التون جان با دوست پسرش ازدواج کرد

تصاویری از مراسم ازدواج در اینستاگرام التون جان منتشر شده

سر التون جان، خواننده مشهور بریتانیایی رسما با دوست پسر و شریک زندگی‌اش دیوید فرنیش ازدواج کرد.

این مراسم امروز یکشنبه ۲۱ دسامبر در منزل التون جان در منطقه ویندزور در غرب لندن با حضور شماری از ستارگان و مشاهیر برگزار می‌شود.

تصاویر مراحل مختلف این مراسم در اینستاگرام التون جان در حال انتشار است.


خانواده بکام از مهمانان مراسم بودند

آقای فرنیش و التون جان که در سال ۲۰۰۵ زندگی مشترک خود را به ثبت رساندند، دو پسر دارند.

زاکری ۴ ساله و الایجا که سال گذشته به دنیا آمد، پسران این زوج هستند که در مراسم ازدواج حضور دارند.

در بریتانیا زوج‌های همجنسگرا از حدود ده سال پیش این امکان را پیدا کردند که مانند زوج‌های غیرهمجنس، رابطه خود را به ثبت برسانند و همان حقوق و تکالیف زوج‌ها در ازدواج سنتی را داشته باشند. تا این که در ماه مارس سال ۲۰۱۳ ازدواج رسمی همجنس‌گراها در بریتانیا قانونی شد.

در آن زمان التون جان گفت که به خاطر این تغییر قانون به بریتانیا "افتخار می‌کند".

التون جان با دوست پسرش ازدواج کرد

التون جان، دیوید فرنیش و پسرشان، زاکاری - عکس از اینستاگرام التون جان

+60
رأی دهید
-119

Apocryphal - اورلاندو - ایالات متحده
چندش آوره، حتی بیشتر از سوسک
دوشنبه 1 دي 1393 - 01:46
kiyanzx1 - استکهلم - سوئد
اوه مامان ،،، چقدر جذاب ، حالا کى مامانه ، کى ددى ؟؟
دوشنبه 1 دي 1393 - 06:04
جنگنده - تهران - ایران
آن پسربچه چه گناهی کرده که باید این دو موجود وحشی و چندش آور را به عنوان پدر و همسر پدر, تحمل کند. این است سرنوشت تمدن فاسد غربی و عذاب الهی بر اسر این کفار, نزدیکتر از همیشه.
دوشنبه 1 دي 1393 - 06:49
مهدخت - برن - سوئیس
خاک برسر شان اینها مریض هستند حتی خیلی زیاد از خود اروپائیها هم این کاررا زشت و ناپسند میدونند اما وقتی قانونشان تصویب میکنه بهش احترام میگدارند
دوشنبه 1 دي 1393 - 07:13
سگال توماك - دوبی - امارات متحده عربی
خب ! به سلامتی التون جان هم خوشبخت شد
دوشنبه 1 دي 1393 - 07:27
Persianshadow1 - برایتون - انگلستان
خدا رو شکر! لنگ ازدواج این یکى بودیم که این مهم نیز تحقق یافت!!!
دوشنبه 1 دي 1393 - 07:57
hossein+87= - ایران - ایران
تهوع آوره.
دوشنبه 1 دي 1393 - 05:31
fodeh - تهران - ایران
با پوزش از همه ی دوستان ولی باید بگم خاک بر سر هر دوی این زباله ها
دوشنبه 1 دي 1393 - 07:37
nima13591111 - تهران - ایران
این مردک التون جان باید بره خودشو حلق آویز کنه
دوشنبه 1 دي 1393 - 08:34
Navit - آنتورپن - بلژیک
با اینکه در ذهنم با پذیرش این موضوع مشکل دارم ولى به خودم قبولوندمش ، به هر حال وجود داره این حق هر انسانیه که شریک زندگیشو انتخاب کنه حالا یکى سگ و خر و . یکى ماشین و پول و.. یکى هم نوع و هم جنس و یا هم نوع و جنس مخالف مسئله ى من این نیست مسئله اینجاست چطور ممکنه کودکى رو از داشتن مادر و یا پدر محروم کرد ، کودکى با دو مادر و یا دو پدر ؟؟؟؟ این دیگه انتخاب کودک نیست !! یکى منو توجیح کنه لطفا تایید صلاحیت زوج هاى همجنس براى حضانت کودکان. عین تجاوز به کودک ، البته نه به جسمش بلکه تجاوز به روح و روان و آینده ى کودک ، قطعأ تاثیر منفى زیادى روى کودک و آینده ى کودک و در نتیجه اجتماع میزاره.
