15کشته و مجروح در درگیری پلیس و سارقان مسلح

به گزارش تهران پرس در جریان درگیری بین سارقان مسلح و پلیس خمین و گلپایگان 5مامور پلیس شهید،یک سارق و 2راننده عبوری کشته شدند.

براساس شواهد در خصوص حادثه شهرستان های خمین و گلپایگان و به شهادت رسیدن 3 نفر از مأموران ناجا، ساعت 17:50 روز گذشته  مأموران پاسگاه انتظامی کنار رودخانه و یگان امداد این منطقه با توجه به تیراندازی سارقان مسلح به پلیس در هنگام گشت و کنترل در محور سعید آباد- خمین به یک دستگاه خودرو تیبا سفید رنگ که 4 سرنشین داشت، مشکوک شدند.

پس از اعلام ایست از سوی پلیس، مجرمان اقدام به تیراندازی کردند که طی آن 2 نفر از ماموران شهرستان خمین مجروح و مهاجمان  به سمت گلپایگان متواری شدند.

 پس از وقوع این درگیری طرح مهار در گلپایگان با حضور جانشین فرمانده انتظامی این شهرستان به همراه دو اکیپ از آگاهی و راهور اجرا و عوامل انتظامی مجرمان را در میدان معلم مشاهده و درگیر می شوند.

در این اقدام جنون آمیز، سارقین با بستن رگبار به سمت مامورین جانشین فرمانده انتظامی شهرستان و یکی از کارکنان پلیس راهور و یک سرباز وظیفه را به شهادت رسانده و 5  نفر دیگر از عوامل انتظامی را نیز مجروح کردند.

در این درگیری یک نفر از مهاجمان به هلاکت رسیده و سه نفر دیگر با رها کردن خودرو تیبا و با اعمال تهدید و سرقت یک دستگاه پژو 405، از صحنه درگیری متواری شدند.

این در حالی است که مهاجمان پس از طی مسافتی با رها کردن خودرو پژو، اقدام به سرقت یک دستگاه آمیکو یخچال دار، کرده و سپس با رها کردن آن در حوالی روستای " در " گریختند.

در ادامه این عملیات، عوامل انتظامی یک دستگاه وانت نیسان رها شده را در حوالی روستای " در " کشف کردند که در بررسی ها مشخص شد راننده نیسان براثر اصابت گلوله در داخل خودرو کشته شده و جسد فرزند 17 ساله وی نیز در حاشیه جاده کشف شد که احتمال تیراندازی و قتل آنان از سوی مهاجمان متصور است.

+60
رأی دهید
-46

دژمن الله - روسیه - روسیه
برادران نیروی انتظامی آنچنان آماده ی عملیات هستند که در جشم برهم زدنی دخترها و پسرهای را با تفنگ های آبپاششان می گیرند و یا ظرف 24 ساعت وبلاگ نویس مخالف حکومت را دستگیر کرده و در بازجویی می کشند (واقعا چه شهامت و دلاوری یی) اما یک گردان از این برادران سنگ خورد کن کاراته باز در برابر چهار دزد مسلح درمانده و تار و مار می شوند! و دست آخر دزدان مسلح خطرناک متواری می شوند! واقعا که جای تبریک و قدردانی دارد!
یکشنبه 7 دي 1393 - 14:49
zagros56 - آتن - يونان
این حیوانهای وحشی را هرچه زودتر اعدامکنید.
یکشنبه 7 دي 1393 - 14:15
tony_3344 - بوخارست - رومانیا
خداوند انشااله روح این مامورین انتظامی را شاد نگاه بدارد که جان خود را فدای هموطنان میکنند خداوند به خانوادشان صبر عنایت فرماید .آمین
یکشنبه 7 دي 1393 - 13:43
بت شکن - مونترال - کانادا
حالا پرونده شون را که باز می‌کنند میبینند هر کدام از این‌ها سابقه چندین فقره دزدی و زور گیری و حمل قاچاق و ایجاد ضرب و جرح و کیف قاپی و سرقت و حبس در کارنامه درخشانشان داشته و در نهایت برای خلاصی از شرشان در یکی‌ از اعیاد مذهبی‌ از طرف رهبر بخشیده شده اند اما امثال ستار بهشتی‌ها در ایکی ثانیه دستگیر و بخشش که خوب، قبل از محاکمه به سزای اعمال ناکرده‌شان رسیده اند..!!.اگر نیروی انتظامی به جای ستار بهشتی ها، این جانوران را زیر مشت و لگد و باتوم به هلاکت میرساندند امروز خود قربانی آنان نمیشدند.
یکشنبه 7 دي 1393 - 13:39
juvel - اسلو - نروژ
وحشتناک شده وضع مملکت !!!
یکشنبه 7 دي 1393 - 12:52
greentree - تهران - ایران
عامل تمامی‌ این جنایات حکومت مجتبی خامنه‌ای و سرداران سپاه هست ،اینها تمامی‌ منابع ایران را غارت کردند در حالی‌ که مردم ایران بیکار و گرسنه هستند
یکشنبه 7 دي 1393 - 12:53
reza_persian - تنسبرگ - نروژ
فکر کنم این گروه خشن، فیلم زیاد نگاه میکردن
یکشنبه 7 دي 1393 - 15:19
داریوش پرویزی - شیراز - ایران
greentree - تهران - . گل گفتی داداش مقصر اینها بیکاری و گرسنگیه که آدم رو تا سر حد مرگ دیوونه میکنه مرگبر مجتبی خامنه ای و پدرش هر دو
یکشنبه 7 دي 1393 - 16:54
سرسره - اهواز - ایران
greentree-داریوش پرویزی-با هردو شما موافقم حیف که دودش مستقیما به چشو خودشون نمیره این وسط بازهم مردم بیچاره مثل ان سربازوظیفه وراننده وانت اسیب میبینند
یکشنبه 7 دي 1393 - 23:04
siavash2a - تهران - ایران
نشون میده مردم بخاطر ظلم حکومت و بی عدالتی به دزدی و سرقت مسلحانه رو آوردن
دوشنبه 8 دي 1393 - 06:51
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.