ویدیوی مصاحبه برادر شهید ژاله با صدای آمریکا:برادرم به هیچ وجه بسیجی نبود


ویدیوی مصاحبه برادر شهید ژاله با صدای آمریکا:
برادرم به هیچ وجه بسیجی نبود


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

klopatra7 - آلمان - دوسلدورف
الهی خامنه ای بمیره که انقدر مردم رو عزادار کرده. الهی بچه هاش جلو چشمش پرپر بزنن پیر سگ خرفت. آدم دلش آتیش میگیره چقدر این مردم باید از دست این حرامزاده ها بکشن باز درود به شرف این برادر که نمی گذاره که اسم برادرش رو خراب کنند با اینکه میدونه که براش ممکنه خیلی گرون تمام شه.
چهار‌شنبه 27 بهمن 1389

mos - کانادا - تورنتو
این حرکات نشان دهنده زبونی و ضعف حکومت جبار ایران.
چهار‌شنبه 27 بهمن 1389

fv007 - المان - دوسلدورف
دولت از کرد ها میترسه بخاطر همین میخواد صانع رو شهید جلو بده که کردها دست به اسلحه نبرن...اما مردم کرد خون صانع رو نمی گذارن پایمال بشه .... المان دوسلدورف
چهار‌شنبه 27 بهمن 1389

raha1984 - المان - هامبورگ
امیدوارم عزیزاشون جلوشون در خون پرپر بزنند که این مردم و به روز سیاه نشوندند .
چهار‌شنبه 27 بهمن 1389

ghom.666 - ایران - قم
دیگه رفتنی هستند.مردم تو را خدا بیای توخیابان اینها مثل سگ ترسیدن.بجان خودم کلی از نیروی انتظامی با ما همکاری میکردن.نابود باد جمهوری اسهالی
چهار‌شنبه 27 بهمن 1389

با دستهای خالی - هلند - هارلم
درود بر شرف و غیرتت هموطن کرد.آقایون اپوزسیون از اتحاد مردم داخل کشور درس بگیرید.دانشجویی از دیار کردستان در تهران و جهت همبستگی با برادر و خواهر خود،جانش را از دست میدهد و این یعنی حس مسئولیت.
چهار‌شنبه 27 بهمن 1389

arya47 - ایران - کرمان
اون بسیجی که از قول برادر شهید ژاله خبر فوری میگذاشت کجاست؟این حکومت بجز دروغ و ریا و تزویر کار دیگری بلد نیست
چهار‌شنبه 27 بهمن 1389

faramarz65 - ایران - تهران
واقعا اعصاب ادم خرد میشه . فقط بترسید از روزی که مردم .........
چهار‌شنبه 27 بهمن 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
ای پست فطرت ها که در فریب و نیرنگ دست هر بیشرفی را از پشت بسته اید هزاران ننگ بر کسانیکه از ویروس راستین اسلامی خمینی دفاع میکنید // همین نیرنگ در برابر ایرانیان در یکی از شهرهای اوایل حمله تازیان وحشی و قاتل که ایرانیان خود فروخته برای همان قاتلان گنبد و بارگاه ساخته اند است که///ایرانیان محاصره شده در قلعه ای امان خواستند سردار تازی امان داد و گفت یکنفر را هم نمیکشد و سوگند خورد ولی پس از گشودن در قلعه همه را قتل عام کرد جز یک نفر!!!!! وقتی در باره ی سوگندش سوال شد گفت گفتم یک نفر و به سوگندم عمل کردم/باز تبلیغ کنید بی رگ و ریشه ها که بازمانده ی همانها هستید.
چهار‌شنبه 27 بهمن 1389

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
از این حکومت کثیفتر و جنایتکارتر وجود نداره. مرگ بر خامنه ای و مزدورانش
چهار‌شنبه 27 بهمن 1389

iranazadiran - ایران - تهران
افشین ها همواره در جامعه ایرانی باعث ننگ و خرابی بوده اند. روح بابک های ایرانی شاد و راهشان پیوسته. برادر داغدار شما تنها و خانواده تان تنها نخواهید بود. لطفا مردم پیگیر مشخصات و وضعیت شهید دیگر و خانواده اش باشند. همچنین زخمی ها و یا اسرای سپاه شمر به فرمان ابن زیاد ( احمدی نژاد ) به فرمان فرمانده اش ضحاک (یزید) البته رفتار و منش معاویه ی قرن یزید خامنه ای عجیب شباهتی به پدرش معاویه دارد. او قرآنها را برای فریب مردم و پوشاندن حقیقت بر فراز نیزه میکرد این یزید ملعون فرزند خلف اسلافش شهید دزدی می کند و به هوای سپاه شمر می گذارد. مکر این یزید بن معاویه روی دست پدرش معاویه زده.
چهار‌شنبه 27 بهمن 1389

