مرگ موزیسین مشهور ایتالیایی روی صحنه

 “جوزپه مانگو” خواننده‌ی مشهور ایتالیایی که به نام “پینو” شناخته می‌شد، روز دوشنبه گذشته (۸ دسامبر-۱۷ آذر) در هنگام اجرای کنسرت دچار حمله‌ی قلبی شد و پس از انتقال به بیمارستان، در سن ۶۰ سالگی درگذشت.

“پینو” که یکی از بزرگ‌ترین خوانندگان و ترانه‌سرایان کشور ایتالیا در سال‌های دهه‌ی هشتاد میلادی به شمار می‌رفت، در حال اجرای یکی از مشهورترین ترانه‌هایش به نام “اُرو” (Oro) را بود که ناگهان دستش را بالا برد و رو به جمعیت گفت: «ببخشید!» او سپس از حال رفت و بعد از آن‌که با کمک نوازندگان و دیگر عوامل برگزاری کنسرت از صحنه خارج و به بیمارستان منتقل شد، درگذشت. پزشکان علت مرگ او را حمله‌ی قلبی اعلام کردند.

خبرگزاری ایتالیایی “آنسا”، مرگ “مانگو” را “کامل‌ترین خروج از صحنه برای یک هنرمند” توصیف کرده است.

این خواننده درگذشته، در طول زندگی حرفه‌ای خود، موزیک پاپ مدیترانه‌ای را با موسیقی روز جهان تلفیق کرد. او هم‌چنین ۳ آلبوم از ۲۳ آلبوم خود را به زبان اسپانیایی منتشر کرد.

مرگ تراژیک “مانگو” اما با غم و اندوه بیشتری برای خانواده‌ی وی همراه شد چرا که تنها کمتر از ۲۴ ساعت بعد، برادر بزرگ‌تر وی، جیوانی مانگو نیز که در مراسم تشییع‌جنازه‌ی برادر مشهور خود شرکت کرده بود، دچار حمله قلبی شد و در سن ۷۵ سالگی درگذشت.

