فیلم ویدئویی ازگروگانگیر استرالیا ( شیخ هارون مونس ) در سال ۲۰۰۹

فیلم ویدئویی از سال ۲۰۰۹ که در آن گروگانگیر استرالیا ( شیخ هارون مونس ) از نامه های تهدیدآمیزی که به خانواده های سربازان استرالیایی نوشته دفاع می کند.

+38
رأی دهید
-128

mountainman - استکهلم - سوئد
الان همه ی روزنامه ها مینویسن «ایرانی» . با وجودی که این همه ایرانی در این کشورها هست ولی هیچکس رو من ندیدم که از هم خوب بگن یا خوبی مملکتشون رو بگن اما به هم که میرسن طوری رفتار میکنن که انگار خواهر و برادر و خانواده هستن اینقدر قربون صدقه هم میرن و از خوبی های کشورشون و مردمشون میگن. نکته ای که هست این هست که ایرانیها خودشون این حرفها رو میدونن شما باید به مردم خارجی که نیمدونن بگید تا اشنا بشن وگرنه هرچی روزنامه ها بنویسن همون مورد پسند میشه
دوشنبه 24 آذر 1393 - 18:06
hamidla - هامبورگ - المان
این رو دیگه سیا از کجاش در اورد خدا می داند.
دوشنبه 24 آذر 1393 - 18:08
senator x - تهران - ایران
دقت بـفـرمــائــیــد پـــرچـــم کشـــورش,,در دســتــش اســت.
دوشنبه 24 آذر 1393 - 18:32
k4970 - تورنتو - کانادا
خوب شد این دیوانه مرد فقط ‌ای کاش یک جوری بی سرو صداتر که اینقدر ابروی ماها رو در دنیا نبره
دوشنبه 24 آذر 1393 - 18:43
iiparsaii - هانوفر - آلمان
این بی پدر مادر ها ابروی مارو این ور هم می خواهند این ور آب ببرند٬ از دست این کثافت ها ایران را ترک کردیم که قیافه آشغالشون را نبینیم اما از دستشون رهایی نداریم.
دوشنبه 24 آذر 1393 - 18:50
greentree - تهران - ایران
این آخوند اوباش آبروی تمامی‌ ایرانی‌‌ها را برد ،فقط شبکه بی‌بی‌سی چند بار گفت که این شخص ایرانی‌ بوده ،در ضمن سابقه تجاوز جنسی‌ و دزدی هم داشته درست مثل آخوند‌های بیت رهبر
دوشنبه 24 آذر 1393 - 18:42
arian1 - ابادان - ايران
این اخوند احمق می خواد چه چیزی رو نشان بده ومنظورش از ان نمایش مضحک چی است. به نظر میاد که از نظر مغزی مشکل داره .
دوشنبه 24 آذر 1393 - 20:01
shirzan - برلین - آلمان
نقل از ویکیپدیا. چهل فقره تعرض جنسی از دیگر اتهامات اوست. شیخ هارون سالها پیش خود را یک شفادهنده معرفی کرده و در استرالیا به شفای مشتریان می‌پرداخت. او متهم شده بود که در جریان جلساتی که با مشتریان داشته، در چندین مورد به آنها تعرض جنسی کرده و بدن آنها را به شکل نامناسبی لمس کرده است.
دوشنبه 24 آذر 1393 - 19:50
Mova10 - ادینبورو - اسکاتلند
کیه میخوان ملت بفهمن اینجا لایک و دیس‌لایک نداریم، من موندم اگه این خبر مهم نیس پس چی‌ مهمه؟!؟! ایرانیان یوکی باید یه فکری در مورد اهمیت خبر کنه! حذف کنید این سیستم ری دهی مسخررو!
دوشنبه 24 آذر 1393 - 20:38
تیتو تیتو - تهران - ایران
به اینها میگویند بازی ناجوانمردانه و موج سواری خبری که مدتهاست روی کشورهای مختلف پیاده میشود و طیفهایی با این موج میروند و فحش میدهند . به هر حال باید خوراکی برای رسانه ها فراهم میشد تا امریکا بتواند مانند عراق زمینه چینی کند این اقا نماینده ایران نبود .نکته دیگر زمان این حرکت بود در حالیکه حکومت جدید ایران کاملا حامی مذاکرات است یک همچین حرکتی صورت میگیرد و طبق معمول جعبه سیاه داستان منهدم میشود تا نتواند از خود دفاع کند قربانی بیچاره . حقیقت اینست که هزاران نفر در خاورمیانه سلاخی شدند و اینجا یک گروگانگیری ساختگی ایجاد شد وکل دنیارو متوجه ان کردند ! اما نکته تیز این خبر این بود اول به همه گفتن داعش و بعد ادعا شده طرف ایرانی بوده . به هر حال امریکا خیر خواه کسی در دنیا نیست تاریخ ثابت کرده .