دوشنبه 1 دي 1393 - 08:22
kolah-ghermezi - ونکوور - کانادا
واااای خدای من اون بچه معصوم از همه چی‌ بی‌ خبر چه گناهی کرده!!!!؟؟؟؟؟ سوسک‌های کثیف هر شکری که میخورین به خودتون ربط داره ولی‌ پای طفل معصوم هارو توی زندگی‌ کثیفتون باز نکنین...الان هم که یه سری روشنگر ابنه ی،،،،سر و کلشون پیدا میشه و به به و چه چه راه میندازند.
دوشنبه 1 دي 1393 - 08:58
danilprimmer - لندن - انگلستان
APOCRYPHAL- ﺣﺮﻓﻬﺎﻱ ﺗﻮ ﭼﻨﺪﺵ اﻭﺭ ﺗﺮ اﺯ ﻫﺮ ﺣﺸﺮﺳﺖ. ﺑﺮﻭ اﻳﺮاﻥ اﮔﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺪاﺭﻱ اﻳﻦ ﭼﻴﺰﻫﺎ ﺭﻭ ﺑﺒﻴﻨﻲ ﺑﻲ ﻛﻼﺱ
دوشنبه 1 دي 1393 - 09:06
قیس - اهواز - ایران
پوچ ترین کار بشر این ازدواج همجنسباز هاست. شبیه این می نونه که بحای گندم بخوای سنگ بکاری و منتظر رشت و درو باشی، صد رحمت به خوک این حیوان که خدا زاتا نجس درستش کرده ولی از این همجنسباز ها پاک تره
دوشنبه 1 دي 1393 - 10:45
asteroid - تهران - ایران
واقعا که احمقی.. یعنی التون جان کمتر از تو می فهمه؟؟؟ تو توی آمریکا چیکار می کنی آخه؟؟؟؟
دوشنبه 1 دي 1393 - 11:23
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
خوب این برای صلیبیان خیلی عادی هست. ولی صلیب پرستها از عذاب خداوند بترسید. قوم لوط هم به فرامین خداوند گوش نکردند و به عذاب الهی دچار شدند.
دوشنبه 1 دي 1393 - 12:02
اسب آتش - سیدنی - استرالیا
منتظرم کیانوش از آلمان روی این خبر توضیحی بده
دوشنبه 1 دي 1393 - 13:30
باور عمیق - قم - ایران
به این زوج خوشبخت تبریک عرض میکنم و براشون آرزوی بهترین زندگی رو دارم . امیدوارم فرزندان بسیاری تحت حضانت این خانواده قرار گیرند . امیدوارم تمام مردم غرب با درک زیبایی احترام به آزادی و حق انتخاب و همچنین معنای این حرکت به زودی به خیل همجنس بازان بپیوندند . به قول shahram73 و omid por jalal . هر دینی رو باید با نگاه کردن به میوه هاش شناخت
دوشنبه 1 دي 1393 - 18:30
raha1984 - هامبورگ - المان
فدای آقا - اودنسه - دانمارک فعلا که قرنهاست شما مسلمونها به عذاب الهی دچار شده اید و دست بردارتون هم نیست !!!!
دوشنبه 1 دي 1393 - 20:49
faranak-montreal - مونترال - کانادا
فدای آقا - اودنسه - دانمارک اون گاله را ببند .تو ایران اسلام هم کم بچه باز نیست هر ماه ٤ تا را به جرم بچه بازی میگیرن از ناظم مدرسه گرفته تا آخوند قم هروقت مهر چینی پرست(فدای آقا) اومدی دهان باز کنی لطفآ mojezat اسلام را تو ایران ١٠٠ البته تو مدارس ببین
دوشنبه 1 دي 1393 - 21:34
sarang6 - ژنو - سوئیس
هیچ وقت فکر نمی کردم با پیام های جنگنده و فدای آقا نظری همسو داشته باشم.خخخخخخخخخخخخخخخ
دوشنبه 1 دي 1393 - 21:55
sarang6 - ژنو - سوئیس
هیچ وقت فکر نمی کردم با پیام های جنگنده و فدای آقا نظری همسو داشته باشم.خخخخخخخخخخخخخخخ
دوشنبه 1 دي 1393 - 21:55
fanii - ایران - ایران
سارنگ .لایک
دوشنبه 1 دي 1393 - 22:57
perser68 - فلوریدا - آمریکا
نه اینکه همین امروز تو ایرانه خودتون هزار هزار بچه تو خیابونا دارن گدایی میکنن و همشونم به هزار دردو مرض گرفتارن تا حتی ایدز؟؟؟؟ من نمیدونم چرا خیلی از ایرانیا دلشون به حاله غریبه میسوزه؟ نه اینکه خیلی از مادر پدرای دگر جنس بچه هاشونو تو پر قو بزرگ میکنن و از ۱۵سالگی تا ۴۰سالگی تریاکیو معتادو قاچاقچیو دزد و متجاوز هر روز دارن اعدام میشن و یا آفتوبه به گردن تو شهر چرخونده میشن!!!یا خودشون بدسته خودشو بچه هاشونو میکشن!!! تو همین ایران یوکی هر روز داریم میخونیم! نکنه طبق گفته شما همه این مادر پدرا همجنسگرا هستن؟ سر خودتونو هم کلاه میگذارید؟ انتظار دارید بهتر از آخوند حکومت بکنه؟ خخخخخخخخخخخخخخ ماروباش که خودمونم نمیدونیم چی میخواهیم!ننگ بر نژاد پرست
دوشنبه 1 دي 1393 - 23:00
perser68 - فلوریدا - آمریکا
آدم با خوندنه این کامنتا میتونه به خوبی درک کنه که جامعه ایرانی به چه فلاکتی دچار شده! اون داخلیاش که پدرو پسر به هم دیگه رحم نمیکنن!برادر کشیو مادر کشیو زنو شوهر کشیو بچه کشی مثله آبه خوردن شده انگار یه سوسکو کشتی و خارج نشیناشم دسته دنیا رو بستن، همه متخصصو پروفسورو فیلسوف!برای همه تعیینو تکلیف میکنن، اما آفریقایشم به حالمون داره میخنده! خلایق هر چه لایق .. خدا خرشو شناخت که شاخ بهش نداد!
