واکنش انتقادی عموی مرتضی پاشایی به اظهارات اباذری.

+139
رأی دهید
-43

adamat - خارکف - اکراین
این قضیه دیگه خیلی‌ واقعا بیش از حد داره لوس، سئوال برانگیز و مشمئزکننده میشه!. ایران رو تبدیل کردن به دو ایالت. ایالت اول: خاندان پاشایی ... ایالت دوم: گروهی از مردم صاحب خرد و منطق، و البته ای، در کنار آنها، هنرمندان و نخبگان واقعی‌ هم قرار دارند. / من گمان کنم که همه ی ایران، سالها بوده که بدهکار خاندان پاشایی بودند، و حال وقت حسابرسی فرا رسیده. به این میگویند *آرماگدون*!. / یک روز برادر مرحوم می یاد و با طلبکاری، اهانت میکنه به کسانی‌ که فقط گفتن، ما خب نمی شناختیم مرحوم رو. ... روز دیگه، مصاحبه با پدر و مادر مرحوم و مطرح شدن موبایل جادویی. ... اکنون کار رسیده به عموی مرحوم!. ... حالا بقیه ی افراد خاندان پاشایی چند نفر باشن و چقدر دیگه باید حرف و سخن شنید، خدا داند و بس. ... به عمر ما که دیگه قد نمیده. این داستان رفت تا زمان نوه‌ها و نتیجه‌هامون. ... اما خاندان پاشایی شاید خودش ندونه که بازیچه قرار گرفته.
‌سه شنبه 2 دي 1393 - 00:48
paksan - آمریکا - آمریکا
به عموش بگید برو قازت رو بچر. طرف یکدفعه انگار امام زمان کشف کرده!؟ مرتضی پاشایی در حد همون یک خواننده معمولی و مثل سایر خواننده ها قابل احترامه و نه چیزی بیشتر بیخودی واسه خودتون دکون درست نکنید. اینها رو ول کنید خدا شاهده فردا دم خونشون یک ضریح درست میکنند که مردم پول بریزند و اول بعنوان هزینه های سالیانه و بعد جهت شفا و امام زاده پاشایی جهت شفا .. این جوان فقط بخاطر سرطانش و حس ترحم مردم مورد توجه قرار گرفت وگرنه هیچ چیز فوق العاده ای نداشت که بخوایم درباره اش بحث کنیم نه هنرش خیلی یکتا و نوآورانه بود نه نبوغ ویژه ای داشت یکی مثل یگانه و.. استاد اباذری سیلی زد تو گوش ملت خواب رفته که حواستون باشه برای چی تب میکنید و واقعیت هم همینه باید برای نخبه ها و نوآوران و کسایی که چیز جدیدی دارند احترام قائل بود و اگر واسه کسی بیشتر از قدش ارزش قائل شدید فردا طلبکار میشند و ادعای پیامبری براش نکنند حداقل امام زاده اش میکنند
‌سه شنبه 2 دي 1393 - 01:20
shab sepid - رم - ایطا لیا
جناب آقای پاشایی شما ببخشید متاسفانه بعضی‌ افراد نیاز به جلب توجه دارند و برای اینکه خودشان را روشن فکر و اروپایی نشان دهند و ادای شاملوها را در آورند دست به هر کاری میزنند این افراد به حرفی‌ که میزنند معتقد نیستند بلکه هدفشان کسب نام و خود نمأیست و گر‌ نه هیچ انسانی‌ به جوانی که تازه فوت شده اینچنین نمی‌‌تازد و توهین نمیکند ، اگر این آقای جامعه شناس واقعاً قصدش خدمت به جامعه است چرا علل تخلف ، که منجر به قتل و جنایت و دزدی و در نهایت به اعدام جوانان منتهی‌ میشود را ریشه یابی‌ نمیکند (حتما صرف نمی‌کنه) شاید هم چون ایشون فقط به بتهوون و شوپن و موتسارت گوش می‌کند .
‌سه شنبه 2 دي 1393 - 01:40
dark night - تهران - ایران
واقعا جای تأسف داره، کسی‌ که خودشو صرفاً یه جامعه شناس میدونه و با این ادبیات که انگار داره با یه مشت لات و اوباش دور همی‌ صحبت می‌کنه. اباذری اوضاع رو مناسب دید و به قولی‌ خواست پاچه خاری کنه که از این موضوع یه نفعی هم برده باشه.لوس شدن این قضیه هم کار این افراد هست که مبادا کسی‌ در بین مردم محبوب بشه.
