به یک همخانه، ترجیحا خانوم نیازمندیم

پارسینه: اخیرا اتفاقی در فضای مجازی کشورمان در حال شیوع است، که شاید چشم بستن بر روی آن در آینده ای نه چندان دور تبعاتی سنگین را متوجه جامعه کند.

 اخیرا در یک پایگاه اینترنتی خرید و فروش کالا، که از حیث میزان بازدید جزء 50 سایت پرمخاطب کشور محسوب می شود؛ آگهی های در حال انتشار است که با اندکی تامل عمق فاجعه نمایان می شود.

با مرور متن تعدادی از این آگهی ها که تعداد آنها کم هم نیست؛ مشاهده می شود عده ای از شهروندان با صراحت به دختران و زنان جوان پیشنهاد می دهند که با آنها هم خانه شوند و در ذیل برخی از این آگهی ها توضیحات جزئی و  شماره تلفن فرد هم درج شده است.

 

+71
رأی دهید
-43

دوستدار - استهکلم - سوئد
چه اشکال دارد این هم از پیشرفت جامعه می باشد.
‌پنجشنبه 4 دي 1393 - 10:37
Apocryphal - اورلاندو - ایالات متحده
توقف بیجا مانع کسب است!
‌پنجشنبه 4 دي 1393 - 11:13
مهرداد2538 - تهران - ایران
چرت و پرت نگویید. اینهایی که آگهی می دهند خودشان خانم هستند یا دانشجوی دخترند. چرا بیخودی افکار عمومی را مسموم می کنید.؟!
‌پنجشنبه 4 دي 1393 - 13:08
payamak - منچستر - انگلستان
این کجاش فاجعه است،یارو نگفت بیا زناشویی کنیم که ،گفت همخونه،اینجا هم هست،تازه کار خطرناکی هم هست ،کسی‌ رو که نمیشناسی بیاری تو خونه
‌پنجشنبه 4 دي 1393 - 12:06
adamat - خارکف - اکراین
چشم چرانی و متلک پرانی زشت و نکوهیده است! و*تبعاتی سنگین را متوجه جامعه میکند*!!!. مزاحمت‌های آشکار و پنهان نهفته در جامعه ایران که از سوی جنس مرد همیشه به زنها روا بوده، عملی‌ کثیف و نابخشودنی ‌ست. / اما در سایر موارد، وقتی‌ کسی‌ مزاحم حریم دیگران نمیشود و فقط با یک آگهی‌، از فردی که همانند خودش مجرد است و خود آن شخص تمایل به همخانه شدن دارد، دعوت بعمل می‌‌آورد، هیچ مشکلی‌ وجود ندارد. / در ضمن، در بیشتر این آگهی‌ ها، نوشته شده *ترجیحا*، یعنی‌ شخص آگهی‌ دهنده، اصراری بر نوع جنسیت بطور ۱۰۰ درصد ندارد، که حتا اگر میداشت هم، هیچ کار بدی نمی بود. / البته امیدوارم که شرایط بگونه‌‌ ای شود، که ازدواج و تشکیل زندگی‌ مشترک قانونی، با چشم باز و شناخت کامل طرفین از یکدیگر، افزایش پیدا کند. / متن مطلب که توسط پارسینه نوشته یا بازنشر از جای دیگری شده، بسیار کوته بینانه، فضولانه و احمقانه است.
‌پنجشنبه 4 دي 1393 - 13:08
Big_bang - درتموند - المان
این چه بیماری توی این مسلموناست که تا اسم زن وسط میاد، فقط به سکس فکر میکنند. درسته که بین زن و سکس یک ارتباط طبیعی از دیده یک مرد وجود داره ولی‌ برای آدم بودن این حس تحت کنترل قرار میگیره برای عرضه اندام بیشتر و غیره که باعث شده که انسان از جنگل به شهرو تمدن دسترسی‌ پیدا کنه. چرا می‌خواهید این ملت رو حیوان نگاه دارید و در سدد اخته کردن آنید. این ملت که دیگه چیزی نداره، نه حرمت، نه آبرو، نه هویت، نه اصالت، نه دین، نه معرفت، نه آینده، نه گذشته قابل بیان، نه سلامتی‌، نه ثروت پایدار. درد به این میگن. بکش که تا تو باشی‌ دستتو مشت نکنی‌ به اینو اون فحش بدی. حالا حالشو‌ ببر ایرانی‌ خائن...... با پوزش از تو.
‌پنجشنبه 4 دي 1393 - 13:11
mathador - هامبورگ - آلمان
من فقط یک سوال دارم،آیا این اشخاص اجازه میدان که خواهرِ خودشون هم با یک آقای هم منزل باشه؟؟ اگه بله پس هیچ اشکالی‌ نداره
‌پنجشنبه 4 دي 1393 - 13:53
raha1984 - هامبورگ - المان
از کجا معلوم خود طرف خودش خانم نباشه ؟؟؟ ولی من اگه ایران بودم به این جیزها اطمیتان نمیکردم از بس که میخونیم از کلاهبرداری و خلاف ادم میترسه و دیگه اطمینانش رو از دست میده !
‌پنجشنبه 4 دي 1393 - 15:31
cobalt3 - کرج - ایران
خانم یا آقا ..معنی ترجیحا اینجا اینه که با خانم یا آقا میتونه همخونه بشه اما بیشتر مایله با خانم همخونه باشه.
‌پنجشنبه 4 دي 1393 - 21:36
ario barzan - ويرجينيا - امريكا
این که چیزی نیست.چند سال پیش تو یکی‌ از ایالات آمریکا طرف آگهی زده بود که یک همخونه دختر می‌خواد ،تازه مشخص کرده بود که چند شبم باید با هم بخوابن!!!
جمعه 5 دي 1393 - 00:52
sarap - ونکوور - کانادا
عمق فاجعه؟ جمع کنید بساط متحجر و عقب افتاده اخوندیتونو بااااووو، واقعا این چه تیتریه؟ حلا یارو بره با چهار تا کلمه عربی صیغه کنه عمق فاجعه نیست؟ تازه جامعه داره به سمت مدرنیسم پیش میره
جمعه 5 دي 1393 - 01:22
مهدی جون - لندن - انگستان
دقیقا دارن ایران را مثل انگلیس میکنند... هم خانگی، پارتنرشیپ و ... یک دایرکت دبیت کم داره!!!!
جمعه 5 دي 1393 - 03:32
Mamad_ina - نیو یورک - آمریکا
اینجا از این آگهی ها پره، کرایه مجانی و یا نظافت خانه در قبال کرایه، اینجا که نرماله برا مردم. در عمق فاجعه زندگی میکنم خبر خبر ندارم
جمعه 5 دي 1393 - 19:10
leila leila - گوتنبرگ - سوئد
اولا اغلب این آگاهی‌ دهنده‌ها خودشون خانم و بیشتر دانشجو هستن، دوم بی‌ وجدانها از بس که تو اون خراب شده گرونی و تورّم بالاست مردم پولی‌ ندران واسه اجاره خونه‌ کامل، سوماً بس که خودتون انحراف دارید تا اسم زن میاد تصویر رختخواب تو مغزو ذهن کثیفتون نقش می‌بنده
جمعه 5 دي 1393 - 23:30
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.