اظهارنظر قلعه‌نویی درباره تیموریان، صادقی،‌ بیگ‌زاده، مسلمان و عنایتی

سرمربی تیم استقلال می‌گوید هر بازیکنی در تمرینات بی نظمی کند شاید از لیست خارج شود.

به گزارش ایسنا، امیر قلعه‌نویی درباره غیبت بعضی از بازیکنان تیمش در تمرینات اظهار کرد: من قبلا هم گفته‌ام و الان هم می‌گویم اگر بازیکنی به خاطر بی نظمی در تمرینات شرکت نکند از باشگاه خواسته‌ام با او برخورد کند شاید حتی از لیگ هم خارجش کنیم.
او در ادامه درباره جدایی آندرانیک تیموریان هم گفت: آندو تیموریان حدود یک ماه است در کنار تیم ما نیست اما در آخرین جلسه‌ای که با او داشتم به من گفت به خاطر توافقاتی که در ابتدای فصل با باشگاه داشته و عملی نشده است دلگیر و ناراحت است. بعد از آن هم شنیدم با باشگاه مذاکراتی انجام داده است اما بعد از آن دیگر من از وضعیت آندو تیموریان خبری ندارم. زیرا آندو در اختیار باشگاه است. حرف من این است بازیکن یا حتی مربی اگر پولش را هم نمی‌گیرد باید بیاید و با جان و دل برای تیم بازی کند. البته قبول دارم که باشگاه باید تعهداتش را نسبت به بازیکن انجام دهد. اگر تیموریان بخواهد در استقلال باشد و در حد و اندازه های خودش نباشد خوب نیست، پس بهتر است از جمع ما جدا شود.
سرمربی تیم استقلال درباره وضعیت امیر حسین صادقی هم گفت: طبق آخرین جلسه‌ای که با اعضای کادرفنی داشتم به این نتیجه رسیدم که بهتر است صادقی فوتبالش را در فضای جدیدی پیگیری کند. بهتر است جایی برود که آرامش داشته باشد.
قلعه‌نویی درباره حضور طالب لو در استقلال هم گفت: ما با طالب لو قرارداد بستیم اما باشگاه استقلال قانونمند است، شنیده ام در یکی دو روز صحبت‌هایی انجام شده مبنی بر اینکه طالب لو نمی‌تواند در تیم ما حضور داشته باشد، من می‌گویم طالب لو از نظر ما قابل تایید است اما بقیه ماجرا را به باشگاه سپرده‌ام.
وی در ادامه به هاشم بیگ زاده اشاره کرد و گفت: قبل از اینکه به نیم فصل برسیم به همه دوستان اعلام کردم اگر هر بازیکنی فکر می‌کند از استقلال جدا شود بهتر است، ما استقبال می‌کنیم، البته این موضوع درباره چند بازیکن صدق نمی‌کند که دوست ندارم نام آن‌ها را بیاورم. اگر هاشم بیگ زاده بخواهد از جمع ما جدا شود ایرادی ندارد، ما هم اعلام کرده ایم که باشگاهش‌ را معرفی کند تا استقلال با آن باشگاه وارد مذاکره شود تا در قبال صدور رضایت‌نامه بیگ زاده پول یا بازیکن بگیریم. من باز هم اعلام می کنم هر تیمی خواهان بازیکنی از تیم ما است می‌تواند نامه‌ای به باشگاه ارسال کند تا به صورت قانونی مذاکرات انجام شود.
قلعه نویی در ادامه درباره حضور محسن مسلمان در استقلال هم گفت: من از آقای آذری گله مند هستم، او با من تماس گرفت و روزی را مشخص کرد تا با هم صحبت کنیم. بعد از اینکه صحبت‌ها میان من و آقای آذری انجام شد ایشان هماهنگ کردند تا من با یحیی گل محمدی هم صحبت کنم. یحیی هم خواسته‌هایی داشت در نهایت قرار بر این شد تا خودمان مستقیما با مسلمان صحبت کنیم و در نهایت آذری به من گفت بروید و با مسلمان قرارداد داخلی امضا کنید. در حال حاضر هم تعجب می‌کنم که چرا این دوستان این قدر زود تغییر موضع داده‌اند.
امیر قلعه نویی در بخش پایانی صحبت‌های خود درباره حضور رضا عنایتی در استقلال هم اظهار کرد: رضا عنایتی از بازیکنانی است که من علاقه ویژه‌ای به او دارم اما باید بگویم او در پروسه حضورش در استقلال مرتکب اشتباهی شد. ما مذاکرات خوبی را با عنایتی انجام دادیم اما او برای گذراندن تعطیلات به مالزی رفت و این باعث شد در روند مذاکرات ما خللی ایجاد شود. مسئولان مذاکره کننده فکر می‌کردند او نمی‌خواهد در استقلال بازی کند اما پس از اینکه از مالزی بازگشت در مصاحبه ای عنوان کرد دوست دارد به استقلال بیاید، من هم به آقای نظری تاکید کرده ام که این موضوع را پیگیری کند تا هرچه زودتر تکلیف این بازیکن مشخص شود. اگر عنایتی به جمع ما اضافه شود کمی از مشکلات ما حل خواهد شد.

+18
رأی دهید
-16

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.