مرگ قهرمان وزنه‌برداری جام باشگاه های آسیا / میثم محبی دچار گازگرفتی شد

«میثم محبی»، وزنه بردار تیم «شرکت ملی حفاری ایران» روز دوشنبه (24 آذر) به دلیل گازگرفتگی در شیراز جان به جان آفرین تسلیم کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، این وزنه بردار 25 ساله که یکی از نفرات حاضر در اردوی تیم ملی وزنه برداری قبل از اعزام به بازی های آسیایی اینچئون بود، جمعه هفته گذشته و در جریان هفته سوم لیگ وزنه برداری بزرگ‌سالان با دوبنده تیم ملی حفاری در اهواز به روی تخته رفت، اما یک روز پس از بازگشت به زادگاهش شیراز، در منزل خود دچار گازگرفتی شد و جان خود را از دست داد.

میثم محبی سال 1388 همراه با «تیم مناطق نفت خیز جنوب»، مدال طلای رقابت های وزنه برداری جام باشگاه های آسیا را به دست آورد. او هم چنین در سال های 1389 و 1390 با کسب عنوان قهرمانی دسته 94 کیلوگرم مسابقه های وزنه برداری بزرگ سالان کشور، مدال طلای جام نامجو را  از آن خود کرد.

این وزنه بردار شیرازی که همواره درخششی خیره کننده در رقابت های داخلی داشت، طی سال های گذشته در سه مقطع به اردوی تیم ملی دعوت شد. محبی طی سه فصل گذشته یکی از تاثیرگذارترین نفرات تیم ملی حفاری بود و در دو قهرمانی این تیم در رقابت های لیگ وزنه برداری کشور در سال های 1391 و 1392 سهیم بود.

اوکه سال گذشته عنوان بهترین وزنه بردار دسته 94 کیلوگرم رقابت های لیگ را به دست آورد، امسال هم با دوبنده ملی حفاری در رقابت های لیگ وزنه برداری شرکت کرد و جمعه گذشته با حدنصاب مجموع 369 کیلوگرم، در رقابت های دسته 94 کیلوگرم عنوان دوم را به دست آورد.

محبی بهترین رکوردهای شخصی خود را سال گذشته و در جریان هفته چهارم لیگ وزنه برداری به ثبت رساند؛ جایی که در حرکت یک ضرب 176 و در دوضرب 216 کیلوگرم را مهار کرد و با حدنصاب مجموع 392 کیلوگرم در وزن خود صدرنشین شد. پیکر محبی صبح چهارشنبه در شیراز تشییع خواهد شد.

+71
رأی دهید
-3

دوستدار - استهکلم - سوئد
یادش گرامی باد !
‌سه شنبه 25 آذر 1393 - 23:14
koorosh2500 - تهران - ايران
روحش شاد
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 05:30
invincible - مینستا - آمریکا
روحش شاد باشه، در ضمن دوستان عزیز کیانی کشتی‌گیر زمان جهان پهلوان تختی بود که بعد از انقلاب به سوئد رفت تا به فعالیت خود علیه دیو جماران ادامه بده، شنیدیم که این پهلوان به ‌دیدار خالق خود رفت، روحش شاد، در ضمن گلم حسین مظلومی فوتبا لیست تیم ملی‌ ایران هم در اینجا شاد باشه روحیهٔ ورزشکاری و انسان دوستی‌ در تمامی ما ایرانیها هست. موفق باشید
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 06:04
92ارشام - لندن - ایران
روحش شاد و یادش گرامی
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 13:12
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.