ویدیویی از چگونگی تهیه ناگت در کارخانه های مک دونالد

شرکت «مک‌دونالد»(Mc Donald)  که همه آن را به غول رستوران‌های فست فود زنجیره‌ای می‌شناسند، در جدیدترین کمپین تبلیغاتی خود ویدئو کلیپی درست کرده است که در آن طرز تهیه ناگت‌های مک‌دونالد را برای مصرف‌کنندگان خود به نمایش گذاشته است.

به گزارش خبرگزاری بلومبرگ بیزینس ویک Week)(Bloomberg Business مک‌دونالد این ویدئو را برای پاسخ به برخی از ابهامات و شایعاتی که در میان مردم در خصوص کیفیت ناگت‌ها پیدا شده، ارائه کرده است.

در این ویدئو مک‌دونالد نشان می‌دهد که گوشت سینه مرغ قبل از فرم گرفتن خمیر ناگت به داخل چرخ گوشت رفته و سپس مقداری ادویه جات، پودر سویا و ذرت، نمک و بکینگ پودر به آن اضافه می‌شود و سپس ناگت‌های آماده شده در روغن گیاهی سرخ می‌شوند!

البته این اولین بار نیست که مک‌دونالد با این داستان روبه‌رو می‌شود و مجبور است روش کار خود را شفاف‌سازی کند. در سال ۲۰۰۸ هم این کمپانی تعدادی از مادران را به «تور ناگت مک‌دونالد» دعوت کرد تا طرز تهیه آن را از نزدیک نشان دهد.

سود شرکت مک‌دونالد در سال ۲۰۱۳ دو درصد کاهش یافت و این شرکت را برآن داشت تا بار دیگر با تغییر در سیاست کمپین‌های تبلیغاتی خود به مصرف کنندگان ثابت کند که محصولات این شرکت از کیفیت لازم برخوردارند!

دون تامپسون (Don Thompson)، مدیر اجرایی مک‌دونالد  در خصوص این کلیپ اظهار داشت: «آنچه که شما شاهد آن هستید نشان‌دهنده آن است که ما می‌خواهیم ارتباط بین مک‌دونالد و شما را مستحکم‌تر از قبل سازیم، ما می‌دانیم که مصرف‌کننده همیشه خواهان شفافیت است، آنها دوست دارند بدانند مواد غذایی که مصرف می‌کنند چطور تهیه می‌شود پس ما هم هر آنچه را  که شما بخواهید انجام می‌دهیم.»

+51
رأی دهید
-51

harrp - وین - اتریش
گول این ویدئو رو نخورین همین کسی‌ که این برنامه رو درست کرده از خودشونه دلیل =>> این ویدئو از کانال رسمی مک دونالد یوتیوب هست باقیش با خودتون ... اون خمیره بنفش هم کاملا درسته چون تاج خروس چرخ شده هست که بعد با پوست مرغ و نون خشک قاطی‌ میشه تا رنگش سفید بشه و... اینا طبقه قانون حتا اگه ۱% گوشتِ مرغ بهش بزنن میتوننن تو تبلیغشن بنویسن از گوشت مرغ ۱۰۰% هیچ وقت چیزی که چرخ شده و ندیدین رو نخورین مثل مک دونالد، برگر کینگ، wendiesy,/sub way.. یادمه استادمان میگفت ۲تا چیز هست که هیچ وقت نمی‌فهمی چی‌ هستن ! ۱_آدم سیاسی ۲_سوسیس کالباس + برگر این فست فودا...
جمعه 21 آذر 1393 - 22:25
danial nabi - استكهلم - سوئد
گوشت کدوم حیوان مرده را استفاده میکنند که بعد از نیم ساعت مثل لاستیک سفت میشه. ، امتحان کنید، بعد از ۲ ساعت اصلا گوشت قابل خوردن نیست، نوشابه مک دونالد هم که مزه قرص جوشان میده
شنبه 22 آذر 1393 - 14:11
زیک بمیچ - اسلو - نروژ
مک دونالد،برگرکینگ،کوکاکولا،پپسی و غیره همه و همه دارای موادی هستند که برای سلامتی انسان بسیار مضر هستند.عوارض جانبی مصرف فست فود و نوشابه در درازمدت مشخص میشه بهمین خاطر همه بی محابا به سمتش می روند و کمتر کسی توجهی به هشدارها میکنه.تبلیغات وسیع رسانه ای و غولهای آمریکایی و اسرائیلی پشت این صنعت سودآور جهانی، نقش خیلی مهمی در توسعه فرهنگ فست فود داشته و داره. این ویدیو هم یکی از اونهاست
شنبه 22 آذر 1393 - 14:12
جنگنده - تهران - ایران
آشغال گوشتهای آمریکایی که با نام مک دونالد , سرطان را برای مردمی که رویای امپریالیسم و نظام سرمایه داری کثیف غربی را دارند, به ارمغان میاورد. لعنت به فرهنگ لیبرالی که دنیایی را به گند کشیده.
شنبه 22 آذر 1393 - 15:54
Mova10 - ادینبورو - اسکاتلند
حالا شما خون خودتو کثیف نکن! خدا رو شکر دست امپریالیست از ایران کوتاس، سرطان اونجاها پیداش نمی‌شه!
یکشنبه 23 آذر 1393 - 01:30
Perspolisi - سیدنی - استرالیا
Mova10 - ادینبورو - اسکاتلند. ای گفتی،مخصوصا که سن سرطان تو مملکت اسلامی داره به دبستان میرسه اونوقت این پاچه خارای اسلامی حرف از امپزیالیسم میزنزن
یکشنبه 23 آذر 1393 - 06:25
جنگنده - تهران - ایران
Perspolisi - سیدنی - استرالیا...........Mova10 - ادینبورو - اسکاتلند..................... دکاتیر!!!!!!!!! سرطان، سوراخ شدن لایه اوزون، فساد فراگیر، ایدز، ابولا و هزاران مرض روحی و جسمی عجیب و غریب دیگر و مهمتر از همه کفر مطلق ارمغان تکنولوژی و علم پوچ و بی خدا و بی وجدان و کافر غربی به جامعه بشری میباشد. علمی که در آن خدا و اخلاق در نظر گرفته نشود میشود،‌ بمب اتم و ایدز و همین مک دونالد عزیزتان.
یکشنبه 23 آذر 1393 - 11:59
harrp - وین - اتریش
جن گنده - تهران - ایران@ . ببین بسیجی‌ اقلیت در زندگی‌ واقعی‌ و دنیای مجازی و همه جا ،،، مواد غذای ایران که ۱۰۰۰ برابر این فست فودا مشکل داره اینقدر به مرغ هورمون و قاضی‌ اشغال دادن فرقی‌ بین رنگِ زرده و سفید وجود نداره شیر هم که روغن نخل ،،پارازیت هوا کثیف و........... تو یکی‌ فقط روز جهانی‌ لیس زدن جا پای علی‌ ۱ دست حرف بزن تا روزی که جنگ بشه خودمون با تانک از جمجمه پر از بادِ معده، ردّ بشیم.
یکشنبه 23 آذر 1393 - 14:05
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.