نماینده مجلس: پس نفرستادن شیردال نشان بی‌عرضگی مسئولان خواهد بود.

+11
رأی دهید
-25

greentree - تهران - ایران
این اسماعیل کوثری و باند مصباح به قدری به منابع ایران ضربه زدند که انتها نداره ،این فرد نفوذی تمام عیار انگلیس و اسرائیل هست و چندین پرونده فساد مالی داره که رحیمی فقط یکی‌ آنها را فاش کرد
شنبه 6 دي 1393 - 14:11
greentree - تهران - ایران
این اسماعیل کوثری و باند مصباح به قدری به منابع ایران ضربه زدند که انتها نداره ،این فرد نفوذی تمام عیار انگلیس و اسرائیل هست و چندین پرونده فساد مالی داره که رحیمی فقط یکی‌ آنها را فاش کرد
شنبه 6 دي 1393 - 14:13
رستگار501 - برن - سویئس
با این حکومت درپیتی اسلامی چیز بهتری شایسته شما نیست و غیر از این پس دادنش اشتباه است ، باید نگه دارینش تا دفعه بعد ایرانی ها آن را به آمریکایی ها هدیه بدهند و بعدش کلی بخندید.
شنبه 6 دي 1393 - 16:39
ekman - شیراز - ‫ایران
حتی اگر یک برگ سبز هم داده باشند نشانه حسن نیت و از سر گیری روابط است.مسائل خصمانه و هر چه که هست،یواش یواش بایستی بر طرف گردد.متاسفانه عادی شدن روابط به ضرر گروهی که سردار هم از همان گروه میباشد خواهد بود.
شنبه 6 دي 1393 - 17:34
amir-amir - تورنتو - كانادا
من شخصا به نظر این بى سواد هاى حاکم جمهورى اسلامى اعتقاد ندارم چرا که در طول این ٣٥ سال کاملا ٽابت کرده اند که مخالف ارزش هاى باستانى هستند مخالف ایران و سنت هاى دیرینه اش هستند لازم به بحٽ زیاد نیست همانقدر که الان تخت جمشید در اٽر رطوبت ناشى از سد سازى در اطراف پاسارگاد دچار آسیب شده گل سنگ هائى که در اٽر رطوبت بر بدنه سنگ هاى تخت جمشید اٽر منفى گذاشته و موارد دیگر لعنت خدا بر شما و آل و تبار و دودمان اسلامى ١٤٠٠ ساله تان باد.
شنبه 6 دي 1393 - 18:27
massoudoslo - اسلو - نروژ
این اقا و دوستانش کاری جز نشتن و ضربه زدن به منافع ملی ایرانیان ندارند ! موجودییت جناح تند روی مصباح یزدی فقط و فقط در گرو بحران و درگیری و دشمنی با دنیاست و در واقع تهی از هر گونه منفعت و سود ملی هستند
شنبه 6 دي 1393 - 18:33
tabarzinn - یوله - سوئد
اون سپرِ صفوی رو که پوتین بهش هدیه داد باید پرت میکرد تو صورتِ پوتین ... نصفِ دریایِ خزر رفت و صدایِ امثالِ تو دلواپسانِ رانت خور در نیامد .. خاک بر سرت.
شنبه 6 دي 1393 - 19:12
danial nabi - استكهلم - سوئد
کسانی‌ که کامنت میذارن اینجا گویا نفهمیدند که این دست گٔل را شاه بی‌ کفایت ایران به اب داد، هزاران قطعه از آثار باستانی در زمان شاه به دأشگا‌ های آمریکا و انگلیس میفرستاد که مثلا رمز گشایی کنند، از جمله منشور کورش، که دیگر هرگز به ایران باز نگشتد، شاه نه تنها خائن به ملت ایران بود، بلکه خائن به آثار باستانی ما نیز بود، خدا لعنتش کند که همه جوره به این ملت و مملکت خیانت کرد، آخرش هم مثل دستمال توالت انداختنش تو سر در گمی که تو جریان انقلاب هیچ کشوری راهش نداد تو کشورش، ننگ‌ آبدی بر این خاندان منحوس.
شنبه 6 دي 1393 - 20:00
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
بی‌ عرضه سر تا پایِ این نظامِ ضدّ ایرانی‌ است که تمامِ آثارِ باستانی در حالِ تخریب است بعد به فکرِ صندوق درست کردن و النگ دلنگ درست کردن برایِ بیگانگان هستید و سرمایه مردم را اینگونه به حراج گذشته آید، امریکا می‌داند که ارزشِ آثارِ باستانی برایتان چقدر است به قولِ معروف می‌داند خر چه داند قدرِ حلوا و نبات.
یکشنبه 7 دي 1393 - 00:11
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
danial nabi - دوقوز آباد - چیه باز محبوبیتِ خاندانِ پهلوی شماها را به جلز و ولز انداخته و بهانه دیگری پیدا نکردید این را میگویی، اگر ذره ای در وجودِ امثالِ شما‌ها درک بود میفهمیدی که شاهِ فقید نمی‌توانست آن اشیا را به نزدِ عمه شما برایِ رمز گشأیی بفرستد بلکه نیاز به انسانهایِ متخصص و با سود داشت نه جاهلِ بی‌ سواد، اگر این نظامِ دست نشانده سیا و انتلیجنت سرویس و ک گ ب مستقر نشده بود الان همه آنها رمز گشأیی شده و در کاخ موزه‌ها نزد ایرانیان جایش امن بود و هر ساله میلیونها توریست از تمامِ دنیا در کمالِ امنیت با تجربه ایی بی‌ نظیر از ایران , از آنها دیدن میکردند ، شما برو به حفظِ آثارِ سوریه و عراق بپرداز ضدِّ ایران، لعنت خداوند و مردمِ ایران بر شما طرفدارانِ این نظامِ وحشی و ضدّ ایران باد‌ ای ننگ‌ِ هر ایرانی‌.
یکشنبه 7 دي 1393 - 00:29
paksan - آمریکا - آمریکا
فرمانده لباس عوض کرده سپاه در مجلس.منتصب سپاه در مجلس! نماینده سپاه در مجلس! تا حالا دیدید یک کلمه درباره حق و حقوق مردم حرف بزنه؟ ولی درعوض تمام این مدت در حال لابی و تهدید و عملی کردن خواسته های سپاه در قوانین و بودجه هاس. آیا حقوقی که بعنوان نماینده مردم میگیره حرام نیست؟ آخه 8 سال دولت شما سرکار بود چی رو برگردوند که حالا دلواپس فرهنگ و هنر باستانی ایران شدی؟ واقعاً چرا باید نگران آثار باستانی ایران در خارج از کشور بود وقتی به بهترین نحو ممکن داره نگه داری میشه؟ شما بگید اینا برای آثار باستانی ایران در داخل چکار کردند؟ یک نگاه به پرسپولیس و سایر اماکن باستانی کشور بکنید که هرروز داره توسط عناصر سپاه و بسیج تخریب میشه به طرق مختلف به بهانه حفاظت از ارزشها. در خوزستان به بدترین شکل دارند آثارباستانی رو نابود میکنند تا مردم بروند مرز عراق و کاروانهای میلیاردی راهیان نورشون برقرار باشه
یکشنبه 7 دي 1393 - 00:56
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.