راز قتل خانواده ۴ نفره در دست‌نوشته پدر : «خودم خانواده‌ام را به قتل رسانده‌ام»

«خودم خانواده‌ام را به قتل رسانده‌ام».

این جمله‌ای بود که در تکه‌کاغذی که در صحنه قتل 4 عضو یک خانواده به‌دست آمد، نوشته شده بود. هر چند این تکه کاغذ نشان می‌دهد که پدر خانواده دست به این جنایت زده، اما هنوز بررسی‌ها برای تأیید نهایی این موضوع ادامه دارد. صبح دوشنبه زن میانسالی هر چه با تلفن همراه دخترش تماس گرفت جوابی نشنید.

دخترش به همراه همسر و 2فرزندشان در شهرک اندیشه نیشابور زندگی می‌کردند و زن میانسال می‌خواست حالشان را بپرسد اما وقتی هیچ‌کدام از آنها تلفنشان را جواب ندادند نگران شد و به سمت شهرک اندیشه به راه افتاد. دقایقی بعد زن میانسال مقابل خانه دخترش توقف کرد و زنگ در را به صدا درآورد اما باز هم کسی جوابی نداد. او نگران شد و چندین بار به در کوبید اما وقتی خبری از اعضای خانواده دخترش نشد، از همسایه‌ها کمک خواست. یکی از همسایه‌ها از دیوار بالا رفت و به حیاط خانه پرید اما لحظاتی بعد درحالی‌که وحشت کرده بود خودش را به کوچه رساند و گفت که تمامی اعضای این خانواده کشته‌ شده‌اند. زن میانسال سراسیمه وارد خانه دخترش شد و با دیدن اجساد غرق خون آنها، ماجرا را به پلیس خبر داد.

حدود ساعت 10:35دوشنبه بود که مأموران کلانتری 13شهرستان نیشابور از قتل‌عام اعضای یک خانواده 4نفره در شهرک اندیشه باخبر و راهی آنجا شدند. فرمانده انتظامی نیشابور با بیان این خبر گفت: در بررسی‌ها مشخص شد که 3نفر از اعضای این خانواده بر اثر اصابت ضربات جسمی سخت به سرشان به قتل رسیده‌اند و پدر خانواده نیز بر اثر ضربات چاقو جانش را از دست داده است. سیدحسن حسینی ادامه داد: پدر و مادر این خانواده 37و 35ساله بودند که پسر و دختری 11و 8ساله داشتند.

در بررسی‌های صورت گرفته در محل جرم دست‌نوشته‌ای از پدر خانواده کشف شد مبنی بر اینکه خود وی اعضای خانواده‌اش را به قتل رسانده و کسی در قتل افراد خانواده نقشی نداشته است. وی با بیان اینکه قربانیان برای بررسی بیشتر در اختیار پزشکی قانونی هستند، اضافه کرد: پلیس با دقت و حساسیت در حال پیگیری موضوع است و در آینده‌ای نزدیک نتایج این پیگیری به اطلاع شهروندان می‌رسد.

+32
رأی دهید
-4

دوستدار - استهکلم - سوئد
پدر خانواده خانواده قتلها را انجام داده . خودش بر خودشان کرد لعنت بر خودش باد !
‌پنجشنبه 4 دي 1393 - 10:34
واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان
چنین جنایت هولناکی انهم در شهر کوچکی مانند نیشابورسابقه نداشته.هزاران مشکل از جمله در گیری های خانوادگی سبب اینگونه جنایات است.
‌پنجشنبه 4 دي 1393 - 12:39
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.