انتقاد از کروش و تیم ملی تنها چند لحظه پس از حذف از جام ملتها/چقدر دل پر داشتیم!

هنوز ویلیامز،سوت پایان بازی را نزده بود انتقاد ها علیه کروش و تیم ملی آغاز شد.

خبر آنلاین : هنوز تیم به ایران برنگشته انتقادها شروع شد.منتقدان حتی اجازه نداند تا عرق ملی پوشان خشک شود.آیا تیمی که 120 دقیقه مقاوت کرد و با یک بازیکن کمتر کار را به ضربات پنالتی کشاند شایسته این همه انتقاد است؟آیا اگر اشتباه ویلیامز نبود و پولادی را از زمین اخراج نمی کرد یا اگر ایران عراق را شکست داده بود باز هم این همه انتقاد می شد؟ مهدی پاشازاده که مدت ها بود حرفی درباره تیم ملی نمی زد بلافاصله پس از شکست ایران مقابل عراق  لب به انتقاد گشود و گفت:«بهتر است پول کروش را به امیدها و جوان ها بدهیم.»او در حالی این حرف را می زند که تا قبل از این روزه سکوت گرفته بود به یکباره لب به انتقاد گشوده است.او در این مورد به ایسنا می گوید:« ایرادی که از کروش می‌توانستیم در این دیدار بگیریم روی تعویض‌ها بود. به شخصه فکر می‌کنم که تعویض شجاعی می‌شد ده الی 15 دقیقه بعد صورت بگیرد. ما با دو نظریه راجع به ‌کروش روبه رو هستیم. یک سری معتقد هستند که کروش مربی بزرگی است که نظم را به تیم ملی آورده است و به خوبی کار می‌کند. دسته دوم هم اعتقاد دارند که ‌کروش به لحاظ فنی چیز زیادی به ما اضافه نکرده و تنها بازی ما را دفاعی کرده است. به شخصه اعتقاد دارم که اگر قرار است کروش از ایران برود و پولی که به او می‌دادند را به کس دیگری بدهند، کار اشتباهی کرده‌ایم اما اگر قرار است پول مربوط به او را به یک مربی دیگر بدهیم کار اشتباهی کرده‌ایم اما اگر قرار است پول مربوط به او را در استعداد یابی بخش امیدها و جوانان هزینه کنیم خیلی اتفاق خوبی رخ می‌دهد.»

این در حالی است که بچه های ایران در زمین اشک می ریختند و به خاطر ناداوری که در حقشان شده بود گلایه داشتند.اصلا مشخص نیست که چرا کسانی که تا قبل از این سکوت کرده بودند یا از کروش تعریف می کردند پس از حذف از جام ملت ها شمشیر را از رو بستند؟شکی وجود ندارد که هجمه رسانه ای علیه او بیشتر و بیشتر هم خواهد شد اما باید گفت که اگر روی دیگر سکه برای ایران به زمین افتاده بود...نمونه دیگر محمد پنجعلی که مهمان حضوری شبکه سوم بود.او تنها دقایقی پس از حذف ایران از جام ملتها از مربیان خارجی انتقاد کرد و گفت:« خود ما مربیانی داریم که می توانند در فوتبالمان موفق باشند و نتایج خوبی برایمان به دست بیاورند.»

اما نکته اینجاست که چرا همه آنها دست روی دست گذاشته بودند تا پس از ناکامی ایران این حرف را بزنند؟انگار که متن هایشان را هم از قبل آماده کرده بودند و انتظار این را می کشیدند تا ایران حذف شود و آنها متنی که آماده کرده بودند را قرائت کنند!علی پروین دقایقی پس از شکست ایران مقابل عراق به ایسنا گفت:« حق عراق نبود که در این بازی پیروز شود، اما تاکتیک نامناسب مقابل این تیم و ترسو بودن باعث شد که در نهایت شکست بخوریم. تنها کاری که بلدیم این بود که ‌کروش تیم را به آفریقای جنوبی ببرد و در آنجا اردو برگزار کند. من نمی‌دانم در آفریقای جنوبی چه خبر است که این قدر اصرار داشتیم که تیم به آنجا برود.صلاح نمی‌دانم کروش دیگر سرمربی تیم ملی ایران باقی بماند ما این همه پولی که به او می‌دهیم می‌توانیم عملکرد بهتر از این‌ها داشته باشیم، به اعتقاد من یک مربی خوب ایرانی را بیاوریم و تیم ملی ایران را به دستش بدهیم. مطمئنا نتایج بهتری نیز خواهیم گرفت.»

انتقاد ها شروع شده است و شکی وجود ندارد که در روزهای بعد به اوج خودش خواهد رسید.چه کارلوس کروش سرمربی ایران باشد و چه نباشد اما آیا انتقاد کردن آن هم بلافاصله پس از حذف از جام ملت ها ،آنجا که بازیکنان گریه می کردند و هنوز عرق شان خشک نشده بود کار به جایی است؟آیا مخالف بودن با کروش دلیل این می شود که عملکرد او و شاگردانش را زیر سوال برد؟

 

دژاگه: داور اشتباه نمی‌کرد با اختلاف عراق را می‌بردیم/ ناراحتم که چرا نتوانستم به تیم ملی کمک کنم


اشکان دژاگه از این ناراحت است که نتوانسته به تیم ملی کمک کند.

