جنایت فجیع پایان رابطه پنهانی

تجسس‌های کارآگاهان جنایی پایتخت برای رازگشایی از قتل دختری با جسد سوخته، راز قاتل مخوف را فاش کرد.

این مرد 23ساله نخست راننده آژانسی را به‌دلیل اختلاف مالی به قتل رساند و در دومین جنایت جان دختر جوانی را بعد از یک‌ماه آشنایی گرفت و گوش‌هایش را برید.

کشف جسد سوخته

ساعت 8صبح روز یکشنبه به بستان زاده، بازپرس کشیک دادسرای امور جنایی خبر رسید جسد دختری جوان حوالی بزرگراه آزادگان، پشت دیوار مرکز شماره‌گذاری کشف شده است. جسد متعلق به دختری حدود 20ساله بود که به جز صورت، همه بدنش سوخته بود. با این حال معاینه جسد حاکی از آن بود دلیل اصلی مرگ مقتول اصابت ضربات جسم نوک تیز به بدنش است. از سویی صورت وی نیز دچار جراحت‌های شدیدی شده بود. به‌طوری که از بینی و گوش هایش اثری نبود. در چنین شرایطی جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و به دستور بازپرس پرونده تجسس‌های افسران اداره دهم پلیس آگاهی برای رازگشایی از این جنایت آغاز شد.

قتل راننده آژانس

درحالی‌که تحقیقات برای شناسایی عامل قتل دختر جوان در جریان بود گروه دیگری از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی که سرگرم تحقیق درباره پرونده جنایت دیگری بودند جوانی 23ساله را به‌عنوان متهم به قتل شناسایی و دستگیر کردند. ماجرا از این قرار بود که روز چهارم مرداد‌ماه جسد مرد ناشناسی در اطراف بزرگراه آزادگان کشف و مشخص شد جسد متعلق به یک راننده آژانس است که چند روز قبل ناپدید شده بود. بررسی‌ها نشان می‌داد مقتول آخرین بار مردی را به‌عنوان مسافر سوار خودرواش کرده و دیگر هیچ‌کس او را ندیده بود. کارآگاهان با انجام تحقیقات فنی و پلیسی عامل این جنایت را که مجید نام دارد در شهرک ولیعصر شناسایی و او را شامگاه دوشنبه بازداشت کردند.

او در بازجویی‌های اولیه اعتراف کرد راننده آژانس را به‌دلیل اختلافات مالی به قتل رسانده است. وی که در کار فروش کفش است، گفت: از مدتی قبل از مقتول مبلغی پول طلب داشتم. او بخشی از طلبم را پس داد اما باز هم 600هزار تومان بدهکار بود. وقتی دیدم نمی‌توانم طلبم را از او بگیرم یک روز او را به اطراف بزرگراه آزادگان کشاندم و در محلی خلوت او را با چاقو به قتل رساندم و سوار بر خودروی پرایدش از آنجا فرار و چند روز بعد خودرواش را رها کردم.

 رازگشایی از قتل دختر جوان

آنچه که متهم به قتل اعتراف کرد با واقعیت مطابقت داشت بنابر این تحقیقات از وی ادامه یافت تا اینکه اسرار جنایت دیگری نیز برملا شد. ماموران در همان ساعت‌های اولیه بعد از دستگیری مجید خانه او را مورد بازرسی قرار دادند. آنها در آنجا ظرفی پر از الکل کشف کردند که داخلش 2گوش انسان قرار داشت. این موضوع یادآور کشف جسد دختر جوان بود که گوش‌هایش جدا شده بود؛ از این‌رو بازجویی‌ها از متهم ادامه یافت تا اینکه او اعتراف کرد یک روز قبل از دستگیری دختر جوانی به نام معصومه را در حوالی بزرگراه آزادگان به قتل رسانده و گوش‌هایش را بریده است.

 اعترافات هولناک

در چنین شرایطی صبح دیروز متهم به شعبه دوم بازپرسی دادسرای امور جنایی منتقل شد و از سوی بازپرس بستان‌زاده تحت بازجویی قرار گرفت. او درباره انگیزه‌اش از قتل دختر جوان گفت: از حدود یک‌ماه قبل با معصومه آشنا شدم و با او رابطه دوستانه‌ای داشتم تا اینکه همسرم از این رابطه پنهانی با خبر شد. می‌خواستم به رابطه‌ام با او پایان دهم اما او برای ادامه این ارتباط اصرار می‌کرد.

او حتی یک مرتبه با همسرم تماس گرفت و به همین دلیل همسرم با 2فرزندم از خانه قهر کردند و من تنها ماندم. باید کاری می‌کردم تا زندگی‌ام از هم نپاشد. با همسرم تماس گرفتم و گفتم می‌خواهم به رابطه‌ام با معصومه پایان دهم اما او باور نمی‌کرد؛ به همین دلیل به او گفتم گوش‌های معصومه را برایش می‌برم تا ثابت کنم که دیگر به سراغ او نخواهم رفت.

به این ترتیب نقشه قتل دختر جوان را طراحی کردم. متهم به قتل ادامه داد: ساعت 8شب با معصومه قرار گذاشتم. گفتم هنوز به تو علاقه دارم و می‌خواهم برایت لباس بخرم. با این بهانه او را سوار خودروام کردم و چند ساعت در خیابان‌ها بودیم تا اینکه حدود ساعت 10شب به محل قتل رسیدیم. در آنجا با او درگیر شدم. او را با ضربه لگد از خودرو پیاده کردم و در ادامه با چاقو به او ضربه زدم و سپس گوش‌هایش را بریدم و در نهایت جسد او را آتش زدم و گریختم.

