اسامی نهایی تیم ملی ایران برای حضور در جام ملت‌ها اعلام شد/پرسپولیس، فعلا بی‌نماینده!

سرمربی تیم ملی ایران نام 21 بازیکن را برای حضور در جام ملت‌های آسیا معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران نام 21 بازیکن را برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا اعلام کرد.

اسامی دعوت شدگان به تیم ملی به این شرح است:

دروازه‌بان‌ها: علیرضا حقیقی، محسن فروزان، علیرضا بیرانوند

مدافعان: هاشم بیک‌زاده، رامین رضاییان، سید جلال حسینی، وریا غفوری، امیرحسین صادقی، مرتضی پورعلی گنجی، احسان حاج صفی

بازیکنان میانی: وحید امیری، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، امید ابراهیمی، مسعود شجاعی

مهاجمان: اشکان دژاگه، علیرضا جهانبخش، خسرو حیدری، کریم انصاری فرد، رضا قوچان نژاد و سردار آزمون

  نام دو بازیکن در آینده اعلام خواهد شد.

سرمربی تیم ملی بعد از اعلام این فهرست، گفت: در مقطع کنونی که ما عازم جام ملت های آسیا هستیم و بعد از به اتمام رسیدن اردوی افریقای جنوبی می خواهم مراتب قدررانی خود را از تک تک بازیکنان ابراز کنم که در این اردو انگیزه ، روحیه و رفتار حرفه ای از خود نشان دادند و مطمئن هستم بازیکنانی که نام آنها در این لیست نیست در آینده نزدیک فرصتی دوباره خواهند داشت.

بر این اساس بازیکنان دعوت شده باید ساعت 16 روز جمعه با حضور در هتل آزادی خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند.

+16
رأی دهید
-6

بختیاری2500 - اهواز - ایران
این هیچی حالیش نیست..بازیکنانی که توی تیم خودشان اصلا بازی نکردن رفتن تیم ملی..مثل تیموریان صادقی بیک زاده. ووووووو..هیچی نمیشه تیم ملی.
جمعه 5 دي 1393 - 10:22
reza shah kabir - توکیو - ژاپن
ما رو بگو فکر میکردیم کیروش یه چیزی حالیشه.،.، آخه مرد حسابی ما ۴ ساله میگیم لنگیا لیاقت تیم‌ ملی‌ رو ندارن ، تو تازهٔ فهمیدی ؟ لنگیا رو چه به فوتبال ، باید برن اتل متل بازی کنن ،.،.۴۴۴۴
جمعه 5 دي 1393 - 10:49
piki82 - تورین - ایتالیا
تیمی که تو 1 سال 4 تا مدیر عوض کنه و اون مردک علی دایی ببندتش ..بهتر از این نمیشه ! امیدوارم برای همیشه شرش رو از پرسپولیس کم کنه هرچند باز یک سری آدم ساده لوح و نادان میرن استادیوم دایی دایی میکنن ! این آدم مغرور و عوضی پرسپولیس رو خالی از ستاره کرد چون نمیتونه با ستاره ها کار کنه...آدمی که واقعا بزرگ باشه از کسی ترسی نداره و نگران این نیست حرفش رو نخونن ! خوب یکی نیست بگه تو که خودت انقدر حقیری ..چرا تو همون تیمهایی مثل راه آهن و سایپا نمیمونی ?? این کفشگری و ...به درد همونجا میخورن ! این کیروش هم کلا مثکه قاطی کرده دیگه ..! بازیکنهایی مثل نوری و خلعتبری رو دعوت نمیکنه ...درپیتهایی مثل شجاعی و امیرحسین صادقی و هاشم بیک زاده رو دعوت میکنه !:))) کمدی درست کرده تو تیم ملی !
جمعه 5 دي 1393 - 13:03
dark night - تهران - ایران
رضا شاه توکیو ژاپن -بذار دو ماه از باخت مفتضح بگذره بعد رجز بخون کلا کیسه کش جماعت پررو تشرف دارن. تو اردوی آفریقا هم سرورتون محمد نوری بود که ۵ گٔل زد، کمی‌ به حافظت برس حیفه.
جمعه 5 دي 1393 - 15:16
عقاب سرخ - پاسارگاد - ایران
از بازیکنهای کیسه صادقی اگه ... بود که بعد از این همه خودجری واسه کیسه‌ها ،،امیر مافیا کله مرغی با تیپپا اونو از اس‌ دق دلال پرت نمیکرد بیرون ،آندو هم که کیسه را به حموم بخشید و الفرار ؛) بیکزاده هم که همیشه مصدوم و شاید اونم لگد کله مرغی را نوش جون کنه و پرت بشه بیرون .می‌ مونه خسرو که یکی‌ از بهترین‌های کیسه هست که اونم ازپایه‌های پرسپولیس فوتبالشو شروع کرد و تنها دل کیسه‌های سوراخ نشان به فروزان همیشه سوراخان خوشه که حتی رو نیمکت ذخیره هم جا نداره،،با اینکه امیدوارم ایران اول بشه اما اینو نمیدوبنم که ما چقدر باید کیسه‌ها را ده نفره سوراخ سوراخ کنیم ،،دو گًل اوانس میدیم یه گًل آوانس میدیم اما عرضه بردن پرسپولیس ده نفره را ندارن،،خسسسسسسسسسسسسته شدیم به خدا ؛)
جمعه 5 دي 1393 - 15:24
Mova10 - ادینبورو - اسکاتلند
reza shah kabir - توکیو - ژاپن : اون لنیگا که میگی‌ ۲-۳ تا توپ طلائ آسیا دارن، تو بوندس لیگا بازی کردن! دیگه عکس شیخ عرب ماچ نکردن که! عمو جون چند سالته!؟
جمعه 5 دي 1393 - 15:24
karaji - گتنبرگ - سوئد
رضا شاه کبیر - توکیو - ژاپن جان عجیبه که خیلی‌‌ها هنوز نفهمیده اند تیم‌ ملی‌ لنگ و کیسه نمی‌شناسه و حتی آفتابه و لگن هم بایستی به کار بیان برادر استقلالی . آبیته ضمنا !!
جمعه 5 دي 1393 - 16:49
piki82 - تورین - ایتالیا
reza shah kabir - توکیو - ژاپن. تیم ملی ای که بازیکنهاش امثال صادقی و بیک زاده و شجاعی و نوکونام باشن..همون بهتر که از سرورت پرسپولیس بازیکنی تو لیستش نیست ! :)) درپیت !
جمعه 5 دي 1393 - 17:30
ezraeel1366 - کرمانشاه - ایران
جای تاسفه که بحث در مورد تیم ملیه مردم هنوز آبی و قرمز میکنن!!
جمعه 5 دي 1393 - 18:27
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.