 اشکان دژاگه بازیکن تیم ملی ایران پس از باخت مقابل عراق گفت: «دو روز کمر درد داشتم و در لحظه آخر هم با قرص و آمپولی که پزشکان تجویز کردند به بازی رسیدم. من در این بازی 100 درصد آماده نبودم و از این ناراحتم که چرا نتوانستم به تیم ملی کمک کنم.»
او در مورد باخت به عراق هم گفت: «داور کارت قرمز اشتباهی را به پولادی داد. 10 نفره شدن، شرایط را برای ما سخت کرد. ما می‌توانستیم این بازی را با اختلاف ببریم.»


نکونام: اخراج پولادی صحیح نبود/ در حق ایران ظلم شد


جواد نکونام گفت که داور بازی ایران - عراق عملکرد خوبی نداشت.

جواد نکونام کاپیتان تیم ملی ایران پس از شکست مقابل عراق گفت: «قضاوت داور استرالیایی خوب نبود. امروز در حق ایران ظلم شد. داور روز خوب و موفقی نداشت. اخراج مهرداد پولادی صحیح نبود و این باعث شد ما تضعیف شویم.»
او ادامه داد: «نمی دانم چه باید بگویم ولی داوری اصلا خوب نبود. ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و توانستیم پس از خوردن گل سوم، به بازی برگردیم. اما فوتبال این برد و باخت‌ها را دارد.»

 

+19
رأی دهید
-56

jade2015 - لندن - انگلیس
شکی نیست یک مشت مفت خور بیعرضه مثل پنجعلی،مایلی کلنگ،قلعه نوعی و پروین و چند بیسواد دیگه از باخت تیم ملی خوشحالن و از قبل آرزوی حذف ایران رو داشتن تا کیروش رو بکوبن و خودشون یا باند خودشون به مربیگری و نون و نوایی برسن.لعنت به این قشر بیوجدان و پول پرست..
شنبه 4 بهمن 1393 - 02:52
dkdk - اسلیس - دانمارک
من اینقدر از باخت ایران که بی‌عدالتی و داور برامون رقم زد گریه کردم که سردرد نگذاشت بخوابم.اما اما اول اینکه در وقت اضاف ایران واقعا خوب ظاهر شد.(هر چند نباید بچه‌ها اجازه میدادند کار بوقت اضافه کشیده بشه.)دوم اینکه براحتی میشد فهمید که داور لجن اصلا یادش نبود که به فولادی کارت اول داده و زمانیکه کارت دوم را داد و وقتیکه عراقیها به او گفتند کارت دوم است انزمان بود که فهمید چه اشتباه بزرگی کرده که قابل برگشت و جبران نیست.جدا از اینکه اون صحنه اصلا کارت نداشت،و جالبتر اینکه به دروازبان عراق هم کارتی نداد.اما خدائیش حق تیم ما اصلا باخت نبود.و اگر کمی انصاف داشته باشیم نباید به بچه‌های تیم خرده بگیریم .و یادمون نره که ۷۵دقیقه انها با ۱۰ نفر نه بازی بلکه جنگیدند.
شنبه 4 بهمن 1393 - 04:09
خرچنگ - دبی - امارات متحده عربی
من آدم میان سالی هستم میخواستم ببینم این پاشا زاده کیه و چه تو کارنامه گذشته اش داره که به خودش اجازه میده قضاوت کنه بهترین تیم ملی را داریم با توجه به خیلی مسایل کسی میتونه انتقاد کنه که حرف برای گفتن داشته باشه تو کی هستی که از کیروش و تیم ملی الان انتقاد کنی
شنبه 4 بهمن 1393 - 05:39
جنگنده - تهران - ایران
وقتی اون کاریکاتور احمقانه را میکشید که پای یک فوتبالیست در حال له کردن یک عرب است و مثل نژاد پرستان قرون وسطایی دائم میگویید عربها اینطورین و اونطورین و قبل از بازی ایران و عراق، فرهنگ نداشته خودتان را با انواع توهینها و ناسزاهای زشت به طرف عراقی ببندید، انتظار این را هم داشته باشید که همین عربها اینگونه حذفتان کنند و از آنطرف امارات هم با شکست ژاپن بالا بیاید تا اب سردی بریزد روی فرهنگ نداشته ملتی که فقط ادعای فرهنگ دارند ولی در عمل جز پوچی و بی فرهنگ و فحاشی چیز دیگری بلد نیستند.
شنبه 4 بهمن 1393 - 06:02
hossein+87= - ایران - ایران
راس میگن. اخراج کنید بجاش علی دایی و مایلی کهن و استاد اسدی رو بیارید!! مگه تیم داری فقط پول دادنه؟! یه سر سوزن از این تیم حمایت نشد. تا همینجا هم خیلی خوب کار کرد. دم همه بچه ها گرم. تنها مشکل فوتبال ایران اینه که بازیکناش باید غیرتی بشن تا خوب بازی کنن. به طور اضح تر باید برن تو جو. این معضل حل بشه بقیه ایرادات فنی قابل حله.
شنبه 4 بهمن 1393 - 06:07
رضا بندری - کلن - آلمان
این مفت خورهایی که انتقاد میکنن همونایی هستن که سالها تیم ملی دستشون بوده و هیچ غلطی نکردن الان هم ناراحت اون پوله هستن نه نتیجه نگرفتن. چشمشون دنبال دست مزد کیروش هستش.
شنبه 4 بهمن 1393 - 06:14
siavash2a - تهران - ایران
بازی کنان هم حرکات غیر حرفه ای انجام دادن مثل حرکات فولادی و بقیه... کیروش هم نباید دلشو به یک گل ایران خوش میکرد.
شنبه 4 بهمن 1393 - 06:31
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.