شریعتمداری: تحریم‌ها علیه ایران کار موسوی و کروبی بود

مدیرمسئول روزنامه کیهان تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران را متوجه میرحسین موسوی و مهدی کروبی کرد و گفت: «اسناد ما نشان می‌دهد که تحریم‌ها علیه ایران را سران فتنه به آمریکا پیشنهاد دادند.»

به گزارش تسنیم، حسین شریعتمداری در همایشی در دانشگاه تهران با بیان اینکه اگر حزب‌الله نبود سران فتنه اکنون باید چکمه‌های نتانیاهو را واکس می‌زدند گفت: «اسنادی را به همراه آورده بودم که امروز در قالب یک سخنرانی تا حد امکان آنها را با ذکر منبع افشا کنم... اگر واقعا از انتشار این اسناد نگران نیستید، اجازه دهید اندکی از بسیاری از این اسناد را افشا کنم. بسیار خوشحالم که حتی برای یک بار هم که شده شما معترضان و مخالفان برای یک بار هم که شده به اسرائیل بد بگویید.»

وی به یکی از اسنادش درباره انتخابات سال ۸۸ اشاره کرد و گفت:  «در ۲۱ خرداد(۱۱ ژوئن) آقای مایکل لوین در مصاحبه با نیویورک تایمز می‌گوید فردا در ایران یک انتخابات برگزار نخواهد شد، بلکه انقلاب رنگی کلید می‌خورد.»

شریعتمداری ادامه داد: «این اسناد نشان می‌دهد تحریم‌ها را سران فتنه به آمریکا پیشنهاد کردند. اسناد را که نمی‌توان جابه‌جا کرد و این شعارهایی که بعضا معترضان می‌دهند باید بگویم ما بیدی نیستیم که به این بادها بلرزیم. به شما که برادران و خواهران من هستید نمی‌گویم، بلکه به سران فتنه می‌گویم که اگر حزب‌الله نبود الان باید چکمه‌های نتانیاهو را واکس می‌زدید.»

وی خطاب به دانشجویان تصریح کرد: «منظور من از کلمه شما، فتنه‌گران هستند، نه شما دانشجویان که فریب خوردید. خیلی حیف است که مثل سال ۷۸ برای آنها زحمت بکشید و آخر کار به شما بگویند که جنبش دانشجویی حرف مفت است.»

نماینده رهبر ایران در موسسه کیهان در حالی که شعار دانشجویان را می‌شنید که می‌گفتند: «شعار ما یک کلام، نخست‌وزیر امام» خطاب به دانشجویان گفت: «شریح قاضی هم قاضی حضرت امیرالمومنین(ع) بود، اما حکم قتل امام حسین(ع) را صادر کرد، بنابراین از نخست‌وزیر امام(ره) بعید نیست که نمازگزاران حسینی را در روز عاشورا سنگ‌باران کند.»

شریعتمداری در ادامه به نقش هاشمی رفسنجانی در وقایع بعد از انتخابات ۸۸ اشاره کرد و گفت: «کسی را که در گذشته به او عالیجناب سرخپوش می‌گفتید و حالا زیر علم او سینه می‌زنید، به خبرنگار شورای آتلانتیک می‌گوید برای اینکه به نتیجه برسیم شما باید بر شیپور تقلب بدمید. این سند از اسناد ویکی‌لیکس است.»

وی ادامه داد: «یک مفسد اقتصادی را نمی‌توانید نام ببرید که در کنار دوستان اصلاحات نبوده باشد. مفسد اقتصادی ۳ هزار میلیاردی را نابغه و کارآفرین و شایسته تقدیر دانستید. شهرام جزایری به کدام روزنامه زنجیره‌ای اصلاح‌طلب کمک مالی نکرد؟ بابک زنجانی کار خود را در زمان نوربخش شروع کرد و با آقایان هاشمی و روحانی عکس یادگاری انداخت. پتروپارس را چه کسی راه انداخت؟»

نماینده ولی فقیه در موسسه کیهان سران جنبش سبز را ناچیز خواند و اظهار داشت: «آنها خیلی کوچک‌تر از این حرف‌ها هستند. برای اینکه شعار یا حسین برخی که معترض هستند واقعیت داشته باشد، باید بگویم یا صدام‌حسین می‌گویند.»

وی در واکنش به دانشجویان که علیه او شعار سر می‌دادند، مرگ بر دروغگو، گفت: «از برخی دوستانی که با ما مخالف هستند درخواست می‌کنم اگر جان موسوی و کروبی را دوست دارند مرگ بر دروغگو نگویند، چرا که آنها باید محاکمه شوند. آیا می‌خواهید این افراد اسناد را با خودشان به گور ببرند؟ می‌خواهم به چند نفر از این کارشناسان و برخی اسناد اشاره کنم تا ببینم کسی جرأت می‌کند بگوید، سران فتنه وطن‌فروش نیستند.»