pelle - سوئد - استکهلم
از این بهتر مدرک که نشان میدهد آخوندا همه چیز مردم را غارت میکنند ،حتی شهید آنها را هم می دزد و به اسم بسیجی جا میزند .دلم برای این شهید میسوزد که بعد از مرگش هم رژیم به اوظلم روا داشت.و لعنت و نفرین به این پسر خاله مزدور.
چهار‌شنبه 27 بهمن 1389

omidomid - هلند - آمستردام
دستمال ابریشمی جناب شریعتمداری هم نمیتونه گاف به این بزرگی رو پاک کنه. !!!!
چهار‌شنبه 27 بهمن 1389

behran - ایران - ایران
ای خدای بزرگ اینچنین بی شرمیها واقعا ایا تنها با تغییر رژیم از دامان خاندان طرفدار این حکومت پاک میشود
چهار‌شنبه 27 بهمن 1389

azadi2011 - ایران - تهران
بیاید عزیزان من ایرانی بسازیم که برای همه مان و بچه هامان خوب باشید. نفرینهای مانند-الهی بچه هاش جلو چشمش پرپر بزنن-دردی را دوا نمیکند و مارا از ادمکشان متمایز نمی سازد. باید دادگاه و قانون درست کرد.من صحنه ای که بچه ها ی ظاهرا سبز که تظاهرات داشتند و به یک مدافع رژیم حمله کردند و وحشیانه اورا کتک زدندرا در قانون دموکراسی مجاز نمی دانم. خشونت یعنی خشونت و اگر رژیم ایندهبخواهد بر پایه خشونت و مرگ بنا شودما نمی خواهیم. یک رنگ هم نباید باشد.نه سبز نه سرخ نه سیاه بلکه باید رنگین وزیبا باشد ماند خود ایران زمین و با منشور و قانون.دادگاه و عدالت و امنیت حاکم باشد. ایران تهران
چهار‌شنبه 27 بهمن 1389

bluestar - ایران - تهران
از این حرفش که گفت ((بی غیرتها جنازه رو تحویل دشمن دادند)) و به معترضان لقب بی غیرت داد خوشم نیومد. اگر انقدر راحت مردم را بی غیرت بنامیم پس تکلیف پدر ومادری که تو تلویزیون اعتراف کردند بچشون بسیجی بوده چی میشه؟
پنج‌شنبه 28 بهمن 1389

bluestar - ایران - تهران
ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس - شهید ژاله مسلمان بود. نه یک هرهری مذهب مثل تو.
پنج‌شنبه 28 بهمن 1389

bijan tani - انگلستان - لندن
روح و روانش شاد با عرض تسلیت به خانواده این کرد با شرف
پنج‌شنبه 28 بهمن 1389

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
سرای سبز ماهیهای قرمز مریوان را رها کن برای سال نو.باتشکر از مسعولین محترم که بوسیله این سایت اطلاع رسانی میکنند...جمهوری فاشیست فقط با ترور و دروغ پا برجاست:نه تنها از ترور رهبران کرد دکتر قاسملو و صادق شرفکندی ناراحت نشد بلکه خوشحال شد که یکی از دشمنانش از صحنه بدر شده است. در خصوص ترور ابتدا سکوت کرد. بعدها دید نه! بد هم نیست اگر ترور به نام او تمام شود، اقتدار اطلاعاتی و قدرت ترور ایران در اروپا به رخ سرویس های اطلاعاتی دنیا و مخالفینش کشیده شود و آنها حساب کار خود را بکنند. بعدها که دید غرب از این ماجرا به عنوان تروریسم و تبلیغ منفی یاد می کند، منکر این اقدام شد, طرف دیگر کشور های اروپایی و کشورهای محل وقوع واقعه هستند.آنها در ابتدا سکوت کرده و هیچ موضعی نداشتند. ...ای کوردستان.
پنج‌شنبه 28 بهمن 1389

