صحنه هو کردن حسین شریعتمداری در دانشگاه تهران - 24 آذر

+309
رأی دهید
-15

ario - اهواز - ایران
به نظرم کار درستی نبود.هو کردن و جلوگیری از ابراز عقیده طرف مقابل،سیستم کاری اقتدار گرایان است. در حالیکه کسانی که داعیه دموکراسی دارند باید به اصول اولیه سیستم فکری خودشان احترام می گذاشتند. اگر هم خیلی با محتوای سخنرانی مشکل داشتند می توانستند آن مکان را ترک کنند تا مخاطبان معدود شریعتمداری بمانند و پیر مرادشان.مثال بارز در این مورد سخنرانی احمدی نژاد در سازمان ملل و ترک جلسه توسط آمریکا و دول غرب است
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 10:15
fodeh - تهران - ایران
به تظر بنده اصلا این کار از طرف دانشجویان عزیز کار پسندیده ای نیست.عزیزان باید تحمل هر نوع انتقادی را داشته باشند.
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 10:27
bardia707 - اترخت - هلند
دوستان عزیزی که میگین که کار دانشجویان درست نبوده و باید انتقادپذیر باشن. پس چرا طرف مقابل انتقاد پذیر نیست؟؟!!!! آیا رژیم انتقاد پذیر هست؟ اگه کسی‌ از آقایون ایراد بگیره زندان ، شکنجه ، اعدام در انتظارشه.
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 11:30
karaji - گتنبرگ - سوئد
روی اینها رو با آب توالت و آفتابه شستند ، مگه از رو میرند !
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 11:49
فراوانی - قطر - قطر
همه معتادها همینجوری پوست کلفت هستند هرچی بهشون حرف بگی به ککشون هم نیست دردود بر دانشجو یان که زبان بر حق ملت هستند
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 11:54
sikan - موناکو - فرانسه
هو کردن برای این بیشرم کافی نیست
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 11:57
kiyanzx1 - استکهلم - سوئد
چه قدر شما منفور هستید ، خوبه خودتون هم میدوند ، بجز با زور شما از قدرت پایین نمایید !!
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 11:59
Apocryphal - اورلاندو - ایالات متحده
کاش به جای شلوغ کاری یه نماینده سخنور و مجرب باید با استدلال و منطق نظرشو طرح میکرد و اگه میتونست طرف مقابلو به چالش میکشید. بلاخره دانشگاهی. باید علمی و سیستماتیک رفتار کنه
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 12:03
بت شکن - مونترال - کانادا
اتفاقا کار درست و به جائی کردند، دمشان گرم و سرشان خوش باد. استرالیا هم تمرین دموکراسی کرد و یک مشت روانی‌ را به خود پذیرفت، ببینید چی‌ شد..، این لاشخور‌ها را آنقدر باید هو کرد تا بدانند معنی هجوم به مردم عادی یعنی‌ چی‌..!!. دموکراسی یعنی‌ این که به جای باتوم و چوب و چماق و مسلسل پلاکارد دست گرفت و به جای فحش و ناسزا فقط هو کرد..
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 12:05
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
اون دو نفر بالایى که فکر میکنن این کار دانشجویان پسندیده نبود باید بگم که اطفاقا خیلى هم پسندیده بود که هیچ اگر ممکن بود باید با لنگه کفش سر و صورت این آشغال تریاکى بى شرف را خونى مالى میکردن. یک آدم بیسواد تندرو تریاکى نه اینکه فقط سردبیر روزنامه نیست بلکه انگار یه. کاره این مملکت هم هست. خاک بر سر اون سیستمى که ملت از سردبیر یک روزنامه هم ترس داشته باشه. کار بسیار بجایى بود. دستتون درد نکنه. نشون دادین که امیدى هست هنوز به جوانان مملکت. پدرسوخته مثل سگ ترسید. از چهره پلیدش ترس میبارید. ٣٥ ساله فقط. درى ورى تحویل ملت میدن.
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 13:48
عقاب سرخ - پاسارگاد - ایران
چقدر قیافه این مردک چندش آواره،،قیافش مثل حقّه وافور میمونه مردک مفنگی سوخته تریاک خور
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 14:27
مترلینگ - منچستر - انگلستان
هو کردن واسه این مرتیکه بی حیا کمه باید چوبی تو استینش میکردن که از پس یقه ش دربیاد مگه خود شریعتمداری چماقدار دموکراسی بلده که باهاش به دموکراسی صحبت کنند یه ادم دروغ گو و تند رو مگه میشه به چالش کشیدش مگه بسیچی های کف بر لب دانشگاهی مرام ومنطق دارن ؟ اگه داشتن که حادثه کوی دانشگاه اتفاق نمی افتاد .کهریزک و بقیه ماجرا اتفاق نمی افتاد !مگه تا حالا به خواسته های به غیر از خودشون عاذلانه وعاقلانه پاسخگو بودن ؟اینا به اندازه کافی زور و تریبون دارند لطفه دوتا اولی ها شما نگران نباشید .گفتگو مال زمانیه که کار به دعوا نرسیده باشه و الا تو دعوا نون و حلوا خیرات نمیشه
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 15:52
arzoye ensaniat - استکهلم - سوئد
این پیر کفتار،کمونیست،که مملکته ایران را دودستی تقدیم روس داده و در ایران شده نماینده روس و دشمن دنیای آزاد،روش از روی،فا،،،،،ها بیشتره،هرچه هوو میکنند بروش نمیاره.