دوشنبه 24 آذر 1393 - 21:10
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
این آخوند نبوده فقط لباس آخوندهاى شیعه رو میپوشه با اینکه سنى شده بوده. این بابا مریض بوده. فکر کنم بالاخونه به کل تعطیل بوده. ایشون سال ١٩٩٦ که اومده بود استرالیا و درخواست پناهندگى داد مثل بقیه ایرانى ها بود. نه افراتى نه تندرو نه آخوند. بعدها ایشون در قتل همسرش هم دست داشته انگار ولى بخاطر کمبود مدرک آزاد میشه و همینطور بیش از ٤٠ بار بخاطر جرایم جنسى بازداشت هم میشه. این آقا تبدیل میشه به یک سنى تندروى دیوانه.
دوشنبه 24 آذر 1393 - 21:17
تیتو تیتو - تهران - ایران
طبق اخرین خبری که شنیدم این فرد به وهابیت گراییده است و نکته جالب این که از عکس دوران روحانیت این فرد پخش میشود . به اینها میگویند موج مثل عکس های دروغین که در سوریه و فضای مجازی پخش میکردند و باعث ان خروش شدند که امروز مردم سوریه فهمیده اند از چاله به چاه افتاده اند . میتوانید با یک سرچ جالب در نت مرور کنید که مثلا کودکی در فلسطین توسط اسراییلی ها بصورت دلخراش تیر خورده و عکس را با متن جدید که بر اسد لعنت میفرستد پخش میکنند که مثلا کار سربازان اسد بوده است. چه میشود کرد موج موج است دوستان بغلتید بروی موج رسانه در دست امریکاست .
دوشنبه 24 آذر 1393 - 21:21
perser68 - فلوریدا - آمریکا
حالا یه استرالیایی اجازه داره بیاد ایران و اینچنین به ایرانی که تو سوریه کنار اسد جنگیده اعتراض کنه؟ حالم از این آدم بهم خورد!
دوشنبه 24 آذر 1393 - 22:19
amir-amir - تورنتو - كانادا
از مطالب منتشر شده در رسانه ها این طور برداشت مى شود که فرد از نظر روانى مسئله داشته و یکى از دلائل آن مى تواند درخواست پرچم گروه تروریستى داعش بوده که با نصب آن مى خواسته از دید خودش این طور القا کند که من به نمایندگى از داعش شهر سیدنى را فتح کردم.
‌سه شنبه 25 آذر 1393 - 00:09
Kolah-ghermezi - ونکوور - کانادا
بیشرف ، بى همه جیز. بعد از اینهمه سال در استرالیا الأغ داره فینکلیش صحبت میکنه.
‌سه شنبه 25 آذر 1393 - 00:35
rezaghamkhar - سیدنی - استرالیا
ﺁﺧﻮﻧﺪ ﻧﻜﺒﺖ ﻣﺎ اﺯ ﺩﺳﺖ ﺷﻤﺎ ﻫﺎ ﻓﺮاﺭ ﻛﺮﺩﻳﻢ اﻭﻣﺪﻳﻢ اﺳﺘﺮاﻟﻴﺎ..اﻳﻨﺠﺎ ﺭﻭ ﻫﻢ ﺑﻪ ﮔﻨﺪ ﻛﺸﻴﺪﻱ ﺁﺑﺮﻭﻣﻮﻥ ﺭﻓﺖ..ﺩﻳﮕﻪ ﺭﻭ ﻧﺪاﺭﻳﻢ ﺑﮕﻴﻢ اﻳﺮاﻧﻲ ﻫﺴﺘﻴﻢ...ﺣﺎﻻ ﻛﻪ ﮔﻮﺭ ﺑﻪ ﮔﻮﺭ ﺷﺪﻱ ﺣﺘﻤﺎ اﻻﻥ ﺩاﺭﻱ ﺗﻮ ﺑﻬﺸﺖ ﺑﻪ حﻮﺭﻱ ﻫﺎ ﺗﺠﺎﻭﺯ ﺟﻨﺴﻲ ﻣﻴﻜﻨﻲ ..ﻛﺎﺵ ﮔﻠﻮﻟﻪ ﭘﻠﻴﺲ ﻣﻴﺨﻮﺭﺩ اﻭﻧﺠﺎﺕ ﻛﻪ ﺩﻳﮕﻪ ﻧﺘوﻧﻲ از اﻳﻦ ﻛﺎﺭا ﺑﻜﻨﻲ...
‌سه شنبه 25 آذر 1393 - 03:15
شیعه ولایتمدار - مونیخ - آلمان
همش بازی سیاسیه واسه امتیاز گرفتن و فشار بر ایران و ایرانی‌ .البته خیلی‌ بچگانه و تابلو بود این سیاه بازی
‌سه شنبه 25 آذر 1393 - 04:15
yahya3212000 - برگن - نروژ
از قماش علی‌ گدا و دسته بیلبدوشانش است!
