حشمت مهاجرانی و خاطره خواهری نداشت که به غفور جهانی بدهد/ کروش در جام ملتها دفاعی بازی نمی کند

حشمت مهاجرانی مرد افسانه ای فوتبال ملی ایران می گوید تیم ملی با تغییر تاکتیک برابر حریفانش در جام ملتها ، هجومی بازی می کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ برنامه 90 برای دوشنبه شب آیتمی ویژه داشت ، ملاقات با حشمت مهاجرانی در امجدیه. سرمربی مشهور ایرانی که اولین بار ایران را به جام جهانی 1978 آرژانتین رساند و در آن بازی ها توانست تیم ملی را صاحب تساوی با اسکاتلند کند ، در گفت و گو با حمیدرضا صدر از خاطرات فوتبالی اش گفت. البته این تنها بخشی از خاطرات مهاجرانی بود که پخش شد و فردوسی پور وعده داد در تعطیلات 50 روزه 90 ، این مستند از شبکه 3 پخش شود.

در بخش های پخش شده از این مستند ، مهاجرانی از روزهای فوتبالش در امجدیه گفت. او وقتی درباره غفور جهانی حرف می زد خاطره ای برای گفتن داشت. آن وقت ها این مربی برای دعوت از غفور زیر سئوال بود چون او بیشتر در زمین می دوید تا اینکه گل بزند ؛« می گفتند حشمت خواهری دارد و غفور قرار است دامادشان شود. او کاری که من خواسته بودم را انجام می داد اما بازی اش را تماشاگراان نمی پسندیدند اما این بازیکن گل مهم ما برای صعود به جام جهانی را زد و هنوز هم مثل برادر کوچکترم است اما ما فقط 5 برادر بودیم و اصلا خواهری نداشتیم که او دامادمان باشد.

او درباره تیم ملی هم گفت:« کروش در جام جهانی متراکم بازی کرد. فاصله خطوط که کم کنی گل زدن سخت می شود ، این سختی در گلزنی نه فقط برای تیم حریف که برای تیم خودی هم مشکل ساز می شود. کروش در جام ملتها این طور بازی نمی کند و به نظرم تاکتیکش را عوض می کند. البته من با گلایه هایش درباره اینکه تیم برای قهرمانی در آسیا موفق عمل نکرده ، موافقم. ما از برنامه مان عقبیم.»

+19
رأی دهید
-1

arzoye ensaniat - استکهلم - سوئد
همون بهتر که خواهر نداشتی‌،خواهر تو دیگه چی‌ میشد،.
‌سه شنبه 25 آذر 1393 - 21:49
Fadaye iran - ارنهم - هلند
ای آرزوی انسانیت سوئد که اصلا فکر نمیکنم بدونی انسانیت یعنی‌ چی‌ ،این چه دریوری که گفتی‌ .آخه اگه نظر ندی مورد پیدا میکنی‌؟ بابا زیاد توی انسانیت و دموکراسی غرق شدی که ......... واقعا که ...... فقط بدون اون زمان که به سیب‌زمینی میگفتی‌ دیبدمینی و در گیر دموکراسی و انسانیت بودی این آقا برای کشورت خیلی افتخار آورد .ولی‌ حیف که افرادی مثل شما ،فقط پاچه خا ریه اروپا اییان را میکنند .خدایا کمکمون کن که بدونیم خودمون کی‌ هستیم
‌سه شنبه 25 آذر 1393 - 23:59
sahand11 - کلن - آلمان
arzoye ensaniat - استکهلم - سوئد,,,,,,,,,,,,,,,,,حشمته مهاجرانی
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 00:30
arzoye ensaniat - استکهلم - سوئد
فردای ایران هلند،شما هم پاچه خوری آخوندا رو بکن،خودت بگو کدام بهتره،تو اصلا میدونی‌ من چند سالمه ،بیخود تخمین سنّ نزن اشتباه کردی برادر.
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 08:49
arzoye ensaniat - استکهلم - سوئد
تعصب چه از نوع مذهبی‌ ،چه از نوع فوتبالی انسان را احمق،دیوانه و بی‌ منطق می‌کند،برای همینه که آخوند از این آدمهای متعصب،سواستفاده میکنند،در فوتبال هم مشابه را دیدید،که عین حیوان سر‌ باخت چگونه بجن هم می‌افتند،متاسفم.
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 17:55
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.