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 16:58
alibabatabrizi - تبريز - ايران
هو‌ کردن خوب نیست ولی‌ این مرتیکه حقش هست .حسین بازجو معروفه و مردم و دانشجویان عزیز خواستن تنفرشون رو از نماینده یک اوزگل و اون رهبر الدنگ نشون بدن هو‌ کردن این یعنی‌ هو‌ کردن خامنه آیی. حالا بره ارادت مردم رو به رهبر منفورش بگه .
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 17:51
iran e azad - هورتن - نروژ
جناب آقای حسین بازجو ! شرم و خجالت اگر کنتور داشت همان دقیقه اول جر میخورد!. از عرق شرم سیل درست شد ! . چهار تا ساندیس خور را انداختن جلو و دارند اسامی خوب‌ها و بد‌ها را می‌نویسند. روزش داره میاد ! خودت و ارباب‌هات را سیل توف و لعنت ملت به سرزمین ابا و اجددیتون (کربلا) می‌‌بره ! شاشیدم تو روح امامت که به اسم خدا و با حمایت یک مشت خائن به وطن (مجاهد ها، چپ‌ها و ...) نسل قبلی‌ این کشور را خر کرد و در نتیجه کشور را به ۱۴۰۰ سال پیش برد!. نسل جدید با تیپا هر چی‌ ملّا کود ساز را به سطل‌ زباله شوت میکنه ! روزش داره میاد !
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 18:04
parsi parsi - کرمان - ایران
خیلی عوضیه این حسین بازجو
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 18:17
مهدخت - برن - سوئیس
ابن کار به تلافی مراسم فائزه رفسنحانی بود خوب به حان یکدیگر افتادند و مسائل پشت پرده را افشا میکنند مردم باید عاقل باشند و بازیچه دست اینها قرار نگیرند خدا میدونه چقدر هزینه به این دارودسته پرداخت میشه که اشوب به پابیندازند .تمامش برای فدرت است و مردم را به بازیچه گرفتند
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 19:14
paksan - آمریکا - آمریکا
تنها چیزی که میشه به این یارو گفت: دروغگو، بی وجدان ، بی دین. یعنی تهمت میزنه بدون مدرک! مدارکش همه سایتها و منابعی هستش که در ایران خودش دستور فیلترشون رو داده! بعدشم در خارج از کشور هم هرچی دنبال این منابع میگردی هیچ کدوم نیست؟! جالبه نه! حالا تصور کنید این آدم میشه نماد پاکی و راستگویی و تابلوی نظام معاویه زمان!؟ میگن کسی که زیاد دروغ میگه چهره زشت و شیطانی پیدا میکنه و حدیث برای این مسئله هست تصور کنید که چرا جنتی ،احمدی نژآد،احمد خاتمی یا مصباح یزدی و این شریعتمداری و حتی خامنه ای.. هر روز زشتر و ابلیسی تر میشن؟! چون دروغ گفتن براشون هر روز آسانتر میشه انقدر دروغ گفتن که ابایی ندارند تهمت بزنند برای خوش رقصی به اسم نظام ولی برای پول و قدرت.
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 18:09
آتیلا قشقایی - کپنهاک - دانمارک
این قداره در رژیم هست، با کسی‌ که قداره دارد نمی‌شود با زبان انسان باش حرف زد، مگر در آلمان و یا اروپا با طرفداران هیتلر نازی با ملایمت حرف میزنند
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 21:52
ekman - شیراز - ‫ایران
واقعا همانطور که خودش گفت،خیلی پوست کُلفته.
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 23:21
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
البته منم مثل اون ۲ نظر اول در کلیپِ هوو شدنِ حسین بازجو معتقدم که دانشجویان نباید آقا رو هوو میکردند بلکه اینجرو افراد رو باید گذاشت صحبت کنند تا بیشتر شخصیتشان را نشان دهند ! مثل محمود که اگه ۱ سالِ دیگه هم تو قدرت بود کار رو به اونجای ننش و فلان جای آقا میکشوند ! اینم که کار رو به رحم رسونده بود باید میذاشتن یواش یواش بره سراغِ عمه خامنه‌ای که این رئیس جمهور رو تایید کرده ! اتفاقا باید بذارن امسالِ حسین بازجو بیشتر صحبت کنند تا آبروی نداشته اسلام بیشتر بریزه ! مخصوصاً سگِ هار منطقه امام خامنه‌ای و فدایانش !
