محاکمه عده‌ای از هواداران فوتبال در استانبول به اتهام براندازی.

+20
رأی دهید
-5

فقط ملوان - انزلی - ایران
بلاخره سرنگون میشی اروغان ک...ثیف عثمانی...
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 11:27
farahnoush - ساری - ایران
هواداران تراکتور هم اینگونه هستند !!! تازه پرچم یک ملت اتش میزنند و شعار های نژادپرستانه و فاشیستی میدهند !!! به ناموس ورزشکاران تیم رقیب توهین می کنند و هرچه لایق پدر و مادر خودشان است به دیگران نسبت می دهند !!!و حتی مانند مغولان طرفداران تیم رقیب را کتک می زنند !!! اما تا به حال هیچ جا محکوم نشدند زیرا اسپانسر تراکتور سپاه پاسداران است !!! .
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 13:59
آتیلا قشقایی - کپنهاک - دانمارک
صد‌ها تن‌ از طرفداران تراکتور سال‌ها هست که در زندان هستند، شعر‌های نژاد پرستانه سال‌ها هست که در استادیم‌های تهران، اصفهان، انزلی، و غیره بر علیه تورک‌ها داده شده و می‌شه، تراکتوری‌ها جواب دادند و خواهند داد، چهار پاه پاسداران خودش را به تراکتور تحمیل کرده رژیم پان فارس اجازه بده تراکتوری‌ها خودشون از پس مخارج باشگاه در میاند ضمنا تیم‌‌های پیروزی و استقلال هم ما ما تورک‌ها هستند این را همه بدانند
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 16:09
ario - اهواز - ایران
آتیلا قشقایی - کپنهاک - دانمارک. پانترک! همه ایران مال شماست.خیالت راحت شد؟ اگر حمایت های دولتی نبود که تیراختورتون سرمرز لیگ برتر و لیگ 1 دربدر بود(مثل سالهای قبل)...حکومت فعلا می خواد تیم های تبریزی رو باشند تا سوپاپ اطمینانی باشند واسه نا آرامی های اون حوالی.اگر دقت کنی بعد از فتنه پانترک ها در سال 85 یک دفعه تیراختور!تون رو اومد و کلی بهش رسیدن.تا حالا از خودت پرسیدی چرا؟؟اگر علتشو نفهمیدید یا حکومت باهوش تشریف داره یا پانترک های عزیز جیگر تشریف دارن .پس زیاد جوگیر نشید که تیراختور بدون حمایت دولتی چنین است و رئال مادرید است ...!
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 20:33
yaser ss - دبی - امارات
از هوادارای تراکتور وحشی تر تو دنیا ندیدم اینا رو هم باید محاکمه کنن ولی متاسفانه سپاه پاسداران پشت این تیمه
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 21:07
mousa63 - همدان - ایران
آتیلا....قشقایی ؟؟ کدام طایفه هستی چوپانکاره یا گله زن؟...راه باز هست میتونید برید در بغل اردوغان یا علیوف ...اتفاقا ما استقبال میکنیم...فرزند کمتر زندگی بهتر...حتما فکر میکنی این کشورهها برات سفره مجانی پهن کردن خخخخخخخخخخ...به همین خیال باش وقتی قرار شد یارانه های زندگی ات بدند اونوقت ببین که باید با اهل تیر وتبارت خدمت داعش تحت حمایت این کشورها بکنی یا نه؟...
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 21:12
Mova10 - ادینبورو - اسکاتلند
تیمی به اسم پیروزی نداریم اسمش پرسپولیس، مطمئن باش اون تیم اگه دست سپاه نبود تا حالا صد بار سقوط کرده بود، مثل همه اون سالهای که تواین دسته ایه پأیینتر بود! تو که هنوز نمیدونی ترک نیستی‌ و آذری هستی‌ لطفا نظر نده! در مورد استادیومهم همه جای دنیا همینوریه! شاید تا حل اصلا استادیوم نرفتی؟!
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 23:20
farahnoush - ساری - ایران
Mova10 - ادینبورو - اسکاتلند-مسئله اینه ایشون جز تورک های قشقایی نه اذربایجان !!! .. تازه همه میدانند تراکتور با تقلب و دسیسه دوزی سپاه و هوچی گری تماشاگرانش و خوردن حق تیم های خوزستان و اصفهان و بقیه اقوام به اینجا رسیده است !!! . تهران کم بود تبریز هم به ان اضافه شد !!! . من خودم طرفدار تاج هستم اما بهترین تیم ایران برای خوزستان و بهترین خطه برای دادن ورزشکار به ایران خطه خوزستان است ! کمترین امکانات دارند اما بهترین ورزشکار به ایران ما میدهند !!! .
