رائفی‌پور و تفسیر تابلوی شام آخر داوینچی!

رائفی‌پور وتفسیر تابلوی شام آخر داوینچی

رائفی‌پور وتفسیر تابلوی شام آخر داوینچی

+37
رأی دهید
-119

omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
مردکِ احمق داره فیلمی رو که ۱۰ سالِ پیش یکی‌ از دشمنانِ مسیحیت سخت رو نسبت میده به اعتقادِ مسیحیان ! ضمنا آن تابلو شام آخر یک نقاشیست و ربطی‌ به اعتقاد و ایمانِ مسیحیان ندارد . و اما آخر از همه سخنانِ آخرِ اوست که می‌گوید مسیحیان می‌گویند که مسیح بر صلیب مرده است !!!! در اصل این دروغیست که شیطان می‌گوید یعنی‌ شیطان اول گفت مسیح بر صلیب مرده و تمام شده ( در اصل خاخام‌های یهودی این دروغ را مطرح کردند ) اما چون بعد دیدند که دروغشان بر ملا شده ، دروغی دیگر به نامِ اسلام اختراع کردند تا اسلام بگوید که مسیح اساسا نمرده و زنده به آسمان رفته ! اما حقیقتی که شیطان و من‌ پیروان او از آن می‌ترسند از جمله همین آقا این است که مسیح بر صلیب مورد اما در روزِ سوم از مردقان قیام کرد تا خداوند بودنِ خود را به اثبات برساند من‌ نشان دهد از مرگ نیرومند تر است و میتواند ایماندرانِ خود را نیز از مردگان برخیزاند و هیاتِ جاودان ببخشد ! امین !
جمعه 28 آذر 1393 - 11:27
تیتو تیتو - تهران - ایران
نکته های خوبی در صحبت هاش هست . اگر قراره نقدبشه باید صحبت هاش و سخنرانی ها شو کامل توی یوتیوب یا غیره دید . جزو معدود کسایی که حرف هاشو میشه شنید .
جمعه 28 آذر 1393 - 12:28
raha1984 - هامبورگ - المان
ابن یکی رو ول کنید دیگه تو رو بخدا !! شما همون حسن و حسین رو تفسیر بکنید بسه !!!
جمعه 28 آذر 1393 - 12:52
danial nabi - استكهلم - سوئد
زنده باشی‌ استاد بزرگ دانشگاه رائفی پور گرامی، صحبت‌های ایشون را باید طلا گرفت، عقل بشر امروز در مقابل گفته‌ها یت‌ در مانده است، خیلی‌ مانده تا دنیا این نابغه را دریابد.
جمعه 28 آذر 1393 - 13:02
mlowes - واشنگتن - آمریکا
احتمالا همین فدای آقاست که داره حرف میزانه
جمعه 28 آذر 1393 - 13:16
آریان هامبورگ - هامبورگ - آلمان
شارلاتان
جمعه 28 آذر 1393 - 14:00
فراوانی - قطر - قطر
چه مخهایی این رژیم پرورش داده
جمعه 28 آذر 1393 - 12:36
فراوانی - قطر - قطر
چه مخهایی این رژیم پرورش داده این فکر کنم خواهر زاده اون دکتره باشه عباسی
جمعه 28 آذر 1393 - 12:36
biparva-jan - تهران - ایران
از این مردک متوهم که خودشم استاد صدا میزنه خوشم نمیاد.
جمعه 28 آذر 1393 - 14:08
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
صحبتهایی که آقای دکتر میکنند کاملا منطقی وحاصل سالها تلاش و ریاضت در حوزه ای علمی و فقهی بوده. امیدوارم همگان همانند من فیض برده باشید.
جمعه 28 آذر 1393 - 14:25
همسایه دکتر شریعتی - ایران - ایران
خدایا اگه خواستی شفا بدی این رائفی پور رو شفا نده! بذار همینطوری باشه یه خورده بخندیم!
جمعه 28 آذر 1393 - 14:57
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
بعضی کامنتها رو آدم میخونه یاد اون ضرب المثل میوفته که میگه: دیوانه چو دیوانه ببینید خوشش آید!. در ضمن حیف طلا که مصرف اراجیف این بابا و ضریح مقدس میشه!!
