قیمت مسلمان برای استقلال 500 میلیون ، برای پرسپولیس 2.5 میلیارد تومان!

مدیر ذوب آهن می گوید اگر پرسپولیسی ها محسن مسلمان را می خواهند باید برایش 2.5 میلیارد تومان بپردازند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ سعید آذری مدیرعامل ذوب آهن می گوید اگر پرسپولیسی ها قصد خرید دوباره محسن مسلمان را دارند باید به ازای او 2.5 میلیارد تومان بپردازند. محسن مسلمان فصل قبل یک نیم فصل را برای پرسپولیس بازی کرد اما فرصت چندانی برای بازی در تیم دایی نداشت تا در انتهای فصل دوباره به اصفهان برگردد. او 18 ماه دیگر با تیم اصفهانی قرارداد دارد و حالا آذری می گوید برای جدایی اش پرسپولیسی ها باید 2.5 میلیارد تومان بپردازند. او درباره اینکه چرا رقم را این قدر بالا گفته می گوید:« وقتی برای بازیکنان معملی شان یک و نیم میلیارد تومان می پردازند ارزش بازیکنی مثل محسن 2.5 میلیارد تومان است.»

این درحالی است که آذری برای استقلال شرط 500 میلیون تومانی گذاشته بود. او البته می گوید:«شرایط تیم ها و پیشنهادها با هم فرق دارد. ما شرط مبادله بازیکن به استقلال داده ایم و فعلا هنوز مسلمان به هیچ تیمی نرفته است.» البته آبی ها مسلمان را قطعا استقلالی می دانند. شاید دوستی نزدیک مدیران استقلال با مدیران ذوب اهن در این قطعیت نقش دارد.

+12
رأی دهید
-29

تیتو تیتو - تهران - ایران
مفتش گرونه . لیگ ایران رو کلا باید گل گرفت .
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 11:34
اصحاب کهف - بروکسل - بلژیک
ببخشید معملی دیگه چه صیغه ایه؟!
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 11:36
chiko - توکیو - ژاپن
خوب معلومه ،. میاد استقلال بازی یاد میگیره قیمتش می‌شه ۵۰۰ میلیون اگه بره پسً پلیس وحشی می‌شه و بازی یادش میره قیمتش میشه ۲.۵ میلیارد....۴۴۴۴
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 13:48
Gharibeh-Ashena - هانوفر - المان
اصحاب کهف - بروکسل - بلژیک فکر کنم منظورش بازیکن معمولی باشه.
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 13:56
عقاب سرخ - پاسارگاد - ایران
با اینکارها و سنگ اندازی و نامردی‌ها در حق پرسپولیس،،نمیتونید این تیم‌ را ضعیف یا منحل کنید،تا ما هوادار‌های میلیونی از تیم‌ محبوب پرسپولیس حمایت می‌کنیم،،این تیم‌ سر پاا و سر افراز خواهد ماند،،نه شیش تائی میشیم،،نه دسته سه و دسته دو میریم،میمانیم میجنگیم و حمایت می‌کنیم و حتی اگر ده نفره هم بشیم باز تیمها را سوراخ می‌کنیم،،بابا خسته شدیم به خدا،آخه چقدر ده نفره کیسه را سوراخ کنییم ؛)
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 14:22
آتیلا قشقایی - کپنهاک - دانمارک
محسن کافر قیمتش چند هست؟
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 16:10
paksan - آمریکا - آمریکا
گرفتن مسلمان برای استقلال مثل سم مهلک می مونه . امیدوارم مسئولین استقلال بی خیال این بازیکن بشوند و سوال دیگه از وزارت ورزش و شخص آقای خادم اینه که شما که از قیمت 350 میلیون تومان دفاع میکنید و از دلالی بازیکنا حرف می زنید خوب تحویل بگیرید یعنی واقعاً تیموریان در مقابل مسلمان 3 میلیارد نمی ارزه؟! این آقای آذری که دیگه یک مدیر دولتی و تیم دولتی هستش پس ایشون چرا واسه این بازیکن 2.5 میلیارد تومان قیمت میگذاره؟ بازیکناش رو اجاره میده پول درمیاره بعد همین کار رو بخواهند استقلال و پرسپولیس بکنند همین خادم نفهم اینا رو به صلابه میکشه.
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 18:17
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.