دوشنبه 1 دي 1393 - 22:24
perser68 - فلوریدا - آمریکا
sarang6 - ژنو - سوئیس. واقعاً جای تأسفه با آدمایی نظر مشترک دارید که جامعه ایرانیو با این تفکراته فاشیستی به این حالو روز انداختن!!!
دوشنبه 1 دي 1393 - 22:36
perser68 - فلوریدا - آمریکا
حداقل تو همین انگلیس که این آدم داره زندگی میکنه بیشتر از یکونیم میلیون کودکه کار زندگی نمیکنه!5میلیون معتاد، هنوز کارگری تو انگلیس حقوقه یه ماهش به تعویق نیوفتاده!یه دونه انگلیسی شاید هنوز به ایران پناهنده نشده!آمارای رسمی حکومت داره از ۳تا ۴هزار خودکشی در سال تو ایران خبر میده،مملکته ورشکسته خودتون کجا قرار گرفته که در زندگیه خصوصیه دیگران دخالت میکنید!؟ همیشه هم جامعه فقیر چون خودش سرش به سنگ خورده دنباله فضولی تو کاره دیگرانه! حالا همین آدم اگه به خیلا کمکه مالی کنه خیلی خوبه! ابنه ای خودتی! اگه آدم بودی تو کشور خودت زندگی میکردی! نه پناهنده و یا هر چیزه دیگه!
دوشنبه 1 دي 1393 - 22:45
perser68 - فلوریدا - آمریکا
فدای آقا - اودنسه - دانمارک. نکنه راستی راستی فکر کردی خودت بادمجونه بمی ؟؟؟
‌سه شنبه 2 دي 1393 - 00:36
moosanarenj - تهران - ایران
موجب شرمساری برای نوع بشر هستند این دوتا موجود فاسد وکثیف،التون جان درآستانه هفتاد سالگی میخواد با این کثافتکاری مثلا چه غلطی بکنه،حتی تصورش هم تهوع آوره
‌سه شنبه 2 دي 1393 - 05:41
kolah-ghermezi - ونکوور - کانادا
۱- بازم که شما نشستی پشت مانیتور هی‌ داری پاچه میگیری،،. من کفّ دستمو بوی نکرده بودم که شما ...هستی‌ و بهتون بر خورده. چرت و پرت میگی‌، پرت و پلا میگی‌،، کی‌ منکر اینه که ایران بد بخت و بیچاره نداره؟؟ بچه سر راهی‌ نداره؟؟؟ بر منکرش لعنت. روان پریشان عمل این حیوان‌های انسان نما شنیع هستش و هیچ توجیهی‌ براش نیست،،چون به بچه کمک می‌کنن،،عمل خیر انجام میدن پس هر غلطی که دوست داشتند بکنند دیگه،،اره؟؟تازه من که ذکر کردم که این کثافت کاریهاشون هم به خودشون ربط داره ولی‌ بچه که هیچ تصمیمی، و انتخابی از خودش نداره رو تو زندگی‌ کثیفشون نبایست وارد کنند.
‌سه شنبه 2 دي 1393 - 06:59
kolah-ghermezi - ونکوور - کانادا
۲- اگه آدم بودی آدمییت درت وجود داشت که از عمل شنیع این حیوان‌ها دفاع نمی‌کردی،،هر چند که اینکاره هستی‌ که داری دفاع میکنی‌،،،وقتی‌ با ایل و تبار اینجا مهاجرت کردیم تو داشتی بازی میکردی و هنوز پناهنده نشده بودی،، به تو نیومده که کجا دوست دارم زندگی‌ کنم یا نکنم.،.می‌خوای به این رژیم ایران ب... مال من رو هم اضافه کن ولی‌ اینقدر پاچه خوری غرب رو نکن،،آزاده باش. همه کاربران دارند کامنت من و شما رو میخوند. ببین اینجا کی‌ اینا رو تأیید کرده که توی روان پریشان تأیید میکنی‌. نکبت.
