پدر مجنون دو کودکش را در رودخانه غرق کرد

روزنامه فرهیختگان : پدری که با ‌انگیزه‌ای نامعلوم دست به قتل دو فرزند خود زده بود شش ساعت پس از حادثه در بخش چغامیش شهرستان دزفول دستگیر شد. این مرد که 28 ساله است دو فرزند پنج و هفت ساله خود را در گونی گذاشت و به یکی از رودخانه‌های جنوب روستای بهشتی در دزفول انداخت.

دستگیری 6 ساعت پس از قتل


عصر بیست و دومین روز از آذرماه امسال بود که به پاسگاه مرکزی روستای شهید بهشتی خبری داده شد مبنی‌بر اینکه فردی دو کودک خود را در کانال انداخته است.
با اعلام این خبر، ماموران نیروی انتظامی استان، کارشناسان پزشکی قانونی، بازپرس ویژه قتل و تیم تشخیص هویت با حضور در محل، اقدامات لازم را انجام دادند.
تحقیقات نشان می‌داد که دو کودک به قتل رسیده‌اند. شش ساعت پس از این حادثه یعنی حدود 12 شب ماموران توانستند متهم را که به خانه یکی از اقوام خود رفته بود شناسایی و دستگیر کنند.
سرهنگ چنداز، فرمانده انتظامی دزفول با اشاره به اینکه متهم پس از این حادثه به اقوام خود خبر داده بود که مرتکب این جنایت شده است، به فرهیختگان گفت: «متهم به دادسرا منتقل شده و این‌طور که تحقیقات نشان می‌دهد، مشکلات روانی دارد.» فرمانده انتظامی دزفول با بیان اینکه متهم 28 سال دارد افزود: «این پدر فرزندان خود را در گونی دربسته‌ای گذاشته بود و تحقیقات پزشکی قانونی حاکی از آن است که آنها پیش از خفه شدن تقلای زیادی برای خارج شدن از آن گونی کرده بودند. به هر حال جزئیات پرونده این پدر که در اقدامی جنون‌آمیز دو کودک خردسال خود را به قتل رسانده تحت بررسی است.»


احتمال اعتیاد متهم


روستای شهید بهشتی که از توابع بخش چغامیش در فاصله 30 کیلومتری شهر دزفول واقع شده است، جمعیت کمی دارد و به همین دلیل بیشتر افرادی که با فرهیختگان صحبت کرده‌اند از این حادثه باخبر بودند. یکی از همسایه‌های این خانواده درباره ماجرا به فرهیختگان گفت: «او اصلا بیماری روانی نداشت و تا جایی که ما اطلاع داریم مدتی بود به مواد مخدر اعتیاد پیدا کرده بود.»
مهربان، یکی دیگر از همسایه‌های این فرد نیز با تایید این موضوع به فرهیختگان گفت: «من هم از تغییرات ظاهری و رفتاری او متوجه اعتیادش شده بودم و وقتی این موضوع را شنیدم زیاد تعجب نکردم، زیرا رفتارهای اخیر او بسیار عجیب شده بود.» وی در رابطه با رفتارهای روزهای اخیر این مرد 28 ساله، گفت: «یک روز صبح هنگام خارج شدن از خانه، او را دیدم که در کنار دیواری در کوچه نشسته بود و وقتی حالش را پرسیدم گفت از دیشب تا آن موقع همان‌جا کنار دیوار نشسته بوده است.» به هر روی تحقیقات برای کشف زوایای این حادثه و ‌انگیزه مرد جوان از قتل فرزندانش ادامه دارد.

+25
رأی دهید
-11

فراوانی - قطر - قطر
این مسلمانها چقدر زیبا تر میزنند به دینشون
دوشنبه 24 آذر 1393 - 10:43
آزاده هبوط - ملبورن - استرالیا
خاک بر سرش .. حیوان ها هم با رفتارهای بعضی از ادمیزادها شوکه میشن
دوشنبه 24 آذر 1393 - 11:01
perser68 - فلوریدا - آمریکا
سردار قاچاقچی سلیمانی رفته تو سوریه و عراق تا داعشه پسرو بزنه تا اسدو از دست نده !!! خیلی هام دلشون چقدر خوشه!!! به جای اینکار بهتر بود از وارداتو صادراتش دست برداره و یه فکری به حاله این مردمه درمونده بکنه!داعش پیشکش
دوشنبه 24 آذر 1393 - 15:08
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.