‌سه شنبه 2 دي 1393 - 04:54
sama128 - شیراز - ایران
من به صحبت های عموی پاشایی و اباذری و هر کس دیگه ای کاری ندارم یک جمله فقط میگم و بس خدا بیامرز مرتضی پاشایی را مردم دوستش داشتندو در تشیع جنازه اش به خاطر عشقی که به اون داشتند پیاده رفتند و ساعتها منتظر موندن فقط و فقط به خاطر دوست داشتن اون حالا هرکسی در این نظام به قول احمدی فشار اونجاش میسوزه آب را بریزه تا دیگه نسوزه بسه دیگه خجالت هم خوب چیزیه این ان قلاب اسلامی به دوست داشتن مردم به عشق ورزیدن مردم به خواب مردم به زندگی مردم به توالت رفتن مردم هم کار داره خجالت بکشید آخوندها و آدم های دوزاری .
‌سه شنبه 2 دي 1393 - 06:05
Gabriel Batistuta - تهران - ایران
به اعتقاد بنده،شیث رضایی(اسطوره ی اخلاق باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران) بسیار هنرمندتر از مرتضی پاشایی بود.چرا که با انجام آن حرکت تاریخی انگشتی با همکاری محمد نصرتی در وسط زمین فوتبال،لبخند برایمان به ارمغان آورد.ولی مرتضی پاشایی جز گریه و زاری و مویه در این مملکت فلاکت زده چیزی برایمان به همراه نداشت.
‌سه شنبه 2 دي 1393 - 06:38
بت شکن - مونترال - کانادا
عمو جان، حالا اگر عمروعاصی مثل امام جمعه تهران و مشهد به شعور کلّ مردم ایران اهانت کنند شهامت این را دارید که اعتراض کنید؟ یا اصلا اعتراضی دارید؟ دیده ایم که یک نفر در صحرائی عش می‌کند یا بیهوش میشود آب به صورتش زده و سیلی میزنند تا بیدار شود استاد اباذری نه تنها توهینی نکرده بلکه به ملت بیهوش و به خواب رفته ایران یک سیلی زد تا بیدار شوند حالا اگر مردم فراموش کنند شما هی‌ یکی‌ پس از دیگری بیایید این اجاق خشم را روشن نگاه دارید. درود به روان پاشایی و درود بیکران بر استاد اباذری...
‌سه شنبه 2 دي 1393 - 07:02
اصحاب کهف - بروکسل - بلژیک
تیپیکال ایرانی...افراط وتفریطی و جوگیر،پیشرو در عزا و توی سر و کلهء خود کوبیدن والبته بسیار حسود و نون بنرخ روزخور.این فرهنگ 2500 ساله رو نداشتیم که زیر سایه ش خودمون و مشکلاتمون رو توجیه کنیم،تکلیف چه بود؟! حالا بماند که چه ربطی داره n سال پیش اسلاف ما کی و چطور آدمهایی بودن؟!!
‌سه شنبه 2 دي 1393 - 07:53
cobalt3 - کرج - ایران
استاد گرامی یه میلیون زائر کربلا رو ندیدی؟ صف آش نذری ندیدی ؟ انکر الاصوات مداحان اهل بیت که چپ وراست پخش میشه هیچکدوم فالش و مزخرف نیست؟ اون دانشگاه استاد و دانشجو زندانی و ستاره دار نداره و کلا همه چی آرومه و ملالی نیست جز صدای پاشائی که خاموش شد و رفت ؟ حالا تو پهلوون زدی بیرون و یقه پاشائی 40 کیلوئی رو گرفتی کبلائی.
‌سه شنبه 2 دي 1393 - 08:27
new idea - لندن - انگلستان
دوستان حالا چرا شما زورتون اومده؟ این چیزا نه در ایران،که در تمام دنیا هست.نفس اینترتینمنت همینه.هرموضوعی که نظر مردم رو جلب کنه و بتونه این حجم آدم رو بسرعت دورهم جمع کنه،یه فرصته که باید ازش استفاده کرد.درسته که اصل موضوع مرگه و تلخ ولی زندگی جریان داره و باید از تک جرقه ها بهره برد.این به نفع همه ست.
