تلاش ناکام دو مردجوان برای اسیدپاشی به صورت دخترجوانی که مدیر اجرایی شرکت شان بود

روزنامه ایران نوشت: عاملان اسیدپاشی نافرجام به یک دختر تهرانی دو آشنا بودند که نقشه انتقامجویانه‌ای کشیده بودند.این اسیدپاشی ساعت 5 عصر روز دوشنبه در بلوار مرزداران تهران رخ داد که با تیزهوشی دختر جوان دو اسیدپاش موتورسوار تنها توانستند خودروی وی را هدف قرار دهند.
وقتی ماجرای این اسیدپاشی به پلیس 110 تهران مخابره شد مأموران بلافاصله واردعمل شدند و تیمی از اداره 16 پلیس آگاهی تهران دست به کار شد تا پرده از جزئیات این توطئه نافرجام بردارند.در تحقیقات میدانی و بررسی صحنه جرم مشخص شد که دو موتورسوار با نزدیک شدن به خودروی مدیر اجرایی یک شرکت اقدام به اسیدپاشی کرده‌اند که دختر جوان بلافاصله شیشه خودرو را بالا کشیده و صدمه آنچنانی ندیده است.
این دختر که وحشت کرده بود در تحقیقات پلیسی گفت که در یک شرکت مدیر اجرایی است و احتمال می‌دهد دو اسیدپاش از کارمندان شرکت باشند که با وی اختلاف داشته‌اند.وی در ادامه گفت که وقتی اسیدپاش‌ها را با ظرف پر از مایع دیده است سریع شیشه را بالا کشیده و مسیر خود را تغییر داده به‌گونه‌ای که اسید روی بدنه خودرویش پاشیده شده است.
با این سرنخ‌ها، کارآگاهان بلافاصله دو کارمند انتقامجوی شرکت را تحت تعقیب قرار دادند و هر دو را بازداشت کردند.این دو مرد که سعی در انحراف مسیر تحقیقات داشتند وقتی دلایلی مبنی بر اسیدپاش بودن آنها فاش شد چاره‌ای جز اعتراف ندیدند و پذیرفتند به‌خاطر اختلاف کاری با مدیر اجرایی شرکت که همان دختر جوان بود کینه به دل گرفته و هر دو تصمیم داشتند با اسیدپاشی به این دختر وی را خانه‌نشین کنند و در شرکت نفس راحتی بکشند. بنابر این گزارش، این دو اسیدپاش با دستور بازپرس جنایی تهران روانه بازداشتگاه شدند و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

+50
رأی دهید
-1

m.reza1 - تهران - ایران
واقعا که !!!!. دیگه نباید به کسی از گل نازک تر بگیم. یعنی در اطرافمون هر کس هر غلطی خواست باید انجام بده و ما به هیچ وجه نباید اعتراض کنیم. چون ممکنه اسید بپاشند به صورتمون
‌پنجشنبه 27 آذر 1393 - 11:17
paryjoon - بروکسل - بلژیک
خدا خودش به داد مردم برسه. چه خبره تو این دنیا. همه چى به هم ریخته.
‌پنجشنبه 27 آذر 1393 - 12:37
محسن احمد علی - دبی - امارات متحده عربی
بنظر من این دو نفر باید اعدام شوند تا درس عبرت دیگران شود، وگرنه این مورد میشه یه بدعت که هر کی از کسی خوشش نیاد روش اسید میپاشم.
‌پنجشنبه 27 آذر 1393 - 15:47
paksan - آمریکا - آمریکا
اعدام. اگر چهارتا رو اعدام کنند دیگه کسی جرات نمیکنه . مشکل اینه که قوه قضائیه خودش ام الفساد هستش
‌پنجشنبه 27 آذر 1393 - 17:55
اردشیر یکم - خوزستان - ایران
تا دخترا آستین بالا نزنن تو سری خور باقی می مانند!!
‌پنجشنبه 27 آذر 1393 - 18:54
اردشیر یکم - خوزستان - ایران
تا دخترا آستین بالا نزنن تو سری خور باقی می مانند!!
‌پنجشنبه 27 آذر 1393 - 18:54
srdash - تبریز - ایران
خدایش من موندم آخه ایناچه جورموجوداتی هستن ،چطوردلشون میادبابدبخت کردن دخترمردم نونه اهل وعیالشون رودربیارن گیریم اصلادین وخدایی نیست وجدانی نیست ،گیرقانون که بیفتن سروکارشون باطناب داره وخوش بینانش حبس ابد.آخه چقدراین موجودات ابله وبی فکرن .
‌پنجشنبه 27 آذر 1393 - 20:35
دوستدار - استهکلم - سوئد
خانمهای ایرانی از این به بعد همه از کلاه ایمنی ضد اسید استفاده کنند تا سر و صورتشان دربرابر اسید پاشان محفوظ بماند.
‌پنجشنبه 27 آذر 1393 - 20:55
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.