با پایان بازجویی‌های اولیه متهم با صدور قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت تا تحقیقات از وی ادامه یابد. در همین حال سرهنگ آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در این‌باره گفت: تاکنون خانواده دختر جوان شناسایی نشده‌اند و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

+75
رأی دهید
-6

آریان هامبورگ - هامبورگ - آلمان
یک بیشعور روانی و مریض که برای اجتماع خطرناکه
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 11:22
kolah-ghermezi - ونکوور - کانادا
این تخم حرام رو بسوزونیدش. اینجور افراد رو باید زجر داد تا خودش به آغوش مرگ پناه ببره.
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 11:32
Apocryphal - اورلاندو - ایالات متحده
شکل موهاش نشون میده یه اوباش جانبه، تحفه حالا ۲ تا بچه هم درست کرده
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 11:41
فاطی قاطی - موگادیشو - سومالی
اینو باید دست و پا بسته انداخت تو قفس شیری که یک هفته غذا نخورده.مرتیکه الدنگ روانی,حالا اون اولیایی که به خاطر حسین اینچنین سگهای مریضی رو ار پای چوبه دار میارن پایین هم باید گذاشت تو کوزه تا بترشن و بعد ترشی مخلوط کرد.
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 12:02
بیدار58 - بایلسر - ایران
یعنی خانمش هم بهش گفت برو گوش طرف رو بیار برام؟!!!. آدم گاهی تو کار بعضیا می مونه
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 12:11
m.reza1 - تهران - ایران
این نشون میده ما باید مراقب آدم های اطرافمون باشیم. شاید یکی از همین دیوانه ها در کنار ما زندگی می کنه و ما از عمق حماقت و افکارش مطلع نیستیم. و یهو مثل اون دختره ممکنه فدای یک حرف یا خواسته بشیم. اصلا فکر میکم نباید به هیچ وجه کسی رو توی حریم خودمون راه بدیم تا به این دردها گرفتار نشیم
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 12:44
دوستدار - استهکلم - سوئد
عجب انسان جنایتکاری بوده اصلا به این فکر نگرده که مقتولین حق زندگی داشتن و کسانی شاید محتاج به انها باشند و چشم به راهشان باشند . یا او چرا باید این حق را به خود بدهد که کسی را به خاطر پول ناچیز و کس دیگری را به خاطر قطع رابطه به فتل برساند. عجب جنایتکارهای در ایران پیدا می شوند عجیب است والله. باید هر چه زودتر این مجید را زنده در حوز اسیدی انداخت تا تار و پودش روی زمین باقی نماند.
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 12:28
آقا فدای من - لندن - انگلستان
خمینی گور به گور شده و اوباش دنباله رو، عجب به مقام انسانیتی ملت ایران رو رسوندند
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 13:45
Puzzle21 - سئول - کره جنوبى
یعنى چى!!!!!!!؟؟؟؟؟!!!!!! باورم نمیشه
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 14:34
مترلینگ - منچستر - انگلستان
این مرتیکه روانیه سر ششصد هزار تومان ادم میکشه برای پوشاندن کثافت کاری هاش ادم میکشه تازه گوشش رو هم میبره واسه زنش میبره تو خونه جزء افخاراتش هم نگه میداره ملت روانی شدند
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 15:25
mina minavand - هانور - آلمان
کشورو لعنت گرفته،ننگ‌ بر این آخوند‌ها که فقط برامون ویرونی آوردن
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 15:35
agha_ehsan - تهران - ایران
واقعا خسته نباشی !! چه زندگی گوهرباری داری !!!
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 16:14
raha1984 - هامبورگ - المان
۳۶،۷ سال خفقان، خون مردم رو تو شیشه کردن، ذلیل و خوار کردن ، بازخواست کردن برای هر جیزی، تو سری زدن برای موی سر و استین کوناه و مانتوی کوتاه و لاک نتبجه اش میشه جامعه ای پر روانی و قاتل و دزد و خلافکار و معتاد
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 17:16
paksan - آمریکا - آمریکا
حالا شما فکرش رو بکنید دوتا بچه از این دیوانه به جا می مونه که بعد از اعدام این نفهم در نهایت دوتا جانی و بچه عقده ای دیگه تحویل جامعه داده میشه!
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 17:54
harrp - وین - اتریش
آقا فدای من - لندن - انگلستان@. این بهترین آیدی اینجاست looool.
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 18:33
senator x - تهران - ایران
تا امروز درایران قاتلین را اعدام میکردند و این مجازات ابدا از تعدادجرائم قتل کم نکرده.پس اعدام مجازات کاملی نیست.از این ببعد قانونی تصویب بشه که مجازات قاتل بآن طرزی باشد که مقتول را بقتل رسانده.
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 18:54
a.sadriuk - لندن - انگلستان
این قبیل حـ... ها نفس کشیدنشون هم جامعه رو آلوده میکنه
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 19:58
azadeh11 - آمستردام - هلند
این که دیگه از خلی دست آخوند‌ها را بسته...روانی‌
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 22:07
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.