جمعه 28 آذر 1393 - 17:32
باور عمیق - قم - ایران
و بدتر از همه سخنان وهم آلود این دوست ماست که میگوید : ( مسیح بر صلیب مورد اما در روزِ سوم از مردقان قیام کرد تا خداوند بودنِ خود را به اثبات برساند ) . حالا سوال اینجاست که این اولا چه خدایی است که فلان قدر روز مرده است . این چه جهانی است که فلان قدر روز بی خدا مانده است . واقعا انحراف مسیحیت عجیبا غریباست . اسلام را در حالی ساخته یهودیت میداند که در اناجیل مختلف به روشنی از ظهور پیامبر خاتم سخن گفته شده اما اینها کر و کورند . یکی میگوید مسیح خداست . دیگری میگوید او پسر خداست . خودشان هم بالاخره مانده اند که مسیح را چه بنامند
جمعه 28 آذر 1393 - 17:34
paksan - آمریکا - آمریکا
لطفاً این ویدئوها رو نگذارید به خدا یک عده یاد گرفتند که حرفهای عجیب و مسخره بزنند وخودشون رو بیارن سرتیتر اخبار. لطفاً به این عقب مانده های زرنگ میدون ندید و ویدئو های اینا رو نگاه نکنید. اینطوری حداقل می فهمند که این روشها دیگه جواب نمیده
جمعه 28 آذر 1393 - 18:32
massoudoslo - اسلو - نروژ
قربون یوتیوپ بره این عزیز جان برادر :)))) چه جالب....، همه این داستان های خنده دار و پیش پا افتاده ایی رو هم که میگفت به اسم خودش و تحقیقات بسیار عمیق و شبانه روزی خودش القاء میشد :))))
جمعه 28 آذر 1393 - 19:55
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
اثبات توهم و مشرک بودن امید پر جلال: تنها کسی که قادر به زنده کردن است، خداوند یکتا است. این صلیب پرست که نعوذبالله میگوید خداوند سه روز مرده بود. طبق منطق و علم پس باید خدای دومی بوده که خدای اولی را که مرده بوده زنده کرده باشد. که این میشود شریک گرفتن برای خداوند یگانه و بعبارتی مشرک بودن صلیب پرستها. صلیب پرستها هر چقدر که بخواهید بالا برید، پایین برید یا مغلطه کنید، از اینی که من نوشتم نمیتونین در برین. هر فرد منصف و عاقلی متوجه شرک شما صلیبیان میشود.
جمعه 28 آذر 1393 - 20:19
Sanna - بارسلون - اسپانیا
جناب paksan - آمریکا - آمریکا خواهش میکنم از این نوع خواهشها نکنید . بابا بزار یک کم به این ارازل و اوباش بخندیم. حیفتون نمیاد از این کامنتهای جالب محروم بشیم؟
جمعه 28 آذر 1393 - 20:27
همسایه دکتر شریعتی - ایران - ایران
بابا دست از سر این مسیح بردارین. یک بچه نجار بیچاره بیشتر نبود که گرفتن و مصلوبش کردن. چون باباش درست و حسابی معلوم نبود کیه پیروان جوگیرش هم زود اونو پسر خدا نامیدن و یک سری داستانهایی که مرغ پخته رو هم به خنده میندازه بهش بستن. کامنت omide por jalal رو بخونید منظورم رو می فهمین! داستان سانفرانسیسکو رو هم که قبلا براتون تعریف کردم .. کلا این ادیان و پیروانشون خیلی باحالن و باحالتر اینکه همشون فکر می کنن فقط خودشون درست میگن و بقیه هیچی نمی فهمن و باید برن جهنم!
جمعه 28 آذر 1393 - 21:08
perser68 - فلوریدا - آمریکا
حیفه وقت نیست که برای شنیدن یه مشت اراجیفه این ماله کش آدم صرف کنه؟
جمعه 28 آذر 1393 - 23:14
Mova10 - ادینبورو - اسکاتلند
من خیلی‌ با این یارو حال می‌کنم چون هر وقت با دوستام در همی‌ جم میشیم یکی‌ از سرگمرمیهامون اینه که به حرفایی این بخندیم، خدا حفظش کنه هم آبروی نظامو مسلمین رو میبره هم واسه ما شادی میاره!