‌سه شنبه 2 دي 1393 - 09:04
raha1984 - هامبورگ - المان
جهان سوم یعنی افراط و تفریط !!! الویس و مایکل و هیستون رو این همه مقاله و دانبلی دنبک براشون نوشتند و نزدنند !!! چماعت بیکار پوست کلفت !! حالا همه چیزشون درست و رو براهه فقط نظرات در مورد یک خواننده مهم شده که جامعه شناس و سبزی پاکن محل هم مقاله جاپ میکنن در موردش
‌سه شنبه 2 دي 1393 - 10:33
dara20 - تهران - ايران
سوزش مزدوران رژیم از دهان کجی مردمی بود که با حضورشان پس از درگذشت هنرمند جوان به خیابان‌ها ریختند و توی دهنی محکمی به رژیم پلید آخوندی زدند. وقتی یک کفتار پیر عمامه‌ بسر پس از ۹۰ سال به درک واصل میگردد جهت چال کردنش باید به مزدورانشان پول بدهند و با زور و تشر آنها را جهت شرکت در مراسم گرد هم آورند. این جوانانی که در فراغ زنده یاد پاشایی اشک ریختند قرار بود بچه‌های انقلابی باشند اما رژیم بار دیگر شکست برنا مه‌‌های کثیف خود را دید.
‌سه شنبه 2 دي 1393 - 12:21
kiyanzx1 - استکهلم - سوئد
ااقاى پاشایی (عمو) !! مطلب شمارو در سایتهاى مختلف خوندم ! هرچند مطلب جالبى به نظر میرسید اما داراى نکته بسیار جالبى بود منجمله : این مطلب یا انتقادیه این بود که اقاى اباذرى طلب مغفرت کنه !!بخشش از کى و چى ؟؟ اگر هر کسى انتقادى از کسى و کارى میکنه انهم کارشناسى از دیدگاه یک موسیقدان دیگه ولو طرف مرحوم شده دلیلى براى بخشش وجود نداره ،در تمام انتقادى که اقاى اباذرى داشتند سه نکته وجود داشت یکى سطح پایین موزیک مرحوم پاشایی دوم ، چرایی ازدیاد جمعیت در تشییع ان مرحوم !! ؟؟و نکته سوم این بود چرا مردم ما به موسیقى سطح پایین ، فیلمهاى سطح پایین ،به اصطلاح خنده دار و کمدى انهم سفارش وزارت اطلاعات براى پایین نگه داشتن رشد فکرى مردم گوش و چشم میسپارند !؟؟ شما هم بجایه زجه مور زدنو اوردن ایه پشت ایه دقیقتر بیاندیش !!
‌سه شنبه 2 دي 1393 - 12:28
sarang6 - ژنو - سوئیس
بوی همه چی میاد جز صداقت
‌سه شنبه 2 دي 1393 - 13:22
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
تمامِ این بحث‌ها و مأموریتِ اباذری ( اگه ایرانی‌ بود اول یک فامیلِ ایرانی انتخاب میکرد، فامیلِ اباذری ضایع غیرِ ایرانیست) فقط ترسِ حکومت از جمع مردم از مذهبی‌ و غیرِ مذهبی‌ است و خود جوش بودنِ این مراسم، چیزی که نظام ۳۵ سال در تلاش است تا صورت نگیرد و مردم را مقابل هم بگذارد نه در کنارِ هم. آخر اینها از شعارِ معروف تفرقه بینداز و حکومت کن استفاده و همچون اسلافِ خود بهره‌ها برده اند و این با هم بودنِ مردم و قاطی‌ شدن با هر سلیقه ایی برایشان زنگِ خطر و کابوس است، مانندِ چرخنده یقیناً برکاتِ بسیاری به سوی اباذری سرازیر میشود ، این طرفندِ جدید نظام مارمولکهایِ سیاه و سفید و لجنی رنگ است.
‌سه شنبه 2 دي 1393 - 14:24
*پسر شجاع* - تهران - ایران
همه سوزش اینها برای این هست که چرا مردم دیگه برای مردن این آیت اله ها که کلی برای تشیع اشون تبلیغ میشه بیرون نمیان..اگه مثل گذشته زمان مردن خمینی میلیونها آدم بریزن بهشت زهرا تو سرشون بزنن از نظر اینها سطح فرهنگ مردم بالاست..
‌چهارشنبه 3 دي 1393 - 10:32
afsaneh87 - شفیلد - انگلستان
کاملا با نظر پسر شجاع موافقم، این صحبت ها فقط بوی حسودی و سوختن میده ، و کلا اینا با هر چی ملت دوست دارند و بهش احترام میزارن، مخالفت میکنند و دنبال ریشه یابی میگردند. جمعیتی که برای ان مرحوم به خیابان ها امدند، اغلب جوانان بودند و در تمام شهرهای ایران به صورت خودجوش به خیابان ها ریختند ، حالا هر کی هر چی میخواد بگه ،، این ها فقط دلیل حسودی به محبوبیت انمرحوم میشه ، اینکه همه یکصدا ترانه های ایشان را بدون کوچکترین اشتباه، همخوانی میکردند ، جوابی و یا بهتر بگم تو دهنی بود به تمام مخالفین این جمعیت کثیر
‌چهارشنبه 3 دي 1393 - 21:58
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.