شهریه دانش‌آموزان افغان به جای حذف سه برابر شد.

+129
رأی دهید
-34

arian1 - ابادان - ايران
اسلام اخوندی سوای انکه اسلام ظالمان وستمگران است که مذهب نادانان وافراد بیسواد بوده وهست ودر این مذهب هیچگاه از علم ودانش ویا تحصیل کرده ها خوششان نمی امده است. پس تعجبی ندارد که اسلامی که باید طرف فقرا ومظلومان باشد بر علیه انان ومخالفشان بر می اید وجلوی تحصیل فقرا وضیعفان را می گیرد.
جمعه 28 آذر 1393 - 20:57
رضا چتری - ژاپن - کبک - کانادا
خوب کاری می کنند شهریه رو 3 برابر می گیرند. اگه کشورهای دیگه به اتباع خارجی تحصیل رایگان ارائه می دهند از یه طرف دیگه هم بیش از 30% حقوقشون رو بابت مالیات ازشون می گیرند. اما آیا این افغانی ها مالیات به دولت ایران پرداخت می کنند!. پس بگذارید به حساب مالیاتی که پرداخت نمی کنند.
جمعه 28 آذر 1393 - 21:36
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
در مملکتی که ارامنه بد از ۴۰۰ سال ، یهودیان بد از بیش از ۲۰۰۰ سال اقامت و بهائیان و بلوچ‌ها سنی‌ها که بومیِ خودِ ایران هستند از حقوقِ شهروندی محرومند چه انتظاری دارید ! این عدالت و رحمتِ اسلامیست ، مگر نمیدانستید ؟ این شیوه و طریقتِ امام خامنه‌ای هست !
جمعه 28 آذر 1393 - 22:13
perser68 - فلوریدا - آمریکا
رضا چتری - ژاپن - کبک - کانادا. اینم شد حرف؟ به افغانی شغلی میدن که بخوان ازش ۳۰%مالیات بگیرن؟ مملکته آخوند زده خودتو با کدوم کشور مقایسه کردی؟
جمعه 28 آذر 1393 - 23:25
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
آخه مگر برای این جماعت فرقی هم میکنه؟ مجانیش هم که بکنن، براشون بازم فرقی نداره. اولا که اینا مدرسه برو نیستن. دوما اگر هم اجباری بفرستنشون مدرسه، چیزی یاد نمیگیرن. فقط جای. بچه‌های عزیز ما ایرانی‌ها رو پر میکنن. اصلا این جماعت چقدر پررو شدن. اگر وضع همینجوری پیش بره، فردا ادعای ایرانی بودن هم میکنن. عجیبه که زمامداران ولایت با اینکه میبینید اینها بغیر از بلا و نکبت برای ما چیز دیگری ارمغان نداشتند، نمیفرستنشون تو همون خاک و خولا.
جمعه 28 آذر 1393 - 23:53
nejaat2006 - لیدز - انگلستان
رضا چتری - ژاپن - کبک - کانادا ---- واقعا حیف اون کانادا که تو در اون زندگی میکنی!! فکر کنم فقط حقوق انسانی را برای خودت و خانواده ات می خوای درسته؟ برات متاسفم. ضمنا از جمهوری اسلامی بیشتر از این نمیشه انتظار داشت.
جمعه 28 آذر 1393 - 23:55
nejaat2006 - لیدز - انگلستان
در ضمن برای اونهایی که منفی دادن خیلی خیلی متاسف هستم
جمعه 28 آذر 1393 - 23:55
perser68 - فلوریدا - آمریکا
یه عده ماله کش نگران سیاهای آمریکا شدن که چند روز پیش یکی دوتاشونو کشتن !!! حالا به هر دلیلی کشتن، راحتشون کردن!!! تو این مملکته آخوند زده روزی هزار بار میکشن!!! مدرسه نتونن برن و خونه بشینن ، در آینده چه کاره خواهند شد؟ البته اگه کسی یه افغانی تو ایران دید که تو اداره ای دفتری جائی یه شغله درستو حسابی ملا ها بهش دادن با یه حقوقه بخورو نمیر، آدرسشو بده!!!
