تعویق در انتشار اسناد کودتای ۲۸ مرداد از بیم تاثیر بر مذاکرات اتمی.

+29
رأی دهید
-5

مهرداد2538 - تهران - ایران
آیا می دانید هدف آمریکا از نبش قبر کردن چندین بارهء 28 مرداد و خودشکنی در مقابل ایران چیست؟ به نظر من علت اینکه آمریکا برای چندمین بار این مسئله را اینگونه مطرح میکند نشان دادن نوعی حسن نیت در راستای بهتر شدن روابط با جمهوری اسلامی بوسیلهء به اصطلاح، نوعی عذرخواهی تاریخی و از بین بردن هرچه بیشتر شانس توفیق شاهزاده رضا پهلوی در آینده سیاسی ایران و درنتیجه، تقویت هرچه بیشتر آخوندها و چپاول طولانی تر ایران است. وگرنه بر همگان پر واضح است که اگر مصدق در عصر جمهوری اسلامی زنده می بود حتماً توسط خود آخوندها بجرم محاربه، ترور یا زندانی می شد.
جمعه 28 آذر 1393 - 11:17
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
کودتای آمریکایی‌ ۲۸ مرداد را رها کنید . بچسبید به کودتای اسرائیلی خرداد ۸۸!
جمعه 28 آذر 1393 - 11:10
sharafYabi - بیمبه - انگولا
من بحثی‌ در مورد درست و نادرست بودن این مساله ندارم. من معتقدم که یک انسان عاقل نباید پیشرفت و راحتی‌ و امنیت کشور و خانواده و جامعه خود را فدای تنفر و یا کینه شتری ۶۰ ساله بکنه. نمونه موفق آن هم مثال آلمان است که با اینکه همه را ویران کرد و سده ها! میلتون انسان کشت، و همه هم او را دو بار نابود کردند. بعد از یک سال رفتند دنبال علم و پول به هم قرض دادن و همکاری کردن و به ملت خود و دنیا خدمت عملی‌ و واقعی‌ کردند. قربون صدقه هم دیگر هم رفتند. نتیجه آاش هم که برای عالم مشهود است و به معنای حقیقی‌ کلمه همه ما از این همکاری به نان و نوائی رسیدیم. عمرمان طولانی‌ شد و راحتی‌ و ثروتمان (علمی‌ و پولی‌) صد‌ها برابر شد. حالا شما هی‌ برید دنبال شکست دانشگاه شریف توسط دبیرستان دکتر مجد!!
جمعه 28 آذر 1393 - 12:02
فارسان - مرکزی - ایران
من نمی دونم به جای کلمه غلط انداز (کودتا )که بیشتر مورد استفاده 7 دسته از انقلابیون متوهم و بعضا خاعن به ایران در جریان هماقت 57مورد استفاده قرار گرفته بیشتر می باست از کلمه (فتنه) یاد کرد (البته با عرض پوزش از مردم عزیز در سال 88)شاهی برای مدتی دولت را به یک پیر مردی که در رویای اجداد گذشته خود سیر می کرد واگذار کرد و بعد معلوم شد که این پیر مرد به دنبال اهداف خود یکی به میخ می زنه یکی به نعل بنا به تشخیص شخص اول مملکت می بایست بر کنار شود حالا کجای دنیا این را کودتا می نامند!!!؟
جمعه 28 آذر 1393 - 14:50
iran e azad - هورتن - نروژ
نقش ملاها در این کودتا را پنهان میکنند. امسال آخوند کاشانی و سایر روضه خوان‌ها مزد خود را نقدی دریافت کردند. حالا دست آخوند جماعت رو میشه!
جمعه 28 آذر 1393 - 16:44
taghebostan - فرانکفورت - آلمان
غربی‌ها دیدند با کودتای ۲۸ امرداد هم نمیتوانند این کشور را داغون کنند بنابر این آخوندها را آوردند تا بوسیله این قوم ایران را آنچنان نابود کنند که تا صدها سال نتوانند مستقل شوند
جمعه 28 آذر 1393 - 22:16
بت شکن - مونترال - کانادا
تاریخ عادل‌ترین قاضی است نه دروغ میگوید و نه اشتباه می‌کند، آنقدر انسان‌ها را به دور خود می‌‌پیچاند تا چهره واقعی‌ خود را به نمایش بگذارند. شاه الهی‌ها و ساواکی‌ها بدانند اگر سر تان را به سنگ هم بکوبید کودتای ۲۸ مرداد لکه ننگی ‌ست بر پیشانی سیا و شاه و شیخ و صد البته توده‌ای‌های خائن..
شنبه 29 آذر 1393 - 13:22
siavash2a - تهران - ایران
هرچیزی رو کش بدن به مسله ناموسی تبدیل میشه مثل بحث هسته ای و یا کودتا
شنبه 29 آذر 1393 - 21:15
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.