استعفا و عذرخواهی عمومی مدیر "هواپیمایی کره" به دلیل تأخیر 20 دقیقه ای + ویدیو

مدیر اجرایی "شرکت هواپیمایی کره” به دلیل ایجاد تاخیر در یکی از پروازهای این هواپیما، جمعه (۱۲ دسامبر-۲۱ آذر) از سمت خود کناره‌گیری و به خاطر کارش به صورت عمومی عذرخواهی کرد.
 
"چو هیون-آه” روز جمعه‌ی گذشته (۵ دسامبر-۱۴ آذر) یک مهمان‌دار پرواز نیویورک به سئول شرکت هواپیمایی تحت مدیریتش را به خاطر عدم سرو کردن آجیل در کاسه اخراج کرده و باعث تاخیر ۲۰ دقیقه‌‌ای این پرواز شده بود.

این ماجرا که رسانه‌های کره جنوبی به آن لقب "خشم آجیل” داده‌اند، زمانی اتفاق افتاد که پرواز شماره ۸۶ در حال بلند شدن از فرودگاه "جان اف کندی” شهر نیویورک بود. در این هنگام، یک مهمان‌دار مرد این پرواز که نامش اعلام شده، بسته‌ی فندق استرالیایی را در مقابل خانم "چو” که در "فرست کلاس” نشسته بود گذاشت که این موضوع این مدیر ۴۰ ساله‌ی شرکت کره‌ای را خشم‌گین کرد.

او بر سر مهمان‌دار فریاد می‌زد که دستور‌العمل را رعایت نکرده و باید آجیل را در ظرف سرو می‌کرده است. وی سپس از مهمان‌دار خواست تا راهنمای خدمات داخل پرواز شرکت را بیاورد و در آن دستور‌العمل مربوط به سرو آجیل را پیدا کند. ناتوانی مهمان‌دار در پیدا کردن این دستور‌العمل، باعث خشم بیشتر خانم "چو” شد و او همان‌جا مهمان‌دار را اخراج کرد و از خلبان خواست تا به سالن فرودگاه برگردد تا وی را پیاده کند.
 
این اتفاقات که بدون اطلاع ۲۵۰ مسافر دیگر هواپیما افتاد باعث تاخیر ۲۰ دقیقه‌ای پرواز شد.
 
یک هفته پس از این اتفاق و انتشار گسترده‌ی خبر آن در رسانه‌های کره جنوبی، "چو هیون-آه” در حالی که کت بلند مشکی‌رنگی بر تن داشت، با سری رو به پایین به نشانه‌ی شرم‌گین بودن، همراه با پدرش که ریاست "شرکت هواپیمایی کره جنوبی” را بر عهده دارد در مقابل خبرنگاران حاضر شد و ضمن "عذرخواهی عمیق” بابت رفتارش، گفت که از تمام سمت‌های خود در این شرکت کناره‌گیری کرده است.
 
او اضافه کرد که به زودی در دیداری با مهمان‌دار مورد غضب واقع‌شده از وی نیز عذرخواهی خواهد کرد.
 
"چو یونگ-هو”، پدر خانم "چو” نیز رفتار دخترش را "احمقانه” توصیف کرد و گفت از این‌که نتوانسته او را بهتر بزرگ کند، متاسف است.
 
وی هم‌چنین تاکید کرد که فرزند ارشدش از تمام مسوولیت‌های اجرایی در گروه "هانجین” که مالک "هواپیمایی کره” است، کناره‌گیری کرده است.