جمعه 28 آذر 1393 - 23:21
mountainman - استکهلم - سوئد
رضا چتری - ژاپن - کبک - کانادا . ببینید من یکی از این مهاجرین بودم تو ایران. همه ی ما کارت داشتیم به نام امایش که همون کارت و ورقه ی شناسایی ما بود برای هر چند ماه که معمولا سه یا شش ماه بود باید تمدید میکردیم اینو خود استانداری اعلام میکرد کی تمدید کنیم موقع تمدید هم کلی پول میدیم اخرین بار برای هر تمدید که هفت یا هشت سال پیش بود خانواده ی ما پانصد و شصت هزار تومن پول داد البته وقتی که عضو خانواده بالای هیجده ساله میشه باید یک کارت دیگه هم بگیره به نام کارت کار تا بتونه کار کنه این کارت کار من اخرین بار که هشت سال پیش بود هفتاد هزار تومن هر ماه میپرداختم الان حتما بیشتر شده. بعد شما میگید یارانه نمیدن؟ . در وین یادمه چهار پنج سال پیش قرار شد بابت هر مهاجر قانونی در ایران چه عراقی چه افغانی ماهانه ده دلار دریافت کنه. مصاحبه ی محسن رضایی رو ببینید که گفت سازمان ملل کلی به مهاجرین کمک میکرد که جبهه ی جنگ تحمیلی با همینها تامین میشد
شنبه 29 آذر 1393 - 03:50
aashena - اتاوا - کانادا
چند صدتا طلاب و آخوند مفتخور در سال کمتر پروار میکردند هزینه اش را خرج تحصیل این عزیزان میکردند به جایی بر نمیخورد
شنبه 29 آذر 1393 - 05:58
Paryjoon - بروکسل - بلژیک
Perser68 باهاتون کاملاً موافقم.این آخوندها مردم روهم مثل خودشون کردند.
شنبه 29 آذر 1393 - 09:57
Paryjoon - بروکسل - بلژیک
فداى آقا، اگه خاک و خولا است که باعث و بانیش تو و هم امثال تو هستن. بعدشم تو رو چى به این حرفا برو یه ذره مطالعه کن. ادعاى ایرانى بودن بکنن؟تو چى میگى؟ ایران و افغانستان قبلاً با هم بودند. بیشتر این بچه ها همه تو ایران به دنیا اومدن . اصلاً دیگه افغانى نیستن. چطور بچه هاى ما که تو اروپا و آمریکا به دنیا میان ملیت همون کشور رو میگیرن، اونا نه. به نظر من هیچ فرقى بین مردم نیست. بهتر نیست یه ذره یاد بگیرى از مردمایى که تو کشورشون هستى. اصلاً خودت چرا کشورت رو ول کردى؟ بهتر نبود از همون نزدیک فداى آقات میشدى.
