پدر خلبان اردنی از داعش خواست پسرش را ببخشند.

+50
رأی دهید
-9

Darya_ir - دوسلدورف - المان
الهی بمیرم برای این پدر . چقدر زجر میکشه ..لعنت بر داعش
جمعه 5 دي 1393 - 15:45
اصحاب کهف - بروکسل - بلژیک
کاش خودشو میکشت تا بدست این وحشیا نیفته.لااقل زجرکشش نمیکردن
جمعه 5 دي 1393 - 16:04
دوستدار - استهکلم - سوئد
امیدوارام که ببخشنش ولی این تقاضا خیلی خرج بر میدارد برای خانواده این خلبان و دولت اردن. اگر من بودم به جای پدر این خلبان اسیر شده در دست داعش هرگز از جنایتکارانی همچون داعش در خواست نمی کردم که پسرم را ببخشن و ازادش کنند. داعشها هم اکنون احساس غرور میکنند که یک خلبان را در اختیار دارند و ازشان خواهش و تمنا می شود که خلبان را ازاد کنند. در هر حال این خلبان یک جنگجو بوده و اگر هم به دست داعشیان کشته شود نام و شخصیتش در تاریخ کشورش برای همیشه ثبت خواهد شد. اگر داعشیها اورا ازاد کنند واقعا همه را انگشت در دهان به تعجب می اندازند و بیشتر عربها داعشها را دشمن ملت عرب نخواهند دانست.
جمعه 5 دي 1393 - 18:52
Farokhzad - کنت - انگلستان
بیچاره این وحشى ها بخشش نمیدانند چیه به امید سرنگونى این ارازل اوباش اسلامى
جمعه 5 دي 1393 - 19:41
dook - دبي - امارات
کسى که هندوانه میخوره پاى لرزش هم میشینه . هردو طرف بى رحم و آدم کشند چه فرقى داره از بالا بمب بندازى رو مردم یا روى زمین سر مردم بیچاره را به خاطر عقاید خود ببرى . خداوند إنسانها را آزاد آفریده ولى متاسفانه بعضى ها دین را بهانه اى براى سلب آزادى إنسانها کرده اند . دلتون به حال هیچکدومشون نسوزه همه مثل همند. بیشتر حکومتهاى اسیا و آفریقا ظالمانى بیش نیستد که در خدمت جیب و دار و دسته هاى خودشون اند نه در خدمت مردم
شنبه 6 دي 1393 - 08:01
Navit - آنتورپن - بلژیک
فارغ از نگاهى احساسى ، این درخواست به هیچ وجه صحیح نیست ١. ایشان یک سرباز داوطلب هستند پس به کارى که انجام میدادند هم ایمان داشتند و هم شناخت کافى ٢. با توجه به گزارشات موثق ، هزاران نفر از تروریست ها توسط حملات هوایى کشته شدند ٣. برادر خوندن و عزت دادن به گروهى که وحشى ، درنده خو ، تروریست ، متجاوز و و و هستند ، عزت و احترام به گروهى که به کودکان هم هیچ رحمى ندارند کارى بسیار زشت و به معنى پذیرش دولت اسلامى تروریست و تایید جنایات اوناست ٤. و در نهایت و به فرض محال حتى اگه اونها این خلبان رو ببخشند تبلیغات بسیار بزرگى به نفعشون محسوب میشه و ممکنه افراد بیشترى به بیراه کشیده بشند. و در آخر آرزو میکنم که هر چه زودتر این سرباز و خانوادش به آرامش برسند .
شنبه 6 دي 1393 - 09:58
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.