اتاق فکر آمریکا تصمیم گرفت پیتزا را جایگزین آبگوشت کند

ایرنا :سیدرضا عظیمی، کار‌شناس سیاسی و مدرس حراست استانداری اصفهان در همایشی در فرمانداری کاشان، با اشاره به اینکه در برخی از شهرهای کشورمان بیش از ۸۲ درصد آلودگی ماهواره دارد و ما به عنوان ذخیره نظام نسبت به این مسأله بی‌تفاوت هستیم، گفت ماهواره‌ها و اینترنت ابزار جنگ نرم دشمن هستند و همین امروز ۱۸ هزار شبکه ماهواره‌ای در استان اصفهان قابل دریافت است و هرآنچه را که مورد نیاز یک جوان ایرانی باشد در کانال‌های ماهواره‌ای طراحی شده است.

عظیمی با اشاره به اینکه ما ۲۰ شبکه تلویزیونی در داخل کشور داریم اما مخاطب ندارد یاد آورشد: ذاکر اصفهانی استاندار سابق استان اصفهان از تلویزیون اعلام کرد مدارس تعطیل است اما به دلیل اینکه تلویزیون مخاطب ندارد دانش آموزان بدون اطلاع از تعطیلی به مدارس رفتند.

عظیمی از دوربین‌های مدار بسته به عنوان یکی از ابزار فرار اطلاعات نام برد و گفت: بی‌کفایتی مدیریتی را با دوربین مداربسته پوشش نمی‌دهند چرا که اگر توان اداره کارمند را ندارید باید مشکل را در خود جستجو کنید.

مدرس حراست استانداری خراسان رضوی یاد آورشد: دوربین‌های مدارس بسته و یا ایجاد اتوماسیون اداری به معنای فرار اطلاعات و ارائه اطلاعات به دشمن است.

وی خود جاسوسی در جامعه را از اهداف جنگ نرم دشمن دانست و افزود: فرار اطلاعات از جامه هدف با ابزار محوری مدرنیته جاهلانه است در حالی که ما باید از ابزار‌ها و تکنولوژی و فن آوری و علوم روز به عنوان یک فرصت استفاده کنیم و اگر علم استفاده از آن را نداریم از آن استفاده نکنیم نه اینکه پز مدرنیته جاهلانه بدهیم و در آن غرق شویم.

محتوای پیتزا پر از میکروفیلم‌هایی شد تا اطلاعات را از ایرانی‌ها بگیرند

عظیمی در ادامه با اشاره به طراحی و تأسیس اتاق فکر آمریکایی‌ها در کشور امارات برای بررسی ذائقه ایرانی ‌گفت: در این اتاق فکر به این نتیجه رسیدند که ایرانی‌ها از آب گوشت بیزارند، لذا پیتزا را وارد و جایگزین آب گوشت کردند که نیازی به سفره نداشت تا ایرانی سرسفره با هم درد دل نکنند، ضمن اینکه محتوای پیتزا پر از میکرو فیلم‌هایی شد تا اطلاعات را از ایرانی‌ها بگیرند.

به گفته وی طراحی و تأسیس این اتاق فکر توسط آمریکایی‌ها در امارات ۱۲ دلیل داشت که مهم‌ترین آن برداشت سفره ایرانی از جلوی پای ایرانی بود تا راحت‌تر بتوانند کشور ایران را بدون خون ریزی تصرف کنند.

مدرس حراست استانداری خراسان رضوی یاد آورشد: جوزف نای می‌گوید برای از بین بردن ایرانی‌ها باید سقف هزینه‌های ایرانی‌ها را افزایش داد تا افراد طلبکار از دولت زیاد شوند.

عظیمی گفت: اگر امروز نتوانیم سبک زندگی خود را در کشور مدیریت کنیم، چنانچه روزی یک گونی پول هم به مردم داده شود باز هم طلب کار هستند.