شنبه 29 آذر 1393 - 12:17
ANTI JAHL - هامبورگ - آلمان
فقط می‌تونم بگم که واقعا متاسفم واسه آدمهای که اینقد حقیرند و پای صحبت یه همچنین شخصیت بی‌ سواد و چاپلوسی میشینند، از ماست که بر ماست
شنبه 29 آذر 1393 - 14:16
acemeace - کلن - آلمان
تفسیر واقعی شام آخر: این تابلو از روی خامنه ای و یاران باوفایش کشیده شده که در کنار هم نشنه اند و دارند شام باقالی پلو و ماهیچه با شراب اصل قزوین میخورند و به ریش همه مردم میخندند و از اینکه بیشتر از ٣٠ سال با حماقت عده ای به تخت نشستند شادمانند. زمانی به ٥ تومان پول روضه خوانی خوشحال بودند و امروزه پیپ و منقل وافورشان را با حقوق ١ سال من و تو نمیشه خرید. به اسم اسلام و دین مخالفانشان را سرکوب کرده و میکنند و از داعش و داعشی یک درجه پا فرانهاده اند. آنقدر دارند که تا ٧ نسل بعد از خودشان نیازی به سختی کشیدن ندارد.
شنبه 29 آذر 1393 - 16:06
بیژن۵۴ - اهواز - ایران
بسکه از اون نمکای جوراب زوار راهپیمایی اربعین خورده اینجوری شده. فقط کامبیز حسینی واسش خوبه
شنبه 29 آذر 1393 - 20:59
danial nabi - استكهلم - سوئد
این را لطفا ا آخر ببینیسد از دکتر رائفی پور.. https://www.youtube.com/watch?v=zeTfTJ5pA0I
شنبه 29 آذر 1393 - 18:02
danial nabi - استكهلم - سوئد
دکتر رأفیی پور... بحث درد ناک فراماسونری 2 https://www.youtube.com/watch?v=t5L5PZhxUGU
شنبه 29 آذر 1393 - 20:53
paydar22 - لاهه - هلند
حالا جناب اقایی رائفی‌پور شما این تفسیر را از گدام سوراخ دراوردید
شنبه 29 آذر 1393 - 23:26
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
همسایه دکتر شریعتی - ایران - ا کامنتِ شما نشان از ادب خانواد‌گی و اموزشهایی دارد که در محضر افرادی چون حسین بازجو یاد گرفته اید چون ایشان هم عادت دارند به جای بحثِ عاقلانه از تهمت زدن و اهانت استفاده کنند چون کلا عقل ندارند ! البته بر عکس آنچه شما گفتید نه مسیح و نه مسیحیان نمیخواهند که کسی‌ به جهنم برود ! اتفاقا مرگ و پیروزیِ مسیح بر مرگ نیز به همین دلیل بود که راه را برای همه باز کند تا اگر به او ایمان آورند ، از جهنم و مرگ نجات یابند حال چه دانشمند باشند و چه بیسواد ! من نیز برای آزادی شما از چنگال گونه و مرگ دعا می‌کنم و مخصوصاً دعا می‌کنم که ادب بیاموزید ! ضمنا آقای دانیالِ نبی و فدایی آقا بگویند در کدام اناجیل گفته شده شخصی‌ به اسم محمد یا همان احمدِ انجیلِ جعلی برنابا ، به عنوانِ ختمِ پیامبران ظاهر خواهد شد !!!
یکشنبه 30 آذر 1393 - 01:42
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
و اما در جوابِ کسانی‌ که می‌گویند این چه خداییست که مرد !! و همزمان خدا بود و بعد هم زنده شد می‌گویم اتفاقا اگر خدا نتواند در زمانی‌ که در دنیای مردگان حاضر است در دنیای زندگان نیز حاضر باشد و بلعکس ، اصلا خدا نیست ! پس این خود اثباتِ خدا بودنِ مسیح هست ! ضمن آنچه آقای دکتر گفتند خیالت و دستان است باید بگویم امروز جهانِ مسیحیت بر اساسِ همین به قولِ شما خیالات ، دارای پیشرفته‌ترین کشور‌ها و حکومت‌ها هستند اما کشور‌های اسلامی و اتفاقا دوستانِ دکتر یعنی‌ کمونیست‌ها ، عقب افتاده‌ترین کشور‌ها و سیستم‌های حکومتی را دارند ! جلال بر نامِ مسیح که گفت هر درخت را از میوه آاش بشناسید ! اتفاقا میوه امسالِ همسایه جان ، فدایی و دانیال نیز کامنتهای آنهاست که هم معرفِ ادب آنها نیز می‌باشد !
