مجازات دو مرد به اتهام همجنسگرایی از سوی داعش + عکس

گروه موسوم به دولت اسلامی (داعش) دو مرد را به اتهام ارتباط جنسی با یکدیگر در نزدیکی شهر موصل از یک ساختمان بلند به پایین انداختند.

به گزارش عصر ایران به نقل از سی ان ان ترک ماموران اجرای حکم، این دو مرد را که دستشان از پشت بسته و روی چشم هایشان نیز پوشیده شده بود به بالای  یک بنای بلند در شهر نینوا در نزدیکی موصل عراق برده و به پایین پرتاب کردند. صدها نفر از مردم در پایین ساختمان برای تماشای صحنه این مجازات گرد هم آمده بودند.

داعش از تیر ماه سال جاری با یک حمله غیر مترقبه و غافلگیر کننده توانست موصل را که دومین شهر بزرگ عراق است به تصرف خود در آورد.

از زمان تصرف موصل به دست گروه این گروه تکفیری اجرای مجازات ها در ملا عام گسترش یافته و این گروه برای ایجاد رعب و وحشت بسیاری از مجازات ها را که غالب آنها به شکل گردن زدن و سر بریدن است، در انظار عمومی به اجرا در می آورد.

داعش در هفته های اخیر از کودکان نیز برای اجرای مجازات استفاده می کند و در نمونه اخیر این گونه مجازات ها این گروه از یک کودک 10 ساله برای اجرای مجازات دو متهم به جاسوسی برای روسیه ، استفاده کرد و فیلم آن را انتشار داد.