شنبه 29 آذر 1393 - 10:14
tony_3344 - بوخارست - رومانیا
رضا چتری - ژاپن - کبک - کانادا- انصاف و رحم و قلب خوب در دنیا به ندرت می‌توان دید و شنید .افغانهای شاغل در ایران سخت‌ترین شغل‌ها را دارند .بهتر است نجات پرست نباشیم وجدان خود را حفظ نگاه داریم. به امید حق
شنبه 29 آذر 1393 - 11:22
marineboy - لس انجلس - امریکا
آن معلم عجب موجود پستی بوده بوده که کودکان را وادار به آن کار وحشتناک کرده. تحقیر و توهین تا این این حد در قرن بیست و یکم؟ مردم افغان برای چه به ایران میایند. درست است در افغانستان کار و پول و امکانات کم هست و گهگاهی طالبان به مردم حمله میکند اما به نظر میرسد آزادی و احترام بیشتری دارند. بسیاری هم افرادی زحمتکش هستند بمانند و کشور خود را آباد کنند، برای چه در کشوری مانده اند که سیصد روز در سال عزا و عزاداری است و با انها مانند موجود درجه سه رفتار میشود؟ بهرام مشیری گاهی حرفهای جالبی میزند، میگوید تا کمر در گل باشیم اما آزاد باشیم. ما جاده و ساحتمان ساخته شده بدست دیکتاتور را نمیخواهیم. تازه میلیاردها دلار خرج عراق و سوریه و لبنان کرده و میکنند، مردم آن کشورها برای ما چه کرده اند؟!! در حالیکه بسیاری افغان ها در ایران در کار ساخت وساز مشارکت دارند. واقعا تاسف اور است.
شنبه 29 آذر 1393 - 11:58
Mova10 - ادینبورو - اسکاتلند
من یه سوالی واسم پیش اومده چون اوایل فکر می‌کردم تو یه ترول هستی‌ که قصدت خریدن فحش به آخونداس! اما الان فکر می‌کنم یه نادون به تمام معنا هستی‌! روشنمون کن! آخه تو خودت اونجا اضافی هستی‌ جای آدم تنگ کردی...جای آدم!
شنبه 29 آذر 1393 - 12:33
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
حال می‌کنم که این فدای آقا داره فاشیست بودن خودش و آقای ح.....رو روز به روز بیشتر به اثبات می‌رسونه ! فدا جان ، بیشتر درّ افشانی کن ما هم فیض ببریم !
شنبه 29 آذر 1393 - 12:37
davood63 - تهران - ایران
خیلی‌ از این ساختمون‌هایی‌ که ما در اون زندگی‌ می‌کنیم با دست همین افغان‌ها ساخته شده،،همیشه سخترین کار‌ها مال اونها بوده خیلی‌ بی‌ انصافی هستش که به این صورت از شون قدر دآنی بشه،،یادتون باشه ایرانی‌ پناهنده در تمام دنیا هست،
شنبه 29 آذر 1393 - 14:01
fazlihaq - هرات - افغانستان
دولت آخوندی ایران نمی خواهد یک مهاجر یک مسافر یک بیجا شده بد بخت چیزی بیا موزد حسودی دارند ؛ جای که حرف بزنند میگویند اسلام مرز ندارد ؛ نخیر مرز های اسلام را این آخوندها جدا ساخته وحشت ودحشت سرا پای این آخوندا را گرفته ؛ خدا خیر پیش کند
شنبه 29 آذر 1393 - 15:13
مسافر غربت - کالمار - سوئد
فداى اقا، شخصیت ... دقیقا مثل اون ...خامنه اى میمونه،،،خودت چه غلطى میکنى اروپا
شنبه 29 آذر 1393 - 13:25
shivaa - تهران - ایران
رضا چتری - ژاپن - کبک - کانادا . بالاخره تو کدوم هستی ژاپن یا کانادا؟حالا هرجایی زندگی میکنی ادم باش و شعور رو بیشتر کن افغانهایی که اجازه کار دارند مالیات سنگینی میدهند و انهایی هم که اجازه ندارند نباید مالیات بدهند چون اجازه کار ندارند!در ضمن ایران بابت این پناهندگان از سازمان ملل پول میگیره و باید پول رو هزینه کنه.
شنبه 29 آذر 1393 - 15:17
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
مسافر غربت افغانی - از راه دور شیر شدی، هنوز یاد نگرفتی که وقتی با یک ایرانی صحبت میکنی باید مراعات و احترام او را داشته باشی. من قانونی به دانمارک اومدم نه مثل شما افغانی که تو گونی سیب زمینی میاین تو ولایت ما. ضمنا من اینجا به دخترهای همانند حوری دانمارکی تجاوز نمیکنم که بعد هم بقتل برسانمشان. تو کار دزدی و خلاف هم نیستم. در قسمت امورات عقیدتی برای هموطنان عزیزم انجام وظیفه میکنم.