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 23:25
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
fodeh - تهران - ایران ..ario - اهواز - ایران شما به بی‌ احترامی جنسی‌ به رئیس جمهورِ منتخب مردم و تأیید شده رهبر میگید انتقاد ؟ در اصل اون حرفهای این بازجو بی‌ احترامی به خامنه‌ای آقای شما بود ! پس اگر اون انتقاد بود تو هم تحمل کن این باز جوو موردِ تأییدِ تو یک مریضِ جنسی‌ هست و تو نیز که او را تأیید میکنی‌ مریضِ جنسی‌ هستی‌ و ممکن است از رحم عاریتی بیرون آماده باشی‌ و سلام همه ما را به عمه جان برسان !
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 23:10
siavash2a - تهران - ایران
فوش ناموس هم به این اقا بدن عین خیالش نیست از بس ذوب ولایت شده
‌پنجشنبه 27 آذر 1393 - 08:14
xavii - لندن - بریتانیا
کم نیاور د بازم ، اکه خاتمى بود صحنه رو زود ترک میکرد، دموکراسى خواهان آینده
‌پنجشنبه 27 آذر 1393 - 11:17
Paryjoon - بروکسل - بلژیک
Omide por jalal, ببخشید مشکل شما با حکومته یا با اسلام؟ اره همه مسلمونا خوب نیستند اما شما چرا به یک دین اهانت مى کنى. همه اول از همه انسان هستیم بعد مسلمان یامسیحى و...
‌پنجشنبه 27 آذر 1393 - 14:55
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
من که تحملِ دیدنِ قیافه اینو حتی در این ویدیو نداشتم، فقط می‌‌دانم رویِ این شپش‌ها بقدری زیاد شده که همه جا میخواهند حضورِ نجسشان را تحمیل کنند، / برو سر منقلِ تریاک و شیره‌ با هم منقلی‌هات که برات بست میگیرند بشین ، آخه تو که تمامِ ایرانیان از فرهیخته گرفته و عامی‌ ازت بیزارند چی‌ رو میخوای ثابت کنی‌ ، اینکه هر جفتک چکشی که دلتان خواست به پشتوانه الاغِ چموش بودن بیتِ رهبرِ فسیلان میزنید، اینو همه فهمیده اند نمونه ها‌ش هم احمدی‌ نژاد ، سعیدِ مرتضوی ، قاتلِ ستار و ۳۵ سال ظلم و بی‌ عدالتی ، / درود بر دانشجویان که افسارِ این یابو را کشیده به او هی‌ زدند.
‌پنجشنبه 27 آذر 1393 - 14:56
کوروش مهری - یزد - ایران
به نظرم من هم هو کشیدن دانشجویان کار درستی نبود،باید تف تو صورت این مردک بازجو مینداختند و با فاضلاب سیبلش میکردند!!
‌پنجشنبه 27 آذر 1393 - 16:20
fodeh - تهران - ایران
omid por jalal عزیز کسی از تایید یا تکذیب یا هواخواهی فرد یا جریان خاص صحبتی نکرد .فارغ از هر نوع اندیشه ای همان طور که دوستان متذکر شده اند باید به دیگران هم فرصت ابراز عقیده داد وگرنه فرق شما با آن افرادی که در مورد عملکرد این افراد انتقاد کرده اند در چیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
جمعه 28 آذر 1393 - 11:04
فراوانی - قطر - قطر
این تریاک ناب محمدی عجب قدرتی داره لامسب ببین چکار که نمیکنه بابا من پوشت کلفتم هرشی میگین بگین تاشیر نداره
جمعه 28 آذر 1393 - 13:16
biparva-jan - تهران - ایران
خول حالتو گذفتن مردک دروغگو
جمعه 28 آذر 1393 - 14:31
mammal - لندن - انگلیس
به نظرم دانشجو‌ها خوب کاری کردند که این را اینطور اذیت کردند، ولی‌ اگر این حاجی توی مصاحبه با یک فرد کاملا اشنا با این حکومت و با دلً و جرات مثل صادق زیباکلام بود آنوقت خیلی‌ بهتر بود. این عدم‌ها فقط جاهایی‌ میروند برای ضر زدن که کسی نتواند جوابشون را بده و مطمئن باشند که از پس آنها بر می‌آیند.
یکشنبه 30 آذر 1393 - 19:02
آقا فدای من - لندن - انگلستان
یکی از کثیف ترین عناصر حکومت استبدادی آخوندی
دوشنبه 1 دي 1393 - 12:44
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.