شریعتمداری با اشاره به انتخابات سال گذشته ریاست جمهوری و پیروزی حسن روحانی خاطرنشان کرد: «کاندیدای شما اصلاح‌طلبان رای نداشت بنابراین او را از چرخه کارزار بیرون بردید و بعد گفتید که روحانی یک اصلاح‌طلب است و بعد ادامه می‌دهید که روحانی هم رحم اجاره‌ای ما است، در موسسه رویان را که نبسته بودند اگر می‌خواستید آنجا باید رحم اجاره می‌کردید.»

+10
رأی دهید
-97

arzoye ensaniat - استکهلم - سوئد
این مرده متحرک،باز تا مات بافی کرد برای یک عده بی‌سواد،خ،،،،،،،مزدور از دنیا بیخبر،دون میپاشه جلوی بسیجی‌ها ۱۵،۱۶،ساله بیخبر از همه‌‌جا،که آفرین بشنوه،مردیکه تریاکی.
دوشنبه 24 آذر 1393 - 21:06
tirdad_1 - ونتو.ونیز - ایتالیا
خخخخخخخخخخخ خبلی هم عالی....
دوشنبه 24 آذر 1393 - 21:14
paksan - آمریکا - آمریکا
تف به شرف نداشتت. تف به شعور نداشتت. الان شماها ناراحتین که تحریمها برداشته بشه یا موسوی و کروبی؟ آدم چقدر باید بی دین و بی وجدان و کافر باشه که همچین تهمتی به یک انسان بزنه! فقط بخاطر اینکه بساط تقلب انتخاباتی معاویه زمان رو برملا کرد
دوشنبه 24 آذر 1393 - 21:23
92ارشام - لندن - ایران
این اقا نفرت انگیزه و مشهور به حسین بازجوست.کارش درست کردن فتنه و اشوب است.افرادی چون او در کشورهای دیگر جنگ داخلی رادامن زده اند.دوستداردوداست و پس اتش درست کردن افتخارش است!
دوشنبه 24 آذر 1393 - 21:56
greentree - تهران - ایران
این آقا مزدور مجتبی خامنه‌ای هست ،حتی خامنه‌ای چندان تماسی با وی ندارد ، در واقع پیر مردی معتاد و روانی‌ می‌باشد که پسرش از چاقو کش‌های حرفه‌ای حزب‌الله هست
دوشنبه 24 آذر 1393 - 22:17
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
دیدین گفتم همون سری اول هم باید میذاشتن این سخنرانی کنه ! بهترین راهی‌ که میشه یه احمق رو ضایع کرد اینه که بذارین حرف بزنه ! و اتفاقا احمق‌ها از حرف زدنِ عاقل‌ها می‌ترسند واسه همین هم بسیجی‌‌ها نزاشتن فائزه تو مشد سخنرانی‌ کنه یا همین فدای آقا که میاد اینجا به من میگه تو حرف نزن ، دلیلش همینه !
دوشنبه 24 آذر 1393 - 22:57
SAMOSHOMA - منچستر - انگلستان
قیافشوووو، آخه ترا به خدا این بی‌ همه چیز که کارش حرف مفت زدنه اصلا نگران حاله گرسنگان ایران،فحشا اعتیاد،یا اصلا ایران براش مهم هست؟
‌سه شنبه 25 آذر 1393 - 00:27
Sabokbalam - کالیفورنیا - آمریکا
حالا دیگه مطمئن شدم که سازندگان ماسک هاى هالووین مدل از کجا میارن!
‌سه شنبه 25 آذر 1393 - 05:52
massoudoslo - اسلو - نروژ
مگه زمان حکومت ۸ ساله امام زمان گندم گونت حضرت آقای احمدی نژاد دورش نمیگشتید و دست نمیزدید و نگفتید که این قطعنامه ها همه اش فقط کاغذ پاره ست و قطع نامه دونتون هم پاره بشه !!؟ برو مردک متوهم دیوانه دروغ گو ، دیگه پوفیوزی افرادی مثل تو برا ملت ایران خیلی وقته روشنه .
‌سه شنبه 25 آذر 1393 - 07:52
azadeh11 - آمستردام - هلند
دروغ اگر حناق بود که توو را خفن می‌کرد . یک نجس از روی زمین پاک میشد
‌سه شنبه 25 آذر 1393 - 08:33
سرلشکر فیروزابادی - تبریز - ایران
خفه شو گوسفند, چه معلوم که کار خودت نبوده. سومین کثیف ترین نفر موجود در ایران ایشون هستن.
‌سه شنبه 25 آذر 1393 - 09:03
shekan - تهران - ايران
این آقا به حسین بازجو معروفه . زمان لاجوردی ملعون تو زندان اوین بازجویی میکرده . تمام این کاراش هم دنباله سریال بگم بگم مموتیه . راستی از مموتی چه خبر ؟ کسی خبر داره ؟
‌سه شنبه 25 آذر 1393 - 12:34
hassan5 - تهران - ایران
سرلشکر فیروزابادی اگر دروغ نمیگی شکمت را نشان بده؟؟؟
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 13:51
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.