پس از مشهد، سپاه پاسداران ۲۰ دختر و پسر را نیز در آمل دستگیر کرد

سایت‌های خبری در استان مازندران، از دستگیری ۲۰ دختر و پسر در آمل توسط سپاه پاسداران و با همکاری نیروی انتظامی خبر داده‌اند.

سایت‌های «وارش» و «بلاغ» که اخبار و گزارش‌های استان مازندران را منتشر می‌کنند، نوشته‌اند که این جوانان، پنجشنبه ۲۵ دی ماه، در یکی از خانه‌های خیابان هراز آمل و در حالی که «بساط رقص و پایکوبی» داشتند، دستگیر شدند.

بر اساس این گزارش، «دختر و پسرهای جوان با وضع ناهنجار و حالتی غیر عادی بر اثر مصرف مشروبات الکلی و قرص‌های روان‌گردان توسط نیروهای امنیتی سپاه و همکاری پلیس دستگیر شده و به مراجع قضایی معرفی شدند».

انتشار خبر دستگیری جوانان به علت شرکت در یک میهمانی در آمل، یک روز پس از آن رخ می‌دهد که سپاه پاسداران، از دستگیری ۸۴ نفر دیگر در جریان «یک پارتی شبانه» در مشهد خبر داد.

در میهمانی مشهد و بنا به ادعای سپاه پاسداران، «پنج بطری مشروبات الکلی پلمپ و ۲۰ بطری خالی مشروب و سه دست پاسور» کشف شده است.

پس از روی کار آمدن جمهوری اسلامی، حمله نیروی انتظامی، بسیج و سپاه به میهمانی‌های مختلط یا حتی غیر مختلط در نقاط مختلف ایران که در آنها از مشروبات الکلی استفاده می‌شود، امری معمول بوده است.

این حملات گاه تلفاتی نیز به دنبال داشته است؛ از جمله در مهر ماه ۱۳۹۰ که حمله پلیس به یک میهمانی در مشهد، باعث شد تا دختر جوانی برای فرار، از طبقه ششم خود را به بیرون پرت کند که این باعث مرگ او شد.

+23
رأی دهید
-18

shirzan e irani - استکهلم - سوئد
ملتِ تو سری خور ! جوری خود را سرافکنده گرفته اند و شرمسار که انگار در حکومتِ فرشتگان مرتکبِ خطا ایی شده اند، وای بر احوالِ ما که اینگونه تن به بردگی و اسارت داده ایم.
دوشنبه 29 دي 1393 - 23:38
Mashady - منچستر - انگليس
بد بختى اینه که اینها خودشون هم فکر میکنند خطا کارند، همه سراشونو انداختند پایین وباورشون شده که مجرمند ، آقا مشروب خوردین و رقصیدین ، کار بدى کردین مگه !!
‌سه شنبه 30 دي 1393 - 02:21
perser68 - فلوریدا - آمریکا
shirzan e irani - استکهلم - سوئد - Mashady - منچستر - انگلیس. خخخخخخخخخخخخ هر دوتون تو یه نقطه و لحظه به هم رسیدین خخخخخخخ اما جالبه!!! در خیلی از موضوع ها با هم در توافقیم ;-)
‌سه شنبه 30 دي 1393 - 02:52
perser68 - فلوریدا - آمریکا
اما آمل که شهر دفاع از جانو مال خمینیه شپشو و رهبر منفور امروز خامنه ای شیاد بود!!! پس چی شد؟؟؟؟ تفاوت جوونای سال ۶۰با جوونای امروز ;-)
‌سه شنبه 30 دي 1393 - 02:54
dara20 - تهران - ايران
نگر وظیفه مزدوران سپاه دفاع از استفراغ اسلامی نبود!!! پس این گروهک مزدور چه کار به میهمانی مردم و شیوه زندگی‌ آنان دارد؟ به شماها چه که مردم چگونه میخواهند زندگی‌ کنند داعش‌های کثیف حاکم بر ایران
‌سه شنبه 30 دي 1393 - 09:00
شنه شمال - تهران - ایران
وقتی دیدم درشکه را اسب میکشد و انعام را درشکه چی میبرد و به چشمان اسب چشم بند زده، بر دهانش پوزبند تا کم ببیند و کم بخورد و دم نزند!. همه چیز را فهمیدم... تداعی تراژدی غم انگیز زندگی فلاکت بار مردم نگون بختی که روی گنج نشسته اند ولی از جهل و فقر و بدبختی رنج میبرند!. صادق هدایت
‌سه شنبه 30 دي 1393 - 09:17
همسایه دکتر شریعتی - ایران - ایران
کل کل بگیر بگیر راه افتاده! فقط باید یه خورده فرمونو عوض کنن برن به سمت مفاسد اقتصادی! ظاهرا خواب می بینم یکی منو از خواب بیدارکنه!
‌سه شنبه 30 دي 1393 - 09:28
داریوش پرویزی - شیراز - ایران
عرق خوردی کار مرده.مثل مرد سرتو بگیر بالا مثل مردم شلاقشو بخور.بعدم ای مردم نادان تا کی میخاید به آخوند سواری بدید که بخورن و بچاپنتون
‌سه شنبه 30 دي 1393 - 09:43
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
perser68 - فلوریدا - آمریکا- دوستِ خوب خاصیتِ نگاهِ درست و اصولی وحدتِ نظر را در پی‌ دارد ، بدونِ اینکه هیچ پارامترِ دیگری در میان بیاید، انسانها وقتی‌ به اصولِ درستِ انسانیت میرسند که خود به اصول و شناختِ صحیح ، خالص و شفاف برسند، آنگاه هیچ چیزی نمی‌تواند آنها را به جان هم اندازد , یا به اختلاف وا دارد و یا به نگاهِ سلیقه ایی یا شخصی‌ برساند و تحمیل آن به دیگران .
‌چهارشنبه 1 بهمن 1393 - 00:39
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.