‌پنجشنبه 27 آذر 1393 - 06:56
آتیلا قشقایی - کپنهاک - دانمارک
به تورک قشقایی بودن افتخار می‌کنم، ریشه من معلوم هست.... به قول شهریار هنوز از ماست ایران را اگر روزی ظفر باشد نخود مغز‌ها بدانند که پول در گردش لیگ تورکیه سالانه ۵ میلیارد دلار هست، لیگ توی تورکیه تمامی هزینه تراکتور را میپرداخت رژیم پان فارس قبول نکرد، کمک دولتی نبود تیم‌‌های پیروزی و استقلال مثل تیم‌‌های کابل بودند.
‌پنجشنبه 27 آذر 1393 - 17:39
Golden remix - استکهلم - سوئد
هیچ ملتی در دنیا مثل إیرانی جماعت درونش پر إز نفرت و انرژی منفی نیست. کاربری إز ساری که با شما شروع کننده این بحث بودی هیچ میدونی که شهر ساری بعد إز کرج دومین شهری است که چاقو کش و قمه زن و زورگیر دارد. در مورد فوتبال تا دست مافیا را إز سر استقلال و پرسپولیس برداشتند جفتشون رفتن میانه های جدول. تازه خاطرات مرتض فنونی زاده را هم اضافه کنید که به دستور علی پروین پا میشکوندند تا بازی را نبازند. الان که استقلال و پرسپولیس زیاد استادیوم نمیرن ولی سالها قبل همین ها اتوبوسهای شرکت واحد را بعد إز بازی اوراق میکردند حالا دعوا های داخل زمین و خارج زمین بماند و مدیر عامل های سردار و انقلابی و ریشو اینها بماند. یک شعاری افتاده سر زبونها که خوزستان مهد فوتبال ایران است و فلان که عملا میبینیم شعار است وبس و بهترین و موفق ترین فوتبالیستهای ایران إز خراسان و اذربایجان بوده اند. کل ایران در دست سپاه است و بسیجی است شما دارید در تراکتورسازی و پاس دنبال سردار سپاه میگردید فرماندهان ارتش هم الان سپاهی هستن کجای کارید . تا کی می خواهید به جون هم بیفتید و با تفرقه درخت جهل و ظلم خمینی را ابیاری کنید.
‌پنجشنبه 27 آذر 1393 - 18:43
farahnoush - ساری - ایران
آتیلا قشقایی - کپنهاک - دانمارک- اولا مسئله همینجاست وقتی اسپانسر تراکتور عثمانی ها بودند هیچ درخشش خاصی نداشتند !!! .از وقتی سپاه اسپانسر این گروه شد .. این تیم با تقلب و پشتوانه سپاه توانست در لیگ ایران جایگاه پیدا بکند البته در اسیا هیچ جایگاه خاصی ندارد !!! . دوما تیم فوتبال افغانستان بدون هیچ پارتی بازی بهترین تیم فوتبال جنوب اسیاست بر عکس بسیاری از کشورهای هم زبان شما مانند جمهوری اذربایجان !!! .
جمعه 28 آذر 1393 - 08:48
farahnoush - ساری - ایران
Golden remix - استکهلم - سوئد-منبع لطفا ؟!!! .. لطفا مانند پان تورکها جعل تاریخ و فرهنگ و خبر نکنید و حرف از روی باد نزنید !!! . براساس امار رسمی و اخبار روزنامه ها و سایت ها بیشترین مقدار زورگیری ها و چاقوکشی و قمه زنی شهر تهران رتبه اول و پس از آن استانهای فارس، لرستان، آذربایجان غربی، کرمانشاه، کرمان، آذربایجان شرقی، البرز، خوزستان، خراسان رضوی و شرق و غرب تهران قرار دارند. (منبع ایسنا ) حال شما اینجا مازندران یا ساری را پیدا کنید !!! . در مورد فوتبال هم قبلا نظر خودم گفتم !!! .
جمعه 28 آذر 1393 - 10:55
آتیلا قشقایی - کپنهاک - دانمارک
این نفت نبود فوتبال دولتی ایران چی‌ می‌شه، نفت‌ها از آن مرکز گرایان پان فارس نیست، با این حال لازم باشه خاک تهران را با توربه می‌کشیم
جمعه 28 آذر 1393 - 11:24
golden remix - استکهلم - سوئد
فرحنوش - ساری - ایران. تو و امسال تو شما که کم هم نیستید به واسطه کمبوبد عقل و داشتن بیماری‌های روانی‌ سرطان یک ملت و مایه شرم ویران و دنیا هستید .خوش بحال آخوند و جمهوهری اسلامی که با وجود شما بازار آنها گرم خواهد بود. تا افراد جأهلی مثل شما هستند ایران و دنیا به آرامش نخواهد . امیدوارم یک روزی افراد مثبت و دانا در قسمت نظرت ببینیم نه روانی‌ها را .
جمعه 28 آذر 1393 - 23:31
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.