثالی میزنند که مثلا امکان اینکه شما دو آجر را با پرتاب کردن دقیقا روی هم قرار دهید شاید محتمل باشد اما امکان اینکه یک ساختمان منظم را با پرتاب شانسی آجرها بر پا سازید اساسا غیر ممکن است. در این قضیه شکس نیست اما سفسطه آفرینش از همینجا آغاز میشود. دو فاکتور مهم در تحلیل نحوه پیدایش جهان مادی عبارتند از "زمان" و "قوانین فیزیک" که در تمام سفسطه های خداباوران به راحتی حذف میشوند و عمدا نادیده انگاشته میشوند. (ادامه دارد...)
شنبه 5 شهریور 1390

zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس
دلایل عدم نیاز جهان خلقت به موهومی به نام خدا - قسمت سوم). در مثال پرتاب آجر برای ساختن یک ساختمان مغلطه های زیادی نهفته است. اول آنکه سفسطه چیهای اسلامی در حالیکه خود را طرفدار نظریه تکامل تدریجی میدانند در تمام مثالها و به اصطلاح برهانهای سفسطی خود عامل زمان را به راحتی حذف میکنند از جمله در همین مثال آجر و ساختمان یا زنبور عسل و کندو. در واقع نه انسان در 20 هزار سال قبل قادر بوده یک ساختمان با یک هزارم ویژگیهای ساختمانهای امروزی بسازد و نه زنبور عسل در صدها هزار یا میلیونها سال قبل به این شکل بوده و میتوانسته مثلا کندوی عسل بسازد. در حقیقت تغییر و تکامل تدریجی در کد ژنتیکی موجودات زنده در طی صدها میلیونها سال منجر به پیدایش انسان هوشمند امروزی و زنبور عسل کندو ساز یا پرنده آشیانه ساز شده و نه خلقت دفعی و آنی که بتوانید آنرا به خالق هوشمند نسبت دهید!!! پیوند زدن واقعیتهای طبیعی با دروغ و سفسطه کاریست که فلاسفه اسلامی یا همان شیادان اسلامی انجام میدهند که در این مثال بالا نمونه ساده از آنرا بیان کردم. (ادامه دارد..)
شنبه 5 شهریور 1390

zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس
(دلایل عدم نیاز جهان خلقت به موهومی به نام خدا - قسمت چهارم). بنابراین چنانچه بیشتر به عفب برگردیم هیچیک از زیباییهای عکسهای بالا را در جهان خلقت مشاهده نخواهید کرد که بتوانید مثل بعضی از عوام در این صفحه قربان صدقه خدای خیالی بروید که عجب جهانی و چه نعمتهایی نصیب این بندگان کفر گو و ناسپاس کرده! در اینجا سفسطه چیهای اسلامی که مشت خود را در برهان نظم (بخوانید سفسطه نظم) باز شده می بینند متوسل به سفسطه دیگری میشوند و آن اینست که نظم تدریجی یا آفرینش تدریجی هیچ منافاتی با خدا ندارد!! عجب؟! از یک طرف با برهان به اصطلاح نظم عوام را بی هوش میکنند و از طرفی دیگر در اینجا (با بیان عدم منافات تکامل تدریجی با خدا) تیر خلاص را به مغز ساده لوحان و عوام شلیک میکنند! جواب اینست که: اتفاقا تکامل تدریجی در تضاد اساسی با باورهای مذهبی و خدا باوری قرار دارد. موتور محرکه تکامل تدریجی دو فاکتور مهم است که در تضاد با برهان نظم و وجود آفریدگار هوشمند است. این دو فاکتور عبارتند از تصادف و زمان. (ادامه دارد...)
شنبه 5 شهریور 1390