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
2 . ساده ترین تحلیل می توانست در زمان انجام شدن ماجرا به خصوص در وین آن باشد پس چرا عاملین وین را آزاد ساختند؟ چرا آلمان نیز پس از چندین سال عاملین میکونوس را آزاد ساخت؟ که البته بعید هم نیست فرد مورد اشاره واقعاً در شرایط زندان بوده باشد؟ چرا سوئد یا سوئیس و یا دیگر کشورها موضعی نگرفتند؟ آیا اروپا از ترور رهبران کرد بی خبر بوده؟ اگر اینطور است چرا وزیر خارجه سوئد نمایندگان حزب سوسیال دمکرات را پیش از اجلاس میکونوس فرا می خواند؟ آن هم به بهانه مضحک بحران اقتصادی؟ چه ربطی به نشست دارد؟ واقعاً نشست چند ساعته میکونوس می توانست به بحران اقتصادی سوئد لطمه وارد کند؟مونا سالین، رهبرحزب سوسیال دمکرات سوئد فاش ساخته که 18 سال پیش و هنگامی که دکتر سعید شرفکندی، دبیرکل حزب دمکرات کردستان وسه تن از همراهانش در رسوران میکونوس برلین ترور شدند وی نیز قرار بوده به‌ عنوان دبیر سیاسی این حزب همراه با ئینکلواد کارلسون، رهبر وقت رهبرحزب سوسیال دمکرات در این نشست شرکت نماید، که با اطلاع رسانی وزیر خارجه سوئد، از شرکت در این نشست اجتناب نمودند....ای کوردستان.
پنج‌شنبه 28 بهمن 1389

azadeh_irani - استرالیا - سیدنی
برادر داغدارم درود بر شرف شما و خانواده گرامیتان .این فرزندان راستین ایران زمین که نامشان با خون پاکشان بر برگهای تاریخ ما نوشته شده هرگز از یاد ما نخواهد رفت. به امید روزی که وطن فروشان به سزای اعمالشان برسند. دور نیست ان روز که قاتلین از مردم درخواست بخشش کنند اما دیرخواهد بود.تاریخ سرشار از این تکرارها ست.هیچ سخنی پیدا نمیکنم که ابی بر دلهای داغدارتان و مرهمی بر قلبهای زخم خورده تان باشد.از خداوند برایتان ارزوی تحمل این درد را دارم.
پنج‌شنبه 28 بهمن 1389

h.k - دانمارک - اودا
پس شریعتی بیشرف نمیدانسته که چنین بی ابرو میشه.ناموستان ,,خوار,, خداوندجای حق نشسته.
پنج‌شنبه 28 بهمن 1389

siavash siavash - ایران - تهران
تف به گور هرچی بسیجیه. اینا لقمه حروم دهنشون گذاشتن پدرای الدنگشون. میگن لقمه حروم بدتره از تخم حروم. اینا هر دوتاشن. اگه نبودن با هموطنشون این کارا رو نمیکردن. توله سگ اینا دیگه چی میشه. ..
پنج‌شنبه 28 بهمن 1389

shahryar-khan - کانادا - مونترال
خامنه ای حرومزاده نیوفتی بمیری ها !!! باهات کار داریم هزار تیکه ات میکنیم
پنج‌شنبه 28 بهمن 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
bluestar - ایران - تهران . .... هرهری مذهب هستم با افتخار کدام اتئیستی در ایران جنایت کرد??هر جنایتی در طی تاریخ در ایران انجام شد از سوی شما اسلامیها بود.اعدام 15000 بابی در زمان ناصرالدین شاه. azadi2011 - ایران - تهران . اقا من طرفدار اعدام نیستم ولی اگر ترانه ی موسوی و صدها دختر که قبل از اعدام مورد تجاوز بسیجی و پاسدارهاقرار گرفتند مثلا خواهر شما بودند باز گاندی وار نظر می دادید???فکر نمی کنم.
پنج‌شنبه 28 بهمن 1389

freedom-is-not-free doom - ایران - تهران
bluestar - ایران - تهران. متاسفانه اگه صفت مسلمان رو از امثال تو بگیرن هیچ چیز دیگه ای نیستید..اکثرا نه سوادی دارید ..نه هنری دارید. نه اخلاقی دارید..این اسلام رو هم که اسلام واقعی نمی دونید...خودتون هم که جار میزنید مسلمون واقعی نیستید!! پس بفرمایید مرگتون چیه؟؟ فقط می خواید به زبان بگید مسلمونید!!؟
پنج‌شنبه 28 بهمن 1389

فریدون شیرازی - ایران - شیراز
ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس / خانم پیر روانی !!برای من مسلم شده تو انقدرها هم که نشان میدهی احمق نیستی و سری در اخور ولایت داری والا هیچکدام از بسیجی های رژیم به مبارزان اینقدر فحش و بد و بیراه نمیگوید.من همینجا از مسئولین سایت میپرسم که ایا این سایت برای اشاعه فحش توسط این بیمار روانی پایه گذاری کرده اند یا حس انساندوستی و اشاعه دمکراتی
پنج‌شنبه 28 بهمن 1389

