جشن تولد کوچکترین قربانی اسیدپاشی

از چپ : خواهر رعنا , مادر رعنا , رعنا کوچولو و پسر معصومه (یکی دیگر از قربانیان اسید پاشی )

عصر 24 آذرماه سال جاری در روز تولد رعنا جشنی از سوی نیکوکاران و هنرمندان در خانه سرای محل فردوس در غرب پایتخت برگزار شد.
رعنا همراه مادر و خواهرش نازنین در این جشن تولد میهمان‌های ویژه‌ای داشتند «معصومه عطایی» یکی‌دیگر از قربانیان اسیدپاشی بود که همراه پسرش پای به این میهمانی گذاشت.
رعنا کوچولو با چهره‌ای آرام روی صندلی نشسته و خنده‌های کودکانه‌اش روی لب سوخته‌اش نشان از خوشحالی او داشت.رعنا پس از صحبت‌ها و نقش‌پردازی هنرمندان در کنار نازنین و آرین پسر معصومه عطایی روی صندلی‌ای نشست که پیش رویش کیک تولد هفت سالگی‌اش بود.عکس‌های یادگاری گرفته شد و نوبت به خاموش کردن شمع‌ها رسید که همزمان سمیه و معصومه کنار بچه‌ها نشستند و رعنا کوچولو که دیگر از خوشحالی روی پاهای خود بند نبود با آرزوهایی که در دل داشت شمع‌ها را خاموش کرد.سمیه 31 ساله در پایان این جشن که از سوی نیکوکاران برگزار شد به شوک گفت: در این سال‌ها شرایط برای ما خیلی سخت‌تر شده است و تنها دوستانم هستند که حمایتم می‌کنند.


وی درباره جزئیات حادثه اسیدپاشی گفت: مدتی بود که به خاطر اعتیاد همسرم از او طلاق گرفته بودم، وی به‌خاطر جدایی اقدام به این اسیدپاشی کرد.سمیه ادامه داد: شوهر و برادرشوهرم هنوز به این اقدام اعتراف نکرده‌اند و باید برای پیگیری پرونده‌ام مراسم قسامه برگزار شود تا شوهر سابق و برادرش متهم پرونده شناخته شوند.
مادر جوان گفت: هیچ‌کس ما را حمایت نمی‌کند و حتی برای مراسم قسامه از سوی خانواده همسرم تهدید می‌شوم.سمیه در پایان گفت: خوشحالم که خنده‌های دخترم را در این جشن حس می‌کنم و تنها امیدم در زندگی دو دختر کوچکم هستند.معصومه عطایی نیز که در سناریویی مشابه به خاطر جدایی از همسرش از سوی پدرشوهرش هدف اسیدپاشی قرار گرفته به شوک گفت: از ما قربانیان اسیدپاشی کسی حمایت نمی‌کند، من برای اینکه بتوانم بچه‌ام را کنار خودم بزرگ کنم به ناچار برای گرفتن حضانت مجبور به رضایت دادن شدم.
وی ادامه داد‌: نمی‌دانم این مسأله چه ربطی به هم داشتند که آن را در برابر هم قرار دادند و مرا وادار به این کار کردند.
وی افزود: برای درمان چشمانم به امریکا رفتم اما بی‌نتیجه بود و حالا با چشمان بسته کنار آرین زندگی می‌کنم و امیدوارم بتوانم برایش مادر خوبی باشم.
رعنا کوچولو که سرگرم بریدن کیک و بازی بود نیز گفت: مادرم را خیلی دوست دارم و می‌خواهم وقتی بزرگ شدم دکتر شوم.بنابر این گزارش، در این مراسم قرار شد حساب بانکی‌ای برای حمایت مالی مردم از رعنا کوچولو افتتاح شود به‌گونه‌ای که تا سن 18 سالگی کسی قادر به برداشت پول‌های حمایتی نباشد و رعنا بتواند برای ادامه زندگی و درمان‌هایش از این پول‌ها استفاده کند.
 

+73
رأی دهید
-2

کامیاب قزوینی - ملبورن - استرالیا
چرا مردم سرزمین ما با این نوع رذالتها و بیرحمیها آشنا و آغشته شدند ؟ چرا این همه نامردی علیه یکدیگر ؟ چرا سوختن دیگران باعث شادی عده ای ناکس میشود؟ به کدامین گناه ؟یارب این آتش که بر خلق من است.....سرد کن زان سان که کردی بر خلیل.
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 10:44
92ارشام - لندن - ایران
کامیاب قزوینی-ملبورن/زمانی که در خیابان ودرجلوی چشم کودک تا کهنسال مراسم داراویختن به نمایش میگذارند زمانی که شلاق زدن جوانان افتخاراست.سنگساروقصاص به عنوان اصل نگاه میگردد!چنین جامعه ای بخدا نجیب هم هست!پس از انقلاب جاهایی مانند کهریزک را بازکردند.فساد،فحشا،اعتیاد،فقر،فحشا،اختلاس،رانت و رباخواری بانک ها و...نتیجه ای بهتر از این ندارد.خوب شدانقلاب صادر نشد!که اگر میشد چی میشد!
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 12:44
invincible - مینستا - آمریکا
فقط مرگ بر خامنه‌ای-روحانی که سر دستهٔ ولایت کثیف فقیه هستن، اشک انسان سرازیر می‌شه و قلب انسان به درد میاد!! تا باشه روزی که خنده‌ها بر لب و آزاد و خوشحاال همه مردم زندگی‌ کنن. این رژیم کثیفترین و وگیهترین رژیم دنیاست!! مرگ بر این رژیم کثیف-- درود بر مبارزهٔ مردم به هر نوعی که باشه
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 17:22
perser68 - فلوریدا - آمریکا
رژیمه متحجر و ضد انسانه آخوندی با قوانینه قرونه وسطائیش از روز اول دزدی، کلاهبرداری ، جنگ ، ترور،کلاشی،رمالی،دروغ،شارلاتانیزم، اعدام، شلاق،شکنجه و توهینو قانونیو دولتی کرد !!! چقدر کشتو دستو پا برید و امروز هم دستپخته های خودشو تو ملا عام زیر مشتو لگد میگیره و مردمه ما هم تشکر میکنن از آدمکشایی که خودشون خلافو به آدمها یاد دادن!!!تا چنین مردمی داریم حالا حالا ها اسید که خوبه بدتر از این هم سرمون میاد!!!
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 19:11
perser68 - فلوریدا - آمریکا
92ارشام - لندن - ایران. دقیقاً همینه که گفتی !!! تو همین خبر چند روز پیش یه جوونو به هر دلیلی که میخواد باشه و پشته بلندگو جارکشه رژیمه نکبته آخوندی داره اعلام میکنه که چه کرده، آدمخورای خامنه ای روانی گرفتن زیر مشتو لگد و ایرانیای با فرهنگ بدونه اینکه یکبار از خودشون بپرسن چرا یه آدمه جوون دست به چنین خلافایی میزنه آنچنان قند تو دلشون آب شد که فرهنگه غنیه ایرانیو به نمایش گذاشتن!!! اینم لینکشhttps://www.iranianuk.com/page.php5?id=20141214090403008
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 19:00
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.