استعفا و عذرخواهی عمومی مدیر "هواپیمایی کره" به دلیل تأخیر 20 دقیقه ای

استعفا و عذرخواهی عمومی مدیر "هواپیمایی کره" به دلیل تأخیر 20 دقیقه ای

+108
رأی دهید
-5

فراوانی - قطر - قطر
اینجوری میشه که یک جامعه پیشرفت میکنه تا کنون دیدید که یک ایرانی اشتباه بکنه بعدش عذرخواهی بکنه تازه یک قورت ونیمش هم باقیه بعد پست بالاتر میگیره همین کشور کره اتومبیل سازی را با ما شروع کرد ولی اینها کجا ما کجا
یکشنبه 30 آذر 1393 - 12:47
رستگار501 - برن - سویئس
این کار را باید این افراد پست و وقیح و تمعکار جموری اسلامی انجام دهند و بخاطر به گند کشیدن ایران با فرهنگ پست عقب افتاده اعراب وحشی 1400 سال پیش و چپاول ثروت ابران و ازبین بردن صندوق بازنشتگی در اکثر مشاغل و بالا بردن وسیع بیکاری و خفقان و زندانی کردن آزادیخواهان و آزاد گذاشتن دست دزدان آفازاده ها و جنایتکاران .... نابود باد جمهوری اسلامی و تمام آخوندهای فریبکار و دزد..
یکشنبه 30 آذر 1393 - 12:56
juvel - اسلو - نروژ
اونوقت جمهوری ناا اسلامی دسته دسته مردمرو تو سوانحه هوایی به کشتن میده اونوقت آمریکا و دیگرانو مقصر اعلام می‌کنه و همیشه هم طلب‌کار !!!!
یکشنبه 30 آذر 1393 - 14:36
روبرتو روسلینی - تهران - ایران
بس کنید بابا!ما ازین ور بام اوفتادیم اونا ازون ور.کم مونده بیچاره رو تبعیدش کنن به کره شمالی..
یکشنبه 30 آذر 1393 - 14:45
فضول میرزا - استكهلم - سوئد
اتومبیل کیا ساخت کره جنوبی در سه سال گذشته بعنوان اتومبیل برتر دنیا معرفی شده است! آفرین بر این کشور و مسئولینش که وقتی اشتباهی میکنند از مردم عذر خواهی کرده و بدلیل اینکه خود را لایق خدمت به مردم نمی بینند از سمت خود استعفا میدهند! در عوض خاک بر سر این جمهوری اسـ... که تمام کارهایش با دروغ و تقیه و خدعه و تزویر است و اونوقت انتظار دارند که مردم مثل دوران بربریت با چشم و گوش بسته بدنبالشان راه افتاده و ازشون پیروی کنند. این صدپدران، ایران را نابود و آبروی ایرانی را در جوامع بین المللی برده اند. من بارها به ایران سفر کرده و هر بار که از فرودگاه عازم تهران هستم در سر راه و پس از دیدن گنبد و بارگاه آن ملعون هندی تبار لعنتی نثار روح کثیفش کرده و منتظر روزی هستم تا آنجا تبدیل به توالت عمومی شود و من میدانم که آنروز زیاد دور نیست...
یکشنبه 30 آذر 1393 - 14:18
روبرتو روسلینی - تهران - ایران
همچنین با توجه به تحقیقات میدانی و شبه میدانی به عمل آمده از فرودگاه جان اف کندی و با توجه به اهمیت قسمت فرست کلاس هواپیما و سرو فندوق های مطروحه ذیل بند دستور العمل های مربوطه و مترتب با بیانات تند خانم چو به نظر میرسه در این پرونده جنایی فندوق ها، عامل اصلی اتفاقات مورد ذکر بنا بر اظهارات صریح آقای چو هیون -آه مقصر اصلی ایشون به دلیل بهتر بزرگ نکردن خانم چو بوده و استعفای ایشون مورد انتظار و مقتضیست تاتصمیم دیگری در این امر عمیق اتخاذ گردد.
یکشنبه 30 آذر 1393 - 16:26
delmorde - یوتوبوری - سوئد
فضول میرزا - استکهلم - سوئد .شما میدانید سرمایه گذار این اتومبیل یک ایرانی بنام سپهبد کیا بوده که رنو کره جنوبی را که ورشکست شده بود خرید و بنام خود شروع به تولید با طرح جدید و سیستم روز کرد؟! سپهبد کیا زمان شاه ملیونها دزدید و به امریکا و از انجا به کره جنوبی فرار کرد. پول انموقع ایران دارای ارزش بود نه مانند الان.
دوشنبه 1 دي 1393 - 14:43
بی هوا - استکهلم - سوئد
Delmorde. من نمی دونم شما این معلومات را از کجا آوردی ولی تا اونجا که من می دونم کلمه kia ریشه چینی داره و قبلا مزدا مونتاژ می کرده و هیچ ربطی هم به ایران نداره. سلامت باشی
دوشنبه 1 دي 1393 - 23:51
فضول میرزا - استكهلم - سوئد
delmorde - یوتوبوری - سوئد / دوست گرامی فکر نمی کنم که چنین موضوعی صحت داشته باشد چون طبق گزارشات ویکی پدیا این موسسه در سال 1944 بعنوان سازنده لوله های فلزی و سپس ساختن دوچرخه و پس از مدتی بعنوان سازنده خودرو معرفی شده. نام کیا هم از دو حرف کی (در زبان کره ای-چینی به معنای بیرون آمدن و حرف آ مخفف آسیا) میباشد. در ضمن رنو متعلق به فرانسه بوده و هست!
دوشنبه 1 دي 1393 - 23:56
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
بیان این مسائل در ایران تنها به بزرگترین جوکِ سال تبدیل میشود وقتی‌ در مقایسه با عملکردِ نظام فسیل شده در ایران مقایسه شود، اینها همه از برکاتِ این انقلابِ سیاه است، این است کره ایی که در زمانِ حکومتِ قبلی‌ آرزو داشت مانندِ ایران شود و این است حکومتِ فعلی‌ ما که اعراب هم برایِ ما گیوه‌شان را ور کشیده اند چه رسد به دیگران.
‌سه شنبه 2 دي 1393 - 12:59
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.