+156
رأی دهید
-5

raha1984 - هامبورگ - المان
وای نه !! :(
یکشنبه 23 آذر 1393 - 12:11
nejaat2006 - لیدز - انگلستان
روحشان شاد
یکشنبه 23 آذر 1393 - 12:13
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
ای کسانی که ایمان نیاوردید و هنوز به خوشیهای این دنیا دل بسته اید. این دنیا گذری است و دیر یا زود باید جوابگوی اعمال خود باشید. تنها راه نجات برای لذایذ ابدی ایمان به پروردگار یگانه و اهل بیت امیرالمؤمنین ع است. تا قبل از عجل برای توبه کردن هنوز دیر نیست. خداوندا برای این هموطنان گمراهم دعا میکنم تا به فیض و کمال تو دربیایند و تو هدایتگر ایشان باشی بغیر از آن کسانی که خودت آنها را لعن کردی، منافقین و عمریهارا. آمین.
یکشنبه 23 آذر 1393 - 12:26
payamak - منچستر - انگلستان
دلخراش بود
یکشنبه 23 آذر 1393 - 13:28
m.reza1 - تهران - ایران
چه مرگ دوست داشتنی داشت!!!!. همچین مرگی واقعا خوبه
یکشنبه 23 آذر 1393 - 14:42
shaboruz - پاریس - فرانسه
روحشان شاد
یکشنبه 23 آذر 1393 - 15:36
perser68 - فلوریدا - آمریکا
راحت از دنیا رفت و شایدم مرگش تو قشنگترین لحضه های زندگیش بود.. خلخالیه قاتل هم رفت اما با چه وضعی نسیبه هیچکس نشه...
یکشنبه 23 آذر 1393 - 16:16
arkadash - نیکوزیا - قبرس
اما امپراطور موسیقی مرتضی پاشایی بود!...لول
یکشنبه 23 آذر 1393 - 16:35
salomeh_f - ساکرامنتو - آمریکا
فدای آقا - اودنسه - دانمارک تو همیشه باید بری بالای منبر یه موعظه راه بندازی؟ برو واسه خودت دعا کن . این آدم قشنگ‌ترین مرگ رو داشته یه ذره مغزتو به کار بنداز و مثل توتی‌ فقط جفنگیات تکرار نکن.
یکشنبه 23 آذر 1393 - 21:02
مهدخت - برن - سوئیس
مرگ حق است دیر یا زود همه باید از این دنیا وداع کنیم اما باور بفرمائید اینطور مرگها براثر فشار کاری شدید و بی خوابی و استفاده بیش از اندازه مشروبات الکلی است . این افراد باید کمی به فکر سلامتی خودشان هم باشند . علی الرغم اینکه همه ما به مادیات احتیاج داریم اما همین مادیات در مقابل سلامتی صفر هستند .
یکشنبه 23 آذر 1393 - 21:36
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
سلومه /آمریکا- اسمت شبیه اسم سرخپوستاس. اگه تازه فارسی یاد گرفتی، اون پرنده رو اینجوری می‌نویسند : طوطی نه توتی
یکشنبه 23 آذر 1393 - 23:38
parsaus - امریکا - امریکا
هرکی‌ مرگ ‌یک مولا در بالای منبر پائین منبر روی تخت بالای تخت در کوچه یا در خیابان در ماشین حتا در توالت ،اصلا هرکی‌ مرگ ‌یک مولا را دیده لطفا لینک اون رو برام بفرسته
دوشنبه 24 آذر 1393 - 01:56
ghormeh sabzi - تهران - ایران
فدای همه ایرانیها تو و اون رهبر الدنگت بشین مزخرف ،آخه آدم ...... تو و امثال تو،،،، که نکبت از سرو روشون میباره،امدی اینجا چرتو پرت تحویل میدی .
دوشنبه 24 آذر 1393 - 02:00
shaboruz - پاریس - فرانسه
مرگ موزیسین مشهور ایتالیایی روی صحنه و درگذشت برادرش در مراسم خاکسپاری او
دوشنبه 24 آذر 1393 - 08:32
شیعه ولایتمدار - مونیخ - آلمان
سالومه (به یونانی: Σαλωμη) دختر هیرودیا است که در عهد جدید (انجیل مرقس ۶:۱۷-۲۸ و انجیل متی ۱۴:۳-۱۱) از وی یاد شده است. در منابع باستانی، یوسفوس فلاویوس از وی و ارتباطات خانوادگی وی یاد کرده است. نام وی در زبان عبری شلومیت (به عبری: שלומית) می‌باشد که از ریشه شلم و به معنی صلح است. در عهد جدید او زنی اغواگر تصویر شده که باعث مرگ یحیی تعمید دهنده می‌شود
دوشنبه 24 آذر 1393 - 10:46
شیعه ولایتمدار - مونیخ - آلمان
پارسی‌ زبانان گرامی‌. منظر از کامنت گذاشتن که توهین کردن و جروبحث کردن نیست .اینجا هر کس بخواد نظر خودشو در مورد خبر می‌نویسه نه در مورد نظر دیگران .هیچ دو انسانی‌ با هم نظرات و افکار یکسان ندارند ،البته بعضیها هستند که به عمد توهین میکنند تا عقده‌های خودشونو خالی‌ کنند . هر کسی‌ باید این آزادی رو داشته باشه که نظر خودشو بیان کنه .شما هم اگه مخالفی نظر خودتو بنویس درمورد خبر نه اینکه بخوای دیگران رو اصلاح کنی‌ و جو رو متشنج.با سپاس
