احمد خاتمی در کیش : مسافرانی که با تفکرات دیگری وارد کیش می شوند خجالت بکشند

سید احمد خاتمی در روز اربعین حسینی با حضور در مسجد خاتم الانبیا کیش با بیان این که عزاداری حضرت امام حسین (ع) توفیق می خواهد، افزود: باید از خدا بخواهیم تا زنده ایم عزادار آن حضرت باقی بمانیم و از راه او که جز سعادت نیست، جدا نشویم.

 خاتمی سنگر سید الشهدا را سنگر عشق به خدا و وفاداری به دین دانست و گفت: برای قرار گرفتن در این سنگر باید به دین و واجبات عبادی، اقتصادی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی پایبند بود.

وی با یادآوری این که کیش جزیره ای در خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است گفت: جزیره کیش جزیره ای پایبند به دین است که شکوه عزاداری اربعین در آن یکی از جلوه های پایبندی به دین و ارزش های دینی است.

خاتمی کیش را جزیره دین مداران خواند و گفت: مسافرانی که با تفکر دیگری وارد جزیره می شوند، باید از حجاب و پاکی اعمال اهالی جزیره کیش خجالت بکشند.

عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری وحدت را نیاز قطعی جامعه دانست و گفت: عاشوراییان در سنگر حضرت اباعبدالله با هم متحد بودند و امروز نیاز جامعه نیز همین مولفه است.

خاتمی با تاکید بر این که امروز دشمنان اساس اسلام را مورد هدف قرار داده اند، اظهار داشت: امروز بحث شیعه و سنی برای آنان مهم نیست بلکه آنها نمی خواهند اسلام وجود داشته باشد.

وی بر حفظ وحدت میان برادران اهل سنت و شیعیان تاکید کرد و گفت: دشمن سالها برای متلاشی کردن این اتحاد تلاش می کند اما با یاری خداوند شیعه و سنی در کنار هم در جای جای این کشور با آرامش و مسالمت در کنار هم زندگی می کنند.

وی با یاد آوری این که سنگر سید الشهدا سنگر تفرقه نیست، افزود: آنهایی که آتش بیار این معرکه هستند، چه شیعه و چه سنی واسطه و عاملی برای بیگانگان به شمار می روند.

امام جمعه موقت تهران گروه های تکفیری را وابسته به بیگانگان دانست و گفت: داعشی ها در خط مقدم مسلمان کشی قرار دارند و از آخور آمریکا و انگلیس تغدیه می شوند.

تحریم ها خللی در زندگی مردم کشور ایجاد نکرد

خاتمی تاکید کرد: تنها نظامی که امروز می توان آن را سنگر سید الشهدا(ع) دانست، نظام مقدس جمهوری اسلامی است و تقویت آن تقویت سنگر سید الشهدا به شمار می رود.

وی خاطر نشان کرد: بسیاری تلاش کردند مردم را از این سنگر جدا کنند اما به فضل خدا ناکام شده و خواهند شد.

عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تحریم های چند ساله آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی تصریح کرد: ایران در مقابل این تحریم ها خم به آبرو نیاورده و برخلاف انتظار آمریکاییان هیچ خللی در زندگی مردم ایجاد نشده است.

آیت الله خاتمی یادآور شد: خبرنگاران کشورهای مختلف نیز در خبرهایی که مخابره کردند به صراحت اعلام کردند که هیچ جای کشور ایران شبیه کشورهای تحریم شده نیست و این امر نشان می دهد مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره در سنگر سید الشهدا بوده، هستند و خواهند بود.

