آخرین جلسه محاکمه قاتل سریالی زنان قزوین : شایسته بخشش نیستم

آخرین جلسه  محاکمه قاتل سریالی زنان قزوین : شایسته بخشش نیستم

آخرین جلسه از محاکمه عامل قتل‌های سریالی زنان قزوین روز گذشته در حالی در شعبه 2 دادگاه کیفری این شهرستان برگزار شد که متهم پرونده بصراحت گفت: لیاقت بخشش از سوی خانواده‌های مقتولان را ندارد اگرچه از آنان می‌خواهد به خاطر فرزندانش به او فرصت زندگی بدهند.

به گزارش جام‌جم، مهین زن 32 ساله‌ای است که براساس پرونده موجود در پلیس آگاهی مرتکب 6 فقره قتل شده است و قربانیان او را 5 زن و یک مرد تشکیل می‌دهند. این متهم از اواخر سال 1386 با پرسه زدن در اماکن مذهبی قزوین و شناسایی زنان در این اماکن پس از جلب اعتماد و به بهانه رساندن آنها به منزل با خودرو، ابتدا با تعارف آبمیوه مسموم آنها را بی‌هوش کرده و به قتل می‌رسانده است تا زیورآلاتشان را سرقت کند.

با کشف اولین جسد در 16 بهمن سال 86، به فاصله کمی دومین جسد نیز کشف شد و شباهت‌های موجود در این 2 جنایت مشخص کرد پلیس آگاهی استان قزوین با یک قاتل سریالی روبه‌روست به طوری که با کشف 2 جسد دیگر که آخرین آن در روز 17 اردیبهشت امسال رخ داد، پلیس با سرنخ‌هایی که در این ارتباط به دست آورده بود مهین را به عنوان متهم این جنایت‌ها دستگیر کرد.

او پس از دستگیری علاوه بر اعتراف به قتل 5 زن گفت که صاحبخانه خود به نام عزت را نیز در سال 85 به قتل رسانده است. پلیس در بازرسی از محل سکونت متهم، مقادیری از اموال قربانیان را کشف و ضبط کرد.

با صدور دستور قضایی مبنی بر تحقیق از مهین که اولین زن قتل‌های سریالی در طول تاریخ جنایی کشور به شمار می‌رود و بازسازی صحنه جنایت‌ها، پرونده پس از پایان تحقیقات به شعبه 2 دادگاه کیفری استان قزوین ارسال شد.

آخرین جلسه

پس از برگزاری 2 جلسه از محاکمه متهم در شعبه 2 و ارائه دفاعیات متهم و وکیل مدافع وی، روز گذشته (شنبه)‌ این پرونده برای آخرین بار مقابل 5 قاضی شعبه 2 کیفری قزوین و به ریاست قاضی ناصری گشوده شد.

در این جلسه ابتدا به اتهامات برخی متهمان که اقدام به خرید طلای قربانیان کرده بودند، رسیدگی شد و در ادامه رئیس شعبه از وکیل متهم خواست تا دفاعیات خود را ارائه کند.

وکیل مهین در این جلسه در دفاع از موکل خود خواستار واکاوی انگیزه‌های متهم از قتل‌های سریالی شد و در ادامه از خانواده قربانیان خواست به خاطر 2 فرزند دختر متهم، او را مورد عفو و بخشش قرار دهند.

درخواست گذشت

پس از دفاعیات وکیل متهم، این بار نوبت به مهین رسید تا آخرین دفاعیات خود را به دادگاه ارائه کند.

متهم با اشاره به جرم نابخشودنی خود گفت: من جایی برای بخشش باقی نگذاشته‌ام و به عبارتی لیاقت بخشش هم ندارم، اما از شما می‌خواهم تا به من فرصت دوباره بدهید و اجازه دهید فرزندانم که اکنون از داشتن پدر نیز محروم شده‌اند، به عنوان قرض مدتی در اختیارم باشند.

متهم افزود:‌ از دادگاه هم درخواست می‌کنم در صورت صدور مجازات زندان طولانی‌مدت برای من هرچه زودتر مرا اعدام کند.

وی در توجیه جنایاتش گفت: داشتن بدهی زیاد و حضور مداوم طلبکارها با حکم جلب در مقابل خانه‌ام از من یک مجرم ساخت اما با این حال از دادگاه می‌خواهم افرادی که به من در خرید داروی بی‌هوشی یا فروش طلا کمک کرده‌اند نیز مجازات شوند، چون آنان نیز به نوعی مرا در انجام این جنایت‌ها یاری و تشویق کرده‌اند.

گزارش حاکی است پس از ارائه آخرین دفاعیات، قاضی ناصری اعلام کرد، قضات کیفری تا هفته آینده حکم مربوط به متهم را صادر خواهند کرد.

حامیان موسوی - امارات - دبی
تو فقط شایسته مرگی
یکشنبه 18 بهمن 1388

Ahoorayi - المان - کلن
حامیان موسوی > عزیز جان اول علت را باید دنبال. یا مریض هست یا اینکه بعللی مریض شده. هیچ انسان سالمی از کشتن دیکران لذت نمیبره.
یکشنبه 18 بهمن 1388

asal.bano - انگلستان - انگلستان
فقر فقر فقر پدر فقر بسوزد
دوشنبه 19 بهمن 1388

biandish - سوئد - یوتبوری
حامیان موسوی - امارات - دبی. ای کاش می شد عامل دزد و قاتل شدن مردم رو اعدام کرد نه کسی رو که از فشار زندگی آلوده شده.
دوشنبه 19 بهمن 1388

maryam97 - مالزی - پنانگ
5 مادر رو از فرزندانشون گرفته چه جوری توقع فرصت دوباره داره!!!!
دوشنبه 19 بهمن 1388

behzad24 - استرالیا - سیدنی
چه ضمانتی وجود داره که بعد از بخشیده شدن بازهم همون آش و همون کاسه نشه.....؟؟؟؟؟؟؟
دوشنبه 19 بهمن 1388

manenarenji - المان - اسن
بخدا ادم میمونه تو حیرت این رژیم مگه کم جنایت میکنه که مردم هم افتادن به جون همدیگه.
سه‌شنبه 20 بهمن 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.