شنبه 29 آذر 1393 - 16:54
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
shivaa - تهران - ایران این اسمش روشه بابا جان ! چتری یعنی‌ چتر باز ! یعنی‌ هر جا نونی باشه چترشو باز میکنه و پلک میشه همونجا ! یعنی‌ ساندیس خور هستش !
شنبه 29 آذر 1393 - 20:16
آقا فدای من - لندن - انگلستان
حالا کدوم ایرانی مالیات درست وحسابی داده که افغانیها بدن؟ دزدی و اختلاس آقایون سردمدار خیلی بالاتر از اونه که کسی فکرش به درامد مالیات بره. واقعا متاسفم که این حکومت نامرد آخوندی به این قشر مستضعف هم رحمی نداره
شنبه 29 آذر 1393 - 20:08
مسافر غربت - کالمار - سوئد
فداى اقا دانمارک،،،،تو و همفکرانت دشمنان انسانیت هستین،،،،من با همه بدور از نژاد و مذهبش احترام میزارم،،،ولى تو لایق احترام نیستى چون تو یک فداى اقایى ،،،همونطور که بن لادن هم طرفدار داره
شنبه 29 آذر 1393 - 22:14
Botparast - میلان - ایتالیا
فدای آقا - اودنسه - دانمارک. به اقات بگو چند صد نفر ایرانی به جرم قاچاق مواد تو مالزی منتظر اعدامند اگه راست میگه بره یه کاری بکنه!لول…در ضمن ما به همه احترام میزاریم خصوصا ایرانهای اصیل و با فرهنگ نه توی بی اصل و نسب و بی هویت!ایرانی با هویت و اصیل با این جانوران و کفتارهای اسلامی میانه ای نداره،تو برو فعلا اقاتو راه بنداز البته یادت باشه یه چیزی دور دستت بپیچی!
شنبه 29 آذر 1393 - 22:17
farzad H - کپنهاگ - دانمارک
آقات فدام ..اودنسه . آره ارواح ....تو کار فرهنگی‌ واسه هموطنات انجام وظیفه میکنی‌ ،،چرا نمی‌گی که داری جاسوسی هموطناتو میکنی‌ ،، تو و امثال تو جاش تو چاه هستش ،، ۳۵ سال مملکتو به گند کشیدین ،،
شنبه 29 آذر 1393 - 21:57
Botparast - میلان - ایتالیا
رضا چتری - ژاپن - کبک - کانادا. چرا حرف می زنی وقتی اطلاعات نداری مجید جان؟؟؟دولت ایران نه تنها از ما مالیات می گیره،بلکه پولهایی که از سازمان ملل و سازمانهای بین المللی برای هزینه کردن در راه رفاه مهاجرین می گیره رو به جیب میزنه اضافشو بعنوان یارانه به حساب جنابعای میریزه!…ننگ بر اسلام سیاسی اخوندی در همه ابعاد!
شنبه 29 آذر 1393 - 22:05
marineboy - لس انجلس - امریکا
مگر رانت خواران و دزدان و بازریهای محتکر و غیره مالیات میپردازند که به این بدبختها گیر داده اید.مگر چقدر درآمد دارند؟ ضمنا میلیاردها دلار هزینه گنبد و حرم و بازسازی لبنان و سوریه و عراق میشود چرا دلتان برای آن پولهای از دست رفته نمیسوزد. مردم ما دسته دسته به کربلا میروند و برای مردگان حجاز توی سرشان میزنند بعد با همزبانان اینجور رفتار میکنند. متاسفانه فرهنگ مغول و ترکهای تازی آسیای میانه بدجوری روی فرهنگ ایران اثر گذاشته است.