Dionysos - فرانسه - پارسی
dkdk - دانمارک - اسلیس، zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس : زبل خان عزیز هر باخدایی بسیجی و مزدور و عقب مانده ذهنی نیست. به نظر شما پاسکال عقب مانده ذهنی بود؟! dkdk عزیز با خداها همیشه از طریق استدلال و خرد وشعور به خدا باور نمی آورند. آن چیزی که شما به عنوان یک باخدا دارید و من و زبل خان به عنوان بیخدا نداریم ایمان هست. ایا تنها داشتن ایمان ابزار دقیقی برای محاسبه ازلی بودن چیزی یا نبودن آن هست؟ ایمان افراد از فردی به فردی متفاوته آیا ایمان به عنوان یک ابزار شناخت خدا مورد اعتماد می تونه باشه؟ این سوالات اکثر بیخداهاست. وقتی جواب قطعی برای اثبات وجود یا عدم وجود خدا نداریم ،دوستان عزیز آیا بهتر نیست که بیخداها و باخداها متقابلا احترام به عقاید همدیگه بگذارند تا در این مجادله ها توهینی به شخصیت گوینده و مخاطب نشود؟ ممنون از توجهتون شاد باشید
شنبه 5 شهریور 1390

zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس
Dionysos - فرانسه - پارسی. دوست عزیز! شما این dkdk - دانمارک - اسلیس را نمیشناسید. بنده از کاربران قدیمی وب سایت هستم و طرفداران رژیم و نوکران ارتش سایبری را بخوبی میشناسم. برخی ماموران ارتش سایبری با نامهای کاربری غلط انداز در این وب سایت حضور دارند و مشغول ماستمالی و ماله کشی بر روی اسلام و جمهوری آخوندی هستند. در مورد بعضی از دانشمندان که هنوز به خدا اعتقاد دارند یا قبلا اعتقاد داشتند باید بگویم که چهره جهان علم در سالهای اخیر تغییر کرده و یافته های علمی جدید و نظریه های جدید بر پایه یافته های اخیر باعث شده که دانشمندان بیشتری با صراحت بیشتری نیاز به وجود خدا برای آفرینش را نفی کنند. به ترجمه اینجانب در مقاله مربوط به "ذره هیگز-بوزان یا ذره خدا" در همین وب سایت رجوع کنید. اما قاطعانه این اطمینان را به شما میدهم که بساط این شیادی عظیم تاریخی یعنی دین و خدا بزودی از این سیاره برچیده خواهد شد و تنها همان هالوها و عوام که همیشه به مهملات و مزخرفات خرافی اعتقاد دارند باقی خواهند ماند که آن هم با تغییر نسل منقرض خواهد شد.
شنبه 5 شهریور 1390

Dionysos - فرانسه - پارسی
zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس، از مقاله و معرفی و ترجمه آن تشکر می کنم. دوست عزیز وقتی کوپرنیک نظریه گردش زمین به دور خورشید را ارائه داد هنوز مردم از منظومه شمسی بی اطلاع بودند. چند قرن گذشت تا این اطلاعات برای تمام مردم دنیا قابل درک باشه. متاسفانه مردم هنوز برای پذیرفتن خیلی از مطالب و تحقیقاتی که در آزمایشگاهها انجام می شه آماده نشده اند. من با قسمت اول کامنتتون هم عقیده نیستم چون dkdk باخداست و از اعتقاداتش دفاع می کنه. اینکه انگشت اتهام به طرف همه مسلمانها بگیریم و بگیم همه بسیجی هستند یعنی اسلام سیاسی رو به همه مسلمونها عمومیت دادیم. در ایران خیلی از مردم مخالف رژیم آخوندی هستند اما به سنتهای مذهبی و عرفی یک جامعه مسلمان پایبندند. اشتباه یا درست حق انتخاب با خود اونهاست. مسلما خود شما دوست ندارید که به عنوان یک بیخدا عقایدتون مورد تحقیر و سرزنش باخداها قرار بگیره.
یکشنبه 6 شهریور 1390

Dionysos - فرانسه - پارسی
از شما و خودم و دوستان سکولار که اکثرشون تحصیل کرده و با سواد هستند انتظار می ره که با تعصب با دینداران برخورد نکنیم. کسانی که به زور دشنام و تهمت و به قصد تفرقه انداختن بین کاربرها اینجا می نویسند الزاما باخدا نیستند و همه می شناسنشون. دوست عزیز شاد باشید و بیشتر مطالب علمی و آموزنده از شما ببینیم.
یکشنبه 6 شهریور 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.