ویدیویی از نواختن تنبک و سنتور توسط کودک خردسال و نابغه

+145
رأی دهید
-24

henryaaaa - لوس انگلس - امریکا
از نظر نواختن ساز خیلی‌ خوب بود ولی‌ گذاشتن پستانک واقعأ کار تهوع آور والدین یا سرپرستان حقّه باز می‌تونه باشه. بچه‌ای که این سازو می‌زنه یعنی‌ نمی‌تونه یک دقیقه جلوی دوربین پستونک رو بر داره؟ قطعاً چرا. ولی‌ عده‌ای حقه باز مجبورش کردن.
‌سه شنبه 2 دي 1393 - 02:07
sarap - ونکوور - کانادا
این بچه حداقل چهار سال رو داره و اصلا دلیل نداره که پستونک بخوره!!!! حقه کثیف بزرگتراش برای نابغه جلوه دادن بچه شون!!!
‌سه شنبه 2 دي 1393 - 03:48
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
بعضی‌ کودکان تا پنج سالگی پستانک میخورند که البته یک معضل است اما از نظرِ روحی معضلِ ترکِ آن بسیار بدتر ست، در مواردی دندانهایِ کودکی حتی کٔج شده بود اما نظر پزشکِ معالجش بر این بود که آنها را درمان می‌کند تا دندان‌هایِ دائمی کٔج نشوند، اما نباید پستانک را به زور از کودک بگیرند / این کودکِ هنرمند با این پستانک ریلکس شده تمرکز می‌گیرد به همین خاطر هنگامِ ضبطِ این ویدیو او را راحت گذشته اند، از اینهمه خباثتِ طبع زیان‌ها دیده ایم کمی‌ در جهتِ خوش جنس شدن بکوشیم، اینهمه بی‌ رحمی باعثِ شرمساری ایرانیان است، خداوند ما را به راهِ خیر و صلاح هدایت کند تا شاهد شرایطِ بهتری در جوامع ایرانی باشیم ، از اصلِ خود میلیاردها فرسنگ فاصله گرفته ایم افسوس و صد افسوس.
‌سه شنبه 2 دي 1393 - 12:30
abnabat2012 - امستردام - هلند
قابل توجه کاربران تحلیلگر و متخصص (بدون پستانک ) که بدون توجه به رعایت نت ساز توسط یه پسر ۴ ساله گیر میدن به پستانک و بزرگتر اونرو به حقّه بازی متهم می‌کنن، اونم اینکه بعضی‌ از بچه‌ها تا ۷ سالگی هم پستانک دارند این یه عادت که خیلیها دارن ( تو مو میبینی‌ و من پیچش مو-تو ابرو من اشارتهای ابرو )
‌سه شنبه 2 دي 1393 - 18:07
henryaaaa - لوس انگلس - امریکا
ممنونم از اینکه موارد نامحتمل و یا خیلی‌ کمیاب رو یادآوری کردید . مواردی که ممکنه یک به ده‌ها یا صدها میلیون برسه. ولی اینجا صحبت از یک بچه نابغه در نواختن ساز هست. اتفاقی‌ که ممکنه یک به ده‌ها میلیون برسه. اگه دو کلاس سواد ریاضی و علمی‌ داشته باشیم. احتمال اینکه این بچه هم در نواختن ساز نابغه باشه و هم جزوه اون یک به ده‌ها یا صدها میلیونی باشه که در ۷ سالگی هنوز پستونک میخوره تقریبا وجود نداره. خودتو گول نزن و توجیه نکن. تهیه کنندگان این فیلم من و شما رو ابله فرض کردن. من که ابله نیستم. شما رو نمیدونم
‌چهارشنبه 3 دي 1393 - 04:30
massoudoslo - اسلو - نروژ
اگر این ویدیو کلیپ ساختگی نباشه واقعا زیبا و تحسین بر انگیزه . فقط نمیدونم چجوری یه بچه به این کوچیکی بتونه اون مضراب ها رو بشناسه و تو نواختن تشخیص بده !!!
‌چهارشنبه 3 دي 1393 - 08:37
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
عذرِ بدتر از گناه نپذیرفتنِ آن است و توجیه گری، این کودک ۷ ساله است ؟ کمی‌ منصف باشیم.
‌چهارشنبه 3 دي 1393 - 14:10
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
سطح پایین اما هنرمندانه زندگی‌ این خانواده و کار کردن با او تأثیر رویِ این کودک گذاشته و استعدادِ ذاتی اش که یقیناً از پدر ( یا مادر ) گرفته شکوفا شده.
‌چهارشنبه 3 دي 1393 - 14:14
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.