یکشنبه 30 آذر 1393 - 01:50
Arash Aazad - هامبورگ - آلمان
باور عمیق - قم - ایران , شما که اینقدر دم از ایمان و مسلمانی دارید , قران را اصلا خوانده اید؟ ویا اگر خوانده اید حتما سرو ته خوانده اید؛. مگر نمیدانی که لقب عیسی مسیح در اسلام روح الله است ؟! إِنَّمَا الْمَسیحُ عیسَی ابْنُ مَرْیَمَ رَسُولُ اللَّهِ وَ کَلِمَتُهُ أَلْقاها إِلی مَرْیَمَ وَ رُوحٌ مِنْهُ (نساء:۱۷۱) یعنی همانا مسیح، عیسی بن مریم فرستاده پروردگار و کلمه و روح اوست!پس اگر خود خدا در قران میگه که عیسی کلمه و روح خداست دیگه شک و دودلی از مسلمانان در باره عیسی از چیست؟! در قران به هیچکس دیگر همچین لقبی داده نشده! روح خدا با خود خدا فرق ندارد! اما ناپاکان چشم بصیرتشان بسته گشته که نجات نیابند! .
یکشنبه 30 آذر 1393 - 05:58
همسایه دکتر شریعتی - ایران - ایران
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا. خداییش شانس آوردیم که ایران یک کشور مسیحی نیست و تو هم پاپ نیستی! وگرنه حتما دادگاههای انگیزیسیون رو دومرتبه راه مینداختی و دست حسین بازجو رو از پشت می بستی. ضمنا برای تو هم دعا کردم که خدا شفات نده همیشه همینطوری باشی یک کم بخندیم!
یکشنبه 30 آذر 1393 - 07:00
بیدار58 - بایلسر - ایران
کل سحرانی های این آقا راجب فراماسونها رو دارم و چند بار هم دیدم.حرفهای جالبی می زنه. .از کل خرفهای ایشون اینطور استنباط میشه که ماسونها دارن دنیا رو برای شیطان اماده میکنن تا ایشون نزول اجلال بفرمایند.خیلی از حرفهای که میزنه درسته ولی این سوال برام پیش اومده که اگه تمام اتفاقاتی که داره تو دنیا پیش میاد طبق نقشه و برنامه ریزی ماسونها هست پس خدا کجاست؟!!چرا کاری نمیکنه؟چرا اینقدر شیطان قوی شده و پیروانه پر قدرتی داره؟. بنظر من بعنوان یه بیسواد هر دو طرف مارو گذاشتن سرکار و مارو شنگول و منگول فرض کردن
یکشنبه 30 آذر 1393 - 09:04
iran e azad - هورتن - نروژ
پفیوز ! آدم نادان واسه هر چیزی یک نزاری داره! مرتیکه پزشک هست،تاریخ دان هست،مهندس هست حالا دین شناس هم شده !
یکشنبه 30 آذر 1393 - 09:21
saeedjj2004 - گرگان - ایران
فدای اقا اودیسه فضایی و باور عمیق قم شما دوتا مشنگ اخه وقتی چیزی نمیدونین برای چی خودتون رو قاطی میکنین؟اخه میمیرین حرف نزنین؟شما دو تا... باید تو همه چی نظر بدین؟از طرز تهیه پفک نمکی تا فرمول بمب اتم رو شما بلدین؟بابا جمع کنین خودتون رو بابا.دوتا عروسک خیمه شب بازی هستین فقط میان با اعصاب همه بازی میکنین.گورتون رو گم کنین.... بابا
یکشنبه 30 آذر 1393 - 08:44
danial nabi - استكهلم - سوئد
بیدار۵۸ - بایلسر - ایران ماسونها که از جنس آدم هستند شیطان را سر لوحه قدرت خود قرار دادند که به اینجا رسیدند، اکنون نوبت ما مسلمانان است که شیطان را به زیر بکشیم، این ما انسانها که نمایده خدا روی زمین هستم اکنون باید نقشهٔ شوم فراماسونها را ما انسانها عوض کنیم، که قرنهاست در خواب به سر بردیم، دنیا را تسخیر کردند، چون در خواب به سر بردیم و فراماسونها ثروت دنیا را به دست دارند ، ۷۰ درصد مردم دنیا در فقر دست و پا میزنند، شما بگو پس ما چه کاره ایم، بنده می‌گویم ما انسانها امروز هویجی بیش نیسیتیم، خدا هم از این سکوت ما بیزار است، به خود بیایم که وضعمان خیلی‌ خراب است، از خواب خرگوشی بیدار شویم تا دنیا را عوض کنیم، این ماییم که دنیا را میتونیم عوض کنیم، خدا هم ما را یاری خواهد کرد، مطمئن باش.