‌سه شنبه 2 دي 1393 - 07:12
kolah-ghermezi - ونکوور - کانادا
۳- تو که آدم بودی تو چرا گورت رو گم کردی و پناهنده شدی. اینقدر ادای فرنگ دیده‌ها رو در نیار بابا،، توی پاچه خور داری پای پاچه خورهای رژیم رو گاز میگیری،،چه فرقی‌ بین تو اونا هست؟؟؟ پاچه خور پاچه خوره حالا می‌خواد اونو‌ری باشه یا اینوری..، کار بران اینجا کامنت میذارند خوشت نمیاد هرررری،،فضولی موقوف. به تو ربطی‌ نداره اینجا چه کامنتی گذاشته میشه،،.....به تو نیومده.
‌سه شنبه 2 دي 1393 - 07:21
marineboy - لس انجلس - امریکا
نمیخواهد برای آینده کودکان التون جان دلسوزی کنید. روانشناسی اجتماعی تان را هم بگذارید برای کودکان کار ایرانی که در فقر دست و پا میزنند و پول مدرسه ندارند. یکجوری حرف میزنند انگار ایران سوییس است! ضمنا این بچه ها در رفاه و نعمت بزرگ خواهند شدو دهها میلیون پوند ارثیه شان است و لنگ بنفیت و جیره نخواهند بود. دلتان برای کودکان بدبخت ایرانی بسوزد که آتش بخاری های کلاس درس جان و سلامتی شان را گرفته، کسانی که خوراک و لباس مناسب ندارند کم نیستند. کودکان کار ایرانی در خیابانها مورد تجاوز قرار میگیرند و ایذز و هپاتیت دارند. کودک معتاد هم که کم نیست.
‌سه شنبه 2 دي 1393 - 12:52
اسب آتش - سیدنی - استرالیا
kolah-ghermezi-ونکوور-کانادا- دوست عزیز، پاچه گرفتن پرسر 68 نیاز به تحلیل داره تا بلکه به این کاربر وامونده بشه کمک کرد ازین بحران هویتی که خودش با افکار درهم تنیده و نا متجانسش واسه خودش بافته رها بشه.پشت کیبورد نشستن و مثل ویت کنگ های مجازی دیوار صوتی شکوندن تبدیل شده به یک وسیله ی ابراز وجود،خالی کردن خود از فشارهای ناشی از گم گشتگی،رانده شدن از جمع،پر کردن خلاء ترک های پدید آمده از دوران بچگی و ترس نوجوانی وخیلی موارد دیگه که اگه لازم بشه بعدا شفاف تر در موردش صحبت میکنم
‌سه شنبه 2 دي 1393 - 13:14
آرمان شهر من - استهبان - ایران
داشتن رابطه و شریک جنسی همجنس رو شاید بتوان از لحاظ دانش ژنتیک و روانشناسی توجیه و تفسیر کرد ولی عنوان ازدواج و ثبت اون چیزی غریب و غیر قابل توجیه هست...خیلی دوست دارم نظر مدافعان ازدواج همجنس(نه شریک جنسی و...) رو بدونم...
‌سه شنبه 2 دي 1393 - 16:33
Kolah-ghermezi - ونکوور - کانادا
بنده اشاره کردم که مشکلاتى رو که در ایران هست و شما هم ذکر کردین رو کسى منکر نیست. ولى عمل این اقایون هم اصلا جاى توجیهى نداره. من کسى رو میشناسم که در یک خانه اعیانى بزرک شده ولى بعدا متوجه شده که اون والدین اصلى خودش نیستند از لحاظ روحى اسوده نبوده. با وجود اینکه یکى زن بوده و نقش مادرش رو داشته و اون یکى مرد، مادیات که جاى عاطفه مادرى رو نمیتونه بر کنه. ما ایرانیها تقى به توقى میخوره از مادیات مایه میزاریم. این به معنى نیست که ایران سویىس هستش. متاسفم براى هر دو طرف، این کودکان و کودکان مظلوم ایران. امیدوارم تونسته باشم منظورم رو برسونم. موفق باشین.