اعدام 2 جاسوس روس به دست پسر بچه 10 ساله داعشی

+107
رأی دهید
-91

nejaat2006 - لیدز - انگلستان
جنایتها را مثبت بدین تا بقیه هم بدانند که اسلام دین جنایت است، دین خشونت است و داعش دقیقا دستورات قران را اجرا میکند
شنبه 27 دي 1393 - 13:03
juvel - اسلو - نروژ
آخه یعنی‌ چی‌ ، این دیگه چجور مجازاتیه .
شنبه 27 دي 1393 - 13:28
baas - روتردام - هلند
محمد کجایی که روی تو را سفید کردند .!!!
شنبه 27 دي 1393 - 13:41
new idea - لندن - انگلستان
پسر بچه ای‌ که از صبح تا شب با این قیافش تحت تجاوز یه مشت نره غول قرار داره و از بام تا شام هم داره کشتار یاد میگیره،خدا به داد آیندش و اطرافیانش برسه.کاش زودتر بمیره.
شنبه 27 دي 1393 - 13:29
bineshaan - لندن - انگلیس
اینها بقول اسلام و قرآن و پیامبر عمل غیر اسلامی انجام داده بودند و طبق دستورات اسلام و قرآن و پیامبر مجازات شدند. حالا اگر کسی فیلم پرتاب مردم عادی و بیگناه رو توسط عوامل جمهوری اسلامی از روی پل هوایی روگذر رو میخواد بهم بگه تا براش ایمیل کنم. باز جمهوری اسلامی از داعش قساوت مند تره. اگه داعش ۲۰ سال هم آدم بکشه هنوز به جنایات رژیم جمهوری اسلامی نمیرسه.
شنبه 27 دي 1393 - 13:09
داریوش پرویزی - شیراز - ایران
پسر بچه باید ازبک یا ترک شرقی باشه
شنبه 27 دي 1393 - 14:00
به خودم میگم - قزوین - ایران
هنوز مونده اینا به پای داعش در ایران برساند آخوندهای جانی خیلی‌ پیش از اینها از کودکان استفاده میکردن تا صندلی رو از زیر پای اعدامیها بکشند، آیا جنایتی هست که آخوند در ایران نکرده باشه و برای اولین بار داعش در عراق و سوریه کرده باشه. این جانیان کثیف اسلامی در ایران از هیچ جنایتی فرو گذار نبودند و عجیب اینجاست که همه از این عمل داعش در سوریه و عراق تعجب می‌کنن ولی‌ در ایران نه. کلّ منطقه موقعی به آرامش میرسه که غده سرطانی به نم جمهوری کثیف اسلامی از بین بره.
شنبه 27 دي 1393 - 14:08
mlowes - واشنگتن - آمریکا
اسلام واقعی‌ را فقط و فقط در حال حاضر داعش داره اجرا میکنه. ببینید بر نیاکان ما چه چیزی گذشته که مجبور شدند به چنین خواری و خفتی بنام اسلام تان بدهند!
شنبه 27 دي 1393 - 14:26
Shahin.Orel - تهران - ایران
قبل از اینکه متوحشین الله باور , بیان بگن نه نه این اسلام نیست !!! مجازات پرتاب از بلندی برای این رفتار , حتی در قوانین ایران هم وجود داره , قانون مجازات اسلامی کتاب ۲ , فصل دوم , ۵ روش برای قتل رو به انتخواب قاضی میزاره که روش دوم ( بستن دست و پای مجرم و پرت کردن او از جای بلندی مانند کوه و غیر آن ) هست . اگر قوانین مجازات اسلامی که قوانین رایج و جاری کشور ایران هست رو شما نخوندید , توجیهی برای توحش اسلام یا برچسب توحش بر داعش نیست . این حقیقت اسلامه ! خود رو به کور و کری زدن اسمش خرید آبرو برای اسلام نیست
شنبه 27 دي 1393 - 14:45
kimiaa - تهران - ایران
بچه هه خوشگله عرب به نظر نمیاد
شنبه 27 دي 1393 - 14:58
خاکستر - کوالالامپور - مالزی
متعجبم از تعجب بعضیا .عزیزان از اینا بدترش توی ایران اتفاق افتاده و میفته
شنبه 27 دي 1393 - 15:23
perser68 - فلوریدا - آمریکا
bineshaan - لندن - انگلیس. باهات موافقم و اینکه ما ایرانیا خیلی زود فراموش میکنیم و به پالونه جدید دلخوشیم خر همون خره که ساله پنجاهو هفت کلی تو خورجینش قمه و شمشیرو پنجه بکسو طنابه دارو گلوله آورد!!!
شنبه 27 دي 1393 - 14:48
rezaghamkhar - سیدنی - استرالیا
این اعمال جزو دستورات دین اسلامه..
شنبه 27 دي 1393 - 15:38
Jade2015 - لندن - انگلیس
مسلم این نره غولهای داعشی شب تا صبح با این پسره قاتل با این ظاهرش در حال سکس هستن.اصلا شکی درش نیست.
شنبه 27 دي 1393 - 16:24
shana - خ - ایران
اینا زیاد دور از ذهن نیست .چند سال پیش تو ایران به خاطر بعضی جرمها برای اینکه حد شارع رو بجا بیاوردند جوان رو تو تیوپ کامیون می کردند و از کوه و تپه پایین پرتاب می کردند
شنبه 27 دي 1393 - 16:19
مسیح پسر مریم - تهران - ایران
baas - روتردام - هلند/ آدم جاهل چقدر تو گمراهی نوچه های اسرائیل که با حمایت غرب مسلح هم میشن رو پیروان اسلام میخونی! خیلی پرتی تو.
شنبه 27 دي 1393 - 16:44
hassan5 - تهران - ایران
قران بمومنان قول حوری و قلمان را در بهشت داده است.داعشی ها از تمام مسلمانان مومن تر هستند.همانطور که بدختر های داعشی شماره برای پذیرائی از مردان مومن داعشی در هر شب میدهند از این پسر بچه ها هم بعنوان قلمان استفاده میشود.
شنبه 27 دي 1393 - 17:32
dimeke - گنبد - ایران
داعشی که این گونه روح وروان کودکی را پریشان میکند را ما که به باورمان نسل آدم پدر قابیل که با پاره سنگی برادر خود را کشت تا خواهر خود به زنی گیرد هستیم نیز هم صدا با اینانی خدا را باور ندارند وخود را از نسل بوزینه( به باور ودین خودشان) میدانند محکوم نمودیم. و اما بعد آن را که حساب پاک است محاسبه را چه باک است. میخواد مجازات لواط با پچه مردم(معضل جامعه ما) پوستشو کندن باشه یا روغن جوشان. مردک خودش سند مرگ ونحوه مرگش را امضا کرده و مهر هم زده .و این جاسوس هم میدانسته حتما. یعنی دزدی,قتل،تجاوز ،زنا،.. نکن یا لااقل تا وقتی که نرفتی آن جا که این همه هم خواهان وهوادار داشته باشی.اگر هم کردی که خود کرده را تدبیر نیست مخصوصا که اینها جار میزنند که سر میبرن و از ملامت هیچ کسی ابایی ندارند. ولی یک امای بزرگ آیا جرمی ثابت شده ویا فقط به اتهام فلان وفلان؟ یا اینکه قاضی یکی مثل خلخالی نباشد فله ای حکم صادر کند. این مثلاجاسوسان که حسابشان به ظاهر پاک می آید. یعنی کلا از اصل موضوع یعنی مجازات مارا باکی نیست که حسابمان پاک است. ولی از فرع موضوع خیلی هم باک است. که محاسبه اینها ناپاک نباشد.
شنبه 27 دي 1393 - 20:20
sarbaz007 - المان - المان
مثل کوی دانشگاه تهران .... یا زهرا
شنبه 27 دي 1393 - 22:36
arash#eindhoven - آیندهوون - هلند
هر وقت این بچه گرگ دیپلم بگیره تازه میشه خلخالی !
یکشنبه 28 دي 1393 - 07:38
classic - تهران - ایران
این گونه حیوانات که در داخل ایران هم موجود هستند عاشق دو چیز اند. تجاوز و قتل. با همین انگیزه افراد بیمار از سراسر دنیا جذب اینگونه گروه ها میشوند تا به این آرزوهای خود برسند. با قتل و کشتار و شکنجه مردم و تجاوز به هزاران زن اسیر. آوردن یک بچه برای قتل در واقع ترغیب کشتن توسط بچه هاست. بچه هایی که خریداری میشوند و برای هوسرانی و موراد دیگر مورد استفاده قرار میگیرند.
یکشنبه 28 دي 1393 - 13:08
cobalt3 - کرج - ایران
حالا ببین این جونورا 1400 سال پیش چی بودن .
یکشنبه 28 دي 1393 - 18:44
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.