یکشنبه 30 آذر 1393 - 14:51
باور عمیق - قم - ایران
omide por jalal - لس‌انجلس – آمریکا (1) .. خیلی عالی . شما میفرمایید خداوند ابتدا مرد .. سپس مجددا زنده شد .. یا شما معنای مردن را چیزی به غیر از آن میدانید که من میدانم و یا اینکه اصلا نمیدانید . آقای پرجلال . حکایت شما حکایت کودکی است که به هنگام نقاشی یک خودرو برای آن چشم و دهان و سبیل نیز میکشد . چون حد فرستاده خدا را در اناجیل تحریف شده چهارگانه شما بگونه ای برایتان توضیح داده اند که ایشان را همان خود خدا میدانید ، ناچار شدید برای خدا چشم و دهان و ریش و سبیل هم قائل شوید غافل از اینکه اگر بپذیرید که خدا (مرد) این نهایت توهین و کفر به ذات بی نقص الهی است . آقای امید پرجلال . مرگ ( نقص ) و عارضه ای است که بر موجود زنده عارض میشود . ذات مقدس الهی مبرا از بروز نقص و عارضه است . حیات الهی چیزی نیست که عده ای بتواند به ضرب زور و شکنجه و کشیدن بر صلیب ، آن را نقض کنند و بستانند ..
یکشنبه 30 آذر 1393 - 16:43
باور عمیق - قم - ایران
(2) شما خدا و حیات جاودانه او را آنقدر سطحی پنداشته اید که گمان برده اید عده ای با شکنجه و آزار و مصلوب کردن خداوند موفق شده اند که او را (بکشند) و او (مرد) . آقای امید پرجلال . این چه خدایی است که توان حفظ حیات خویش در برابر عده ای را ندارد . نمیگویم این چه خدایی است که نزد و همه آنها را خشک نکرد . نه . من این را نمیگویم . میگویم این خدایی که حیات بخش تمام موجودات است و مرگ و زندگی موجودات در حیطه قدرت و اراده فقط خود اوست ، چگونه عده ای موجود زمینی او را کشتند ؟؟ و به قول شما او ((مرد)) . اگر قبول دارید که به قول شما او ((مرد)) یعنی اینکه او ((زنده)) نبود . *** اگر میگویید که او مرد اما زنده بود که پس حتما من خل شده ام و یا شما معنی مردن را اصلا و ابدا نمیدانی *** آیا مسیح که مرده زنده میکرد ، زنده زنده میکرد یا اینکه مرده زنده میکرد؟ آیا شما معنای مردن و زنده بودن را نمیدانید؟؟ چگونه خدایی میمیرد اما زنده است؟؟؟؟
یکشنبه 30 آذر 1393 - 16:43
باور عمیق - قم - ایران
(3) آهان فهمیدم . خدا مرده و رفته به جهان مردگان . به مدت دو سه روز، کاری به کار جهان زندگان نداشته چون مرده بوده . بعدا دوباره خودش خودش را که به جهان مردگان رفته بوده زنده کرده و لابد من بعد چون زنده بوده از جهان مردگان دیگر بی خبر است و ما هنوز جواب سوالمان را نگرفتیم که نگرفتیم که نگرفتیم . آیا ممکن است که خود خود حیات بر او مرگ عارض شود و بمیرد و آنگاه زنده هم باشد ؟؟ . خدایی که مرد و زنده شده در حد فاصل بین این مرگ و زندگی مشغول چه کاری بود ؟ میفرمایید که رفت به جهان مردگان . سوال : یعنی عده ای انسان خدا را مجبور به این کردند که به جهانی دیگر سفر کند ؟ و خدا را روانه جهان مردگان کردند؟ . بله آقای امید پرجلال . این که چیزی نیست . شماها در عهد عتیق قائل به کشتی گرفتن با خدا و زمین زدن پشت او نیز هستید . این که چیزی نیست . خدا از دیدگاه شما همان کامیونی است که دهان و چشم و سبیل و فکل دارد . شما درست میفرمایید . خدایی مرگ بر او عارض شد که خود خالق حیات و مرگ است .