‌سه شنبه 2 دي 1393 - 21:14
perser68 - فلوریدا - آمریکا
ههههههههه تو مثلاً خوده تو چاکو پاره کردی که بگی من همجنسگرام؟ فکر کردی تو قرنه حجر زندگی میکنی؟ چی گیر تو میاد؟ مشکلت حل میشه؟ تو به عنوانه یه ایرانی که به کانادا پناهنده شدی چه نقشی برای ایران آینده می خوایی بازی کنی؟ اگه عمر به ما فرصت بده؟ یا بچه هاتو چطور میخوایی تو جامعه غربی بار بیاری که نیم نگاهی هم اونورتر از کانادا داشته باشن؟ به هر حال که نمیشه پناهنده شد و مثله انگل تو اون جامعه زندگی کرد!!! تو مثلاً یه حکومته بهتری از سوئد برای ایرانه آینده می خواهی؟ یا بهتر از آلمان؟ یا میخواهی با همین ... که سر هم کردی حکومتی متحجر تر از امروز تو ایران داشته باشی؟
‌سه شنبه 2 دي 1393 - 22:22
perser68 - فلوریدا - آمریکا
ببین!!! من هم همجنسگرا هستم هم دگر جنس گرا و هم دوجنسه .. هم مردم هم زنم .. هم دخترم هم پسر .. هم پیر مردم هم پیر زن.. هر چی که فکر کنی هستم و خیال نکن مثله رفیقات که بارها خواستن عدای تو رو در بیارن برم پی کارم! پوسته من خیلی کلفتر از ایناست که بخوام از دوتا مثل تو بترسم !!! التون جان که خوبه اون رئیسه اپل هم نیاز به حمایته منو تو ندارن و بچه هاشونم هزار بار از بچه های منو تو خوشبختر.. پس ننه من غریبم بازی مشکله بچه های کار ایرانیو حل نمیکنه و بهتره .. دست از نژاد پرستی برداری و چهار تا کتاب بخونی و خودتو بجای بچه ای که داره با دو تا همجنس زندگی میکنه تصور نکنی! غربی ها بیشتر از منو تو نگرانه بچه هاشون هستن که کجا و با کی زندگی کنن.. وگرنه حداقل یه میلیون پناهنده ایرانی به کشوراشون نداشتن!خیلی نگرانی که با دوخط مشکله یکونیم میلیون کودکانه کارو تو مملکتت ماس مالی کردی!!! ؟؟؟
‌سه شنبه 2 دي 1393 - 22:35
perser68 - فلوریدا - آمریکا
حتی هزارتا رأیه منفی هم که بدید فلاکتو ورشکستگیه جامعه ایرانیو نمی تونی ماله بکشین!!! بالا برید پائین بیاید تا دست از نژاد پرستی بر ندارید،تا برای دیگرانی مثله التون جان، جرج مایکل، ریکی مارتین، اون گنده اپل و خیلی های دیگه که ما نمی شناسیمشون که شما ها و تمامه زدگیتونو میخرنو آزاد میکنن تعیینو تکلیف کنید ، اون تاپا له رو تبدیل به مغز سالم نکنید پناهنده میمونید اگر که تو کاخه طلائی هم زندگی کنید در نزد یه کانادائی ، آلمانی آمریکائی یه پناهنده ایید که بخاطر گنده گ.. یا پرتتون کردن از مملکتتون بیرون یا خودتون مجبور به فرار شدید!!! منم بخاطر .. مثله شماها پناهنده شدم! عینه واقعیت اما تواین ۱۸سال یاد گرفتم پامو از گلیمم بیشتر دراز نکنم و نگرانه فقر و بدبختیه بچه های مملکته خودم باشم و دنباله علت ها!
‌سه شنبه 2 دي 1393 - 22:49
perser68 - فلوریدا - آمریکا
با هوچیگری و جارو جنجال ، چرتو پرت نویسی نمیتونی مملکتتو از رتبه ۱۳۴ در فقرو فحشاو بیکاریو دزدیو رشوه و اعدامو زندانو شکنجه و شلاقو دستو پا بریدنو چشم در آوردنو سنگسار ، کارتن خوابیو اعتیادو ووو امروز ذره ای بهتر کنی و پائین بیاری!!! همجنسگرا بد و مایه بدبختیه!!! دوجنسه ها که خدای شما زائیدتشون چی؟ افغانیا دارن ایرانو تاراج میکنن!!!بهاییها چی؟ درویشا چی؟ زنای جامعه چی؟ کردا چرا یه عمره دارن میجنگن؟ بلوچ ها تو فقر دارن دستو پا میزنن؟ مسیحیا و سنیا تو فشارن؟ نژاد پرستی شاخو دم نداره و بهتره به حقه خودتون قانع باشید قبل از اینکه دوملییونه دیگه از ایران به غرب مجبور نشن پناهنده بشن! بچه های غربی پیشکش!!!
‌سه شنبه 2 دي 1393 - 23:02
perser68 - فلوریدا - آمریکا
در آخر این به کارکنانه زحمتکشه سایت ربط داره که کی و چی اینجا مینویسه و کامنتی که بی ربط باشه اینجا گذاشته نمیشه!!! تو سوزشه خودتو یه جور دیگه خنک کن! فکر نمی کردی اینجوری سرت بخوره به دیوار!!! دفعه بعد اگه بتونم اولی خواهم بود که جوابه ایرانیه نژاد پرستو خواهم داد!!! تو هم بدون که هر دوی ما یه رأی بیشتر نداریم اما با زورو لمپنی به جائی نمیرسی!!! یه کانادائی به ایران پناهنده نمیشه !!! علت؟؟؟ برو بگرد تا نفست بند بیاد!!! اون توئی که دقیقاً با نژاد پرستی گدای در خونه یه کانادائی شدی و منهم به خاطر نژاد پرستیه تو پناهنده شدم!!! و امروز خیر سر همین قوانین غربی دارم ۶ماهه زمستونو اینجا عشق میکنم و تابستونم تو آلمان!!! حالاتو چرت بنویس حالا حالا ها باید با سرمای زیر صفر سر کنی! خیال کردی دوباره...... خرشو شناخت شاخ نداد !
