آیا جیمز باند بعدی سیاه پوست است؟

ادریس البا پیشتر گفته بود مایل است در نقش جیمز باند ظاهر شود

از ماه قبل که اسناد و ایمیل‌های شرکت فیلمسازی سونی پیکچرز در حمله سایبری هکرها افشا شد سینمادوستان در حال صحبت کردن درباره احتمال بازی کردن ادریس البا در نقش جیمز باند آینده هستند.

این بازیگر سیاه پوست ۴۲ ساله بریتانیایی شایعات مربوط به خود را رد نکرده است.

آقای البا با انتشار عکسی از خود در حساب توییترش نوشته است: "مگر قرار نیست مامور ۰۰۷ مردی خوش‌تیپ باشد؟ خوشحالم که درباره من چنین فکری کردید. سال نو مبارک."

جیمز باند فعلی سینما، دنیل کریگ، قرار است تنها در یک فیلم دیگر از این مجموعه به ایفای نقش بپردازد.

ایمی پاسکال، رئیس شرکت فیلمسازی سونی پیکچرز، در ایمیلی که در ماجرای حمله سایبری به این کمپانی افشا شد، نوشته بود: "خوب است که ادریس، جیمز باند بعدی باشد."


ادریس البا در نقش نلسون ماندلا رئیس جمهوری پیشین آفریقای جنوبی ظاهر شده است

ایمیل خانم پاسکال خطاب به الیزابت کانتیلون معاون پیشین شرکت فیلمسازی کلمبیا پیکچرز بوده که توزیع جهانی فیلم‌های جیمز باند را بر عهده دارد.

هنوز شرکت سونی پیکچرز تایید نکرده که ادریس البا قرار است در نقش مامور ۰۰۷ بعدی ظاهر شود.

اوایل این هفته در آمریکا، راش لیمبو که مجری راستگرای یک برنامه رادیویی سراسری است با انتقاد از این شایعات، گفت همانطور که یان فلمینگ نویسنده اصلی داستان جیمز باند نوشته این شخصیت "مردی سفید پوست از اسکاتلند" است و نباید یک بازیگر سیاه پوست این نقش را بازی کند.

آقای لیمبو تایید کرد که این نظرش می تواند نژادپرستانه تلقی شود.

البا که پیشتر در فیلم "ماندلا: راه بلند تا آزادی" در نقش نلسون ماندلا رئیس جمهوری پیشین آفریقای جنوبی ظاهر شده است، قبلا گفته بود که تمایل دارد در نقش جیمز باند بازی کند.

فیلم تازه جیمز باند با نام " اسپکتر" در حال حاضر با بازی دنیل کریگ در مرحله فیلمبرداری است و نمایش آن برای نوامبر ۲۰۱۵ برنامه ریزی شده است.

اسپکتر (Spectre) که در زبان انگلیسی خلاصه شده عنوان "مدیریت ویژه ضدجاسوسی، تروریسم، انتقام و اخاذی" (Special Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion) است، نام یک سندیکای جنایی بین المللی است.


فیلم تازه جیمز باند با نام "اسپکتر" در حال حاضر با بازی دنیل کریگ و مونیکا بلوچی در مرحله فیلمبرداری است

این چهارمین بار است که آقای کریگ در نقش جیمز باند ظاهر می شود.

جیمز باند، شخصیت داستانی مجموعه فیلم هایی به همین نام، یک مأمور سازمان امنیت بریتانیا با نام سازمانی "مامور ۰۰۷" است که در ماجراهایی حادثه ای و جاسوسی به مقابله با توطئه‌ها می‌پردازد.

در پنج دهه گذشته، ۲۵ فیلم بر اساس این شخصیت خیالی ساخته شده و هفت بازیگر از جمله راجر مور، شان کانری، پیرس برازنان و دنیل کریگ در نقش جیمز باند به ایفای نقش پرداخته اند.


مدل تازه استون مارتین که قرار است در فیلم "اسپکتر" خودروی جیمز باند باشد

+8
رأی دهید
-20

Sabokbalam - کالیفورنیا - آمریکا
آی ‌ام باند دود، جیمز باند، برو. واساپ!
دوشنبه 8 دي 1393 - 03:00
amir-amir - تورنتو - كانادا
از اول هم انتخاب دانیل براى این نقش اشتباه بوده به عکس بالا نگاه کنید نقش منفى این فیلم را چه کسى مى خواهد بازى کند اصلا به قد و قواره اش نمى خورد تنها کسى که درست انتخاب شده در این فیلم آینده مونیکا است
دوشنبه 8 دي 1393 - 04:20
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.