یکشنبه 30 آذر 1393 - 16:45
باور عمیق - قم - ایران
(4) اما اینکه صحبت از میوه و این برنامه ها کردید اگر چه اساسا اهل ورود به این حرفهای سبک نیستم اما باید بگم درد و بلای شما میوه های خوشمزه آمریکایی و هالیوودی و روشنفکر و شریف بخوره تو سر همه که واقعا میوه هستید نه حرف مفت . بوی خوش شما میوه ها و رنگ زیبای شما میوه ها را باید در تک تک فیلم ها و محصولات فرهنگی و جنایات جهانی و کشتارهای فجیع بشری جستجو کرد . شما میوه های خوشمزه در بدو ورود به آمریکا میلیونها سرخپوست را ابتدا سلاخی کردید که ثابت کنید پیروان آن کسی هستید که فرمود اگر زدن تو گوشت بچرخون صورتتو .. شما میوه ها توی جنگ جهانی اول و دوم گل کاشتید .. توی جنگای صلیبی شما میوه ها کولاک کردید . اصلا شماها اصل میوه اید . اصل اصل
یکشنبه 30 آذر 1393 - 16:46
باور عمیق - قم - ایران
(5) اما اینکه سوال کردید در کدام اناجیل این موضوع گفته شده . اولا به لطف دوستان 25 عدد انجیل با فاصله قابل تعمق از زمان عروج مسیح نگاشته شده و اکثرا به زبان سریانی میباشد . بنده توفیق مطالعه 4 انجیل مورد تایید کلیسا+ انجیل برنابا + سه عدد انجیل سریانی دیگر که شما به یقین حتی چشمت به آنها نیفتاده است را داشته ام . در انجیل یوحنا ( از اناجیل مورد تایید کلیسا) و انجیل قوی و متقن برنابا ( که چون این یکی خیلی دقیق نوشته مورد غضب و انکار کلیسا قرار گرفته ) و سه انجیل سریانی دیگر که مطالعه کرده ام بشارت دقیق به پیامبری پیامبر خاتم موجود است . اما شما برو سراغ همان انجیلی که قبولش داری . یعنی یوحنا . لطفا کتاب (( احمد موعود انجیل )) (( نوشته آیت الله سبحانی)) را به راحتی دانلود و مطالعه کن . اگر حوصله نداری مقدمات بحث را بخوانی ، بحث اصلی از صفحه 70 و یا 46 ( دقیق توی ذهنم نیست ) آغاز میشه . بی زحمت ادعاهای نویسنده را بخوان و کمی تعقل کن . ممنونم
یکشنبه 30 آذر 1393 - 16:47
باور عمیق - قم - ایران
saeedjj2004 - گرگان - ایران .. النگوهات نشکنه . زیادی داری بال بال میزنی
یکشنبه 30 آذر 1393 - 16:48
روبرتو روسلینی - تهران - ایران
arash Aazad-هامبورک- آلمان دوست عزیز جای خوشحالی داره که شما قرآن رو میخونی. ولی قطعا این قسمت رو اشتباه رفتی که مسیح خداست.مسیح یک انسان است مثل محمد(ص) و ابراهیم و پیامبران بزرگ خداوند. در اینکه مسیح (ع) در بین پیامبران هم در تولد و هم در مرگ شرایط بسیار بسیار ویژه ای داره شکی نیست ولی باز بنده خداست ولاغیر.مسیح یک انسان بسیار بزرگ است و خداوند را شریکی نیست...