‌سه شنبه 2 دي 1393 - 23:11
اسب آتش - سیدنی - استرالیا
perser69- تو کل کامنتهائی که با زور به شقیقه ات نوشتی دو خط حرف حساب پیدا نمیشد. کلاه قرمزی نگفت که کودک کار تو ایران نیست بلکه حرف از منش اخلاقی افرادیه که به علت شهرت، یک کاری که اکثریت مردم غرب هم ازش متنفرند رو با استفاده از تبصره های گنجانده شده در دموکراسی حقیقی، بهش جلوه ی درستی و حقانیت میدن و همین شهرت هم باعث تکثیر اعمال شنیع در بین پیروانشون شده واین دقیقا چیزیه که فلسفه فراماسونری برای تسلط قاطع به جامعه و الگو دهی به کانون خانواده (هسته مرکزی اجتماع)و نیز مسخ شدگی انفرادی بدنبالشه.هیچ تا حالا متوجه شدی که چرا گی ها و لزبینها اینقدر در ارتش استخدام میشن؟ چرا اینا تو هیچ اعتراضی شرکت نمیکنن؟ چرا به این زامبیهای اخلاقی وقباحت شکن کمک شده که مسلط به مدیا بشن؟مگه بقیه استعدادشو ندارن؟چرا گوگوش تازگیها یه ترانه واسه اینا خوند تا بتونه بستر حمایت گسترده تو بازار هنر رو بطرف خودش بکشونه؟.
‌چهارشنبه 3 دي 1393 - 06:37
اسب آتش - سیدنی - استرالیا
perser69- تو با مغلطه سعی میکنی که با اعلان نقاط ضعف جامعه ایران،کثافت کاری اخلاقی مثلا همجنس بازا(گراها) رو استتار کنی ،تغییر زمینه بحث یعنی سفسطه.کودک کار و فقیر مختص جوامع فقیر و جهان سومه که بیشتر معضل اقتصادی رو میرسونه تو هند برزیل وکشورای غیر مسلمون هم بوده و هست اما فرار از موضوع مورد بحث تاکتیک لمپنی توئه که دستت تو این سایت واسه همه رو شده.تو همونی نیستی که میگفتی :من مردم ولی سبیل ندارم! تو که آدم سالمی هستی بگو استفاده مکرر از کلمات منفی با بار عصبی زمانیکه ازت مسقیم سئوال میشه که:آیا تو هم همجنسگرا هستی،نشونه ی چیه؟چرا اگه خوت عضوی ازین افراد محترم!!هستی به ما دلیلشو نمیگی تا بلکه ما هم ازت یاد بگیریم؟تو که در بهترین وضعیت بعد از دلالی! در آلمان و در آوردن خرج سفر و اومدن به فلوریدای پراز کوبائی سبیل کلفت، با کلی ارفاق تو age care داری لگن زیر پیر و پاتالها میزاری حالا خارج نشینی اون دوستمون از کانادا رو زیر سئوال میبری و بر خلاف زر مفتت داری پاتو از گلیمت جلوتر میزاری.
‌چهارشنبه 3 دي 1393 - 06:41
اسب آتش - سیدنی - استرالیا
. من اگه در مورد التون جان حرف میزنم مدتها طرفدارش بودم کاست هاوآهنگاشو زمانیکه تو عروسک بازی، ببخشید تفنگ بازی میکردی گوش میدادم بعضیاش رو از حفظم.عاشق ترانه sacrifice (قربانی) اش هستم یا ترانه candle in the wind که واسه مورلین مونرو خونده بود وبعد از مرگ پرنسس دیانا مجددا خوند وخیلی هم پرفروش شد.یه ترانه هم داره که توش میگه:please be relax let me go!!که کلیسا وخیلی مردم بهش اعتراض کردن بدلیل معنای همین جمله که تو خوشت میاد.منم دیگه بدلیل رفتن در جاده ای که حالا حالت عمومی پیدا کرده ازش نا امید شدم و حتا کنسرت تو سیدنی داشت نرفتم.یا دوست پسرش دیوید فورنیش میدونستی یک گارگردان کانادائیه و تو فیلماش فساد از سرو روش میباره: تهیه کنندگی فیلم women talking dirty محصول1999 کارگردانی فیلم سکس و مد(2002). تهیه کنندگی(it is a boy girl thing-(2006 و چند تای دیگه که این آخری رو نتونستم تا آخرش ببینم، اوقم گرفت.
