بعد از قتل معلم بروجردی/ یک معلم قزوینی تهدید به قتل شد

به گزارش پارسینه، دانش آموز ۱۷ ساله مقطع سوم هنرستان در رشته برق بعد از اخراج شدن از کلاس توسط معلم خود، درگیری فیزیکی ایجاد کرده و خواستار عذرخواهی معلم از خود شد که با امتناع معلم روبرو شد و در نهایت معلم را تهدید به قتل کرد.

این معلم هنرستان در مصاحبه با خبرنگار یک سایت محلی در قزوین در خصوص اتفاق اخیر گفت: بعد از اتفاق رخ داده از سوی این دانش آموز، خود شخص و اولیا آن برای عذرخواهی پیش قدم شدند ولی عمل آن ها مورد قبول واقع نشد.

وی ادامه داد: با توجه به قضیه ای که برای معلم بروجردی اتفاق افتاد اینگونه موارد باید پیگیری شود در همین راستا شکایت خود را از این عمل اعلام کرده ام.

این معلم هنرستان خاطرنشان کرد: خانواده دانش آموز تاکید داشتند که این شخص با توجه به تصادفی که در قبل داشته دچار عارضه ضربه مغزی شده و اینگونه اعمال از بیماری شخص نشات می گیرد ولی این دانش آموز در اوایل سال نیز با یکی از همکاران درگیر شده بود که با وساطت و بخشش معلم موضوع به اتمام رسید.


وی بیان کرد: در اینگونه موارد تنبیه قانونی موثرتر خواهد بود چه بسا که اگر این مراحل انجام نشود هیچگونه اصلاحی صورت نخواهد گرفت و هر روز شاهد اعمالی از این دست خواهیم بود.
این معلم تصریح کرد: در جامعه امروز به راحتی به معلمان توهین شده و آن ها را تهدید به قتل می کنند اما آموزش و پرورش و مسئولین مربوطه کار خاصی انجام نداده و حتی به دنبال پیگیری آن نیز نیستند.

وی تشریح کرد: در چند سال اخیر شاهد قتل های متعددی در این زمینه در استان قزوین بوده ایم. خشونت در مدارس به ویژه در مدارس پسرانه رو به افزایش است و اگر در این مورد اقدامات لازم انجام نشود جامعه دچار بحران خواهد شد.


این معلم در خصوص علت این رفتارها توضیح داد: افرادی که در مدرسه به هیچ وجه دیده نمی شوند و شرایط خانوادگی مطلوبی هم ندارند، کمبودهای خود را اینچنین بیان می کنند.
وی تاکید کرد: من از دانش آموز مربوطه شکایت کرده و به صورت جدی پیگیر این قضیه خواهم بود.

به گزارش پارسینه سوم آذر ماه نیز یک معلم بروجردی که دبیر فیزیک بود، توسط یکی از دانش‌آموزان خود به وسیله چاقو مجروح ‌شد. وی که پس از این حادثه جهت مداوا به یکی از بیمارستان‌های این شهرستان منتقل شده‌بود، بر اثر جراحات وارده ،جان خود را از دست داد.

+24
رأی دهید
-6

92ارشام - لندن - ایران
برخی از اموزگاران عقده ای و مشکل دار هستند و زحمات اندسته از زحمت کشان و دلسوزان را به هدرمیدهند.اموزگار است که سبب رشد و پرورش نخبگان و بزرگان کشور میشوند.اما ان تعدادی که باشلاق و کتک فرزندان مردم که امانت هستندراباشدت زیاد ودیوانه وار تنبیه میکنند،چهره سیاهی به سیستم اموزشی میدهند.من 43سال سن دارم وگاهی شبها خواب تنبیه خودم را توسط اموزگاری که به اشتباه مرا زیرباد مشت و لگد گرفت را می بینم وکابوس بیدارم میکند.بارها تصمیم گرفتم بروم واو را زیر مشت و لگد بگیرم و بگویم درناتوانی من ستم کردی!اما فرقی بین من و اون اموزگار هست و سنگدل نیستم.ببینید این افراد چه بر سر جسم و روح شاگردان و کودکان بی پناه میاورند.اموزش و پرورش بی دروپیکر است وگرنه اگر ترتیب اثرمیداد،این چاقوکشی ها و تهدیدها نبود.
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 23:45
Atabay2021 - خوی - ایران
اکثر کسانی که در آموزش و پرورش مسئول هستند از دانش آموزان خنگ و مغز گاوی گذشته بوده اند برای همین با کلمه معلم مشکل دارند قوه مجریه هم وضع خوشی ندارد به علت سپردن کارها به نالایق ها شیرازه کارها از هم گسیخته است مدیران مدارس از دانش آموزان بعنوان جاسوس در کلاس استفاده می کنند تا از معلمان مچ گیری کنند حتی بعضی دانش آموزان از طرف مدیران مدارس و معاونان آنها اجازه ضبط صدا و فیلم بوسیله موبایل از حرکات و گفته های معلم را در کلاس دارند صدا و سیمای انحصاری هم شب و روز با کلمه معلم در ستیز است. در شهر ما چه در مدرسه و چه در بازار دانش آموزان به معلم ها فحش های ناموسی می دهند. خلاصه بعد از سالها شجر ه تبلیغات علیه معلم به بار نشسته و اگر خود معلمها واکنشی نشان ندهند نسخه شان پیچیده شده است والسلام
‌پنجشنبه 27 آذر 1393 - 07:39
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.