تقاضای کمک رژیم سوریه از ایران در پی ضربات خونین جبهه نصرت.

+22
رأی دهید
-36

perser68 - فلوریدا - آمریکا
به زودیه زود به زیر کشیدنه جلاد قرنه ۲۱اسد و ببینیم!!! سپس زوزه ها ی مفتخوره آدمکش حسن نصر الله رو بشنویم و در آخر رسوائیه حکومته متحجر ملاهارو نظاره گر باشیم .
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 02:48
razmandeh - استکهلم - سوئد
جناب اسد با سلام !!!! هنوز همه پولهایمان را نتوانستیم پس بگیریم باید هنوز ۷ ماه دیگر صبر کنیم !!! البته شما حق دارید ایران هرچه دارد مال شما است اصلا حق شما است !!!!! شما ببخشید که این روزها دزدی زیاد شده و نتونستیم به موقع حق شما را بدهیم نگران نباشید همه دزدها شناخته شده اند ولی نمیدانیم پولها را کجا قایم کرده اند که نمیشود از آنها پس گرفت !!!!! ولی‌ اگر شده یارانه مردم ایران را قطع می‌‌ کنیم و حق مسلم شما را میدهیم !!!!
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 04:06
imod.barbekan - منامه - بحرین
«نیروهای دولت اسلامی و سایر گروه‌های تروریستی، افراد بیگناه و تاسیسات زیربنایی و خدماتی کشور را هدف قرار داده‌اند!!!!!!!!!!این دویست هزار بیگناهی که کشته شده اند رو هم تروریست با هوابیمای جنگی و بمب های شیمیایی کشته اند!!!!!!
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 04:24
hamed-irooni - سیستان - ایران
تقاضای کمک رژیم سوریه از ایران در پی ضربات خونین جبهه نصرت. به نظر شما اگه جبهه نصرت یه خبرگزاری داشت آیا چه تیتری بهتر از این برای خبرش می گذاشت؟
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 04:44
amir fashami - تهران - ایران
همه این خرابی ها باید با پول ملت بدبخت ایران درست بشه
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 08:38
arzoye ensaniat - استکهلم - سوئد
اشغال به ایران چه!،گاوه شیر ده‌‌‌ خوبی‌ پیدا کردین برای خودتون ،از این گاو بدشید فردا از فلسطین و بعد از لبنان،برای دوشیدن از این گاو یکی،یکی،میان آسیاب به نوبت.
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 08:41
sikan - موناکو - فرانسه
نفت ایران هر روز ارزان تر میشود اسد هرروز شکست بزرگتری میخورد روحانی یارانه رو حذف کن برادر اسد بدبخت شد
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 12:05
mammal - لندن - انگلیس
تا چند وقت دیگر همه چیز را کپنی میکنند و قطره‌ قطره‌ به مردم ایران میدهند که پول کافی باشه به اسد خونخوار بدهند
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 16:51
harrp - وین - اتریش
ال نسرا هم که با داعش دوست شدن بر ضد بشار مفسدِ کودک کش بعدشم به سلامتی‌ میان ایران این سپاهیا و بسیجیا رو مثل گوسفند درو می‌کنن
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 18:37
اسکندر ذوالقرنین - اردبیل - ایران
اون زمان که اردوغان گفت شرط نابودی داعش و تروریسم در سوریه برکناری اسد است اکثرا به او تاختید همان اسد است
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 19:06
siavash2a - تهران - ایران
اسد هم سوری یرو نابود کرد هم ایرانو بدردسر انداخت.خدا لعنت کنه حامیانشو تو ایران
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 19:56
danial nabi - استكهلم - سوئد
لعنت به هر چی‌ آمریکایی بسر کردگی بوش‌های لعنتی،ِ این گند رو آنها به بار آوردند برای خاور میانه، امیدوارم آمریکا را همین زالو داعشیها درش رخنه کنند، تا گوشه‌ای از رنج مردم را باکه بفهند.
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 21:01
جنگنده - تهران - ایران
چقدر طرفدار داعش و جبهه النصره در این سایت زیاد شده که اینگونه رگهای گردنشان زده بیرون. بدبختها چطور در جایی که منافع ملی کشورتان در میان است, آمریکای وحشی حق دخالت در امور هسته ای ایران را دارد ولی ایران حق ندارد در امور داخلی کشوری که در دوران جنگ ایران و صدام بیشترین کمک را به ایران کرد, کمک کند. خاک بر سر تفکر بی هویت و جیره خورتان که دخالت اجنبیها را در امور داخلی ایران مجاز میدانید ولی دخالت ایران در کمک به کشور دوستش را ممنوع میدانید. کی شماها آدم میشید ؟؟؟؟؟؟ این رو هم بدونید اجنبی پرستها که آنهایی که در آینده نابود خواهند شد داعش و النصره و در ادامه آمریکا و نوچه هایش و بعد از آن هم شاهد دق کردنه افرادی مانند شما از غصه خواهیم بود. زنده باد تا ابد جمهوری اسلامی ایران.
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 22:10
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
متاسفانه اکثرِ افرادی که اینجا کامنت گذاشته اند ، نظرشان تحتِ تاثیرِ دردهاییست که از رژیمِ اشغالگرِ ایران در سینه دارند ! البته عامل اصلی‌ هم خودِ رژیم است که با جنایاتِ بشری ، نابود کردنِ آزادی مردم و دزدی‌های گسترده در سطحِ رهبرانِ رژیم باعثِ ایجادِ این اوضاع شده است زیرا اگر رژیم عادل بود ، و به خسته‌های مردم گوش میداد ، امروز شاهدِ حمایت‌های گسترده مردم از همه تصمیماتِ رژیم می‌بودیم ! اما در موضوعِ سوریه بسیار احمقانه است که به خاطرِ دوست بودنِ بشار اسد و استمدادِ او از رژیم ، به نفعِ حیواناتی چون داعش و النصره سخن بگوییم ! اسد یکی‌ از دموکرات‌ترین رهبرنیست که کشور‌های اسلامی به خود دیده اند !همه مسیحیان ، فرقِ اسلامی و یهودیان بر این موضوع شهادت میدهند اما شورشِ گروهی از سنّی مذهب‌ها به دلیلِ شکم سیری بود یعنی‌ همان اتفاقی‌ که در زمانِ شاه در ایران افتاد !
‌پنجشنبه 27 آذر 1393 - 23:34
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.