فریدون شیرازی - ایران - شیراز
azadi2011 - ایران - تهران / تو با اینهمه افکار ظاهرا خوب حیف است روی زمین باشی.میدزدنت!!بچه بسیجی !! شماها بزنید ایراد ندارد کتک بخورید مدافع حقوق بشر میشوید... این بی غیرتی که شماها دارید
پنج‌شنبه 28 بهمن 1389

behran - ایران - ایران
bluestar - ایران - تهران -مثلا میخوای بگی بهت برخورد یا ادامه ماموریت ولایت فقیه که تفرقه افکنی هست رو انجام میدی
پنج‌شنبه 28 بهمن 1389

فریدون شیرازی - ایران - شیراز
bluestar - ایران - تهران / من هر کسی را که به مردم توهین کند را شدیدا میکوبم ولی اینجا بر خلاف شما به برادر شهید حق میدهم که از دست مردم عصبانی باشد.ما ایرانیها خصلتهایی داریم که نادیده گرفتن انها فرهنگ ما را نابود میکند و ان اینکه جسد شهیدانمان را در دست دشمن بگذاریم یا اجازه بدهیم همرزمانمان را بسادگی دستگیر کنند.خوب است قدری با برنامه تر برخورد کنیم.با این جانوران درنده باید با برنامه برخورد کرد.خوب است که برادر شهید هم با پسر خاله خود صحبتی داشته باشد
پنج‌شنبه 28 بهمن 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
برادر جان انتقام همه میهن پرستان را خواهیم گرفت اندکی صبر سحر نزدیک است
پنج‌شنبه 28 بهمن 1389

Kili_patilaki - قطر - دوحه
فارس نیوز نوشت:هیچ‌یک از اعضای خانواده ژاله با رسانه‌های بیگانه گفت‌وگو نکرده‌اند. خبرگزاری فارس: برادر شهید صانع ژاله گفت: هیچ‌یک از اعضای خانواده ژاله با رسانه‌های بیگانه گفت‌وگویی نکرده و اظهاراتی که به ما نسبت داده شده، کذب است.عجــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــب!
پنج‌شنبه 28 بهمن 1389

Pezhman - اتریش - وین
جوانی را مغز درآوردند وبه مارهای ضحاک علی خوراندند. تا جوان بعدی کدام یک از اعضای خانواده ماباشد.وما همچنان یکدیگر را ناسزا میگویم ومار ها در آهنگ دشنام های ما به یکدیگر , مغز جوانانمان را میل میفرمایند.
پنج‌شنبه 28 بهمن 1389

saman911 - ایران - تهران
برادر شهید ژاله خبر مصاحبه خانواده اش را با رادیوهای بیگانه تکذیب کرد . کرمانشاه - پیمان ژاله برادر شهید صانع ژاله صبح روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا انتشار خبر مصاحبه اعضای خانواده اش را با رادیوهای بیگانه کذب محض دانست و آن را بشدت تکذیب کرد. بر مصاحبه خانواده اش را با رادیوهای بیگانه تکذیب کرد .وی گفت: شایع شده که خانواده من با رادیوهای بیگانه مصاحبه کرده ولی من این مسئله را تکذیب کرده و به صراحت اعلام می کنم تاکنون از سوی خانواده من با هیچ یک از رادیوهای بیگانه مصاحبه ای صورت نگرفته است. وی اضافه کرد: خانواده اینجانب در شرایط فعلی به علت تالمات روحی زندگی روزمره اش مختل شده چگونه در چنین شرایطی به فکر مصاحبه است آن هم با رادیوهای بیگانه. ژاله حافظ 10 جزء قرآن کریم و از افراد مذهبی بوده و از مدافعان نظام به شمار می آمد. https://irna.ir/NewsShow.aspx?NID=30251311
پنج‌شنبه 28 بهمن 1389

danial nabi - سوئد - استکهلم
اخرین خبر ایشان فرمودند من هرگز با bbc همچین مصاحبه ای نکرده ام و دروغ این خبر را بخش کرده اند.فیلم اصلی را که امد در سایت میگذارم.bbc خجالت خجالت.
پنج‌شنبه 28 بهمن 1389

