ظریف: مطالبات از ایران نامشروع و تحقیرآمیز است.

+40
رأی دهید
-5

دوستدار - استهکلم - سوئد
جمهوری اسلامی ایران انقدر عقل نیست که به توافق برسد باکشورهای 5 با اضافه 1. بی خودهم هیچکس هیچ تحلیلی در مورد مذاکرات بر زبان نی
‌پنجشنبه 4 دي 1393 - 00:54
دوستدار - استهکلم - سوئد
جمهوری اسلامی ایران انقدر عقل نیست که به توافق برسد باکشورهای 5 با اضافه 1. بی خودهم هیچکس هیچ تحلیلی در مورد مذاکرات اتمی بر زبان نیاورد.
‌پنجشنبه 4 دي 1393 - 00:55
perser68 - فلوریدا - آمریکا
حکومته منفوره آخوندی خودش داره با دسته خودش گورشو میکنه!!! اینهمه هزینه بمبه اتم اگه صرفه زندگیه مردم میشد، تولید کار و تولید انرژیه پاک از آفتابو باد میشد ، برای آسایش و رفاهه مردم هزینه میشد ، برای دفاع از مملکت نیازی به بمبه نبود و همین مردم خودشون یه پا قدرت بودن! البته که الآنشم۰با اون ۸۰تن آشی که چند روزه پیش براشون پختن و در عرضه چند ساعت نوشه جان کردن آمریکا که خوبه اسرائیلو هم با خاک یکسان میکنن ;-)
‌پنجشنبه 4 دي 1393 - 03:57
united-iran - آکلند - نیوزیلند
یعنی آقای ظریف با این حرفش نتیجه مذاکرات 6 ماه دیگه را به همه اعلام کرد،،،، پس مردم بیخود دلخوش به نتیجه این مذاکرات مسخره نکنند، 6 ماه دیگر باز هم اینها به هیچ نتیجه ای نمیرسند.
‌پنجشنبه 4 دي 1393 - 03:58
paksan - آمریکا - آمریکا
به نظر من تمدید مذاکرات بیشتر از اینکه فرصت به ایران بده موقعیتی برای غرب در جهت آماده کردن زمینه برای مداخله نظامی هستش و به نظر عربستان در متن موضوع هستش و پایین آوردن قیمت نفت و از طرفی فشار مضاعف مالی برای متوقف کردن برنامه بمب هسته ای خامنه ای هستش که اگر جواب نده کار برای یک حمله سراسری در تابستان یعنی بهترین زمان مهیاست.روسها هم تا آن زمان انقدر زمینگیر شده اند که بخاطر کریمه هم که شده مخالفتی درباره دخالت نظامی برعلیه ایران نکنند. سماجت و لاپوشانی خامنه ای و اصرار بر حفظ قابلیتهایی که مشخصاً فقط کاربرد نظامی داره کاملاً مشخصه که طرف مقابل رو مطمئن کرده که این فتواها و این حرفهای تو خالی برای خارج شدن از این شرایط سخت سوریه و عراق هستش وگرنه خامنه ای تن به مذاکره هم نمیداد و اگر تا امروز توانش رو داشت بمب اتمش رو ساخته بود.همانطور که تلاش برای خرید نقشه های بمب اتمی توسط سپاه هم این روزها نقل زبانهاست.
‌پنجشنبه 4 دي 1393 - 08:22
paksan - آمریکا - آمریکا
هر آدم عاقلی می فهمه ایران با داشتن یک نیروگاه نصفه و نیمه روسی برای برق که سوختش رو با یک قرارداد بیست ساله از روسیه پیش خرید کرده چرا از الان دنبال سوخت افتاده؟ و چرا سعی میکنه غنی سازی بالاتر رو انجام بده ؟ منفعت این کارها برای صنعت و اقتصاد کشور چی بوده؟تا همین الان بیش از جنگ عراق خسارت وارد کرده و چه صنعتی و چه قدرتی میخواد به اقتصاد کشور بده که بتونه جبران کنه؟ جواب این مسئله این است که ما نه نیروگاه بلدیم بسازیم و نه رکتور داریم و اگر واسه برق هستش که نیروگاههای گازی با گاز فراوان ایران میتونه بهترین نتیجه رو داشته باشه و برق اتمی از گرانترین برقهاست از طرفی با شرایط زلزله خیزی ایران بازم منفعت با گاز هستش. از طرفی وقتی روسیه با همه اختلافاتش در این موارد با غرب برضد ایران همکاری میکنه باید فهمید که داستان چیه. اگر صداقت داشته باشند و بگویند میخواهیم بمب اتم بسازیم شاید مردم درک درستی پیدا کنند ولی اینطوری با فتوای دروغ کسی مثل خامنه ای مردم بیشتر مشکوک می شوند و متنفر
‌پنجشنبه 4 دي 1393 - 08:27
khosrow abadani - لندن - انگلستان
توافق کلی بر این سه محور می چرخد. 1- توافق هسته ئی بر اساس رفع نگرانیهای غرب و سایر کشورها. 2- تغیر در وضعیت اسفناک حقوق بشر در ایران. 3- یک صلح جامع و سالم بین ایران و غرب به خصوص آمریکا. اما نه رهبر جمهوری اسلامی با آن موافق است و نه انگشت شماری از آخوند های مرتجع و متعصب. در نتیجه توافقی حاصل نخواهد شد و وضعیت مردم هم روز به روز بد تر می شود. خارج از این سه هیچ معجزه ئی وجود ندارد.
‌پنجشنبه 4 دي 1393 - 15:45
اصحاب کهف - بروکسل - بلژیک
حتی به بهای به مخاطره افکندن تمام فرایندی که ایجاد اطمینان کرده و شفافیت را تضمین می‌کند ، تردید دارند....!!! همچین میگه انگار که مثلاً اگه توافق نشه، چه بلایی سر خارجیا میاد؟اونا که ککشونم نمیگزه.این مردم بیچارهءایرانن که زیر بار تحریمها فلج و فلج تر میشن و البته شما هم تنها دلیلی که کشوندتون پای میز همین ترس از عصیان مردمه که میدونید تنها در یه صورت رخ میده،اونم فشار غیرقابل تحمل اقتصادیه(والا فیوز جربزهء مردممون رو از 88 کشیدن).فقط فقره که اونها رو یاغی و دکون شما گداگشنه ها رو تعطیل میکنه، واسه همینم میخوایید بهرقیمتی شده توافق کنید و خارجیا هم دست پوچتون رو خوندن و هی خواسته روی خواسته میذارن.بهتره اگه ایران و ثروتی که دارید میچاپید رو میخواهید،با همین زبون محترمانه شون خواسته هاشون رو بپذیرید اگرنه هرچی به آخر برسه، لجن مال تر میشید و خفت بارتر.این سیاست غربیهاست.اولش بااحترام ازت خواهش میکنن، اگه قبول کردی که کردی، ولی..ولی اگه نکردی و قروغمیش اومدی، اونوقته که اونروی بی ادب بودن و بی احترامی کردنشون رو بهت نشون میدن تا دیگه باهاشون لاس نزنی..از ما گفتن.شب دراز و قلندر بیدار!.
‌پنجشنبه 4 دي 1393 - 20:53
perser68 - فلوریدا - آمریکا
اصحاب کهف - بروکسل - بلژیک. لاست حرف نداشت ;-)
‌پنجشنبه 4 دي 1393 - 22:14
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.