‌سه شنبه 25 آذر 1393 - 04:49
shaboruz - پاریس - فرانسه
خبرگزاریهای دنیا وقتی خانم میرزایی نوبل ریاضی رو میبره یکی دوبار یواشکی توی تلویزیون میگن آمریکایی ایرانی الاصل ولی ایرانی بودن ای روانی رو بیشتر از هر چی تو بوق و کرنا کردن که معلوم نیست اصلأ موضوع چیه که درست بعد از اینکه دولت استرالیا به خاطر مرگ ایرانی پناهنده مقصر شناخته شد این اتفاق میو فته که دست خودشونم تو کاره ! از دست کثافتکاری این طرفی ها هم خسته شدیم !
‌سه شنبه 25 آذر 1393 - 05:37
mohsen2165 - سیدنی - استرالیا
این یارو شیرین میزنه به خدا !! یه وبسایت داشت که توش نوشته بود از شیعه به مذهب سنی گرویده!! شغلش اینجا درمان و شفای بیمارهای روحی بوده که مشتریان زن رو به شکلی بد لمس میکرده!! متهم به همدستی در قتل همسر سابقش بوده!!. من نمیدونم چطور با این همه دیونه بازیهاش تحت نظر پلیس نبوده !!!!!
‌سه شنبه 25 آذر 1393 - 07:01
Sarkar ostovar - استکهلم - سوئد
این آخونده که فقط یک ۳۰ تای را گروگان گرفته بود .از این بدتر و جانی تر(آخوندها) ۸۰ میلیون را تو ایران گروگان گرفتند .
‌سه شنبه 25 آذر 1393 - 09:01
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
تیتو تیتو. تو که انقدر دل خونین از رسانه هاى مثلا در اختیار آمریکا دارى اونوقت رسانه هاى جمهورى اسلامى را که همه از تیغ سانسور باید بگذرند را چجورى توصیف میکنى؟ کیهان و اطلاعات حقیقت مینویسند و شبکه خبر شما هم غیر از واقعیت چیزى پخش نمیکند. اصلا ببینم ما تو ایران یک شبکه تلویزیونى داریم که زیر نظر مقام معظم رهبرى نباشه؟ ببین یه چیزى بگو که کسى بهت نخنده. لااقل اگر انتقاد میکنى اول از خودى انتقاد کن بعد برس به بیگانه. مثل اینکه شما شدیدا دوربین هستى و نزدیکت رو خیلى تار میبینى.
‌سه شنبه 25 آذر 1393 - 10:37
بختیاری2500 - اهواز - ایران
بهرحال خوشم امد که به درک واصل شدی..کثیف حرام ز...
‌سه شنبه 25 آذر 1393 - 11:42
ANTI JAHL - هامبورگ - آلمان
نمی‌‌فهمم چرا جای گالش کفش پوشیده؟؟؟!!! لعنت تو روحت که تا آخرین لحظه زندگی‌ ننگینت باعث ننگ‌ شرمندگی بودی
‌سه شنبه 25 آذر 1393 - 11:06
به خودم میگم - قزوین - ایران
این حیوان چهره حقیقی آخوندهای کثیف رو نشان داد این آخوندهای جنایت کار و آدم خور در ایران ۷۰ ملیون رو اسیر گرفتنتد این لجن که تخمهٔ آخوندهای حوزه بوده در استرالیا چند نفر رو اسیر گرفته بوده که خوشبختانه دیگه به درک واصل شد به امید روزی که همهٔ این انگل‌ها به درک واصل بشن.
‌سه شنبه 25 آذر 1393 - 13:02
raha1984 - هامبورگ - المان
این حیونهای کثیف که خودشون رو به اب و اتیش میزنند و از اون جهنم های ممالک اسلامی فرار میکنند و میان پناهنده مشین و میان اینطرف و دم از دین و دیانتشون میزنند رو متنفرم ازشون !! کثافت ها اگر دینتون رو میخواهید و بهش عشق میورزید چرا تو همون خرابه شده هاتون نمیمونبد و لذتش رو اونجا نمیبرید ؟؟‌
‌سه شنبه 25 آذر 1393 - 14:53
Azadikhah - تكسل - هلند
سی و شش ساله مردم ایران گروگان گرفته‌اند. حالا به سراغ ملت استرالیا رفته‌اند.
‌سه شنبه 25 آذر 1393 - 22:44
marineboy - لس انجلس - امریکا
آبروی ایرانیها نرفت بلکه روشن شد ایرانیها چه از دست این موجودات سخیف و جانی و روانی‌ میکشند. این مردک مشت آخوند‌های جاهل را باز کرد.
‌پنجشنبه 27 آذر 1393 - 10:21
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.