شنبه 29 آذر 1393 - 22:59
marineboy - لس انجلس - امریکا
ضمنا اگر کسی دزدی یا جرمی مرتکب شد باید مجازات یا از کشور اخراج شود. مشکل اینست که کشور امنیت درستی ندارد. دو ماه پیش بر صورت زنان اصفهان اسید پاشیدند، هنوز دستگیر نشده اند. البته که از قشری افراطی مذهبی هستند اما این نشان میدهد بسیجی و تندروهای مذهبی و وابسته به گروههای رانت خوار هرغلطی میکنند و هیچ قانونی را جدی نمیگیرند و آزاد هم میگردند.
شنبه 29 آذر 1393 - 23:02
رضا چتری - ژاپن - کبک - کانادا
nejaat2006 - لیدز - انگلستان . شما برای خودت متاسف باش که هنوز اندر خم گرفتن پناهنده گی هستی. tony_3344 - بوخارست - رومانیا. من واقعیت رو گفتم تو این بَل بَشوی تحریم نمی شه که ایران رو خونه خاله دونست! بعدش هم اجباری تو موندن افغانی های گرامی نیست. shivaa - تهران - ایران. شما قبل از نظر دادن یاد بگیر بی احترامی به دیگران نکنی. البته شاید تو محیط خونواده بهت یاد نداده باشند اما دلیل نمی شه شخصیتت رو آشکارا نشون بدی. omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا. از لاتاری چه خبر آقای شانس علی؟ ای ناقلا با بلیط بخت آزمایی رفتی عمری کار. حالا داری آرغ فندقی هم میزنی.هه . Botparast - میلان - ایتالیا. ناراحتی نداره که آقای کابل جان. برگرد به ولایت ات اگه زیادی بهت داره فشار می آد.
یکشنبه 30 آذر 1393 - 02:59
رضا چتری - ژاپن - کبک - کانادا
perser68 - فلوریدا - آمریکا. تو اون امریکایی هم که تو هستی دولت برات شغل پیدا نمی کنه( خودت پیدا می کنی) اما 30% مالیات می گیره!
یکشنبه 30 آذر 1393 - 02:32
hamed0020 - قم - ایران
فدای آقا - آره تو که راست می گی یکی دیگه هم از امثال تو که توی سیدنی کار فرهنگی می کرد هفته گذشته گندش اومد بالا. تو هم کار فرهنگی می کنی!!!!؟؟
یکشنبه 30 آذر 1393 - 06:24
faranak-montreal - مونترال - کانادا
آره پول بگیرید بدید فلسطین لبنان همونطور که جیب ما را ۳۵ ساله میزنید به اون زنها و تولهای لبنانی و فلسطینیتون میدید فقط دزدی از هرکسی که تو ایران باشه فرقی‌ نمیکنه ارمنی افغانی عراق ایرانی‌ بهای زرتشتی ، دزد دزده نژاد پرستی تحقیر کردن از وقت که شاه رفت اومد تو این کشور
یکشنبه 30 آذر 1393 - 08:22
Botparast - میلان - ایتالیا
چتر باز جان!میبینم که خیلی داره بهت فشار میاد هاهاها تو به فکر من نباش اتفاقا جام خیلی خوبه و هر چند وقت یه بار هم میرم ولایت خیلی داره…دفعه بعد اول فکر کن بعد بنویس تا بیست نفر ادم بهت حمله نکنن.بقول شاعر؛چرا عاقل کند کاری که باز اید به کن کنعان غم مخور!،واقعا چرا؟؟! هاهاها…
یکشنبه 30 آذر 1393 - 10:25
Paryjoon - بروکسل - بلژیک
فداى اقات، واى خدا جون خجالت هم خوب چیزیه. اون بیچاره ها تو گونى سیب زمینى میان اما مثل تو مردم و کشورشون رو نمى فروشن. فداى کسى نمیشن. اره بهت احترام نمى زارن، مگه زوره؟ به اندازه شأن خودت باهات رفتار مى کنن. به ماهاکه فعلاً آزارشون نرسیده. کار فرهنگى مى کنى؟ آره دیدیم چه کار فرهنگى. مثل اون یارو تو سیدنى. نه؟ بعدشم تجاوز رو شماها مى کنید و خوب بلدید و علاقه دارین تو هر کامنتت دم از تجاوز میزنى.