دوشنبه 24 آذر 1393 - 10:54
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
قرمه سبزی- بازم الحمدالله جای شکرش باقیه که ایرانیان یوکی کلمات زننده را سانسور یا کل کامنت رو حذف میکنه. تو چرا اینقدر بی تربیتی. انگاری با اراذل و اوباش بزرگ شدی ؛-)
دوشنبه 24 آذر 1393 - 14:42
perser68 - فلوریدا - آمریکا
ghormeh sabzi - تهران - ایران. حیف نیست خودتو بخاطر یه مشت مزدور حکومته متحجر آخوندی اذیت میکنی؟؟؟ اون دوستمون از تهران Aliدستش درد نکنه که کارمنو راحت کرد! انقدر لذت بخشه که محله سوسک هم به این حامیانه آدمکش نمیگذارم :-)
دوشنبه 24 آذر 1393 - 16:39
آقا فدای من - لندن - انگلستان
فدای آقا - اودنسه - دانمارک: برادر ،اگه یخورده از اون پولایی رو که بالا کشیدید و با اون مست شدید بالای منبر موعظه میکنید رو به این هموطنان گمراه بدید، من از طرف همه قول میدم همگی به راه راست هدایت بشیم به حول و قوه الهی .
دوشنبه 24 آذر 1393 - 18:36
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
پرسر68-کسی هست تو این سایت که تو تابحال براش دستمال نکشیده باشی؟ یه کلمه هم از خودت مایه بذار. همش که هی اینو اونو به رخ میکشی. راستی از مریم لچکتون چه خبر؟ میگن تو یوتوپ کمپانی محبت باز کرده
دوشنبه 24 آذر 1393 - 21:09
ghormeh sabzi - تهران - ایران
فدای هر چی‌ ایرانی‌ بشه تو و امثال تو مزدور آخوندی ،حیف که اینجا نمیشه کامنتی که لایقت باشه برات بذارم ،اراذل اوباش تو و اون آخوندهای ۲ قرونی هستین که مملکتو دارین غارت می‌کنین .اوباش میدونی‌ کیه؟؟؟ اوباش اون آخونده بی‌ سواد بنگی هستش که داره مردم ایرانو بدبخت میکنه،و کسی‌ که از اون چلاق بنگی حمایت میکنه اوباش تره .
‌سه شنبه 25 آذر 1393 - 02:43
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
قرمه سبزی- کامنت هر کسی نشانگر طرز فکر و تربیت اجتماعی /خانوادگی اوست. بهمین دلیل وکامنتهای ستیزگرانه و ابلهانه تو، نشاید که نامد دهند آدمی. باز اراذل و اوباش تنبیه و توبیخ می‌شوند و هدایت به راه راست. ولی برای تو جاهل دیگه کار از تنبیه و توبیخ گذشته. هر چی که میخوای برای من بنویسی، واسه خودت بنویس، بعدش هم بلند بلند هی از روش بخون. شاید اعصابت آروم بشه ؛-)
‌سه شنبه 25 آذر 1393 - 16:09
perser68 - فلوریدا - آمریکا
فدای آقا - اودنسه - دانمارک. اما دلمم برات میسوزه که چطور با یه مشت آیه قران دچار توهم شدی و خیلی از کاربرایه سایت پشیزی برات ارزش قائل نیستن!!! تو اصلاً وطن داری که من بفروشمش؟؟؟ برای ساعتی ۷۰۰۰تومن حاضری ایرانی بفروشی؟؟؟ نمیخواستم جوابتو بدم ،اما بازم دلم به حالت سوخت!!!
‌سه شنبه 25 آذر 1393 - 16:05
nasl sokhta - لندن - انگلیس
روحشان شاد
‌سه شنبه 25 آذر 1393 - 23:16
ghormeh sabzi - تهران - ایران
فدای هر چی‌ ایرانی‌ بشی‌ تو و اون رهبری دزد چلاق بنگیت :بدجوری انگار کامنتهای من بهت فشار آورده ،،،،،هاهاهاهاهاها،اینجا که یه محیط مجازی هست اینجوری دارن کاربرا به تو و امثال تو حال میدن ،حالا تصورشو بکن که اگر تو محیط واقعی‌ باشه چی‌ میشه هاهاهاهاهاهاهاها،در ضمن اره من بی‌ تربیت عاقلان دانند،حرف از خانواده نزن که ،حیف واقعا حیف نمیشه اینجا اونی‌ که برازنده تو و امثال تو هست رو بگم،ولی‌ در آینده نزدیک مردم میدونن با شماها مزدورای رژیم چیکار کنن.و پرسر۶۸ عزیز ممنون از شما گرامی‌ .پاینده باشین .
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 01:50
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.