دوربین مخفی پلیس میشیگان با عنوان " هدیه کریسمس"

بعد از حوادث شهر فرگوسن و ماجرای نیویورک , پلیس میشیگان تصمیم گرفت به مناسبت کریسمس به شهروندان خود هدایایی تقدیم کند . در این دوربین مخفی , پلیس اتوموبیل بعضی از شهروندان را متوقف و در حین چک کردن مدارک اتوموبیل از آنها می پرسد که کودکانشان برای هدیه کریسمس از آنها چه چیزهایی خواسته اند ؟ رانندگان نیز به دقت هدیه درخواستی فرزندانشان را تشریح می کنند و این درحالی است که صدای آنها توسط گروهی که وظیفه تهیه هدایا را در فروشگاه نزدیک آنجا دارند , شنیده می شود. گروه دوم به سرعت هدایای درخواستی را که شنیده اند , تهیه و کادو پیچ کرده و به دست پلیس می رسانند تا به آن رانندگان بدهد. تعجب و خوشحالی شهروندان از دیدن هدایایی که تنها چند دقیقه قبل آن را توصیف کرده بودند , دیدنی است.

دوربین مخفی پلیس میشیگان با عنوان " هدیه کریسمس"

+142
رأی دهید
-5

Darya_ir - دوسلدورف - المان
انگار در میشیگان فقیر و گوشه خیابان نشسته ندارد وهمه هدیه پلیس به سرنشینان دارای اتومبیل بودند .بود ..اما باز دست پلیس میشیگان درد نکند ...
جمعه 5 دي 1393 - 16:26
leonardo - ریوو - برزیل
شما ایرانی عزیز از عمو نوروز چی میخوان بدیم پلیس ایران سه سوته تا موقع سال تحویل اماده کنه براتون.؟؟
جمعه 5 دي 1393 - 16:30
senator x - تهران - ایران
خلاصه بیک ترتیبی ,پلیس خشنوتش را جبران کرد
جمعه 5 دي 1393 - 20:23
Kourosh84 - واشنگتن - آمریکا
leonardo - ریوو - برزیل : دوست دارم یک وانت صفر کیلومتر نیروی انتظامی با ١٠٠ تا سرعت بیاد چند با منو زیر بگیره ، دنده عقب و جلو ! اخه نیاز به ماساژ دارم !! یا وقتی رفتم تظاهرات ناقافل یک تیری بیاد تو قلبم ! در اخر هم دوست دارم گروهی بریزن تا جا دارم باطوم بزنن تو سر و کلم ، خیلی حال میده !!
شنبه 6 دي 1393 - 04:33
danial nabi - استكهلم - سوئد
این هم نوعی خر کردن ملت از ترس پلیس کشون که شروع شده تو آمریکا.
شنبه 6 دي 1393 - 12:30
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.