یکشنبه 30 آذر 1393 - 13:35
رضا چتری - ژاپن - کبک - کانادا
Botparast - میلان - ایتالیا(چتر باز جان!میبینم که خیلی داره بهت فشار میاد هاهاها تو به فکر من نباش اتفاقا جام خیلی خوبه و هر چند وقت یه بار هم میرم ولایت خیلی داره…دفعه بعد اول فکر کن بعد بنویس تا بیست نفر ادم بهت حمله نکنن.بقول شاعر؛چرا عاقل کند کاری که باز اید به کن کنعان غم مخور!،واقعا چرا؟؟! هاهاها…) نقل قول از کابل بود. اما در جوابت. آقای کابل معلومه که هر جای دنیا از اون ولایت جنگ زده شما بهتره( دقیقا به همین خاطر هست که دولت ایران همه چیز رو برای امثال شما ها سخت کرده چون می دونه شما فقط بلد هستید چتر هر کشور بشید. خیلی زیاد هم می بینم که کامنت می زاری( دلیلش هم اینه که مثل زالو افتادی به جون اون کشور و نه کار می کنی. نه مفید هستی. دقیقا مثل زالو. دیگه هم جوابت رو نمی دم چون کبوتر با کبوتر. باز با باز .البته تو گنجشک هم نیستی. پس مثل قبل به دلیل بیکاری .مدام بشین جلوی کامپیوتر و وقت به ارزشت رو بگذرون چون کاره دیگه ای بغیر از این بلد نیستی.
یکشنبه 30 آذر 1393 - 18:55
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
پری ج و ن- از افغانی خجالت بکشم. من که نرفتم تو افغانستان، تازه دو قورتو نیمم هم باقی باشه. شما نشستی از راه دور میگی لنگش کن. یه روز نیست تو ولایت که امت از دست این سفاکها راحت باشن. نه تنها خودشون خلاف میکنند، تازه به جوانان عزیز ایرانی مان هم یاد میدند. اینا قبل از اینکه بیان ولایت برای مفتخوری باید طرز آداب و معاشرت رو یاد بگیرند که چگونه با نجایب ایرانی باید صحبت کرد. کسی که میره خونه کسی مهمونی، باید تابع میزبانش باشه، اگر هم حال نمیکنین یا علی، بزنین بیرون. والله تو رو بخدا ببین عجب گیری افتادیما که باید با هموطن خودم بخاطر....مناظره کنم.
یکشنبه 30 آذر 1393 - 20:30
Botparast - میلان - ایتالیا
ای کی یو جان چتری!معلومه که این روزا وقت زیاد دارم چون تعطیلات زمستونی قبل از کریسمس و سال نو میلادیه.حالا دیدی دروغ میگی که کانادا و ژاپن هستی چون از این چیزا هیچ اطلاعی نداری!معلوم نیست از کدوم دارغوز اباد کامنت میزاری اسمشو گذاشتی کانادا تو وامثال تو رو دروازه غار هم راه نمیدن چه رسد به کانادا!چون تو اربابان اسلامی تو انگلان جامعه بشری هستید لیاقت شماها همون جماران ور دل اقا! …تو نگران مملکت جنگ زده من نباش،به فکر خودت باش که اخوندا نه تنها سرمایتون رو به یغما میبرن بلکه به خواهر و مادرتون تجاوز میکنن اونوقت تو برای ما ادم شدی!هاهاها
دوشنبه 1 دي 1393 - 12:57
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.