babre mazand - هلند - امستردام
bluestar - ایران - تهران اگه به تو جسد برادر مبارزت رو ندن و بهش انگ بسیجی بزنن چی میگی میخوای بگی قربون دست هموطنان . تو هم اگه دم از اسلام نزنی و انقدر سنگ اسلام رو به سینه نزنی چیز دیگه ای هم داری برای ارائه دادن /من همیشه وقتی بهت میپریدن و اسلامت رو زیر سوال میبردن ناراحت میشدم میگفتم عیسی به دین خودش موسی به دین خودش(البته هنوز هم به همین معتقدم) ولی دیگه بسه خدا از دست شما ها خسته شده
پنج‌شنبه 28 بهمن 1389

muhammad yousefi - ایران - تهران
آخه دروغگویی هم در صدای آمریکا حد و اندازه نداره.این شهید در شهر خودشون به خاک سپرده شد.برادرش هم کلاً تکذیب کرد.آخه چطور ممکنه شب فوت برادر با وجود فشار های شدید امنیتی و محدودیت های ارتباطی خیلی راحت با صدای آمریکا مصاحبه کرد.
پنج‌شنبه 28 بهمن 1389

ARTEMIS-SW - .فرانسه - پاریس
هر کس در هر پوششی برای فریب خلق الله حیله گری کند افشا خواهد شد ایران سیاهترین دوران تاریخ خود را می گذراند و عمال رژیم فعال/ مدتی می ایند سپس گور خود را گم می کنند دوباره با نام کاربری جدید امده یا با همان نام و بوظیفه ی کثیف خود ادامه می دهند..کور خوانده اید اکثریت کاربران نه خیانتکارند نه خنگ گم شوید که به ایران گند زده اید
پنج‌شنبه 28 بهمن 1389

aghakian - ایران - تهران
bbc .voaخجالت هم حدومرزی داره شماها که خجالت هم حالیتون نیست .کاملا معلومه این مصاحبه داره از روی برگه خونده میشه ای تف به روحتون آخه ای آمریکای کثیف آی بی بی سی دروغگو شما ها حقتون همینه که یک عزیز تهرانی شما را به سخره بگیره امیدوارم خون این شهید بسیجی هر چه زودتر راه نفس شما را ببنده
پنج‌شنبه 28 بهمن 1389

bluestar - ایران - تهران
فریدون شیرازی - ایران - شیراز - شهید ژاله در خیابان به شهادت نرسید. در بیمارستان شهید شد و در این موارد هم ماموران امنیتی با زور و تهدید جنازه را از کارکنان میگیرند. پس تقصیر مردم نبوده. اگر این آقا به همین راحتی مردم را به بی غیرتی متهم میکند خودش را باید چه بنامد که با آگاهی از پاسدار بودن پسرخاله اش با براحتی عکس برادرش را به اومیدهد تا از روی آن کارت بسیج جعل کنند؟
جمعه 29 بهمن 1389

saeedfn - بلژبک - ورنه
توضیحی درباره کارت بسیج . 1 :کارت بسیج بدون تایپ فاقد اعتبار بوده. 2 :(کد بسیجی با مهر سازگار نیست (در قسمت کد سه رقم اخر نشان دهنده شماره حوزه مقاومت بسیج ولی کد با مهر جور نیست. 3 :کسی که کارت فعال داشته باشد در قسمت درجه جایگاهش مشخص میشه ولی هیچ چیز نوشته نشده. 4 :کد محل خدمت 16 رقم است ولی نرمال بین 10 تا 14 میباشد بستگی به تاریخ عضویت.. دارد بعنی قدیمی بودن و جدید بو . 5 : گد بسیجی دارای 9 رقم بوده که اگر بدانید بسیج بیست میلیون است نه دویستو چهل وپنج میلیون . من در سپاه مقاومت خدمت کردم و دو سال با این ادمها زندگی کردم حالا خودتون نتیجه گیری کنید که این فرد بسیجی بوده یا خیر.
جمعه 29 بهمن 1389

Dionysos - فرانسه - پارسی
این مثلا جمله مودبانه و تصویر ذهنی فریدونه که فرافکنی کرده : ***رژیمی پیر روانی !!برای ما هم مسلم شده تو انقدرها هم که نشان میدهی احمق نیستی و سری در اخور ولایت داری والا هیچکدام از بسیجی های رژیم به مبارزان اینقدر فحش و بد و بیراه نمیگوید.ما همینجا از مسئولین سایت میپرسیم که ایا این سایت برای اشاعه فحش توسط این بیمار روانی پایه گذاری کرده اند یا حس انساندوستی و اشاعه دمکراتی؟*** . جدن فریدون تو با اینهمه افکار ظاهرا خوب حیف است روی زمین باشی.میدزدنت!!بچه بسیجی !!
جمعه 29 بهمن 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.