‌چهارشنبه 3 دي 1393 - 06:47
اسب آتش - سیدنی - استرالیا
اگه اینا به انجمن های خیریه کمک میدن بخاطر فرار مالیاتیه بخصوص کمک به بیماران اچ آی وی-ایدز چونکه خانواده ها در غرب عمل شنیع اینا رو باعث اصلی انتقال این بیماری میدونن ولی کارشون از دلالی بهتره خانم دلال، اگه زیاد نوشتم فکر نکن آدم حسابت کردم بلکه به این خاطره که بقیه بیان در مورد اصل خبر و جوابی که تو ازش طفره رفتی قضاوت کنن هنوز خیلی سوتی ها داده ای که باید ضایعگی اش رو بگیری. پاچه خوار چشم آبی ها.
‌چهارشنبه 3 دي 1393 - 06:56
قیس - اهواز - ایران
اینقد یقه پاره نکنید همجنسبازی کاری پوچ بیهودست،
‌چهارشنبه 3 دي 1393 - 07:26
perser68 - فلوریدا - آمریکا
. تو همون نژاد پرستی هستی,,,,,,خیال کردی با چند تا کلمه قلمبه سلمبه می تونی .. به شقیقه ربط بدی!!! به فرض محال چند تا لمپنه بچه آخوند تو زندگیه گذشته من نقشی داشته باشن، چه ربطی به صورته مسئله داره!؟ هروقت یه بچه پیدا کردین که بخاطر والدینه همجنسگرا دچار مشکل شدن آدرسشو به همه بدید، برید خیلی راحت تو یوتوب بچه های دگرجنسگرارو(تو ایران همجنسگراش که حقه نفس کشیدن نداره تا برسه که بچه بخواد داشته باشه) تو ایرانتون ببینید که چطور تو خیابونای شهر گدایی می کنن و به هزار تا مرض گرفتارن!!!
‌چهارشنبه 3 دي 1393 - 05:47
perser68 - فلوریدا - آمریکا
ایرانی که نمیتونه از کمترین حقه خودش تو اون مملکت دفاع بکنه و ملاها ۳۵ساله تمامه زندگیشو به تاراج بردن و دست از پا درازتر پناهنده شده بیاد به قانونی اعتراض بکنه که خودش طبقه قوانینه مشابه حق سکونت و زندگی گرفته واقعاً خنده داره! تو تو کمترین چیز که گرفتنه حقه زندگیت تو مملکته خودت بود موندی و پناهنده شدی حالا برای یه جامعه که خودت نه سر پیازی و نه ته پیاز میخواهی تصمیم بگیری؟ تربیته خانوادگی و طرز بیانت مایه ننگه منه! مثله آدم نظرتو بده تا مجبور نشی مثله خودت جواب بگیری! یه انگلیسی که میاد طبقه قوانینی به امثاله تو خارجی حقه زندگی تو کشورش میده ، تصمیم گرفته طبقه قوانینی یه بچه رو به دوتا همجنس بده!!! کار بدیه؟ بیا با دلیل ردش کن به جای تهمت زدن به دیگران!!! تا فردا شاید تو بتونی این قانونو ازش بگیری!!! با تهمتو فحش کاری از پیش نمیبری!!!
‌چهارشنبه 3 دي 1393 - 06:03
kolah-ghermezi - ونکوور - کانادا
۳- به هر حال دوست عزیز همه میدونند که انسانها همه یجور نیستند،،این بنده خدا هم اینجوریه دیگه یجوری باید تحملش کرد و آرزو بر سلامتیش،،نه تنها این ،،همه،،مخصوصاً هموطنان عزیز سراسر دنیا. موفق باشین.