یکشنبه 30 آذر 1393 - 16:58
باور عمیق - قم - ایران
Arash Aazad - هامبورگ - آلمان . خدا پدرتو بیامرزه . اتفاقا ما هم دقیقا همین آیه رو قبول داریم نه یک کلمه بیشتر نه یک کلمه کمتر . ما هم اعتقاد داریم (عیسی بن مریم ) یعنی پسر مریم و نه پسر خدا و نه حتی بدتر از آن خود خدا . ما هم اعتقاد داریم (رسول الله) یعنی فرستاده خدا و نه پسر خدا و نه خود خدا . ما هیچ شک و دودلی در مورد عیسی بن مریم و پیامبری و مقام و رسالتش نداریم . حرف ما تقابل با شرک است . یعنی آنجایی که مسیح را خدا یا پسر خدا میخوانند . درضمن وقت کردی آیات دیگر قرآن در مورد مسیح را هم مطالعه کن . آنجایی که به صراحت اطلاق خدایی یا پسر خدا بودن به ایشان را نهی میکند . اگر قرآن برایت ملاک است پس تمام آیاتش در مورد مسیح را مطالعه کن هر چند که همین یک آیه هم کفایت میکرد . در ضمن قبلا در مورد حضرت آدم این موضوع در قرآن گفته شده و مختص مسیح نیست . و نفخت فیه من روحی . سوال؟ چون روح آدم ، روح خدا بود پس آدم خدا بود؟؟
یکشنبه 30 آذر 1393 - 17:02
روبرتو روسلینی - تهران - ایران
نظر و نصیحت من به شما بزرگان و دوستان گرامی رها کنید این مسیح و محمد وموسی و ابراهیم و..... هیچکدام دیگر در بین ما نیستند و تاثیری در زندگی ما ندارند. ول کنید مسیحیت و اسلام و یهودیت و غیره را.اینها ابزار شیطان فرومایه برای در اختیار گرفتن ماست. خداوند رو دریابیم و به او بپیوندیم که این روز ها بد جوری در حاشیست... فقط خدا و دیگر هیچ. همه پایین و ذلیل و فقط یکی بالاست...
یکشنبه 30 آذر 1393 - 18:57
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
ماشالله به عاشقان منبر دیجیتال!! حاج آقا منبر 5.0 ولتی خوبی داشتی!! اگر با سیم به اینترنت وصلی که Ethernet تون قبول، اگر هم وایرلس میری که WiMAX تون مقبول! خدا اون دنیا یه منبر با پهنای باند بالا نصیب تون بفرماید، درست همون بغل من تحت الأشجار!
دوشنبه 1 دي 1393 - 23:22
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
من فیلمِ داوینچی‌ کد را ندیدم ، نه به این خاطر که مسیحیان بشدت از این فیلم وحشت کرده و تلاش برای جلوگیری از اکرانِ آن کردند ، بلکه به این خاطر که هنوز زمانِ دیدنش برایم نرسیده است، اگر فیلم را دیده بودم با یقین می‌گفتم که ایشان به آن فیلم استناد کرده یا نه، در هر صورت مساله فرماسونر مساله بزرگی‌ ‌ست که به شدت در جریان است، چندی قبل از جأیی موثق شنیدم فرماسونرها و گروههایِ مذهبی‌ دیگر مخالفِ اسلام, مشغولِ تدارکِ ساختمانی هستند که سایه ا‌ش شبیهِ آلتِ جنسی‌ مردانه است و قصد دارند این سایه را بر روی کعبه منعکس کنند، از کم و کیفِ مکه و اطرافِ آن خبر ندارم نمیدانم از کجا میخواهند اینکار را انجام دهند یا داده اند فقط می‌‌دانم که در تدارکِ این بوده و احتمالا تا کنون به ثمر رسانده اند، مهم ابزار و یا اشکال نیست مهم انرژی روان شده در اینگونه آثار است که زیر بنایِ منفی‌ و شیطانی دارد، ...
‌سه شنبه 2 دي 1393 - 15:44
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
...انرژی منفی‌ قویترین انرژی موجود در عصرِ حاضر است به همین خاطر هیچ چیز سرِ جایِ خود نیست و امنیت و آرامش از دنیا رخت بر بسته ، حتی به قولِ فردی که خود را مریدِ مسیح می‌داند( اما مدام در حالِ سم پاشی به جز عقیده خود است ) مسیحیان پیشرفته‌ترین کشور‌ها را دارند ! اولا مهم این است که اگر پیشرفتِ میسیحیت را بخواهید اندازه بگیرید باید به قرونِ وسطی که همه چیز دستِ مسیحیان بود رجوع کنید ، از وقتی‌ مسیحیانِ مذهبی‌ عملا از صحنِ جامعه به کلیساها رانده شد پیشرفتها توسطِ سیاسیونِ مسیحی حاصل شد، این پیشرفتها پایه هایش بر ظلم , استعمار و غارت انجام گرفت و خودشان در رفاه و دنیأیی در عذاب شدند ، اگر اجازه میدان داری به دیگرِ کشورها می‌دادند چه بسا اکنون آنها پیشرفتشان کمتر از اینها نبود.
‌سه شنبه 2 دي 1393 - 15:44
بیدار58 - بایلسر - ایران
danial nabi - استکهلم - سوئد...نه شیطانی هست نه خدایی اینا همش داستانه عمو
‌سه شنبه 2 دي 1393 - 17:03
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.