پناهجویان در آلمان و رویارویی با یک "لاتاری بی‌رحمانه".

+57
رأی دهید
-30

فراوانی - قطر - قطر
بابا جان اینجوری هم نیست این قضیه مال سالهای پیشه مردم نترسید بیایید آلمان خوشبخت میشید هر کجا فامیل دارید میتوانید با درخواست وکیل به آنها به پیوندید نترسید واقعا میگم آلمان بهترین جا برای زندگی است حتی اگر همان اطاق چند متری که دولت به شما میدهد می ارزد به تمام آن دلهره های که در مملکت خودتان مثل ایران و سوریه وعراق دارید لاعقل میدانید که کسی اینجا به فرزندان شما تجاوز نمیکند بروی بچه های شما اسید وبمب نمی اندازند مدرسه وبیمه مجانی وحقوق پناهندگی میگیرید بیایید آلمان پشیمان نمی شوید
جمعه 5 دي 1393 - 12:20
pars_iran - دوسلدرف - آلمان
بازم دم این آلمانی‌‌ها گرم که بهمون یه جایی‌ دادند و کمکمون کردن شغلی‌ یاد بگیریم و زندگی‌ اجتماعی مناسبی برای خودمون درست کنیم . حکومت کثیف آخوندی که واسه ما هیچ کاری نکرد فقط ریخت تو شکم سگان ولایت
جمعه 5 دي 1393 - 13:29
Darya_ir - دوسلدورف - المان
در کشور المان و 16 ایالت ان . نوع پناهندگی فرق دارد . مثلا در ایالتی حتی در کمپ جیره غذا را کوپن میدهند و در بعضی ایالت .پول میدهند . وحتی در بعضی ایالتهای المان .سوسیال پول سفر برای بازدید بستگان درجه اول میدهد .اما در بعضی ایالت دیگر نه . وقبولی پناهندگان با اجازه کار و یاد گیری زبان المانی کمی سخت وباید مدارک مسند و فرار از شهر خود به المان را داشته باشند ..
جمعه 5 دي 1393 - 13:41
بختیاری2500 - اهواز - ایران
مگه نمیگن دین اسلامی تازی دین مهر و محبت هست پس چرا همه مسلمانان به اون کشورهای دیگر مسلمان نمیرون و کمک بگیرن و محتاج کافرها بقول خودشان ...و تاریخ نشان داده هر جا مسلمانان رفتن اونجا را مثل کشور خودشان به گند و کثافت کشیدن..
جمعه 5 دي 1393 - 22:27
perser68 - فلوریدا - آمریکا
pars_iran - دوسلدرف - آلمان. عزیز شکسته نفسی میکنی ;-) اینهمه دشمن برای ما درست کردن و اسلام به مردمه ما شناسوندن!!! کجا ما اینهمه بیدین داشتیم که امروز تو ایران داریم! همه خیر سر همین ملا ها و سگانه ولایته دیگه ;-)
جمعه 5 دي 1393 - 22:24
eckankar - ریجاینا - کانادا
پناهندگی در واقع یعنی تحمیل خود به اجتماع میزبان ، درست مانند اینکه شما الارقم میل یک صاحبخانه بخواهید به زور از او اجازه بگیرید که از شما در منزلش پذیرایی کند. به نظر من کشورهای که پناهنده می پذیرند دارند به آنان لطف میکنند و پناهندگان در صورت رد درخواست حقی برای اعتراض ندارند چون همانطور که قبلا اشاره کردم ما با تقاضای پناهندگی به نوعی داریم خودمان را به انان تحمیل میکنیم.
شنبه 6 دي 1393 - 02:34
سرسره - اهواز - ایران
فراوانی-قطر-قطر-حیف المان وکشورهای اروپایی که از شمار پناهنده های مسلمان خصوصا ازنوع عرب وپاکستانی لبریز و دراین قسمت ازدنیا هم به گند اسلام عقب افتاده الوده بشه مردم اروپا تا دیر نشده باید به خودشون بیان چون اینها مثل میکرب زادوولدشون زیاده
شنبه 6 دي 1393 - 10:22
adamat - خارکف - اکراین
*eckankar - ریجاینا - کانادا* و *سرسره - اهواز - ایران* ~ ~ با درود. ... با دیدگاه‌های شما، کاملا موافق هستم. منطقی‌ و آگاهانه نوشتید. سلامت باشید.
شنبه 6 دي 1393 - 18:56
رزم جو - لوس انجلس - امریکا
پناهنده شدن یعنی‌ انگل شدن و باری به دوش مردم بدبخت که صبح تا شب کار میکنند و مالیات میدن. این که دیگه ذوق کردن نداره هموطن عزیز.
شنبه 6 دي 1393 - 20:31
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.