+3
رأی دهید
-94

sharafYabi - بیمبه - انگولا
آنقدر آبگوشت خورده مثل یک گاو شده. هم فیزیکی‌ هم عقلی! چند تا پیتزا بزن شاید حالت خوب بشه. اسکار توهم. مدرس حراست از آبگوشت! یعنی‌ این آقا مسول امنیت بزرگترین استان ایران است و هزاران نفر از تحصیل‌کرده‌‌ها و مدیران در ایران جلوی پای ایشان باید به ایستند؟
دوشنبه 1 دي 1393 - 02:10
paksan - آمریکا - آمریکا
لطفاً به این احمق ها توجه نکنید چون اینا این حرفا رو می زنند تا مورد توجه قرار بگیرن. پیتزا یک غذای ایتالیایی هستش اصلاً ربطی به آمریکا نداره همین قدر که این یارو اینو نمیدونه باید فهمید اینا کی هستند
دوشنبه 1 دي 1393 - 02:34
perser68 - فلوریدا - آمریکا
هر چی دیوانه و مریض جمع شدن با هم یه طویله اسلامی ساختن! ببند درشو که حالم از این همه دروغو جادو جمبل بهم خورد!
دوشنبه 1 دي 1393 - 02:36
perser68 - فلوریدا - آمریکا
این جونور الآن بابت این مزخرفات حتماً حقوقو مزایای جداگانه هم دریافت میکنه! از هیکلش مشخصه که تو مغزش جز پ.. چیزه دیگه ای وجود نداره >:(
دوشنبه 1 دي 1393 - 02:39
amir-amir - تورنتو - كانادا
خیلى ساده است اگر شبکه تلویزیون اصفهان بینده ندارد اطلاعیه ها و اخبارتان را از شبکه هاى ماهواره اعلام کنید
دوشنبه 1 دي 1393 - 05:55
kiyanzx1 - استکهلم - سوئد
مشکل ایرانیها و امریکاییها شما هستید !! اقاى حراست ، متخصص ،هوشمند ،ایکیو ٣٠٠،خب ایرانیها ، قرمه سبزى ندارند ، قیمه ندارند،باقالى پلو با گوشت ندارند که بشینند دور همه دیگه بخورند ؟؟؟ اخه توهم در حد ابگوشت ،،، چقدر جلب توجه میخواهید براى پست و مقام ؟؟ هرکسى تو ایران مزخرف بیشتر بگه مقامش میره بالاتر ،مثل حمید رسایی، علم الهدى ، حسین شریعتمدارى ، و امثالهم ،،،!!!
دوشنبه 1 دي 1393 - 06:01
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
دیوانه مال پنج دقیقه اشه!!! اینا رو باید روشون مالیات ببندن!!
دوشنبه 1 دي 1393 - 07:07
اصحاب کهف - بروکسل - بلژیک
من توی کوکا کولام میکروفیلم بود،مشکلی که نداره؟همون کارو میکنه؟
دوشنبه 1 دي 1393 - 07:22
مانفرد - ایران - ایران
ایول مخ-برای سلامتی ایشون دعا میکنم
دوشنبه 1 دي 1393 - 07:44
Navit - آنتورپن - بلژیک
شخصأ با قسمتى از صحبتاش موافقم مخصوصأ آخرین پاراگرافش
دوشنبه 1 دي 1393 - 07:51
majiddk - کپنهاک - دانمارک
امروزه که به لطف حکومت هزینه یک ابگوشت برای خانواده ها بیشتر از یک پیتزا است ایا این هم کار دشمن است؟
دوشنبه 1 دي 1393 - 10:47
فراوانی - قطر - قطر
البته بزرگان دین و ائمه خوردن آبگوشت را توصیه فرموده اند ولاکن یکی از امام فرموده اند که احول است اگر آبگوش نبود پیتزا میل کنید
دوشنبه 1 دي 1393 - 11:17
hassan5 - تهران - ایران
(محتوای پیتزا پر از میکروفیلم...تا اطلاعات را از ایرانی ها بگیرند)..شاید اقای عظیمی بدلیل انجام وظیفه حراستی خودش تجصص در که که های مردم به میکروفیلم یافته است!؟!؟
دوشنبه 1 دي 1393 - 10:17
فراوانی - قطر - قطر
این بابا فکر کنم فیلمهای جیمز باند زیاد نگاه میکنه هنوز توی میکروفیلم مونده عمو میکرو فیلم مال 60 سال پیش بود تموم شد بیدار شو
دوشنبه 1 دي 1393 - 11:35
دژمن الله - روسیه - روسیه
آخه ازگل اگه توی پیتزا میکروفیلم باشه که می ره زیر دندون یا توی معده تبدیل به یک تاپاله ای عین خودت می شه!
دوشنبه 1 دي 1393 - 12:13
cobalt3 - کرج - ایران
آخه فیلم از روده کوچیک و بزرگ و اطلاعات از وضعیت مزاجی و قضای حاجت ملت چه بدرد استکبار جهانی میخوره کبلائی؟
دوشنبه 1 دي 1393 - 15:52
sarap - ونکوور - کانادا
یا حضرت خرس! این دیگه کیه از کدوم دیوونه خونه ای فرار کرده
دوشنبه 1 دي 1393 - 19:30
آغا فدام - دوسلدورف - آلمان
ایشان مسئول آستاراتاژیک ستاد مبارزه با پیتزا که داخلش میکروفیل هست در توالت رهبری ( آغا ) هستند
دوشنبه 1 دي 1393 - 23:04
مهدی جون - لندن - انگستان
خاک بر سرش با این طرز فکر و استدلال
‌سه شنبه 2 دي 1393 - 03:04
بت شکن - مونترال - کانادا
قدیم ها که 6 ماه طول میکشید که با خر و قاطر به مکه روید و با چرتکه حساب کنید و از طاعون و دیفتری و وبا و سرخک تلف میشدید اطاف فکر شما را امریکا تعطیل کرده بود؟
‌سه شنبه 2 دي 1393 - 07:42
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.