استفاده از گنجشک‌های مُرده برای جلب محبت شوهر

مدتی بود که محبت شوهرم به من کم شده بود، تا این‌که یکی از دوستانم مرا با زن رمالی آشنا کرد و گفت که تجویزهایش حرف ندارد و محبت همسرت دوباره برمی‌گردد. زن رمال در همان جلسه اول، ۴ گنجشک مُرده را به مبلغ ۶۰۰‌هزار تومان به من فروخت و...
کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان به دنبال شکایت تعدادی از شهروندان، اقدام به دستگیری زن رمال و فالگیری در یکی از محله‌های شهر اصفهان کردند که این شخص توانسته بود با ترفندهای خاص از مشتریان خود کلاهبرداری کند. این زن برای هر فالگیری و رمالی مبلغ ۲۰۰‌هزارتومان از مشتریانش دریافت می‌کرد. هنگام دستگیری متهم، ماموران با بررسی حساب این زن متوجه شدند مبلغ ۶۹میلیون تومان در حساب بانکی وی موجود است. این زن فالگیر در بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کرد. تحقیقات پلیسی نشان می‌داد این زن در مدت کوتاهی توانسته یک میلیارد ریال به جیب بزند.
یکی از شاکیان این پرونده که یک خانم بود در شکایت خود از این زن رمال، گفت: «مدتی بود که محبت شوهرم به من کم شده بود و کم‌کم داشت زندگی‌مان به سردی می‌رفت تا این‌که یکی از دوستانم مرا با زن رمالی آشنا کرد و گفت که تجویزهایش حرف ندارد و محبت همسرت دوباره برمی‌گردد.»
من هم نزد او رفتم و این شخص در همان جلسه اول، ۴ گنجشک مرده را به مبلغ ۶۰۰‌هزارتومان به من فروخت و گفت: «یکی از آنها را بسوزان و دود آن را در اتاق‌خواب و لباس‌های همسرت بچرخان و سه تای دیگرش را که دعایی به آنها خوانده‌ام، بپز و آبش را به همسرت بده و مطمئن باش به زودی رابطه همسرت با تو خوب می‌شود». من هم پول را به این زن کلاهبردار دادم و طبق دستور او اقدام کردم اما رفتار همسرم با من، نه‌تنها بهتر نشد بلکه به دلیل خوردن گوشت آلوده گنجشک‌ها، همسرم مسموم و روانه بیمارستان شد و تا حد مرگ هم پیش رفت و نزدیک بود زندگی‌ام نابود شود.»
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: «متاسفانه با وجود توصیه‌ها و هشدارهای پلیس به دلیل اعتمادی که مردم به افراد رمال و فالگیر پیدا می‌کنند و به سمت آنها می‌روند این موضوع باعث فعالیت پنهانی این‌گونه افراد در جامعه ما می‌شود که باعث شده عده‌ای با سوءاستفاده از اعتماد مردم به کلاهبرداری از آنان بپردازند و از این راه به درآمدهای کلانی دست پیدا کنند.»
سرهنگ خسروی با هشدار به مردم درخصوص کلاهبرداری افراد رمال و فالگیر گفت: «اعتماد کردن به این افراد برای رفع مشکلات زندگی، گشایش در کار، بخت‌گشایی، پیدا شدن اشیا و افراد گمشده و... کار بسیار اشتباه و حتی خطرناکی است و نه‌تنها باعث از دست دادن سرمایه‌ها می‌شود بلکه ممکن است اثرات جبران‌ناپذیری برای کسانی که به این‌گونه افراد مراجعه می‌کنند داشته باشد.»
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار کرد: «توصیه ما به شهروندان این است که در صورت برخورد با فعالیت افراد رمال و فالگیر موضوع را به سرعت از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود و با این‌گونه کلاهبرداری‌ها مقابله جدی صورت گیرد.»

+52
رأی دهید
-10

ایرانی غیور - کرج - کرج - ایران
نمیدونم به این مردم احمق چی باید گفت. شعور یک بزغاله از صدتای این انسان نماها بیشتره. محبت شوهر رو با گنجشک مُرده میشه جبران کرد؟ جالبه بعد شکایت هم میکنن. دیگه شکایتت چیه وقتی خودت دودستی پول دادی و 4 تا آشغال گرفتی؟ من جای شوهر این زن احمق بودم، درجه طلاقش میدادم! امروز بهت آب گنجشک مُرده داد، فردا معلوم نیست چه بلایی میخواد سرت بیاره.
یکشنبه 30 آذر 1393 - 13:20
azadeh11 - آمستردام - هلند
مدتی بود که محبت شوهرم به من کم شده بود، ؟؟می‌رفتی علتش را پیدا می‌کردی. ملت اینقدر به خرافات روی آورده‌اند....سر همین که این آخوندک‌ها تو کشور دارند خدای می‌کنند..
یکشنبه 30 آذر 1393 - 15:34
perser68 - فلوریدا - آمریکا
رمالیو کلاشیو ملا ها به این مردم یاد دادن، دیگه جای اعتراضی وجود نداره!!!تو این ۳۵سال فقط از زیر شکم گفتنو دروغو مزخرفو چاهو جادو جمبل!!!
یکشنبه 30 آذر 1393 - 18:05
اصحاب کهف - بروکسل - بلژیک
دلیل بارز حکومت آخوند خوک صفت بر ایرانیان
یکشنبه 30 آذر 1393 - 18:59
مهدخت - برن - سوئیس
این زن دیونه است اینو باید ببرن تیمارستان خدا لعنت کنه این اخوندارو ببین چه به روز این ملت اوردن
یکشنبه 30 آذر 1393 - 23:14
hassan5 - تهران - ایران
شیوع رمالی و خرافات در ایران اسلامی فقط و فقط بعلت وجود حکومت اسلامی قرون وسطائی ایران است(نگاه کنید به توی سر و سینه زدن و قمه زدن....کدام خری این حرکات را با خودش میکند؟؟؟)
‌چهارشنبه 3 دي 1393 - 07:11
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.