+8
رأی دهید
-109

leila leila - گوتنبرگ - سوئد
آخ آخ ا‌‌ی گفتی‌ .. یهو دلم الان خواست کیش بودم یه کم خجالت میکشیدم . هوای کیش این موقع سال جون میده واسه خجالت کشیدن . خدا قسمت کنه ساله دیگه این موقع برم ایران یه سر هم برم کیش خجالت کشون
دوشنبه 24 آذر 1393 - 01:01
paksan - آمریکا - آمریکا
رفته کیش عشق و حال ببینید چطور موضوع رو عوض میکنه! تمام سال شما وقت داری بری کیش تفریح چرا اد همین تعطیلات پاشدی رفتی؟ مشخصه اینها هم فراری هستند و اگر مجبور نباشند هر هفته شمال و چالوس هستند مثل بقیه . ولی داستان اینه که این عزاداری ها سرکار گذاشتن مردم هستش و فقط مختص مردم عادی هستش و اینا اگر شغل و کاسبیشون اجازه بده اینطرف آنطرف در حال عشق و حالند
دوشنبه 24 آذر 1393 - 02:19
nejaat2006 - لیدز - انگلستان
این آخوند رو از تو جوب پیداش کردن، قیافه رو تو رو خدا
دوشنبه 24 آذر 1393 - 02:24
greentree - تهران - ایران
شارلاتان اموزش دیده‌ای هست خوب میدونه چه طور در بیت رهبر نفوذ کنه و میلیارد‌ها تومان غارت کنه ، از اعضا ی ارشد باند مصباح یزدی هست که منتظر خبر مرگ خامنه‌ای هست
دوشنبه 24 آذر 1393 - 02:16
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
یعنی‌ اینکه اگه فکر می‌کنید چون اسمش منطقه آزاد هست پس آزاد هستید اینجا و میتونید خوشحالی کنید و اینجا از عزاداری و تو سر و سینه زدن خبری نیست و گشت ارشاد هم نداریم ، کور خوندید ! من اومدم اینجا که هم بگم تو کیش هم باید عزاداری کنید و بزنید تو سر و سینه‌هاتون هم اینکه منو ببینید و زهره ترک بشید !
دوشنبه 24 آذر 1393 - 01:10
razmandeh - استکهلم - سوئد
یعنی‌ خجالت کشیدی ؟؟؟ حالا خفه شو آخوند دوزاری !!!! روز اربعین رفتی‌ کیش غلط کی‌ را بکنی‌ کی‌ حسین رفته بود کیش که توی رفتی برو سامرا که داعش داره میگیره !!! برو از کربلا دفاع کن که اگه کربلا نباشه شما می‌خواهید غلط کی‌ را بکنید
دوشنبه 24 آذر 1393 - 03:49
همسایه دکتر شریعتی - ایران - ایران
بیچاره مسافرهایی که همزمان با این جونور توی کیش بودن. مسافرت زهرشون شده!
دوشنبه 24 آذر 1393 - 04:04
hesam2 - تبریز - ایران
آنچه منظور شماست خیلی وقته شده و پولداران برای خوشگذرانی به آن منطقه سفر میکنند و در سایه حمایتهای مستقیم و غیر مستقیم نظام مقدس به خوشی میگذرانند جنابعالی که اطلاعات قبلی از محل دارید و نگران مردم هستید آنجا چیکار میکنید حضرت آقا . جای شما مشهد و قم و امثالهم میباشد نه جزیره کیش . از تهران تا کیش کسی نیست که مسافران را ارشاد کند و میباید شما تشریف می بردید !!! بس کنید اینهمه فریب کاریکایتان را بس کنید بس ....
دوشنبه 24 آذر 1393 - 05:49
اصحاب کهف - بروکسل - بلژیک
با نون بخور سیر شی! چه خوش اشتها..دیگه تهران بهش جواب نمیده گنده بک.آره راست میگی..یه مشت چترباز کلاهبردار که از تهرون جنس بنجل میبرن توی کیش بنام خارجی میفروشن،خیلی پاکن.حجابم که غوغا میکنه! یه جا تو اون خراب شده آزاده،اونم ببین میتونی به گندبکشی(گرچه با نجاست حضورت تا حدودی کشیده شده )
دوشنبه 24 آذر 1393 - 06:28
persiangulf2535 - لند‌ن - انگلیس
فکرکنم این اگه نقش سمندون روبازی کنه احتیاجی به گریم نداره.
دوشنبه 24 آذر 1393 - 09:11
madly - گوتنبرگ - سوئد
تو خسته نمیشی اینقدر زر میزنی؟.
دوشنبه 24 آذر 1393 - 10:02
harrp - وین - اتریش
رذالت و کراهت از قیافه کثیفش میباره ---‌ای خدای بزرگ که محمد رو سوار اسب بال دار کردی و رفت ماه رو ۲ نیمه کرد و سالِ ۲۰۱۰ NASA رسما اعلام کرد ماه هیچ وقت ۲ نیمه نشوده بوده و هیچ وقت به هم دوباره متصل نشده (https://tiny.cc/q4jwqx ) اگه میشه قبل از مرگمون ما رو با این ۱۰۰۰ پدران برای چند ساعت تو ۱ اتاق در بسته تنها بذار تا جهان رو از فضولاتِ خوکِ ۲ پا مثل این پاک کنیم.
دوشنبه 24 آذر 1393 - 10:23
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
عزاداری رو بی‌ خیال گوریلِ دیو صفت، هوایِ دلپذیرِ کیش در این فصل خوش است و چریدن تو ، چرا با زائران به کربلا نرفتی، به مردم عامی‌ و یک عده‌ مفلوک نوچه بی‌ جیره مواجبِ نظام که به ساندیس و چندر غاز قناعت کرده اند رفتن به کربلا را پیشنهاد می‌کنید تا خود در کیش عشق و حال کنید، لعنت به شما معاویه صفتانِ قرنِ حاضر.
دوشنبه 24 آذر 1393 - 12:11
kiyanzx1 - استکهلم - سوئد
ای تف به اون ذات بد چهره ،عنتر بزت بیاد !! میدونه چى بگه !! خمینى لعنت اله علیه گفته بود ، عاشورا را زنده نگه دارید که اسلام زنده نگه داشتید !!
‌سه شنبه 25 آذر 1393 - 11:32
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.