‌چهارشنبه 3 دي 1393 - 12:39
kolah-ghermezi - ونکوور - کانادا
۱-هموطن و دوست عزیز،،به جان مادرم قصد نداشتم اینجا در اینباره کامنت‌ام رو ادامه بدم چون چهار پاراگراف نوشته بالا غیرتا بشمار چند تا لغتش به این عنوان خبری ربط داره (نژاد پرستی‌، اراجیف در مورد رتبهٔ ایران در جهان،،و و و)،، تا این که دیدم شما زحمت کشیدین کامنت گذشتین تا بلکه این ( نمبدونم بگم آقا، خانم، پیر زن، پیر مرد) بشه حالی‌ کرد که کسی‌ منکر بدبختی‌های کودکان و مردم در ایران نیست. ولی‌ کار اینا هم صحیح نیست،، ایران سویس نیست،،بشه به حالی‌ کرد همه چی‌ مادیات نیست برای بچه،، عاطفه مادری هم احتیاجه و مهم. راست میگن بچه رو بسپارن به یه خانواده که بچه نداران،از اونا بخوان که سر پرستی این بچه رو به عهده بگیرن هزینش با این آقایون شریف،،اونوقت هر کثافت کاری میخوان بکنند به خودشون ربط داره،
‌چهارشنبه 3 دي 1393 - 12:16
kolah-ghermezi - ونکوور - کانادا
۲-اسب آتش - سیدنی - استرالیا,, دوست عزیز,,,اصلا مات و مبهوت موندم به این جملاتش (اون توئی که دقیقاً با نژاد پرستی گدای در خونه یه کانادائی شدی و منهم به خاطر نژاد پرستیه تو پناهنده شدم!!! و امروز خیر سر همین قوانین غربی دارم ۶ماهه زمستونو اینجا عشق میکنم و تابستونم تو آلمان!!! حالاتو چرت بنویس حالا حالا ها باید با سرمای زیر صفر سر کنی! خیال کردی دوباره..... خرشو شناخت شاخ نداد !) ,,,اینجا همین دولت کانادا باید برای امثال من چه ایرانی‌ چه هر ملّیتی دیگه دولّا راست بشه که تو این مملکت به اندازه خودمون چه پدرم اون موقع که مهاجرت کردیم و پول آورد و چه من که از ژاپن آوردم. بعضیها کجای کارند،!!!؟؟ خیلی‌ هم باید متشکر باشند افرادی مثل ما دلار تزریق کردند،، کاسبی شده با این پول،،مالیات خفن داده میشه،،و خبر هم ندارند که ونکوور خیلی‌ کم به زیر صفر میرسه همینجوری از باد معده یه چیزی میپرونند. خوش آب و هوا‌ترین شهر کاناداست. نرود میخ آهنی بر سنگ.،،
‌چهارشنبه 3 دي 1393 - 12:36
باور عمیق - قم - ایران
Kolah-ghermezi - ونکوور - کانادا .. این جوجه که اینجوری داره شاخ و شونه میکشه به هر حقیقتی که بهش معتقدی قسم اگر بخواد روبروت بایسته و تو چشات نگاه کنه ، به طرفه العینی خودشو خیس میکنه . اینا جوری تو کثافت غرق شدن که دیگه حقیقت براشون اهمیتی نداره . خاک بر سر کسی که بخواد منکر همه مشکلات توی ایران بشه . 500 بار کامنت های این آدمو من خوندم . دریغ از یک کامنت که توش یه جمله ، فقط یه جمله ناشی از تفکر باشه . اینا جوری شدن که آدم از ترس حضور این کثافتا توی جامعه ایرانی گاهی از اوقات مجبوره فریاد اعتراضشو در برابر نظام ایران و کاستی هاش پایین بیاره
‌چهارشنبه 3 دي 1393 - 18:17
kolah-ghermezi - ونکوور - کانادا
1-باور عمیق - قم - ایران,,,هموطن عزیز،،ای که خیلی‌ حلال زاده ایی،،،به جان عزیزترین‌ام که مادرم هستش قسم،،دیشب توی ماشین یکی‌ از دوستان کامنت این بنده خدا رو خوندم،، رفقام دلیل خنده‌‌ منو پرسیدم ،،خودم گفتم که این بنده خدا اگه فقط ۳۰ ثانیه توی چشام نگاه کنه،،راننده قسم به جون بچه ‌اش خورد که که بی‌ ام و,, ماشینشو بهش جایزه بده،،،،برای این جمله هم هیچ وقت افتخار نمیکنم چون توی اجتماع و جامعه هنجار جای مثبتی نداشتم،و این چیزی نیست که بهش افتخار کنم، و به جان مادرم قسم به یاد شما و فدای آقا افتادم،,,,,,
‌چهارشنبه 3 دي 1393 - 21:01
kolah-ghermezi - ونکوور - کانادا
2-- این همه کامنت با این آقا داشتین و با این همه الفاظ تند ایشون یه بار شما بد دهنی یا الفاظ زشت بکار نبردین,,,. بر عکس ظاهر غلط اندازم خیلی‌ خوش قلبم،،خیلی‌ هم مهربون،، بعد از این همه کامنت با الفاظ تند یهو پشیمون میشم،،میگم این هم انسان هستش و هموطنت،،عیب نداره تو گذشت کن،،شاید یکی‌ تو اجتماع نیاز به کمک داره،،دستش رو بگیر نه این که پرخاشگری کنی‌،، به خدا خشن بودنم هم به خاطر این ورزش لعنتی شد،،شاید برداشت درستی‌ از این ورزش نداشتم و نتیجه‌اش شد این،،یه آدم عصبی،،و همین منو به یه چهر خشن تبدیل کرده،،، ببخشید سرتون رو درد اوردم،،آرزوی سلامتی‌ برای شما و تک تک هموطنانم سراسر دنیا دارم. موفق باشین.
‌چهارشنبه 3 دي 1393 - 21:03
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.